środa, 19 lipca 2017

287. Nowy Art Journal // Curtains from //Make up tutorial

Witajcie Kochani Moi Piękni! Wiem, że jesteście spragnieni mojej twórczości, ale tak jak pisałam czeka mnie wystawa, która odbędzie się we wrześniu, a mam jeszcze parę prac do zrobienia. Gdyby ktoś był zainteresowany moimi pracami, większość znajdziecie tu .Dzisiaj pokażę Wam pracę jaką zrboiłam w swoim Art Journalu. Tło wykonałam sama używając farb od DecoArt Media. Uwielbiam je! Ptaszki są moją własną wyobraźnią i jak niektóre z Was dobrze mnie znają to wiedzą, że uwielbiam ten motyw! Do pokolorowania ich użyłam moich ulubionych markerów od Chameleon Pens. Mam nadzieję, że Wam się spodoba.
Hello My Dearest! I know that you cannot wait to see my artwork and crafts but as I said previously I am doing my work for my Exhibition which will be held in Longford in September. I still have few drawings to do. If you don't know my work already you can find here. Today I want to show my artwork in Art Journal. As you know I love Birds Theme so I designed them and colored with Chameleon Pens. For the background I used DecoArt Media acrylics and some mists. I hope you will like it :) 


Swoją pracę zgłaszam na wyzwanie w 13arts------->klik



Wczoraj byliśmy na górze Świętego patryka Kochani i zdobyliśmy szczyt! Jestem niezwykle zmęczona, ale i też zadowolona. Sprawdzajcie mój kanał na youtube bo niebawem pojawi się pierwszy vlog właśnie z tej podróży plus małe coś ekstra. A dzisiaj filmik, o który mnie prosiłyście i z wielką chęcią go przygotowałam. Zapraszam na filmik krok po krok jak robię swój dzienny makijaż, który wygląda naturalnie.
Check out my youtube channel for more movies 







Już prawie wszystko mam urządzone, jednaże zostały mi pewne niedociągnięcia w mieszkaniu i aktualnie chce kupić jakieś piękne zasłony. Znalazłam fajny sklep , który nazywa się Highend 
Curtain właśnie z zasłonami i chciałabym wybrać takie, które będą pięknie się prezentować, ale też nie zaciemnią mi mieszkania. Chodzą mi po głowie dokładnie takie modele. Są śmieszne i bardzo bym chciała akurat te w naszej pracowni. Najbardziej składam się ku tej z kotami. Jest taka wyrazista.
I have already made up our new apartment but still there are bits and pieces that I need to touch up. I really want to get some curtains. It's important for me that they will not be so heavy so the room will not be dark. I found a great shop with curtains selection which is HighendCurtain shop. I really like the models below. I really want to have them in our studio so the room will look lovely! I mostly think to get the onses with cat image. It's so unreal and awesome! Love it :) 
Check more curtains here----->






A teraz Kochani uciekam na Wasze blogi, jeśli jeszcze do was nie dotarłam to się nie martwcie, w koncu nadrobię te zaległości :* Dziękuję za Wasze odwiedziny, doceniam Wasze każde słowo. Buziaczki
Thank you for visiting my blog xxx I am off to your now x Kiss 

51 komentarzy:

  1. śliczna praca, a zasłony z kotami też mi się podobają:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne te zasłony z kotami!

    OdpowiedzUsuń
  3. Praca jak zwykle świetna.
    Kotki są najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie nadążam za Toba Szymciu , zżyjesz w ciągłym biegu , trudno Cię dogonić. Ale fajnie że tyle się u Ciebie dzieje , przynajmniej nie powiesz że się nudzisz :-)
    Fajny ten wpis , zwłaszcza te ptaszki mi się spodobały. Zasłonka w kotki też mi się bardzo podoba.
    Pozdrawiam i miłego dnia życzę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Szymusia, Ty naprawdę jesteś moją bratnią duszą :D ja również uwielbiam ptaszki- mój Krystian śmieje się, że mam obsesję na punkcie tego motywu :D

    praca piękna, zachwycona nią jestem ;***

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja mam znów coś innego - mam ochotę na pozbycie się zasłonek 0- już takie coś zrobiłam w kuchni i sypialni - teraz czas na salon... :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Praca rzeczywiście w twoim stylu. Brawo:)
    Jeśli chodzi o zasłonki, to najbardziej podobają mi się te na zdjęciu 2.
    Podrowionka:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jaki piękny makijaż ;) Te dramatyczne rzęsy <3 Przynajmniej dla mnie dramatyczne ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Praca z ptaszkami jest wspaniała ! Bardzo podoba mi się dobór kolorów i tło.
    Zasłony bardzo fajne i ciekawe, zwłaszcza z kotami :)
    Pozdrawiam cieplutko :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Twoje artystyczne prace są rewelacyjne Angeliko :) Jesteś mistrzynią! piękne, dokładne i perfekcyjnie wykonane :) Tutorial tez świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękny wpis, te kolory - mistrzostwo!! Nie mogę się napatrzeć!!
    Wybrałabym zasłony z kotami - super wyglądają, a poza tym kocham koty :)

