piątek, 8 grudnia 2017

334.'Meet me in San Francisco' Retro Shein

Witajcie Kochani! Moje Perełki Kochane! Jak się miewacie? Ja znakomicie, choć jestem troszkę zmęczona. Szykuję się dla mnie fajny projekt i mam nadzieję, że wszystko powiedzie się po mojej myśli. Choć będe musiała zrezygnować z wielu rzeczy to jednak wiem , że czasem trzeba iść za ciosem. Na całe szczęście Mój Mąż mnie wspiera i to jest najważniejsze dla mnie. 
Kochani Dzisiaj mam dla Was bardzo fajną stylizację w stylu Retro ze sklepu Shein i w jakiś sposób kojarzy mi się ona z San Francisco. Uwielbiam ubarwiać swoje stylizacje w takie retro stylizacje, gdyż myślę że taki styl przemawia do mnie i mi pasuję. Zapraszam!
Hello My Dearest! How are you? I am feeling good! Today I want to show you a Fashion Street Look with Shein in retro style and it kind of reminds me of San Francisco. I really Love wearing that type of retro style clothes. I think I look really good in it ? What you think ? x


Tym razem ze sklepu Shein wybrałam sobie piękną kamizelkę z futerkiem w środku, oczywiście sztucznym! Oraz przecudny bordowy sweterek z wszytymi perełkami. Powiem Wam Kochani, że obie rzeczy na prawdę bardzo mi się podobają. Od razu wiedziałam, że założę do tego czarne botki, czarne ogrodniczki, Boho torebkę oraz niezawodny kapelusz. Kamizelka jest bardzo miła w dotyku, ale futerko zostaje niestety na czarnych spodniach. Nie wiem za bardzo co w tej sytuacjii zrobić. Ale chyba pozostanie mi założenie zwykłych Jeansów po prostu. Jeśli chodzi o sweterek to jest idealny. Bardzo mi się podoba ten finezyjny skręt z przodu.
This time from Shein I chose beautiful Sherpa imitation Faux Fur Vest and really gorgeous Beaded Pearl Twisted Sweater. I have to admit I love both of them and I knew from the beginning I will add to them black jeans, black boots, black hat and Bohemian bag. I feel so good in that style.The Vest is very cute and soft and so nice to touch but I cannot wear it to black Jeans anymore because the fur stays on so I will need to chose normal Denim Jeans next time. The Sweater is such a high quality as well and I really like that twist design on the front. 











 Co myślicie o takiej Retro stylizacjii? Jeśli chodzi o mnie to jestem bardzo na tak! Kamizelkę i sweterek dostaniecie w linkach poniżej :
So what you think about my todays Fashion Look? I say ' yaaaas'! The both items you can find in the links below:


Dzisiaj spędziłam cudowny dzień z Moim Mężem! Dzisiaj miałam swoje urodzinowe zakupy! Mimo, że do moich urodzin zostało jeszcze 12 dni to w tym roku postanowiliśmy wcześniej zrobić zakupki :) Niedługo pokażę Wam na moim Youtube jakie fanty kupiłam sobie, ale tym czasem zapraszam Was na filmik, o który mnie prosiłyście- czyli o tym jak maluje swoje brwi KLIK . Zachęcam również do Sybskrypcjii mojego kanału TUTAJ.
Check my latest youtube you have request of how I do my eyebrows + test of nyx Micro Brow Pencil








I to by było dzisiaj na tyle Kochani Moi , będe bardzo wdzięczna za poklikanie dla mnie w te linki od sweterka i kamizelki. Mam nadzieję, że post Wam się podobał. Buziaki Kochani :*
I am off now to your blogs now Huns xxx I hope you like the post xx

Jak wiecie Kochani 6 Grudzień okazał się dla mnie okrutny.. Mój Pierniczek odszedł od nas. Bardzo za nim tęsknimy :( 

75 komentarzy:

  1. Czasami warto zrezygnować z czegoś na rzecz czegoś innego - ale takie zmiany mogą przynieść wiele szczęscia i sukcesów. Dobrze, że nie jesteś sama ♥ Stylizacja oczywiście genialna!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Kamizelka bardzo mi się podoba 😀
    Przykro mi z powodu Pierniczka.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow !!! Ta retro stylizacja jest super !!! Wyglądasz świetnie !!! Ze wszystkich dotychczasowych stylizacji ta podoba mi się najbardziej. Może dlatego, że ja sama jestem retro :)) Buziaczki :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Na siebie wolałabym ciut krótszą kamizelkę bo jestem bardzo niska. Filmik obejrzę później bo teraz w pracy jestem :) i po cichu buszuje po blogach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny makijaż i te kolory stylóweczki! Podobasz mi się w kapeluszu Adriana Style

