sobota, 20 stycznia 2018

343. Fashion Fun with Shein

Witajcie Moi Kochani! Moje Perełeczki wspaniałe! Jak się miewacie? Już w końcu weekend, aczkolwiek ja nie czuję aktualnie, że jest weekend. Nadal potrzebuje i poszukuje Remedium na mój stres. Potrzebuję snu, potrzebuję odpoczynku, potrzebuje słońca i tego żeby zima poszła sobe w cholerę. Nie mogę skupić myśli, ani ich wyłączyć. Nawet teraz piszę i kasuję, piszę i kasuję, bo myśli mi gdzieś uciekają. Ach Kochani... stres na prawdę potrafi wykończyć człowieka. Ja czuję, że ociera się już nie tylko o mój umysł i duszę, ale męczy całe ciało. Masakra.
Ale co ja Wam będe smucić Kochani. Zapraszam Was na mój kolejny post z Shein. Jak wiecie uwielbiam ten sklep, gdyż znajduję tam zawsze tyle cudownych rzeczy i zawsze przychodzą do mnie świetnej jakości ubrania. W dzisiejszym poście trochę pobawiłam się modą. Jestem ciekawa czy lubicie takie wariancje modowe, czy raczej stawiacie na standard?


Tym razem z Shein zamówiłam sobie te 3/4 szerokie dresy z Velvetu. Gdy je zobaczyłam na stronie od razu mi się spodobały i pomyślałam, że muszę je mieć bo są fajne nie tylko do chodzenia po domu, ale fajnie komponują się z butami na koturnie, plecaczkiem i krótkim sweterkiem. Trochę nieco Azjatycki styl . Dresy oczywiście są świetne i nie ma co nad nimi rozmyślać więcej hihihi








Dodatkowo z Shein wziełam sobie tą cudowną bluzkę z Księżycowym motywem. Bo nie wiem czy wiecie, ale ja Kocham motywy z księżycem i słońcem, więc ta bluzka musiała wejść w moje posiadanie. Bluzka okazała się być strzałem w dziesiątke i uwielbiam ja :)





Ubrania znajdziecie tutaj:


I jak Wam się podoba dzisiejsza propozycja? Wolicie bluzkę czy dresy?  A teraz lecę na Wasze Blogi. Buziaczki Kochani ! :*
P.s. Będe bardzo mega wdzięczna jak poklikacie dla mnie w linki :* 



53 komentarze:

  1. Ale fajnie :) Oryginalnie i z pewnością ciekawie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Te dresy... jak dla mnie skracają sylwetkę, powiększają ja i generalnie korzystnie nie wyglądają... Ja rozumiem moda i takie tam. Ale żeby w tym dobrze wyglądać to chyba trzeba mieć figurę Aniołka VS. ... lub ogromny dystans do siebie, ogromna odwagę i przede wszystkim kochać mode. Ja właścicielką garderoby kompaktowej, klasycznej i wygodnej wzdragam się na samą myśl o zaslizeniu czegoś takiego. 😹

    A poważniej! Trzymaj się ciepło Kochana i nie daj złym myslom. Może cgwyc pędzel i na płótna przelej źle emocje??

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj Kochana! Ja już mam takiego doła, że każdy dzień witam prawie płaczem, że znów trzeba wstać, iść do pracy, czekać co znów wymyśli dyrekcja, przetrwać jakoś straszliwy hałas w czasie przerw...wrrrr. Już nawet nie potrafię cieszyć się weekendem, bo wiem że zaraz minie i zacznie się wszystko od nowa:(
    Dosyć marudzenia, lecę poklikać;) Buziaczki:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dresy raczej nie dla mnie chociaz Tobie pasuja :) ale ta bluzka fakna jest!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta pierwsza stylizacja zupełnie nie w moim guście, ale Ty wyglądasz w niej świetnie.
    Bardzo podoba mi się ta bluzka z księżycowym motywem.
    A na stres najlepsza jest daleka podróż i odcięcie się od wszystkiego. I tego Ci życzę :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta bluzka z księżycowym motywem jest boska ;) Ślicznie wygląda i dobrze na Tobie leży ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. SZALEJE ZA BLUZKA! rowniez uwielbiam motyw slonca i ksiezyca. a co do wariacji, w modzie jest to cenione, ale osobiscie na miasto nie moglabym wyjsc w takim zestawieniu. mieszkam w dosc zacofanym miejscu i tutejsza ludnosc raczej nie zrozumialaby tego.

    pozdrawiam i czekam na kolejne szalenstwa modowe ;)
    ciotkastiv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Tego typu spodnie nie do końca są w moim guście. Życzę Ci Kochana dużo spokoju i zdrówka. Wiem jak to jest ogromnie stresować się :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdecydowanie wole dresy *.*
    Obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie wyglądasz! ta bluza z księżycowym motywm mega <3
    kliknęłam CI w linki ;* miłego weekendu!

