środa, 28 czerwca 2017

{279} TwinkleDeals Red+Camouflage Theme

Witajcie Moje Kochane, Dziękuję Wam za tyle wspaniałch słów! Chciałam się Was spytać, czy któraś z Was używa Stravy ? Jeśli tak to po prosze o Wasze nicki :) Kochane moje, słuchając właśnie teraz Pink Floyd,  zapraszam Was dzisiaj na stylizację, która łączy niezawodny motyw kamuflażu i namiętną czerwień. Kiedyś uważałam czerwone ubrania za zbyt wulgarne dla mnie i agresywne. Lecz jak pamiętacie moją stylizacje tu , okazało się że jednak ta czerwień bardzo mi pasuję i odziwo bardzo się dobrze w niej czuję. Cóż za paradoks! Czerwień wygląda świetnie z motywem moro, szczególnie z przewagą zielonego niżeli beżu, aczkolwiek i ten będzie ładnie współgrał z soczystą zielenią. Motyw kamuflażu znajdziecie dosłownie wszędzie! Dzisiaj prezentuję na okularach przeciwsłonecznych i wstawkę w butach.
Hello My Dearest ! How are you? I would like to thank you for such a lovely words! I was wondering are any of you using strava? If yes let me know :) I am listening right now to Pink Floyd and I am making this post for you with some new Fashion haul. Today I have a nice combination of red and camouflage. I thought I don;t like red on clothes but it looks really great on me actually . I always thought is to aggressive and not nice in overall. But it seems to suit me very well and looks good on me. That is really funny! Red color looks really well with camouflage ! Especially if you have loads of green color on the camouflage . Those both colors looks really well with each other. In my fashion look I have sunglasses and boots with some camouflage. 







Bluza, okulary i choker otrzymałam ze sklepu Twinkledeals. Ze wszystkich rzeczy jestem niezmiernie zadowolona. Bluza świetna , choker idealny, a okulary mega leciutkie! Zajrzyjcie na moj kanał na Youtbe, aby zobaczyć pełną recenzję :) A co jeszcze w paczce się znalazło? Moja długo wyczekiwana bluza ze skrzydłami. Ta bluza jest dokładnie taka sama jak moja czarna którą pokazywałam tu
Sweatshirt, shades & choker I received from Twinkledeals. I am very happy with the stuff I received ! Sweatshirt is great, choker perfects and shades are currently testing. What else have I got? Its's my grey wings hoodie. I love this one really badly! I got the same hoodie with wings in different post check it out tu









Oraz otrzymałam ten słodki czarny top, który idealnie sprawdzi się na wszelkie upały. Top ma piękne sznurki na plecach co sprawia, że jest bardzo wytworny :) Dostałam jeszcze kolczyk w paczuszce, który możecie zobaczyć w filmiku poniżej oraz cały dzisiejszy Haul
I also received this cute black top which is ideal for hot days. I really like this one as it as some stripes and it looks amazing. I also received a ear-stud, check that out in the video below xxx 





Dla zainteresowanych makijażem zobaczcie mój ostatni filmik makijażowy :) 
If someone is interested here is my latest makeup 




Wszystkie produkty : 



I jak Wam się podobają dzisiejsze ciuchy Moje Perełki? Wpadło Wam coś w oko? Dziękuję z góry Kochane za poklikanie w linki :*  Lecę spać, a jutro do Was zajrzę :* 
So how did you like my Haul? I hope you enjoyed it L) Okay I am off to bed now and I will check your blogs tomorrow . Kiss xxx



67 komentarzy:

  1. Świetne rzeczy! Oczywiście poklikane! Po sesji obowiązkowo wertuję Twój kanał!Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się zestawienie kolorów na tym pierwszym sweterku. Ty jesteś tak oryginalna i piękna, że wszystko na Tobie dobrze się prezentuje :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ty zawsze wszystko ślicznie dobierasz mi bardzoooo się podoba:) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  4. Bluza bardzo mi się podoba. I rzeczywiście ładnie Ci w czerwieni.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna stylizacja z czerwienią :) a bluza ze skrzydełkami jest czaderska :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Thanks a lot :D

    all articles are amazing my dear :o Totally in love with grey sweater :D

    NEW TIPS POST | 15 TIPS to FOLLOW BEFORE You Go To the SALES.
    InstagramFacebook Official PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Witaj Szymciu;) A kto powiedział, że w czerwonym kolorze jest Ci nieładnie? Moim zdaniem wyglądasz w nim super! Ożywia Cię i nadaje dziewczęcego uroku;) Chociaż, Ty i tak posiadasz go wiele;) Zresztą uważam,że w każdym ubiorze i kolorze jest Ci ładnie;) Pozdrawiam Cię gorąco i przesyłam moc buziaczków;)