    OdpowiedzUsuń
  12. piękna praca <3 zasłona z kotami bardzo oryginalna :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zasłony są piękne ale ta w kotki wygrywa <3

    OdpowiedzUsuń
  14. O kurde, ale tło ♥ akurat w kolorze, który uwielbiam!
    Przepiękny makijaż, a zasłony .. cudo! ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja własnie tworzę coś swojego, taki BJ 'mój' :D

      Usuń
    2. Bardzo mnie to cieszy Kochana :*

      Usuń
  15. całkiem fajne te zasłonki! NAdają takiej lekkości :)
    obserwuję i zapraszam do mnie: https://thewomenlife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Tło w połączeniu z tymi ptakami tworzy idealną całość :) Ja uwielbiam ten ból nóg po zdobyciu szczytu ;D

    OdpowiedzUsuń
  17. Zasłonka z kotami <3 Mega cudo *__*
    Pozdrawiam, Tak Po Prostu BLOG :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo mi się podobają te kocie zasłony:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Angeliko! Twoja praca jest Wspaniała, ładne tło zrobiłaś , Ptaszki też są ładne i kolorowe, Zasłony te drugie bardzo mi się podobają, Z kotami dla mnie są za ciemne i nie lubię kotów - Pozdrawiam Cię Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny, wyrazisty wpis Szymciu, ptaszki wyszły ślicznie.
    Bardzo lubię zasłony przy oknach, są ładnym uzupełnieniem wnętrza. Trudno jednak coś doradzać nie widząc pomieszczenia. Masz dobry gust więc Twój wybór na pewno będzie trafny. Przesyłam uściski!

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękna praca! Robi wrażenie.

    OdpowiedzUsuń
  22. Jak zawsze podziwiam Twoją pracę! Coś cudownego ❤❤ Jeżeli chodzi o zasłonki, to wszystkie bardzo mi się podobają, ale jak na kociarę przystało - ta w koty najbardziej! :D Poklikałam :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Te drugie zasłony mi się podobają najbardziej. :) W urządzaniu mieszkania chyba najfajniejsze własnie jest kupowanie i wybieranie dodatków. ;)

    xxveronica.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Super praca, genialne tło. Kociaki genialne.Pozdrawiam ciepło:))

    OdpowiedzUsuń
  25. Zasłony z kotkami wygląda bardzo oryginalnie :)
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Och, marzą mi się te mazaki Chameleon :) Zasłonki z kotami to najlepszy wybór, w pełni popieram. :)

    OdpowiedzUsuń
  27. wow, Twoja praca prezentuje się przepięknie. Bardzo ciekawy motyw z tymi zasłonami w koty - oryginalny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  28. wow te kocie zasłonki są mega cudne - ktoś miał fajny pomysł na ich motywy :-D
    Uwielbiam te zrobione przez Ciebie cudeńka. Kochana masz niezwykły talent :*

    OdpowiedzUsuń
  29. Twoje prace są niesamowite! :* te ptaszki mi sie mega podobaja. Co to zaslon, bardzo ladne szczegolnie te pierwsze w kotki :>

    OdpowiedzUsuń
  30. Kocie zasłony są cudowne *.* koniecznie się pochwal który model wybrałaś!

    OdpowiedzUsuń
  31. Zasłony z kotami wymiatają :D

    OdpowiedzUsuń
  32. Jejku Twoje prace są niesamowite *.* jestem pod wrażeniem :)
    Zapraszam na nowy post :*
    http://www.stylishmegg.pl/2017/07/biaa-stylizacja-i-kolorowe-espadryle.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  33. Twoja praca jak zawsze świetna.
    Ale fajne zasłonki, te kocie są chyba najfajniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  34. filmik obejrzany fajna babka z Ciebie:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Super to zrobiłaś! Oglądałam Twoje inne prace i na prawdę są bardzo, bardzo dobre ☺️ Zasłony z kotami przepiękne! Najlepsze ze wszystkich ❤️
    www.rinroe.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Musze pomyśleć nad zmianą zarówno firman jak i zasłon. Dobrze, że jest coraz więcej takich sklepów, gdzie jest spory wybór.

    OdpowiedzUsuń
  37. Szymciu świetny, wyrazisty wpis. Ptaszki są cudne, a ich piórka mnie zachwycają:)
    Co do zasłon...trudno coś poradzić na odległość nie widząc całego wnętrza. Myślę, że sama dobrze wybierzesz:))) Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  38. Szymcia uwielbiam Cie i Twoje filmiki po Polsku bije z Ciebie tyle ciepełka i tak super się Ciebie ogląda:) A makijaż śliczny taki delikatny. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  39. really great !! thanks for playing with us at 13arts challenge

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za Wasze każde słowo Kochani :)


* Odwidzięczam się za każdą obserwację :* ( daj znać w komentarzu)