piątek, 24 marca 2017

{242} Make up Brushes from Prescimoda

Witajcie Kochaniutkie! Dzisiaj przychodzę do Was z kolejnym MakeUpem :) Jest mi niezmiernie miło, że podoba się Wam mój poprzedni makijaż i popieracie mnie w mojej decyzji zrobienia makijażu samej sobie w dniu Ślubu. Ale jestem podekscytowana !!! Tym bardziej, że zostało jeszcze tylko parę tygodni 💗
Parę dni temu dostałam paczuszkę od firmy PesciModa z którą współpracuję. Otrzymałam od nich zestaw profesjonalnych pędzli do makijażu z których jestem szczególnie zadowolona. Zapraszam
Hello my Dear Pearls ! Today I have another make up tutorial for you. I am so happy that you liked my previous post and you second my decision of making make up by myself on my big day. I am so excited because there is only few weeks left!
Few days ago I received awesome package from PesciModa, which I cooperate with. I got from them a make up brushes set and I am so happy with them. Check my review below.










Jest to zestaw 24 syntetycznych pędzli do makijażu. Pędzle znajdują się w pięknym, mięciutkim etui z eko skóry w kolorze jasnego różu. Pędzle są bardzo dobrej jakości i wykonują swoją pracę idealnie. Są mięciutkie, a ich włosie nie drażni skóry. Znajdziemy tutaj pędzle do cieni do powiek, do konturowania twarzy, do podkładu, do brwi i do sprasowanych pudròw, czyli wszystkie niezbędne to stworzenia idealnego makijażu. Szczególną uwagę przywiązałam do pędzli z brązowym włosiem. Są niesamowite! Wspaniale się nimi nakłada cienie i uwierzcie mi, doròwnały pędzlom od Mac. A teraz zapraszam Was na demo tych pędzli w moim filmiku na YouTube. 
It's set of 24 synthetic make up brushes. Brushes are stored in this lovely light pink eco leather etui. Brushes are high quality and they are doing their job very well. They are soft and not irritating the skin. We have got eyeshadow brushes, fluid brushes, pressed powder brushes, eyebrow kit and contouring brushes. You will find here everything what you need to make perfect make up. Those brushes with brown ends especially got my attention because they are so good ! Honestly they are like Mac brushes!!




Jeśli chcecie takie pędzle to znajdziecie je TUTAJ/HERE
If you wish to get this Brushes click TUTAJ/HERE




A teraz uciekam do Was Kochane. Buziaczki 💞
And I am off to see your blogs Huns xxx Kiss xx


40 komentarzy:

  1. śliczne pędzielki, o kurczę to tak mało czasu do ślubu zostało :D jak ten czas leci!super że sama zrobisz makijaż <3 wygląda wspaniale, ostatnia fotka mistrz :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny makijaż i pędzelki :) Marzy mi się taki zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny zestaw! Ja tylko robię szybką kreskę pod oczy i maznę usta, ale córci na pewno oczka by się zaświeciły na widok takiego kompleciku;) Trzymaj się cieplutko Kochaniutka:) Buziaczki:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie się prezentują te pędzelki i fajne mają opakowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piekny zestaw pedzli.A makijaz sliczny.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dawno mnie tu nie było a tu same nowości :) Przepiękny makijaż :) Jesteś ogromnie utalentowaną osobą !:) Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  7. oj przydałby mi sie zestaw pędzli...

