poniedziałek, 19 października 2015

{120} Porcja Kartek i Candy

Witajcie Moje Ukochane! Dwa miesiące mineły, a mnie jednak nie udało się znaleść czasu na napisanie posta. Jednakże, od paru dni zbieram się do wstawienia jakiejś notki , aby się chociaż na troszkę odezwać. Tak jak wiecie Kochane, pisałam w poprzednim poście, że przygotowywuje się do swojej solo wystawy. Wszystkie fotografie mam uzbierane i czeka mnie jedynie ich wywołanie. Co do rysunków skończyłam wszystkie, jednak co do jednego nie jestem w 100% pewna i rozważam opcję na wyeliminowanie jego a w zamian narysowanie kolejnego. I zapewne tak też zrobię, ale muszę dać sobie chwilę odpocząć bo ostatnio bardzo dużo rysowałam i jestem troszkę tym znużona. Długo myślałam nad drogą jaką chce pokonać w przyszłości. Próbowałam różne techniki i formy. Dyskutowałam na ten temat z ukochanym i teraz już wiem, jakim kierunkiem powinnam podążać. Postanowiłam zająć się rysowaniem na poważnie i malowaniem farbami akrylowymi ( w porze zimowej) i olejnym ( w porze letniej). Już wytworzyłam sobie w pewnym sensie swój styl i myśle, że teraz jawnie mogę realizować swoje pomysły. Do decupagu nie wiem czy wróce, być może coś tam wytworze w formie relaksu, natomiast jeśli chodzi o scrapbooking i szydełkowanie, bedę to tworzyć jeśli nadarzą się ku temu okazje, chociaż by znużenie jakąś monotonią. Z pewnością tych trzech rzeczy będzie mniej na blogu , ale nie mówie też, że w ogóle się nie pojawią. Jak Kochane zapewne zauważyłyście zrobiłam małe zmiany na blogu. Mam nadzieję, że w waszych oczach zrobiło się nieco przejżycie i estetyczniej. Pragnę znowu blogować więcej i częściej i wiem,że często czytacie to u mnie i zapewne już myślicie, że jest to nadzwyczaj gołosłowne, ale wierzcie mi,że zrobię wszystko co w mojej mocy aby dalej inspirować i pisać te swoje długie paplaniny ;) Mam nadzieje, że moje plany i projekty w stosunku do blogowania się udadzą :)
Dzisiaj przychodzę do was z kartkami jakie ostatnio miałam okazję stworzyć.



Dla mężczyzny i nie tylko :)


Dla osoby, która uwielbia gotować


W stylu Marine, obdarowałam ją swojego Szwagra na Jego urodzinki :)


Kochane moje, tak jak obiecałam w poprzednim poście ogłaszam Candy! Do wygrania mała niespodzianka , z której mam nadzieje będziecie się cieszyć. Proszę pobierzcie banerek i w komentarzu wyraźcie chęć wzięcia udziału :) Wysyłam tylko na terenie Europy.



Tak na sam koniec, obiecałam zdjęcia w poprzednim poście :


Niestety właśnie o tym rysunku mówię, na zdjęciu wygląda jeszcze gorzej!
Jeśli macie ochotę zobaczyć więcej moich prac to zapraszam na moją stronę, Link znajduję sie na pasku bocznym po prawej stronie bloga:) Pracuję również jako fotograf dla tej pani KLIK więc serdecznie zapraszam:)
To by było na tyle na dzisiaj :) Buziaczki od moich dwóch urwisów :


Pierniczka i Misia :)

Buziaczki Kochane Moje i idę oglądać Wasze cuda!


54 komentarze:

  1. Witaj kochana, gdzie Ty byłąś jak cię nie było??:)
    ps, fajna fota w G+ :)
    buziaki i częściej wpadaj bo jednak do niektórych się człowiek przyzwyczaił a potem trochę pusto..

