poniedziałek, 24 lipca 2017

289. Koreański krem Wishtrend / #1vlog Croagh Patrick

Witajcie Kochani! Jak się miewają moje Perełki? Jestem bardzo podekscytowana, gdyż dzisiaj przychodzę do Was z moimi testami Koreańskich produktów. W końcu i ja się doczekałam, aby wypróbować kosmetyk prostu z Korei ze sklepu Wishtrend. W poniedziałek była piękna upalna pogoda i Mój Mąż zaplanował zdobycie szczytu Świętego Patryka. I tu pojawiła się okazja aby przetestować balsam od Klairs w ekstremalnych warunkach. Chcecie zobaczyć jak się sprawdził?  Zapraszam do obejrzenia filmiku na YouTube w całości,  gdyż nagrałam całą naszą wyprawę - czyli zaczynamy odcinek #1 Vlog Croagh Patrick.
Hello My Dearest! How are you keeping? I am very exited because today I am making a post with a review of Mid Day Blue Sun Lotion from Klairs from Wishtrend shop! Last Monday We had very hot very summer day and my Husband planned a trip to hike the Holly Mountain Croagh Patrick in Ireland. I though it was great opportunity to test my new sun lotion. Looking forward to see how it turned out? Check my new Youtube video were I recorded all trip and I talk about this cream. Make sure you will click the Engish subtitles so you will understand what I am saying ! #1 Vlog Croagh Patrick




Filmik obejrzyjcie tutaj
You can watch the movie HERE






Krem ma bardzo fajną konsystencje o lekko niebieskim zabarwieniu, dzięki czemu rozświetla skórę i jest ona bardzo promienna. Jeśli zależy Wam na Jasnej cerze tak jak mi, ten krem jest zdecydowanie dla Was. Za sprawą mieszaniny olejków w składzie, krem pięknie pachnie. Krem nie zostawia lepkiej warstwy dlatego idealnie nadaje się pod makijaż. Wychodziliśmy na górę około 3,5h i krem spisał się idealnie.Mamy zdrowa lekka opaleniznę i żadnych oparzenia słonecznych. Na końcu filmiku możecie zobaczyć porównanie z innym kremem.
Symbole na opakowaniu:
Cream has very nice texture and it has little bluish color, which makes your skin brighter and healthier. If you focus on having fair skin as I do , this cream is perfect for you! Thanks to a mixture of different oils in Ingredients , cream has beautiful smell. After application your skin is not sticky and you can go ahead easily with your makeup routine.  We hike to the top of the mountain for about 3,5h and cream went ideal! We got healthy tan with no burns! As you can see on the end of the video I show the difference between using a different sun cream and Klairs sun lotion. Massive Difference!







Na fimiku możecie również zobaczyć jak moja skóra wygląda po nałożeniu magicznego kremu BB od firmy Klairs. Sklep Wishtrend podarował mi dwie próbki Supple preparation all over lotion, dzięki któremu, lepiej nasza skóra zaobsorbuje krem ze słonecznym faktorem. Oraz Illuminating Supple Blemish Cream SPF40/PA++ na którego punkcie absolutnie oszalałam!
Kochani serdecznie Wam polecam zakup tego filtra przeciwsłonecznego. Wishtrend aktualnie ma dla nas fajne promocje i free shipping. Ja lecę kupić sobie krem BB w którym się zakochałam. Kliknijcie w banerek, wpiszcie kod podany poniżej i 10% zniżki na zakupy gotowe !
On the video you can see how my skin looks like after magical BB cream application from Klairs. Shop Wishtrend gave me two samples- Supple preparation all over lotion, which helps prepare your skin for better absorbing your sun lotion cream and will be even more effective. And I also received Illuminating Supple Blemish Cream SPF40/ PA++ which I lost my Head about ! I fall in love with that one. My Dearest, I highly recommend the Blue Midday Sun Lotion from Wishtrend . This Online Korean Beauty Shop currently has some sales for you guys and promotion for shipping so make sure you will click the banner and go check that out! If you want you can click on the banner below and on your shopping chart use the code for 10% off from your shopping. How about that? 