    OdpowiedzUsuń
  8. Szymko pędzelki są po prostu genialne, makijaż cudny- wyglądasz w nim zjawiskowo :-*

    OdpowiedzUsuń
  9. Też jakiś czas temu kupiłyśmy sobie z córka podobny zestaw. Rewelka.
    Makijaż charakternej kobietki.
    Pozdrowionka:)

    OdpowiedzUsuń
  10. w takim etui mam szydełka ;D
    świetny komplet i cudowny makijaż:)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudne te pędzle :) Twój makijaż powala, fajny filmik.
    Pozdrawiam cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Angeliko! Piękny zestaw pędzli dostałaś, Nie wiedziałam że aż tyle ich potrzeba do makijażu. Makijaż wykonałaś wspaniale - Pozdrawiam Cię Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja też się malowałam sam do ślubu,i czesałami sikienkę szyłam :)
    Jesteś piękna :),powodzenia kochana :*
    __________________________
    http://stylowo40.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Efekty bardzo miłe dla oka i mimo, że make up mnie raczej nie dotyczy, to musi być ta marka dobra. :D Pozdrawiam i zapraszam do swojego kącika! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajny i spory zestaw - jak widzę można nimi niezły makijaż wykonać:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny, pięknie wyglądający zestaw.
    Super filmik.
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładnie wyglądają te pędzle. I zdecydowanie wyróżniają się kolorem włosia na tle innych pędzli.

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo podoba mi się etui tych pędzli, tego mi brakuje najbardziej. :D Ostatnio zaczęłam się interesować malowaniem, więc chyba skuszę się na taki wypasiony zestaw. :D

    OdpowiedzUsuń
  19. super zestaw i extra makijaż :) pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  20. Gdyby Da Vinci miał tyle pędzli, to Mona Lisa była by w 3d:)

    OdpowiedzUsuń
  21. taki pędzlowy arsenalik to marzenie;D

    OdpowiedzUsuń
  22. Jesteś niesamowita !!! Zestaw pędzli jest duży i fajny. Pokazałaś, że wszystko się przyda i każdy pędzel ma swoje zastosowanie. Szymeczko, muszę Ci to powiedzieć, nawet jeśli będziesz zła... Ty bez makijażu wyglądasz uroczo i pięknie !!! Nawet nie musisz tak mocno się malować, choć robisz to perfekcyjnie. Ściskam mocno :))

    OdpowiedzUsuń
  23. Wyglądają ślicznie i wszystko w jednym miejscu. :D

    OdpowiedzUsuń
  24. This post is very good, lovely make-up, amazing video

    Chic Poradnik
    Blogs Showcase

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo się zmieniłaś Szymciu - pięknie wyglądasz ale te pędzelki do makijażu to bym używała do mych prac - buziole ślę Marii

    OdpowiedzUsuń
  26. Jejku zestaw jest imponujący :)
    Makijaż piękny <3

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo fajny zestaw pędzli, na pewno się przydadzą do ślubnego makijażu i nietylko.
    W tym makijażu wyglądzasz świetnie Moja Droga !
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Szymciu śliczny zestaw pędzli. Można nim faktycznie świetny makijaż zrobić. Powodzenia życzę i uśmiechu.

    OdpowiedzUsuń
  29. Tylko kilka tygodni. To musze w Tobie buzują emocje! U mnie jeszcze ładnych pare miesięcy, a czasem mam tak, ze myślę iż mnie od środka rozerwie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie chciałam, ale jednak stałam się BraDzillą :) hahah

      Usuń
  30. Great post! I followed, it would be great if you'd follow me back :)

    alishapony.blogspot.ru

    OdpowiedzUsuń
  31. Intrygująco wyglądają te pędzle w różowej tonacji. :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Witaj Kochana, genialny makijaż, świetie w nim wyglądasz. A pędzelków jak widać masz pod dostatkiem. Więc ich używaj i czaruj wspaniałymi barwami. Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  33. Piękny makijaż ;) Wiesz co kochana, tylko ja zrobiłam bym końcówkę brwi troszeczkę grubszą ;)
    Pędzle wyglądają świetnie ;)
    Buziaki ;) ;*

    OdpowiedzUsuń
  34. Jeszcze nigdy nie miałam tylu pędzelków. Bardzo ładny masz makijaż. Ja mój do ślubu zrobiłam sobie sama i było spoko:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Takie pędzle to marzenie każdej dziewczyny.. ! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za Wasze każde słowo Kochani :)


* Odwidzięczam się za każdą obserwację :* ( daj znać w komentarzu)