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochana, życzę powodzenia w nowym projekcie, trzymam kciuki :) sweterek i kamizelka śliczne, kliki zostawione :) :*

    OdpowiedzUsuń
  7. świetna stylizacja, podobają mi się te kolory. bardzo fajny jest ten bezrękawnik futrzak, lubię takie wdzianka.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo przykro mi z powodu Pierniczka :( Stylizacja jak zawsze świetna, 19$, 22$ :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Trzymam kciuki za Twoje plany!

    OdpowiedzUsuń
  10. Stylizacja bardzo ładna, chociaż kamizelka nie w moim guście i kolorze. Za to sweterek ma prześliczny kolor.

    OdpowiedzUsuń
  11. Super stylizacja :) fantastycznie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kamizelka naprawdę zwraca uwagę w pozytywnym znaczeniu oczywiście ;)Fajnie, że bawisz się moda, u mnie tylko czarny i szary :P

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna stylizacja i pasuje do Ciebie :) Też kojarzy mi sie z San Francisco i hipisowsą kulturą.
    Bardzo mi przykro z powou Pierniczka. Przytulam Cię mocno, Trzymaj się Moja Droga Angeliko !

    OdpowiedzUsuń
  14. Unas fotos preciosas! ♥️♥️♥️

    OdpowiedzUsuń
  15. mimo, że stylizacja w klimacie retro to jednak z pazurem, super :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Angeliko! Kamizelka nie mój kolor, Sweterek ładny,Lubię ten kolor,Powodzenia w nowym projekcie - Kochana Pozdrawiam Cię Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  17. Kamizelka i torebka świetne, sweterek super do tej stylizacji, pięknie wyglądasz! Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  18. Piekna jest ta kamizelka, chociaż nie w moim stylu. Lubię Twoje stylizacje :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Mega jest ta stylówka, zdecydowanie wpasowałabyś się w klimat San Fran! <3

    OdpowiedzUsuń
  20. Umieram patrząc na Twoje zdjęcia, bo stylizacja jak i Twoja uroda, makijaż.. dziewczyno, podziwiam, szanuje, zakochałam się :>
    Mam nadzieje, że urodzinowe zakupy przyniosły dużo radości ;)
    Powodzenia.

    https://szopit.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo ciekawa Kamizelka sama chętnie taką bym założyła :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Powodzenia w realizacji projektu! Retro stylizacja idealnie Ci pasuje :)
    Przykro mi z powodu zwierzątka. Ściskam Cię mocno!

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo podoba mi się kamizelka. Wygląda na ciepłą i przyjemną w dotyku :) Fajnie dopełnia stylizację :)

    OdpowiedzUsuń
  24. uwielbiam perełki cudowny sweterek, a ta kamizelka bardzo fajna. Super to połączyłaś. Przykro mi z powodu Pierniczka

    OdpowiedzUsuń
  25. Kochana Ty masz niesamowicie kreatywną osobowość! Uwielbiam Twoje propozycje zarówno stylizacji jak i Twoje artystyczne prace :) Fajna ta kamizelka! Wyglądasz rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Kamizelka jest bajeczna!
    No i świetnie, że masz wsparcie w mężu, to jest najważniejsze. A Ty jeśli potrafisz zrezygnować z wielu rzeczy to chyba znaczy jedynie tyle, że ten projekt jest tego wart :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo fajna stylizacja. Dobrana świetnie w każdym calu począwszy od poszczególnych ubrań, po kolory i dodatki. Świetnie!

    Przykro mi z powodu Twojego zwierzątka :(

    OdpowiedzUsuń
  28. Bell'outfit e bello anche il makeup!

    OdpowiedzUsuń
  29. Śliczna stylizacja:) makijaż masz idealny:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Uwielbiam futrzane kamizelki ;)

    Pozdrawiam - http://izabiela.pl/

    OdpowiedzUsuń
  31. Ten sweterek jest naprawdę ładny! A makijaż robi niesamowite wrażenie :) Masz bardzo ciekawy styl.

