wtorek, 3 września 2019

Kolejna Podróż- Sardynia

Hej Kochani! Jak się miewacie? Zastanawia mnie czy ktoś z moich znanych znajomych blogowych jeszcze tutaj zagląda. Niektórzy są bardzo wierni bo widzę komentarz, inny nie mam pojęcia. Czasem mnie też zastanawia czy blogi które ja obserwuje jeszcze publikują posty. Muszę koniecznie sama się o tym przekonać. Muszę przyznać, że czasem zapominam o tym, że ten blog w ogóle istnieje. Nie chciałam go jednak kompletnie usuwać, zbyt wiele miłych tu wspomnień i ludzi, którzy mieli ochotę zajrzeć tutaj w moje skromne progi. Myślę , że Instagram i Youtube jako szybka forma przekazania materiału wygrała nade mną górę. Aczkolwiek niepowiem często brakuję mi zwykłego pisma, żeby swoje myśli przelać na cokolwiek.
Niestety takie jest życie , że zmieniają się piorytety i niestety blog,crafty czy sztuka musieli opuścić miejsce w moim życiu. Czasem napewno cos tu skrobne, o ile się da. Jeśli jeszcze tu jesteście dajcie znać :)
I zapraszam Was na mój nowy filmik z podróży na Sardynie :)



4 komentarze:

  1. Jestem Szymko i dziękuję że do nie zajrzałaś. Niestety blogi ogarniam zazwyczaj w pracy i filmików nie otworzę o blokade na Youtuba mamy :-)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Sardynia jest przepiękna! Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za Wasze każde słowo Kochani :)


* Odwidzięczam się za każdą obserwację :* ( daj znać w komentarzu)