poniedziałek, 16 października 2017

316. DressLily / Moje Jesienne Umilacze

Witajcie Moi Kochani! Moje najwspanialsze Perełeczki! Powiem Wam szczerze, że siedzę teraz jak na igłach. Ma uderzyć w nas Huragan jutro nad ranem i martwię się tym. Teraz gdy wyglądam przez okno jest bardzo ciepło i jest niezwykle cicho. Jakby czas stanął, tylko od czasu do czasu przejadą samochody ulicą. Człowiek, istota inteligenta, ale z potęgą natury człowiek nigdy sobie nie poradzi. Dlatego jest to tak przerażające i fascynujące jednocześnie. Nie zmienia to faktu, że serce mi szybciej bije, dlatego mam zamiar napisać pota, poćwiczyć jogę i iść spać!
Przechodząc do tytułu dzisiejszego posta, pokażę Wam moje umilacze Jesienne, które zamówiłam z DressLily choć już te rzeczy widzieliście na moim Youtubie Jeśli jesteście ciekawi co umila mi czas i relaksuje Jesienią, zapraszam do dalszej części posta.
Hello My Dearests! How are you? I am so scared because tomorrow morning the Hurricane will hit us, it's so scary Dear Lord :( I just want to finish this post , get some yoga and go to sleep. At the moment it's so warm and quiet, just like before the storm. Anyway! I want to show you what I like during the Fall/ Autumn time and what I have got from DressLily. Check my youtube channel as well xx 



Uwielbiam Jesień! Uwielbiam! My na całe szczęście w Irlandii Jesień mamy piękną! Bardzo rzadko pada, a częściej świeci słońce . Liście są złote, a w powietrzu czuć nadchodzące zimno. Jesienią lubię siedzieć w domu z Mężusiem i sie relaksować. Jeśli chodzi o maseczki, to oczywiście używam je nie tylko jesienią! Ale moje domowe Spa Jesienią jest znacznie spokojniejsze niż latem. Moje ulubione maseczki to Koreańskie w płachcie, Rosyjskie od Bani Agafii i oczywiście te z Avonu od Planet Spa, które są mi niezaowdne od wielu lat. Z DressLily w końcu zamówiłam sobie pędzel do nakładania maseczek, który ułatwia aplikację.
I really Love Autumn! And we are so lucky that in Ireland We have beautiful Fall. Gold and Warm Fall! But when it comes to having mask I am doing this whole year but during Autumn I am making them more relaxed and calm xx. I got from DressLily Mask Brush which helps apply the mask onto face. 




Ze względu na to, że Jesień jest ciepła , mogę sobie pozwolić na chodzenie w Katanach. Mam absolutego fioła na ich punkcie dlatego też bardzo chętnie je zakładam. Na DressLily kupiłam z pięknymi Azteckimi wzorami, w której się zauroczyłam! 
And due to warm weather I can wear my favorite Denim Jackets. From DressLily I got the gorgeous one with Aztec Themes. 


Na codzień używam wosków zapachowych, ale Jesienią lubię również zapalać świecie i różne lampki lampeczki, żeby zrobić fajny i klimatyczny nastrój jak oglądamy z Mężusiem film. Jak zobaczyłam Lampki w kształcie Jednorożca, po prostu oszalałam! No wariatka ze mnie -OSZALAŁAM!
Everyday I use Melt Wax but in Fall in addition I light up some candles. I love this xxx. I also like all kind of fairy lights and when I saw this gorgeous Unicorn Led Lamp I just died!!! I love this so much!!! It's gorgeous!




 I to by było na tyle z moich zakupów na DressLily :) Chciałabym Was również zaprosić na nowy filmik z moimi zakupami w Polsce i  z odrobiną Humoru na początek na moim Youtubie TUTAJ/HERE i zachęcam do subskrypcjii :)






A teraz Kochani uciekam się zrelaksować ćwicząc Jogę i zajrzę do Was jutro :* Będe wdzięczna za poklikanie w linki :* Buziaczki Kochani
I hope you enjoyed my post with DressLily stuff, I am off to do some Yoga x. Kisses xxx


41 komentarzy:

  1. Ja lata nie nosiłam katan, ale kiedy zamówiłam moją perełkę Guess, którą uwielbiam, wiem że na wiosnę zaopatrzę się w następne :) Twoja jest super :) taki jednorożec przydałby się mojej córci, która uwielbia konie :)poklikane:*** daj znać jutro, czy wszystko w porządku,ok?trzymaj się:*

    OdpowiedzUsuń
  2. Szymciu katana jest świetna, tez mi się bardzo podoba, a lamka też fajna taka klimatyczna.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. super ta katana, właśnie czego takiego szukam, idealna do ubierania się na cebulkę :-) a lampka z jednorożcem wprost urocza <3

