poniedziałek, 30 listopada 2020

Femme Luxe- nowa paczka

 Witacie Kochani, jak się miewacie? Ja jakoś się trzymam, jak zwykle mam dużo roboty aczkolwiek nie narzekam bo przynajmniej nudy w moim życiu nie ma hahah. Bardzo się skupiam teraz na kursie Grafika którego bardzo chcę skończyć celująco. Trzymajcie kciuki! Dzisiaj wpadam do Was szybciutko z nowym postem z paczuszką od FemmeLuxe. Bardzo często podobają Wam się ciuszki z tego sklepu i jestem ciekawa czy i tym razem wpadnie Wam coś w oko. Zapraszam



Na pierwszy wrzut wchodzi ten super sportowy zestaw. Krótka bluza i spodnie dresowe. Materiał jest cienki więc jest to dres bardziej na lato niż na chłodną zimę. Idealnie sprawdzi się taki dres kiedy chce się mieć wygodę, ale jeszcze żeby się wyglądało dobrze w miarę niespodziewanego gościa. Bardzo mi się podoba ten zestaw i jestem mega zadowolona. 




Kolejną rzeczą są spodnie dresowe. Są takie nie oczywiste bo kształt ich jest całkiem inny niż zwykłe spodnie dresowe. Zaliczyłabym je nawet do pidżamki hihih. Dresiki są mega mięciutkie i bardzo wygodne. Mogę je śmiało polecić bo jestem z nich bardzo zadowolona. 



Ostatnią rzeczą jest ta przepiękna sukienka. Jestem nią absolutnie zachwycona! Bardzo się w niej dobrze czuję i napewno zabiorę ją na swoje kolejne wakacje. Jest jednak ona nie dla wszystkich. Ma typowo Chiński motyw, jednakże jest prześwitująca, więc albo trzeba pod nią nosić halkę lub strój kąpielowy jeśli jest się na wakacjach. Jednakże sukienka bardzo mi się podoba :)




Trousers                          Corset Dress                          BodySuits                          Jeans

I to by było na tyle z dzisiejszej Paczuszki :) Jeżeli posiadacie Instagrama to serdecznie zapraszam na swoje konto @szymka_lifestylevlog i naszej firmy @sim_ink_tattoo 




A teraz lecę na Wasze blogi , Buziaczki 








9 komentarzy:

  1. fajne mają ciuszki w tym sklepie, mam takie białe spodnie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo polubiłam ich zimową wersję spodni dresowych :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super zamówienie! Wszystkie ubrania są piękne :) Dresiki z napisami mam, ta sukienka już dawno wpadła mi w oko a komplet dresowy wygląda po prostu rewelacyjnie! :)
    Jak będę planować tatuaż, zapisuję się do twojej firmy :D
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne zamówienie, zdarza mi się do nich zaglądać i tam kupować. mają ciekaw asortyment

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten sportowy zestaw jest mega fajny *.*

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba mi się drugi zestaw :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. W tej sukience wyglądasz szałowo 😘😘

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyjątkowo udane łowy :) Wszystkie zestawy mi się podobają. Mam identyczne spodnie z napisami i też jestem z nich mega zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za Wasze każde słowo Kochani :)


* Odwidzięczam się za każdą obserwację :* ( daj znać w komentarzu)