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetna stylizacja.Sliczna kamizelka.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  33. Wyglądasz genialnie! Na prawdę z tą stylizacją mogłabyś startować w jakimś konkursie! A co do makijaży to niebieski jest świetny ale nawet bardziej podoba mi się fioletowy. Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  34. Uwielbiam retro i trzeba przyznać, że ten styl bardzo Ci pasuje. Stylizacja w genialnym klimacie, kamizelka cudna i ten makijaż wspaniały! Przepięknie Kochana!:*
    Bardzo mi przykro z powodu Pierniczka:(

    OdpowiedzUsuń
  35. Kochana , trzymam kciuki za projekt całym sercem.
    Rewelacyjnie wyglądasz w tym zestawieniu- absolutnie mój klimat
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  36. Jaki ten sweterek obledny jest! :D

    OdpowiedzUsuń
  37. Bardzo mi przykro z powodu Pana Pierniczka:( Stylizacja jest śliczna i uwielbiam Twój kapelusz:)

    OdpowiedzUsuń
  38. Świetna stylówka, a jaki makijaż :D :D Jestem pod wrażeniem ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. Musisz częściej chodzić w kapeluszach Kochana! ;) naprawdę Ci w nich do twarzy ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  40. Jak zwykle odważnie i oryginalnie. Buziaki Kochana.

    OdpowiedzUsuń
  41. impressive darling all these look stunning,outfit look amazing on you..
    https://wpthemesfree.website best wordpress premium themes

    OdpowiedzUsuń
  42. Pięknie wyglądasz!! Sweterek bardzo mi się podoba!!!

    OdpowiedzUsuń
  43. Swietny zestaw kochana, mi też kojarzy się z jakims dużym światowym miastem. Zamówiłam sobie kiedyś ten sam sweterek tylko w innej wersji kolorystycznej. Widzę że fajnie wyglada jako narzutka na coś, bo sam w sobie jest trochę krótki. Kamizelka przyciąga uwagę. Super zamówienie udało Ci się zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Stylizacja może nie w moim stylu, ale kolorystycznie bardzo mi się podoba ;) Zdecydowanie wyróżnia z tłumu ;)

    OdpowiedzUsuń
  45. Powodzenia by wszystko Ci się udało! :)
    Super wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Ja myślę że mąż kt wspiera to perełka:) na szczęście ja też takiego mam :)
    Ps extra sweterek!

    OdpowiedzUsuń
  47. Pasuje ci ta stylizacja! Umiem wyobrazić sobie, jaka mięciutka jest ta kamizelka :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Wyglądasz naprawdę rewelacyjnie!Trzymam kciuki za zrealizowany projekt :3

    OdpowiedzUsuń
  49. The vest looks amazing! Love your outfit!

    https://asweetwoorld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. Skarbie świetna stylówka ;) Bardzo podoba mi się Twój kapelusz ;)
    Buziaki <3

    OdpowiedzUsuń
  51. Super jest ten sweterek z perełkami! 💕

    OdpowiedzUsuń
  52. genialna stylówka! bardzo kobieco i seksownie :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Świetny look, fajna kamizelka, w kapelusiku extra :)pozdrawiam.kliki

    OdpowiedzUsuń
  54. Wyglądasz bardzo artystycznie! Buziaki :*

    mój blog | mój instagram

    OdpowiedzUsuń
  55. Wow...it look super amazing...thx for sharing honey...:-)

    OdpowiedzUsuń
  56. Piękna stylizacja, świetnie na Tobie wygląda, a mnie urzekł ten sweterek, wygląda pięknie :D

    OdpowiedzUsuń
  57. Czasem warto z czegoś zrezygnować :)
    Świetna stylizacja i genialny makijaż.
    Mój blog.

    OdpowiedzUsuń
  58. Wspaniała stylizacja, ta kamizelka jest naprawdę boska! Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  59. Cudna stylistyka Perełko!!!!

    OdpowiedzUsuń
  60. jak zawsze wyglądasz rewelacyjnie! :) i ten makijaż! ach! cudo!

    OdpowiedzUsuń
  61. Fajnie wyglądasz w takiej stylizacji.

    OdpowiedzUsuń
  62. świetny look! Sweter jest genialny i ten makijaż <3

    OdpowiedzUsuń
  63. fajna stylizacja, zapraszam do wspólnej obserwacji :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za Wasze każde słowo Kochani :)


* Odwidzięczam się za każdą obserwację :* ( daj znać w komentarzu)