Produkty znajdziecie tutaj:

Mida Day Blue Sun Lotion - HERE/KLIK-------
Illumination Supple Blemish Cream- HERE/KLIK------
All over Preparation Lotion - HERE/KLIK-------



Jak Wam podobał się Vlog? Mam nadzieję że wycieczka Wam się podobała.
A teraz uciekam na Wasze blogi, Buziaki
How to you like my Vlog? I hope you like it xxxx
I am to your blogs now xxx Kiss xxx


38 komentarzy:

  1. Kusi mnie ta marka bardzo.... podobaą mi się ich opakowania :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jestem okropnym bladziochem i używam wyłącznie kremów z wysokim faktorem, ten byłby idealny :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki za świetną recenzję :D Chyba się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Różowa perełka ma się świetnie! Też mam buraczka na twarzy! Oczywiście poklikane! Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz śliczne rysy twarzy :) Fajny ten krem BB od Klaris :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jej Ty nawet w delikatnym makijażu jesteś taka piękna <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ciekawy ten krem :) Jak to się stało, że do tej pory nie mam żadnego, azjatyckiego kosmetyku? :/

    OdpowiedzUsuń
  8. Krem koreański ciekawy i w ogóle fajnie, że mogłaś tyle różności wypróbować.
    Buziaki!:))

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie używam BB, ale tego bym spróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Musze go kupić sobie :)) Opakowanie ma cudowne ♥ a filmik obejrzę, tylko pójdę zrobić coś do picia :) Miłego dnia Kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Faktycznie,krem wart wszystkiego.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Kremik bardzo mnie zainteresował :)
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie używałam jeszcze tych produktów. Dla mnie te koreańskie są za mało naturalne.
    http://natalie-forever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajny filmik :)) Widzę, że też lubicie pohasać po szczytach jak my :)
    W góry taki krem to wybawienie, bo można się nieźle spalić.
    Pozdrawiam ciepło i słonecznie :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawy kremik BB. Podobają mi się bardzo odcienie lakierów na Twoich paznokciach. Ostatnio często wypatruję fajnych kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  16. To moja ukochana azjatycka marka, kocham olejek do demakijażu i serum witaminowe :) Obserwuję i zapraszam do siebie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Szymciu, ja jestem maniaczką koreańskich kosmetyków i rytuałów pielęgnacji.
    Od półtora roku na mojej półce nie uświadczysz innych kosmetyków :-)
    Już nie wyobrażam sobie pielęgnacji bez olejków, pianek, serum, BB i maseczek w płachcie :-)
    Klairs to świetna marka! Posty o kosmetykach z Korei będę śledzić z jeszcze większą ciekawością. I love it :-)
    A wiesz, że moje koreańskie imię brzmi Shin Sang Hwa?
    Buziaczki :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. O, niebawem wybieram się na łażenie po górach, więc coś dla mnie. Buziaki :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam koreańskie kosmetyki! Polecam Ci krem BB z firmy i want ;)
    Buziaczki :*

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie miałam nigdy żadnych koreańskich kremów.

    OdpowiedzUsuń
  21. Szymcia, filmik rewelacja! :) mimo, iż nie miałam czasu to oglądałam z przyjemnością ;* krem faktycznie dobry i mieliście cudowną wyprawę! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Jestem bardzo bladą osobą i chyba nie chciałabym widzieć siebie po nałożeniu tego kremu, haha :)
    paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie słyszałam o tym kremie :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja głównie używam kremu Bambino, a to świadczy o jednym - temat kremów jest mi raczej obcy ;)
    Świetny filmik, miło się z Wami wędrowało i oglądało widoki :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Czytałam książkę o kosmetykach koreańskich... Ciekawa jestem jak sprawdziły by się na mojej twarzy. :)

    OdpowiedzUsuń
  26. uwielbiam azjatyckie kosmetyki- ten krem prezentuje się niezwykle zachęcająco.

    OdpowiedzUsuń
  27. Fajny krem, filmik też bardzo mi się podobał, super wyglądasz 😊👌
    www.rinroe.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie znam tego kosmetyku a po ostatniej porażce z kremem bb chętnie bym wypróbowała. Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za Wasze każde słowo Kochani :)


* Odwidzięczam się za każdą obserwację :* ( daj znać w komentarzu)