środa, 11 kwietnia 2018

Wishlist Zaful

Hej Moi Kochani! Na stronie Zaful znajdziecie nowe promocje tuatj --->Zaful Promotion  KLIK. Witam Was po raz kolejny, a tym razem witam Was wraz z wishlistą z Zaful. Czekam już z utęsknieniem za Wakacjami i odliczam dni do wyjazdu! Już jestem w letnim nastroju, mając mocno różowe pazurki i już myślę co zabrać ze sobą do ciepłj krainy. W sklepie Zaful znalazłam fajnych parę pozycjii, które właśnie widzę u siebie tego lata. Ostatnio sklep Shein podarował mi spersonalizowany ciuch, między innymi ten top poniżej z czego jestem bardzo zadowolona! W tym sezonie nie wiem jeszcze co zamówić z Zaful, ale na pewno stawiam na ich okulary i buty! Poniże możece zpbaczyć moje propozycje. Podoba Wam się coś z tego ?




Jestem na etapie rozjaśniania włosów. Jest to na prawdę długi prces, ale używam rozjaśniacza bez amoniaku i jestem bardzo zadowolona bo nie niszczy on tak włosów, dzięki czemu po 4 rozjaśnianiach z odstępem dwóch tygodni moje włosy są w świetne kondycjii! Niestety jedyny minus takiej farby to taki, że jest o wiele słabsza niż typowy rozjaśniacz. Jednakże wolę wolniejszy proces niżeli mieć włosy jak gumy. Aktuanie jaki efekt udało mi się uzyskać na głowie to sombre. Co myślicie o takiej fryzurze?


W tym sezonie mam ochotę oczywiście na Jeansy, na szare cami topy, czarne okulary przecwisłoneczne i oczywiście buty na koturnie. Jestem zauroczona nimi :) Dajcie znać czy coś wpadło Wam w oko na stronie Zaful lub na mojej wishliście. Dziękuję że do mnie zaglądace :) Produkty znajdziecie na stronkach poniżej :)


Jeżeli chcecie dostać zniżkę na Zakupy użyjcie Kodu ZAKIRA 

27 komentarzy:

  1. Ja od lat włosów nie farbuję ;P kiedyś na czarno i schodziłam poprzez odrost :D

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne masz paznokietki Kobietko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wyglądasz fantastycznie, chyba już na insta podziwiałam jedno z tych zdjęć

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak wiesz, też rozjaśniam etapami, ale robię to u zaufanej fryzjerki ;)U mnie ten kod niestety nie działa :/

    OdpowiedzUsuń
  5. Chciałabym takie jeansy i z takimi kaktusowymi naszywkami ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Seksowna bluzeczka :) Włoski są też fajne !
    Pozdrawiam ciepło:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Crop top i okulary mi się spodobały :). O tak, ja też nie mogę się już doczekać wakacji. Pozdrawiam! /Klaudia
    NASZ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny ten top, a Twoje włosy wyglądają naprawdę super!
    Z rzeczy, które wybrałaś, w oko wpadł mi top ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Włosy wyglądają ślicznie,pazurki też.Zawsze tu ładnie!!!
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Angeliko! Masz piękną bluzeczkę i ładny kolor paznokci - Pozdrawiam Cię Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  11. Włosy wyglądają bardzo fajnie. Ja zamiast rozjaśniacza używałam dekoloryzatora i po jednym razie miałam ściągnięte farby z włosów z około 15 lat. Świetna sprawa i nie niszczy włosów :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Hi colleagues, good post and fastidious arguments commented at this place,
    I am truly enjoying by these.

    OdpowiedzUsuń
  13. Włosy wyglądają bardzo fajnie. Ja zamiast rozjaśniacza używałam dekoloryzatora i po jednym razie miałam ściągnięte farby z włosów z około 15 lat. Świetna sprawa i nie niszczy włosów :)
    HolidayPalace

    Gclub

    OdpowiedzUsuń
  14. Pasują Ci te włoski :) Ja też myślałam nad rozjaśnianiem i zawsze szkoda mi włosów ;p. Fajną masz bluzkę na zdjęciu :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Poklikane :D Mam nadzieje, że pomoże :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajne sa okulary. Mi tez przydaloby sie troche ubran na lato.

    OdpowiedzUsuń
  17. Czadowa z Ciebie Babka ... najfajniejsze w Tobie to, że JESTEŚ SOBĄ:-))

    OdpowiedzUsuń
  18. I'm gone to say to my little brother, that he should also go to see this website on regular basis to obtain updated from newest reports.

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie ma to jak oczekiwania na wakacyjne wyjazdy Szymko :-)
    Okularki super :-)
    Ty rozjażniasz a ja za to ściemnaim i obie tkwimy na etapie ombre :-D prezentuja sie fajnie ( mam na mysli włosy)

    OdpowiedzUsuń
  20. You actually make it appear really easy with your presentation however I find this topic to be actually
    something that I feel I would never understand. It sort of feels too complicated
    and very huge for me. I am having a look forward on your next post, I'll try to get the cling of it!

    OdpowiedzUsuń
  21. Okulary wyglądają rewelacyjnie! Świetną wishlistę stworzyłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudowne paznokcie i bluzka *.*

    OdpowiedzUsuń
  23. It's perfect time to make some plans for the future and it
    is time to be happy. I have learn this publish and
    if I may I want to recommend you few interesting issues or tips.
    Maybe you can write next articles referring to this article.
    I wish to read more things approximately it!

    OdpowiedzUsuń
  24. Podoba mi się ten kolor włosów - jest taki letni, lekki :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za Wasze każde słowo Kochani :)


* Odwidzięczam się za każdą obserwację :* ( daj znać w komentarzu)