    OdpowiedzUsuń
  2. Szymciu, bardzo się cieszę że masz pomysł na siebie i realizujesz to co zaplanowałaś. Jestem pewna że wystawa odniesie sukces. Kartki świetne, takie w Twoim stylu.
    Oczywiście zapisuję się na candy, lubie niespodzianki;)
    Pozdrawiam ciepluteńko:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super, że jesteś :) karteczki piękne, szczególnie ta pierwsza :)
    co do rysunku to dla mnie cudo, ale ja jestem w tym temacie żółtodziobem i się nie znam :)
    A do candy oczywiście się zgłaszam a banerek wisi u mnie na blogu http://wsiecinitekiniteczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. No, nareszcie znowu się odzywasz, świetnie Cię znowu czytać i oglądać. A na rozdawajkę zapisuję się z ogromną chęcią i fajnie, że to będzie niespodzianka! Pozdrawiam, a banerek na pasku bocznym...Buziaki :) a i fajnie wygląda Twój blog...

    OdpowiedzUsuń
  5. Witaj Szymeczko! Fajnie Cię znowu ,,czytać";) Chciałam napisać widzieć;) Fajnie, że wiesz już, co konkretnie będziesz robiła;) Ja też miałam inne plany, a wyszło inaczej... Ale chyba też będę musiała zdecydować się na jedno, a resztę traktować jako odskocznię;) Zmiany na blogu są superowskie, bo przynajmniej jest teraz przejrzyście, a Twoje prace piękne, jak zawsze zresztą;) Pozdrawiam Cię gorąco i przesyłam buziaki;)
    P.S. No oczywiście biorę udział w Candy i banerek zabieram a swojego bloga;)

    OdpowiedzUsuń
  6. jesteś prawdziwą kobietą z pasją, powodzenia we wszystkich Twoich planach. Zapisuję się chętnie na rozdawajkę, pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Od razu zauważyłam, że szata bloga się zmieniła:))) oczywiście wygląda bardzo korzystnie:) jak miło znów Cię czytać i oglądać Twoje prace. Karteczki wyjątkowe i świetnie skomponowane. Do zabawy oczywiście się zapisuję, tylko banerek dodam dopiero gdy będę przy komputerze. Pozdrawiam cieplutko:))))

    OdpowiedzUsuń
  8. W pierwszej chwili, aż sprawdziłam link czy aby to na pewno Twoja stronka, no prosze jakie zmiany, bardzo fajne :) No ja kochana ufam ludziom, więc skoro napisałaś że będziesz częściej, to ja CI wierzę :) Karteczki wszystkie super. No i oczywiście z miłą chęcią zapisuję się na twoje candy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Szymciu moja droga , cieszę się że jesteś. Cieszę się również , że znalazłaś swoje miejsce na ziemi i robisz to co kochasz . Życzę Ci oczywiście samych sukcesów !!!
    Na Candy u Ciebie to ja dwoma łapkami i dwoma nóżkami się zapisuję. Banerek już sobie wisi u mnie karteczki są śliczne , całkiem w Twoim stylu, jedyne i niepowtarzalne.
    Obraz - zdjęcie jest bardzo realistyczny i daje do myślenia, Ale wiesz ja się na malarstwie kompletnie nie znam , więc raczej Ci nie doradzę. A Twoje nowe ubranko Bloga bardzo mi się podoba. Jest przejrzyste i czytelne.
    Dziękuję , że mimo nadmiaru obowiązków zajrzałaś do mnie.
    Buziaczki dla Ciebie i Szymka

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajnie, że próbujesz wrócić do blogowe rodzinki, dawno Cię nie było. Rysunki świetne i dobrze, że obierasz ten kierunek, bo lubię oglądać coś realistycznego, zwłaszcza twarze z detalami.
    Karteczki świetne, bardzo inspirujące, może coś zgapię od Ciebie.
    Na candy oczywiście się zapisuję, banerek już wisi u mnie.)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja też się cieszę, że znowu jesteś Szymciu. Rozwijasz swój talent w zawrotnym tempie, chętnie obejrzę czasem to i owo - może czegoś się od Ciebie nauczę?
    Karteczki są przeurocze, bardzo oryginalne. Najbardziej jednak lubię te ołówkowe prace, są piękne.
    Chętnie spróbuję szczęścia w candy. Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. fajnie że się pojawiłaś, zdjęcie super a urwisy rewelacyjne:), spełniaj marzenia o własnej karierze, trzymam kciuki za wystewę i za dalesze Twoje sukcesy, na candy się zapisuję pozdrawiam Edyta