    OdpowiedzUsuń
  8. W czerwonym rzeczywiście bardzo Ci ładnie ;) Ale ja chyba jeszcze do czerwieni nie dorosłam :D Chociaż swoje lata już mam ;) Widzę, że znowu bluza ze skrzydłami :D Bardzo przypadła Ci do gustu :D A takie chokery pamiętam z dzieciństwa :D Poklikałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. O tak czerwień jest fantastyczna :) Podoba mi się takie zestawienie :)
    Ale oczywiście oczko ucieka mi do skrzydełek które są fenomenalne <3
    Lubię takie słodkie dodatki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wiesz Pieknej kobiecie we wszystkim Pieknie :))) Co do czerwonych rzeczy to ja uwielbiam :))Tak jak moj maz :)) Suuper ciuszki :)) Pozdrawiam Cie cieplutko :))) Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pierwsza bluza cudowna, w sumie to jakiś czas temu chciałam zamówić bardzo podobną - tylko, że z kolorem pudrowego różu na jakimś polskim sklepie, ale nie było mojego rozmiaru :D Ta szara bluza jest słodka :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Bluza z czerwonym akcentem mega <3 zaciekawiła mnie też ta ze skrzydłami, ma swój urok. Buzka kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Pierwsza stylizacja jest rewelacyjna :) Pasuje do Twojej urody świetnie :) Bluza fajna, ale wydaje mi się trochę niepraktyczna, jak dla mnie z tymi skrzydłami a top wymiata!

    OdpowiedzUsuń
  14. Masz bardzo sympatyczny głos :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładna stylizacja. Szkoda, że filmiki nie są po polsku ;>

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna stylizacja! Skrzydlata bluza bardzo mi się podoba, jest oryginalna :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ta bluza ze skrzydłam jest boska... choć ja wolałabym jednak większą.. nie taką dopasowaną, bluza to bluza. Ale to tylko kwestia indywidualnego gustu!

    Kochana wrzucam tu link do tekstu Olfaktorii .. jedzie w nim równo i po agencjach i po blogerkach, w kontekście współprac i pracy za darmo. ;)

    http://www.olfaktoria.pl/2014/01/jak-firmy-kosmetyczne-traktuja-blogerki/

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo podoba mi się pierwsza stylizacja :) Zainspiruję się na sto procent ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Kochana moja ! :* Te bluzy ze skrzydełkami są cudowne ! :*
    Moja ukochana ! :*

    OdpowiedzUsuń
  20. Bluza ze skrzydełkami jest świetna. Cieplutko pozdrawiam 😊❤

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja kiedyś myślałam, że czerwony w ogóle do mnie nie pasuje, ale z czasem na szczęście mi przeszło, bo nie wygląda on aż tak źle jak mi się kiedyś wydawało. Też myślałam, że czerwony jest zbyt wulgarny.
    A Stravy nie mam, nie wiem nawet co to jest :D

    Pozdrawiam, Tak Po Prostu BLOG :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Mi czerwień niestety nie pasuje :P Ale Tobie w niej bardzo ładnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Bluza ze skrzydełkami świetna :) Czerwona też bardzo fajna. Moja Droga masz świetną figurę !
    Pozdrawiam ciepło !

    OdpowiedzUsuń
  24. czerwony czy inny we wszystkich kolorach wyglądasz super !
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. Angeliko kochana! Bardzo ładnie Ci W kolorze Czerwonym,Bluza Oryginalna, Kochana Pozdrawiam Cię Bardzo Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetne ciuchy i rewelacyjne fotki :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Zmieniasz się Szymciu jak kameleon i za każdym razem wypada to świetnie i oryginalnie. Ja tam jednak tęsknię za Twoimi pracami.
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  28. Całość super, ale Twoje tatuaż robią na mnie mega wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ta bluza ze skrzydłami jest obłędna , doda skrzydeł każdej kobitce ^^

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo mi się spodobała ta bluza szara. Masz bardzo ładną figure.