    OdpowiedzUsuń
  11. ja niestety nigdy nie przekonam się do takich spodni (chyba) a u kogoś zawsze mi się podobają :D obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawa stylizaacja :) Stylizacja z dresami jest bardzo oryginalna :)
    obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  13. wyglądasz bardzo ciekawie, najbardziej podoba mi się bluza słońce-księżyc- gwiazdka

    OdpowiedzUsuń
  14. Witam.Czasem tak bywa , ze te mysli bladza.Za duzo czlowiek pracuje i nie ma kiedy glowa odpoczac.Swolnij i wiecej odpoczywaj.Wszystko tu piekne jak zawsze wiec klikam i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ta bluzka z shein baardzo mi się podoba, gdzieś już taką widziałam i sama bardzo ją chciałam :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Bluza jest super! :*
    Stres to niedobra rzecz, potrafi bardzo wykańczać :( Trzymaj się i nie daj! Wyśpij porządnie, zrób coś dla siebie.
    Poklikane :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Oczywiście klik skarbie ;) Wyglądasz zjawiskowo ;) Piękna naprawdę piękna ;) Ta bluzka mi się bardzo podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. pierwsza stylizacja to nie moja bajka, ale wyglądasz super. natomiast bluza w księżyce i słońca jest bardzo fajna

    OdpowiedzUsuń
  19. sen to podstawa a do cieplejszych słonecznych dni jeszcze trochę. Welur bardzo lubię:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Do twarzy Ci w bordo :)) Świetna jest czarna bluzka w księżyce :))
    Pozdrawiam cieplutko :)
    p.s. mam nadzieję że doszedł mój mail do Ciebie, bo pisałam go z telefonu :)

    OdpowiedzUsuń
  21. te dresy strasznie mi się podoba!
    Co do stresu - niestety wiem jak potrafi człowieka wykończyć ;/ gorszy jest od pracy fizycznej. Mam nadzieję, że niebawem będziesz spokojna i bez stresu ;*
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  22. Bluzki obie mi się podobają, bardzo. Spodnie tak sobie chociaz na tobie wszystko wygląda dobrze lub lepiej . Pozdrawiam cieplutko i życzę zdrówka <3

    OdpowiedzUsuń
  23. Angeliko kochana! Żeby nie myśleć o złych rzeczach , Trzeba myśleć o tym co Ci sprawiło Radość, Z biegiem czasu zapomnisz o tym co Cię gnębi, Spodnie mają ładny kolor , Bluzeczka jest ładna, i ma słoneczko , Którego Ci brakuje - Pozdrawiam Cię bardzo Serdecznie i Kochana Trzymaj się Pa

    OdpowiedzUsuń
  24. Dziękuje bardzo Kochana i z przyjemnością przyjmuję Twoje zaproszenie do wyzwania Szuflady:*

    Bluza jest świetna!
    Buziaczki:*

    xBasia

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetnie wyglądasz w tym zestawieniu, osobiście uwielbiam takie wariacje modowe :) bluza świetna :) kochana, stres to cichy zabójca, niestety :/

    OdpowiedzUsuń
  26. Bluza bardzo fajna :) wiem coś o stresie i lepiej zawczasu sobie z nim poradzić, bo może nieźle zniszczyć zdrowie :/pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetnie wyglądasz. Bardzo podoba mi się plecak. Szukam właśnie takiego, małych rozmiarów tylko czarnego ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Wspaniały jest ten sweterkowy top :) 16$ 13$ :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Stylowo i kreatywnie, połączenie dresów ze sweterkiem jest po prostu genialne!Bluza też piękna! Uwielbiam Twój styl Kochana!:)
    Co do stresu, to mnie on wykańcza ostatnio, jakieś dziwne pechowe sytuacje mnie spotykają:/
    Buziaki Kochana:*

    OdpowiedzUsuń
  30. Fantastycznie wyglądasz:) super spodnie:*

    OdpowiedzUsuń
  31. Stres rzeczywiście potrafi nieźle zamieszać w naszym organizmie. Sama jeszcze rozprawiam się ze skutkami stresu z 2017 r. Propozycja jest super! Świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  32. pasuje Ci ta stylizacja, wyglądasz świetnie, ten czerwony sweterek jest mega

    OdpowiedzUsuń
  33. Te dresiki są mega stylowe, świetnie w nich wyglądasz, niczym z jakiegoś wybiegu mody, no super ! :)
    Bluzka też fajna, Shein ma bardzo ciekawy asortyment, to trzeba przyznać i przy okazji dobrą jakość (na ogół) :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Dresy są genialne, choć zdecydowanie nie dla mnie, ale Tobie mega pasują! :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Zdecydowanie drugi zestaw mi bardziej odpowiada. Ja na weekend mam reset i odpoczywam to działa :*

    OdpowiedzUsuń
  36. Tobie zawsze we wszystkim super. Nie w moim stylu tym razem
    Poklikane;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Ta czarna jest dla mnie przepiękna - mogłabym taką mieć gdybym miała kilka kilogramów mniej :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Twój styl jest niepowtarzalny i odważny :)Ja chyba czułabym się źle w takim stroju, ale może to ze wzgledu na moją figurę :P

    OdpowiedzUsuń
  39. Stylizacja bardzo oryginalna, ale nie będę ukrywała, że dość odległa, jeżeli chodzi o mój gust ;) Z kolei bluzka z księżycowym motywem bardzo mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  40. Stylizacja to kompletnie nie mój styl, ale fajna bluza z księżycami ☺

    OdpowiedzUsuń
  41. I love everything from your outfits. xoxo

    OdpowiedzUsuń
  42. Pierwszy zestaw świetny, chociaż to nie są moje klimaty, ale Ty wyglądasz pięknie! Czerwień pasuje do Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Świetne okularki, mam bardzo podobny model.

    OdpowiedzUsuń
  44. Bardziej podoba mi się czerwony sweter ale bluzka też jest niezła! Świetna stylóweczka!Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  45. Ty we wszystkich stylizacjach świetnie wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
  46. Świetne stylizacje naprawdę bardzo mi się podobają :D

    OdpowiedzUsuń
  47. Stylizacja nie w moim stylu, ale naprawdę robi wrażenie. Świetnie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  48. Niestety to nie mój styl, ale Ty bardzo ciekawie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za Wasze każde słowo Kochani :)


* Odwidzięczam się za każdą obserwację :* ( daj znać w komentarzu)