    OdpowiedzUsuń
  13. Karteczki są świetne !!! Ja mam w tym temacie bardzo duże zaległości i koniecznie muszę to zmienić. Oczywiście , że zapisuję się na candy, bo bardzo mnie intryguje ta niespodzianka !!! Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  14. Karteczki śliczne, Oczywiście zapisuję się do zabawy ciekawa co jest w niespodziance :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Szymciu, jak dobrze, że realizujesz Swoje marzenia. Nieszczęściem jest to, gdy robimy coś czego nie cierpimy. Ty, widzę jesteś uparta i dążysz do wytyczonego celu. Tak trzymaj, a ja za Ciebie będę trzymała kciuki:))
    Wspaniale rysujesz, karteczki przepiękne. Taką w morskim stylu i ja chciałabym dostać. Jest przeurocza.
    Buziaki kochana i zapisuję się na Twoje candy. Na pewno będzie ciekawe:))))
    Buziam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawe co to... ?
    Ale i tak biorę udział !
    Banerek wisi... o tu ----> Mój blog Ma i Bla

    OdpowiedzUsuń
  17. Ważne, że działasz w tym co ważne dla ciebie, to priorytet. Niech ci się spełnią plany i marzenia.

    Candy u ciebie może być ciekawe, mam swoje "podejrzenia" :-)
    Staję do zabawy

    OdpowiedzUsuń
  18. Witaj Szymciu, fajnie że znowu jesteś :)
    śliczne karteczki przygotowałaś, a portret jest rewelacyjny:)
    Oczywiście zapisuję się do zabawy
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne kartki, szczególnie ta marynarska. Ustawiam się w kolejce. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. swietne kartki, rysunek rowniez, nie badz taka skromna ;)
    zazdroszcze talentu!
    slodkie szczurzyska, chcialam miec takiego pupilka, ale ciezko mogloby byc wynajac cos z takim towarzyszem...

    OdpowiedzUsuń
  21. Kreatywna z Ciebie osóbka. Dziękuje za odwiedziny i życzę powodzenia w tworzeniu artystycznych wizji :)))

    OdpowiedzUsuń
  22. Słonko nasze kochana jak dobrze ,że pojawiasz się ,mimo ,że znikasz na długo.
    Kochana fajnie,że masz sposób na siebie,wiec życzę Ci jak najlepiej .Twoje prace są cudne więc musi się udać .
    Oczywiście na zabawę się zapisuję .z moimi ulubienicami lubię się bawić,śmiać czy troszkę powariować lub o poważnych sprawach porozmawiać .
    Buziaki kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Super że jestes :) Karteczki pierwsza klasa, ale szczurki przebiły je identyczne zestawienie kolorystyczne jak u mojej bratowej, niestety pozostaly nam po nich juz tylko zdjecia :(

    OdpowiedzUsuń
  24. i ja chętnie dołączę do zabawy :):):)
    pozdrawiam !!!

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo ładne karteczki, szczególnie przypadła mi ta kuchenna :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. Mi tez ostatnio jakos dlugo schodzi aby napisac post :/

    OdpowiedzUsuń
  27. Witaj Szymka :) Fajnie , że jesteś. U Ciebie Moja Droga zawsze się dużo dzieje :) Lubię kartki w męskim wydaniu, a Twoje bardzo mi się podobają. Podoba mi się również nowa odsłona bloga.
    Z przyjemnością biorę udział w Twoim Candy, bardzo ciekawa jestem Twojej niespodzianki :)
    Wstawiam więc banerek na bloga :)
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Szymciu wierzę , że będziesz się pojawiać , wiem że to nie łatwe ale znajdziesz sposób tylko uporządkujesz wszystkie zadania :)
    Wygląd bloga bardzo mi się podoba i mocno trzymam kciuki za Twój projekt .
    Wybory są ważne i przepis na życie taki zgodny z sercem .... to piękne.
    W candy zamierzam wziąć udział a jakże :))
    Buziaki kochana :-*

    OdpowiedzUsuń
  29. Fajnie, że znów się odezwałaś Szymko. Trzymam kciuki za Twój projekt i realizację planów, na pewno Ci się uda. Karteczki śliczne, do candy chętnie się ustawię lubię niespodzianki:) pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Życiowe Kamienie...
    Tak istotne...
    Tak w cenie...
    Czy przy nim skręcić...
    W lewo?
    W prawo...?
    Wybór wszak istotny...
    Dokonasz go...Brawo!

    Z radością w Candy udział biorę...
    Pozdrowień moc łączę...


