wtorek, 23 stycznia 2018

345. Myślami już o Lecie - Rosegal

Hej Kochani! Moje Perełeczki! Dziękuję Wam Bardzo za pozytywną Energię i ciepłe Komentarze i za to ile wsparcia mi dajecie. Nie chce zapeszać, ale wygląda na to, że wszystko idzie w dobry kierunku i będzie coraz to lepiej. Myślę, że teraz będzie z górki i uda mi się wszystko to na czym mi tak bardzo mocno zależało. Myślę, że ciężka praca się opłaci i w końcu minie mi ten okropny stres, który niestety jest moim wrogiem numer 1 .
Dzisiaj Zapraszam Was na Mój Super Haul z Rosegal Jesteście ciekawi co myślę o tych produktach? HiTy czy Buble? Zapraszam :)

MERMAID TAIL MAKEUPBRUSHES



To kolejne moje Syrenie pędzelki. Przedewszystkim uwielbia te pędzle, za jakość włosa. Na prawdę idealnie się nadają to makijażu oczy i przepięknie blendują makijaż. Do tego takie pędzle wyglądają cudownie.

TRAVEL BACKPACK SET




Przyznam szczerze, że odziwo w tym roku napadła mnie mocna chęć na powitanie lata. W Irlandii lato jest kiepskie, dlatego zaplanowaliśmy z Mężem sobie podwójne wakacje, aby wygrzać się na Słońcu i przeżyć wtedy kolejna zimę hahah. O takim zestawie podróżniczym już jakiś czas temu myślałam i tym razem postanowiłam sobie go kupić. Zestaw skłąda się z plecaczka, torebusi i małej portmonetki na karty lub dowód osobisty. Zamierzam wziąć sobie ten zestaw ze sobą na nasze wakacje.

HAIR SCISSORS


Szczerze Wam powiem, że nie mam pojęcia co mnie skuiło na kupno fryzjerskich nożyc. Ale jeśli potrzebujecie konkretne nożyczki do cięcia włosów, to te są po prostu idealne. Byłam w szoku jak piekne cięcia robią :)

CAT PRINT SOCKS & HAND WARMERS


Ja jestem już w pewnym sensie skarpetkowym maniakiem bo ciągle kupuje te skarpetki od Evy Brown i uwielbiam je! Ostatnio również mieliśmy bardzo chłodną pogodę dlatego postawiłam na mitenki. Są urocze i mega cieplutkie. 





Ten zestaw pędzli kupiłam głównie z myślą o dekoracjii do zdjęć. Pędzle są cudowne i uwielbiam motyw marmuru i miedzi. Pędzle są idealnie wykonane i wziełam sobie parę do robienia makijażu. 




Ten stojaczek zauważyłam u Dorotki i od razu wpadł mi w oko. Właśnie potrzebowałam takiego cuda na suszenie swoich pędzli, ale i też przechowywanie je na mój codzienny makijaż. Kolejny strzał w dziesiątke.


Wszystkie produkty znajdziecie tutaj : 


Pędzli użyłam do mojego najnowszego Makijażu -KLIK , który jest inspiracją w Szufladowym wyzwaniu ' Pawie Piórko' Zachęcam Was do wzięcia udziału TUTAJ 



Kochani, również gorąco Was zachęcam do Subskrypcjii mojego kanału aby być na bieżąco z moimi filmikami . 

I to by było na tyle moich zakupów z Rosegal. Wpadło Wam coś w oko?

Buziaczki :*



47 komentarzy:

  1. Angeliko! Wszystko jest bardzo ładne,Ale najbardziej spodobał mi się Zestaw podróżny, Jest Wspaniały - Kochana Pozdrawiam Cię Bardzo Gorąco i trzymaj się Buziaczki Pa

    OdpowiedzUsuń
  2. Te pierwsze pędzle to ja kocham jako dodatek do zdjęć, mam tylko trochę inne kolory. Marmurki też zamówiłam jak dobrze pamiętam, przydadzą się. Buźka

    OdpowiedzUsuń
  3. zestaw z plecakiem jest całkiem fajny, bardzo podobają mi się te pędzle z marmurowymi trzonkami, sobie też muszę zamówić. miłego dnia

    OdpowiedzUsuń
  4. Zestaw do podróży mi sie podoba i nozyczki. Jak najdzie mnie kiedys ochota zeby podciąć wlosy to beda super sprawa, ale tez swietnie wyglądają do zdjec: )

    OdpowiedzUsuń
  5. Widziałam już filmik, nadal jestem zachwycona tym plecaczkiem 😍 marmurkowe pędzelki są świetne, ja teraz sama zamóWiłam pedzle dla mamy takie czarne😁 dla siebie wzięłabym te marmurkowe, bo sa cudowne😍

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj ja też myślami już przy lecie <3 Obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  7. Marmurkowymi pędzlami jestem oczarowana tak samo ten plecaczek i torebka w komplecie, no cudeńko!! <3

    OdpowiedzUsuń
  8. kochana, same świetne rzeczy wyszukujesz w sklepach :) muszę dokładniej przeglądać strony i też takie perełki znaleźć :D
    ja też już tęsknię za latem, chociaż i zimowe widoki mnie zachwycają...
    buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Syrenkowe pędzelki mam - używam ich do zdjęć jak i do makijażu i jestem z nich bardzo zadowolona. Nożyczki z chęcią zamówię jeśli mówisz że tak fajnie tną.
    Plecak jest extra! Ja nie noszę takich rzeczy, ale ten wygląda na solidny!

