środa, 22 stycznia 2014

{21}Dekoracje z filcu

Wczoraj studiowalam pare wzorow na drutach i juz mam plany na kolejne projekty, jednak trudno je realizowac kiedy tak malo czasu , dzien jest zdecydowanie zbyt krotki :) Dzisiaj zrobilam serduszko na drutach i podarowalam je dla swojego mezusia <3  wzor i opis dodam juz niedlugo w kolejnych postach , a moj ukochany jak zawsze byl pelen zachwytu bo tak jak ja docenia wszystko to co jest zrobione handmade:).
Ostatnio znalazlam na blogu Marcys http://szydelkowebuciki.blogspot.ie  pewna inspiracje, na to by udekorowac kwiaty w doniczce. I w zwiazku z tym wczoraj zrobilam ptaszka na patyczku z filcu i udekorowalam swoj kwiat. Owy pomysl zajal mi zaledwie 20 minut na wykonanie, tak tez do dziela!


Do tego projektu potrzebujemy :

Tekture
Roznokolorowy filc
Klej Uniwersalny (super glue)
Patyczek do szaszlykow
Alternatywnie : wstazki, guziczki do dekoracjii

Pierwszym naszym krokiem jest na ustalenie dokladnego projektu jaki przedmiot i jakiej wielkosci bedzie pasowal nam do naszej dekoracjii. Ja zdecydowalam sie na ptaszka.
Bierzemy twarda tekturke i rysujemy nasz wzorek, a nastepnie wycinamy dokladnie nozyczkami.


Wybieramy ulubione kolory z filcu i odrysowwyujemy szablony ( pamietajmy , ze jest to projekt dwustronny tak tez musimy odrysowac odbicie lustrzane, a nastepnie wyciac  nasze elementy.



Teraz nakladamy klej z jednej strony naszej tekturki i kladziemy patyczek od szaszlykow do polowy wzoru by byl stabilny, a nastepnie kladziemy wszystkie elementy. Wszystkie odzielne elemnty, kleimy odzielnie.
I tak o to powstal nam juz dekoracyjny ptaszek. Dodatkowo do dekoracjii mozemy przyczepic kokardke i przykleic guziczek tak jak na zdjeciach. Mam nadzieje, ze wam sie podoba. Jesli macie jakies pytania sluze pomoca, piszcie w komentarzach :) Pozdrawiam serdecznie !



2 komentarze:

  1. Ja natomiast kupiłam filc i zamierzam przygotować z niego girlandę z serduszek :). Napatrzyłam się na te Pani cudeńka filcowe i zacznę od czegoś prostszego, a potem zobaczymy ;).
    Przyznam szczerze, że taka ozdoba wygląda świetnie!
    Ja niestety nie mam na stancji kwiatów :(, a w domu oddałam mamie pod opiekę, a ona nie lubi ozdób, bo jej zdaniem za dużo się kurzy.. A szkoda.
    Pomyślę nad czymś innym. Przyznam, że filcowa ramka była fajnym pomysłem.
    No cóż.. "Napaliłam" się na mnóstwo rzeczy, a czasu brak :/
    Pozdrawiam i czekam na kolejne inspiracje :) Może w końcu coś zrobię..

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja wrecz przedpadam nad przepychem bo w jakis sposob daje mi to wrazenie przytulnego pomieszczenia. Ochoczo zachecam do wykonywania robotek z filcu, gdyz mozna doslownie poniesc wodze wyobrazni stworzyc doslownie wszystko co sie chce. Moja Tesciowka, prosila mnie juz dawno temu o dekoracje na jej abazury jeden byl czerwony drugi zolty, dlatego tez dla kontrastu zrobilam dla niej biedronke i stonke. Powiem szczezre ze wygladalo to bardzo oryginalnie. Takze goroaco polecam :) ciesze sie bardzo, ze moj blog mogl sie na cos przydac ;) Pozdrawiam serdecznie Pania i dziekuje za komentarz

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za Wasze każde słowo Kochani :)


* Odwidzięczam się za każdą obserwację :* ( daj znać w komentarzu)