    OdpowiedzUsuń
  31. Fajne ciuszki :)

    Pozdrawiam,
    Karolina [blog]

    OdpowiedzUsuń
  32. Czerwony bardzo Ci pasuje, nie mam cienia wątpliwości. :) Skrzydełka przy bluzie są totalnie odjazdowe. :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  33. The first lookis so cool, you are such a beautiful woman.
    And damn how cool is the Sweater with the wings.
    Love it.

    with love your AMELY ROSE

    OdpowiedzUsuń
  34. Bluza ze skrzydełkami świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  35. jak zwykle same świetne rzeczy kochana ;* czerwień faktycznie bardzo Ci pasuje :* zresztą, ładnemu we wszystkim ładnie ;**

    OdpowiedzUsuń
  36. Faktycznie naprawdę świetne połączenie :) Ale moją uwagę i tak najbardziej przykuła bluza ze skrzydłami! Sama bym sobie taką najchętniej kupiła :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  37. Bardzo ładne zdjęcia i śliczna jest ta bluza ze skrzydełkami:))Buziaki!:))

    OdpowiedzUsuń
  38. Wyglądasz super! Bluza ze skrzydłami skradł a moje serce już w poprzednim poście ;)
    Pozdrawiam cieplutko
    just-do-one-step.pl

    OdpowiedzUsuń
  39. Pięknie się prezentujesz ;)
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. Witaj, dawno mnie tutaj nie było, a tu się tyle dzieje. Świetnie wyglądasz, super te skrzydelka. Lecę nadrabiać zaległości. Uściski serdeczne!

    OdpowiedzUsuń
  41. Uwielbiam takie połączenia, potrafisz w nietuzinkowy sposób zestawić ze sobą niebanalne ubrania tworząc z nich swoją własną magiczną całość Kochana :-* Miłego weekendu a ja tymczasem wybywam na krótko na kolejny plan filmowy

    OdpowiedzUsuń
  42. Ta bluza dodaje Ci "skrzydeł" hihi super!

    OdpowiedzUsuń
  43. Piękne ciuszki!:)

    Zapraszam do siebie, wróciłam na bloga! VAYNV

    OdpowiedzUsuń
  44. Też dopiero niedawno polubiłam czerwone ubrania i teraz ciągle poluję na jakieś ciekawe czerwone ciuszki :D Już lecę na twój kanał i pewnie zostawię suba, bo zapowiada się świetnie. Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  45. super bluza <3 i fajny tyłek 3:) hahaha

    OdpowiedzUsuń
  46. Skrzydła są cudne ! Nigdy bym na coś takiego nie wpadła :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Moim zdaniem czerwony pasuje wszystkim brunetkom :D Tobie w nim ślicznie;)
    Obserwuję!;)

    Zapraszam na naszego bloga

    OdpowiedzUsuń
  48. Fajna bluzeczka! Lubię takie rzeczy!

    OdpowiedzUsuń
  49. Bosko wyglądasz! Świetnie ogląda się Ciebie w czerwieni i dobrze że się do niej przekonałaś. Bluza ze skrzydełkami bardzo ciekawa :)
    Buziaki kochana!

    OdpowiedzUsuń
  50. Ale piękny ten makijaż z pierwszych zdjęć! Akurat chciałam pisać jak go zrobiłaś, gdy na końcu czekał mnie świetny filmik! :D Cudowna jest ta bluza!
    Moro i czerwień widzę, że jest to wspaniałe połączenie :)
    Bardzo oryginalna bluza, pierwszy raz spotykam się z taką!
    A crop top? Cudo!

    OdpowiedzUsuń
  51. W każdej stylizacji wyglądasz pięknie!
    Buziaczki:)

    OdpowiedzUsuń
  52. Bluza ze skrzydełkami mi się bardzo podoba.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za Wasze każde słowo Kochani :)


* Odwidzięczam się za każdą obserwację :* ( daj znać w komentarzu)