    OdpowiedzUsuń
  10. wow fantastic post dear..! but i love your marble brushes keep posting..
    https://clicknorder.pk online shopping in lahore

    OdpowiedzUsuń
  11. and also travel bag set dear its look beautifull

    OdpowiedzUsuń
  12. Zestaw idealny, pędzle świetne. Tylko udanego wypoczynku na tych wakacjach życzyć i słońca;)🏖

    OdpowiedzUsuń
  13. Kosmiczne zestawy :) Uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Minie! Tylko musisz myśleć pozytywnie! Szary secik bardzo fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam motyw marmuru, dlatego takie pędzle z chęcią bym przygarneła :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam takie skarpetki z kotem :D Fajne są tylko na stopach czerń nie jest już taka intensywna ;( Pędzelki są przepiękne. Genialnie prezentują się na zdjęciach ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam zarówno pędzelki marmurowe, jak i te syrenie (ale w innych kolorach) i używam ich do robienia zdjęć :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Ostatnio zastanawialam się nad tym zestawem - plecak itp. Widze ze wyglada swietnie i warto zamówić!

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny jest ten zestaw torebek, szczególnie okrągła zwróciła moja uwagę

    OdpowiedzUsuń
  20. Marmurkowe pedzle genialnie wyglądają na zdjęciach :) sama zastanawia się nad kupnem :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Super rzeczy, a makijaż cudowny jak zawsze:*

    OdpowiedzUsuń
  22. nie wiedziałam, że są takie nożyczki na ich stronie. Moja mama by się bardzo z takich ucieszyła

    OdpowiedzUsuń
  23. Kochana bardzo się cieszę, że mogłam być inspiracją do zakupów ;) Mamy identyczne syrenki, stojak i idą do mnie takie marmurkowe pędzle (od listopada haha) może w końcu dotrą ;)Pomyślę nad takim zestawem podróżnym :) :***

    OdpowiedzUsuń
  24. Marmurkowe pędzle są przepiękne. Fajny zestaw do podróżny :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Zestaw podrozny jest super.Ale jak zawsze wszstko jest tu piekne i ciekawe.
    Klikam i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  26. Syrenie pędzelki są ekstra, sama mam jeden zestaw i uwielbiam go podziwiać :D Zresztą nie tylko ja ;D

    OdpowiedzUsuń
  27. Droga Angeliko pięknie i kolorowo u Ciebie :) Zachwycona jestem kompletem podróżnym. Tęczowe przybory do makijażu i nożyczki są obłędne.
    Świetne rzeczy nie tylko na wsze wakacje :)
    Pozdrawiam cieplutko :))

    OdpowiedzUsuń
  28. Pędzle marmurkowe przepiękne, też takie mam :D Taka portmonetka by mi się przydała :)

    OdpowiedzUsuń
  29. te pierwsze pedzle idealne do zdjęć

    OdpowiedzUsuń
  30. Te marmurowe pędzle też zamówiłam i dzisiaj do mnie dotarły :) Są super i chyba zostawię je do zdjęć, bo takie piękne, że szkoda używać :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Woow, ile cudownych rzeczy. <3
    Oczywiście pędzle zawsze przyciągają moją uwagę,są boskie aż dziwie się że jeszcze ich nie mam. <3

    OdpowiedzUsuń
  32. Interesting beauty products. We keep in touch. xx

    OdpowiedzUsuń
  33. Ten pierwszy zestaw pędzli również posiadam.

    OdpowiedzUsuń
  34. Te syrenie pędzle ostatnio wpadły mi w oko na eBayu i nawet się zastanawiałam, czy ich nie kupić, ale w końcu zrezygnowałam...
    Zestaw podróżny wygląda świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  35. Ile wspaniałości! Syrenie pędzle i zestaw podróżny również by mi się przydały:)
    Piękny makijaż Kochana! <3

    OdpowiedzUsuń
  36. Pędzle są genialne ! ;) piękne zdjęcia <3
    Obserwuję i zamierzam wpadać częściej bo masz świetnego bloga ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Fryzjerskie nożyczki chętnie bym przytuliła :)

    OdpowiedzUsuń
  38. O kurczę! Nożyczki najlepsze na świecie! Pędzelki też fajne, w sumie wszystkie. Będziesz miała czym wariować z makijażem! Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  39. I have those brushes as well! They´re just amazing ☃ ❄

    Blog de la Licorne

    OdpowiedzUsuń
  40. Pędzelki jak zawsze wyglądają super ale ten szary zestaw akcesoriów i torby jest naprawdę świetny :D

    OdpowiedzUsuń
  41. Uwielbiam te pędzelki, są genialne! :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Wow, ile ciekawych rzeczy. Bardzo fajny ten zestaw z plecaczkiem i pędzelki z marmurkowymi trzonkami :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Fajne rzeczy zamówiłaś :)pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za Wasze każde słowo Kochani :)


* Odwidzięczam się za każdą obserwację :* ( daj znać w komentarzu)