    OdpowiedzUsuń
  31. Piękne kartki, cudne :)
    Rysunek jak dla mnie jest niesamowity, co Ty mówisz , że okropny ? Wspaniały :)
    Zapisuję się do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Przepięknie rysujesz, jestem pod ogromnym wrażeniem Twoich talentów! No i oczywiście zapisuje się do Twojego candy, bo jestem niezmiernie ciekawa, co też przygotowałaś za niespodziankę ;-)
    Podlinkowany baner u mnie na sutasz-agi.blogspot.com
    Pozdrawiam serdecznie! :-)

    OdpowiedzUsuń
  33. Fajnie, ze obralas kierunek ;) dopisuje sie do candy :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Zgłaszam się do candy :)
    baner na dialoginaiwne.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Kartki robią wrażenie, są naprawdę śliczne :)
    Z chęcią dołączam do zabawy, banner już wisi na http://domordoruwlewo.blogspot.com/
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  36. Fajnie, że znów jesteś na blogu! Trzymam za Ciebie kciuki i jestem ciekawa Twoich nowych projektów.
    Kartki są świetne, rysunek również mi się podoba. A szczurasy są przesłodkie! :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Uwielbiam miłe niespodzianki dlatego z przyjemnością biorę udział w Twoim candy.
    Info o nim tutaj: http://bizuteriairekodzielo.blogspot.com/
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  38. Oglądając Twoje prace myślę sobie 'dotknięta przez Boga'. Podziwiam Twój talent. Zdjęcia świetne. Karteczki również - szczególnie pierwsza mi się spodobała. Do candy oczywiście się zgłaszam. Może uda mi się zgarnąć niespodziankę wykonaną Twoimi zdolnymi dłońmi. Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Piękne!!!!

    z Wielką przyjemnością wezmę udział w zabawie :)
    Baner już wisi na odpowiednim miejscu na blogu: http://kamira90.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Super karteczki zrobiłaś :).

    Bardzo lubię niespodzianki więc chętnie się przyłączę do zabawy :).

    OdpowiedzUsuń
  41. super że wróciłaś:) czekam na Twoje obrazy a karteczki super:)

    OdpowiedzUsuń
  42. czesc,przepiekne karteczki:)Prosimy o wiecej:)A ze uwielbiam niespodzianki to jak mozna z checia sie zapisze na candy.Pozdrawiam serdecznie.
    ania_reg@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  43. Bardzo fajna ta karteczka marynarska:)
    Życzę Ci powodzenia w realizacji planów:)
    A i do zabawy chętnie dołączę:)

    OdpowiedzUsuń
  44. Dołączam do zabawy! :)
    Banerek na paskubocznym na http://odtworczo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Piękne kartki, a malarstwo to zdecydowanie Twoja ścieżka życiowa, którą powinnaś podążać :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Wszystko bardzo mi się podoba :)
    Z chęcią wezmę udział w zabawie :)

    OdpowiedzUsuń
  47. dopiero odkryłam tego bloga, ale nieśmiało staję do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  48. JA w candy udziału nie wezmę, ale z całego serca pozdrawiam słodziaki, Pierniczka i Misia! Aż by się chciało z nimi wymiziać i wyprzytulać!

    OdpowiedzUsuń
  49. Kartusie cudowne, miło mi będzie je wygrać.Przyłączam sie do zabawy Zapraszam równiez do udziału w moim candy. solnyswiat.pl

    OdpowiedzUsuń
  50. Uwielbiam niespodzianki więc chętnie ustawiam sie w kolejce.Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  51. któż nie lubi niespodzianek ? :) dlatego chętnie biorę udział :)
    baner: http://kosmetykiiurodaoczaminati.blogspot.com/

    Pozdrawiam serdecznie!
    PS. Świetny rysunek ;)

    OdpowiedzUsuń
  52. Rysunek jest bajeczny, a w rozdaniu chętnie biorę udział :)
    Banner: http://simplynailsdesign.blogspot.com/
    Zapraszam też na Świąteczne Rozdanie do mnie :) miłej niedzieli :)

    OdpowiedzUsuń
  53. ah cudowne kartki, moje jeszcze nie wyglądają tak super :)
    Zapisuję się na candy :)
    Baner:Pudełko w piwnicy
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za Wasze każde słowo Kochani :)


* Odwidzięczam się za każdą obserwację :* ( daj znać w komentarzu)