wtorek, 8 maja 2018

365. Paczka od Shein

Hejo Kochani! Dziękuję bardzo, że mimo mojej małej aktywności Wy nadal do mnie zaglądacie. Bardzo mnie to cieszy i każdy komentarz tak wiele dla mnie znaczy ! Brak czasu odbija się na wszystkie strony. Ale właśnie w salonie stowrzyłam swój mały kącik na komouter i mini pracownie gdzie będe mogła podłubać jakieś tak crafty czy porysować bo ostatnio mam wielką potrzebę do rysowania, ale niestety brakuje mi tego czasu. Achhh! Myślę, że po wakacjach jakoś sobie to poukładam wszystko. Ja lubię mieć wszystko zaplanowane jak w zegarku. W dzisiejszym poście chcę Wam pokazać co jakiś czas temu przyszło do mnie ze sklepu Shein. Trochę jest to nie adekwatne już do pogody, ale co tam !

















A dlaczego nie adekwatne? Chyba każdy się ze mną zgodzi, że to cudowne cieplutkie futerko od SheIn i ta przesłodka fterkowa Bluza musi lecieć głęboko do szafy bo w końcu nadciągają wakacje, a nawet w Irlandii się pojawiło słoneczko więc musi to coś znaczyć hahah ! Leginsy również mam od SheIn, ale to był prezent od nich i leginsy zostały dla mnie specjalnie uszyte. Uwielbiam je ! Co myślicice o tych nowych nabytkach?
Na zdjeciach możecie zobaczyć mój efekt schodzenia z niebieskiej czerni. Jestem aktualnie takim rudzielcem. Nie doońca dobrze się czuje w takim kolorze, choć mojemu Mężowi bardzo się podoba. Hihih Szkoda, że nie udało mi się mieć jaśniejszych włosów bo chciałam się pofarbować na różowo a tutaj dupa :(
Jak się Wam podoba mój dzisiejszy post ? Będe wdzięczna za poklikanie w linki !!



Żegnam się z Wami na sportowo na moim nowym carbonie !!! Mniam !!! uwielbiam jeżdxić , ale ten czas... ech. 

Buziaki :* 





34 komentarze:

  1. też chcę taki ciepły różowy kożuszek/ sweterek, super wygląda

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi się najbardziej okulary podobają! *.*

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudna psina, ach tyle miłości :) Fajnie byłoby kiedyś pojeździć razem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacyjne nabytki :) A kolor włosów bardzo Ci pasuje :) I mały słodziak jak cukiereczek :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Podobają mi się obie rzeczy, uwielbiam takie misiaczki :)ja u fryzjerki zeszłam z ciemnych włosów, cieszę się teraz pięknym blondem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciuszki z okularami Super :)) Co do czasu mam tak samo ,ojj brakuje go na wszystko. A kolorek Szczerze Baaardzo Ci Pasuje :)) Pieknie wygladasz :)) Taka Nowa Ty :)) Pozdrawiam Cie Kochana Cieplutko :))) Sciskam :))

    OdpowiedzUsuń
  7. I would liҝe to thank you for the efforts you've put in penning this site.
    I'm hoping to vieᴡ the same higһ-grade content by you later on as well.
    In fact, your creative writing abilities haѕ encouraցed me to get my
    own blog now ;)
    a knockout post : The Ultimate Ꮐuide To Encryption Software & How
    To How To Encrypt A Password For Free The Marine Way

    OdpowiedzUsuń
  8. Na chłodniejsze dni lub wieczory przy ognisku przydadza się, ewentualnie na jesień :)

    OdpowiedzUsuń
  9. super puchate ciuszki wybrałaś, będą idealne na chłodniejsze wieczory :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo mi sie podoba ten rozowy.

    OdpowiedzUsuń
  11. Jakie sliczne zdjecia z piesiem :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudne to futerko i okulary czadowe! Poza tym jaki śliczny piesek<3

    OdpowiedzUsuń
  13. You look so classy. Have a great day! xx

    OdpowiedzUsuń
  14. Angeliko! Ciuszki są bardzo Fajne, A piesek jaki słodki, Miłego wypoczynku - Pozdrawiam Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajne misiaczki :) Oba świetne i pasują Ci :)
    Pozdrawiam ciepło :))

    OdpowiedzUsuń
  16. Very rapidly this web site will be famous among all blogging
    and site-building users, due to it's nice articles

    OdpowiedzUsuń
  17. Futerko wpadło mi w oko, jest śliczne, muszę coś takiego sobie znaleźć :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wyłączyłam się z blogowania na dobry rok i z sentymentem powróciłam dzisiaj do Twojego bloga. Pamiętam, że czytałam go dobrych parę lat :)
    A ciuszki są bardzo super, szkoda tylko, że muszą trochę przeleżeć zanim ujrzą światło dzienne :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Dla mnie obie rzeczy są rewelacyjne! Jestem nimi zachwycona. :)
    Obserwuję kochana! :*

    Pozdrawiam ♥
    https://zakreconaoptymistka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Obie rzeczy super :-) Jaki uroczy piesek xx

    OdpowiedzUsuń
  21. Jakie świetne nowości masz :) Piękne włosy!

    OdpowiedzUsuń
  22. Jak tu nie zaglądać, skoro twój blog jest fantastyczny? Ja uwielbiam twoją twórczość! :) śliczne rzeczy mam bardzo podobny, ciepły płaszczyk tylko w takim szaro/niebieskim kolorze. Kocham go mój gorący ulubieniec na chłodne dni :)
    Pozdrawiam cieplutko myszko :*

    OdpowiedzUsuń
  23. No piękny zestaw, też takiego szukam :) na obecną pogodę za oknem będzie jak znalazł :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Jakie cieplutkie i milutkie rzeczy ^^ Piękności!

    OdpowiedzUsuń
  25. Futerko rewelacyjne!!! Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetnie wyglądasz w tych okularach.

    OdpowiedzUsuń
  27. Śliczne rzeczy, a piesek uroczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Moja piękna !! :* KOCHAM ! Czekam na foty z wakacji ;)

    Przepraszam kochana że byłam tu ostatni raz z pół roku temu ale praca praca praca....Mam nadzieje że na jesień to nadrobię :) Do zobaczenia na IG :* Tam jestem w miarę aktywna ;-)
    Buziaki ! :*

    OdpowiedzUsuń
  29. Ale Ci ładnie w tym kolorze włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Piesek jest moim ulubieńcem :D

    OdpowiedzUsuń
  31. U mnie pogoda jak najbardziej na takie cieplutkie bluzy. Obie są FANTASTYCZNE - różowa cudowna! I kolor i krój i miękki materiał! <3

    OdpowiedzUsuń
  32. Fajne;) zamawiałam tam często, ale jak mieszkaliśmy z mężem w USA

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo fajny wpis :D Ciekawe propozycje

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za Wasze każde słowo Kochani :)


* Odwidzięczam się za każdą obserwację :* ( daj znać w komentarzu)