    OdpowiedzUsuń
  4. wow, ale grube warkocze są teraz, świetna kurtka i jednorożec

    OdpowiedzUsuń
  5. Też muszę sobie sprawić taki pędzelek do nakładania maseczek :D wczoraj wieczorem robią maseczkę właśnie o tym myślałam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta aztecka kurtka jest cudowna! Świetnie w niej wyglądasz, bardzo do Ciebie pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Rewelacyjne i udane zakupy :) Lecę obejrzeć filmik :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna jest ta katana :*
    Zapraszam na nowy post :)
    http://www.stylishmegg.pl/2017/10/sweter-z-napisem-sunday.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Kiedyś kusiła mnie ta kurtka ale wybrałam inny model :) 13,82 27,11 :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowna lampka. Mam nadzieję, że z tym huraganem ostrzeżenia były trochę na wyrost i nie będzie tak źle. Trzymaj się cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  11. ale fajnie to wygląda na ciemnych włosach, na warkoczu, masz super długie i grube włosy

    OdpowiedzUsuń
  12. Trzymam kciuki aby Ophelia ( huragan) okazał się być łaskawy i za mocno Was tam nie przewiał- faktycznie człowiek jedno a potęga natury drugie.
    W linki poklikałam :-) Kurteczka super i nawet cena przyzwoita :-)
    Sama uwielbiam maseczki z serii PLanet Spa z Avonu ( mam ze 4 obecnie ) :-)
    cieplutko pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Ile pomponów a ten jednorożec jest genialny. Ja tak samo jak Ty uwielbiam wszelkiego rodzaju światełka cóż taki fioł:) Uwielbiam Twoje filmiki nie sposób się nie uśmiecham. Pozdrawiam Cię bardzo słonecznie bo u mnie dzis mnóstwo słońca

    OdpowiedzUsuń
  14. Ta szara bluza z misiem jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kurtka jest urocza, zresztą tak jak lampka z jednorożcem! Miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  16. Maseczki to też dla mnie zdecydowanie umilacze :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Powiem CI Kochana, że u nas w Anglii ta jesień też jest całkiem ładna :) Dzisiaj słonecznie (choć z tego co mi wiadomo jakiś huragan się zbliża do nas z Irlandii) :P Bardzo fajne warkoczyki ♥

    OdpowiedzUsuń
  18. Widzę, że zakupy bardzo udane :) Ta kurtka super, też lubię jeans z dodatkami :)

    OdpowiedzUsuń
  19. jak mnie tu dawno nie było ;-( ehh ale czasu brak na wszystko ;-( ehh
    Mam nadzieje że mi wybaczysz ! :-*


    Jakie warkoczyki :D
    Moja śliczna ! Kochannaaa ! :* Super wyglądasz ! :*
    Kocham ! :****

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie martw się Moja Droga może nie będzie tak źle, może huragan okaże się łaskawy i nie narobi dużo szkód. U nas nadciągnęły do Polski ciepłe masy powietrza z Afryki i mamy 20 stopni w październiku. Taka pogoda jest związana też właśnie z huraganem, który do was nadciąga. Twoje umilacze są świetne, zwłaszcza jednorożec i zielone włosy :)
    Pozdrawiam ciepło :) Trzymaj się mocno !

    OdpowiedzUsuń
  21. a ja mam odwrotnie niż Ty - nie lubię jesieni. Mogłabym nie wychodzić z domu w tę porę roku... :P

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie dziwię się, że oszalałaś na punkcie tej lampki w kształcie jednorożca - bo jest cudna! Katana czadowa, bardzo Ci pasuje:)
    Mam nadzieję, że ten huragan jednak Was ominie, trzymaj się Kochana, buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
  23. kochana, wszystko będzie dobrze ;* huragan na pewno Was ominie ;**
    wszystkie rzeczy z posta są super, a kurtka to już w ogóle wprawia mnie w zachwyt absolutny! :) :**

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajne warkocze i katana:) A lampka jednorożec mega!:):):) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Uwielbiam stosować maseczki. Te z Avonu bardzo chciałabym wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
  26. Angeliko! Ale Udane zakupy zrobiłaś, Wszystko Jest Wspaniałe - Kochana pozdrawiam Cię Gorąco
    A huragan może nie będzie taki groźny

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja niestety, ale za jesienią nie przepadam ;)
    Fajna ta bluza :D
    Buziaki moja perełko <3333

    OdpowiedzUsuń
  28. Uwielbiam cała serię spa z Avonu, tak pięknie pachną i pozwalają się zrelaksowac☺

    OdpowiedzUsuń
  29. Urocza lampka lubię takie motywy no i maseczki z Avonu też lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ta katana jest śliczna :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Również uwielbiam katany, ta Twoja wygląda świetnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Katany - dawno nie słyszałam tego słowa
    😀
    Jak byłam mała z siostrą miałyśmy po katanie jeszcze z rękawami odsuwanymi. Ale nie wymiataly jak Twoja.

    OdpowiedzUsuń
  33. Kurtka spodobała mi się najbardziej,kliki.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za Wasze każde słowo Kochani :)


* Odwidzięczam się za każdą obserwację :* ( daj znać w komentarzu)