piątek, 9 marca 2018

Zaful velvet Clothing

Hej Kochani! W zeszłym roku Velvet królował na całego. Ja bardzo dlugo się przekoywałam do tego materiału bo raczej kojarzyl mi się z Antykami i czymś kompletnie niemodnym. Ten materiał kojarzyl mi się z kurzem i starym strychem. Jednak pewnego razu jedna z blogerek pokazała różowy velvet t-shirt i zauroczyłam się w nim od pierwszego wejrzenia. Postanowiłam dać temu szanse i nie spodziewalam się, że ten material będzie tak dobrze prezentował na mojej figurze. Należy jednak pamiętać, że jest to trudny materiał, dlatego stawiam bardziej na pastelowe i jasne odcienie, niżeli na ciemniejsze, ktore mogą postarzać. Ja aktualnie mam trzy bluzy, stroj, dwa tshirt z velvetu. A Wy jak się nastawiacie na ten materiał?

Zaful Womens Day 2018 Special Promotion  

use Coupon: ZafulChen  Big Coupon 10% OFF


17 komentarzy:

  1. Szymuś, ja lubię ten materiał za sam fakt tego, jaki jest w dotyku. Może ja sama niekoniecznie w nim wyglądam, ale na szczupłych osobach jest on bardzo wdzięczny.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Angeliko! Materiał ten podoba mi się, Jest delikatny i miły w dotyku - Kochana Pozdrawiam Ci Gorąco

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta niebieska sukienka jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. lubię ten materiał :) ale rzeczy wykonanych z niego mam mało :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Great post! I like your blog!

    https://elenabienvenido.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba mi się ten materiał głównie w sukienkach :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba mi się ten materiał, ale nie mogę się jakoś przekonać żeby założyć jakieś ubrania z niego :D Ten top super i sandałki <3

    OdpowiedzUsuń
  8. O tak, tamten rok to był rok w którym ten materiał królował. Ja nadal nie potrafię się do niego przekonać ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Też lubię ten materiał :))
    Pozdrawiam ciepło:))

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja osobiście nie przepadam, podoba mi się na kimś, ale raczej sama nie założę :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Simply wish to say your article is as astounding.
    The clarity on your post is just cool and that i could assume you are knowledgeable on this subject.
    Fine together with your permission allow me to
    take hold of your RSS feed to stay up to date with drawing close post.
    Thank you 1,000,000 and please keep up the gratifying work.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawa jestem jak ten materiał będzie wyglądał na żywo :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pretty nice post. I just stumbled upon your weblog and wished to
    say that I have really enjoyed surfing around your blog posts.
    In any case I will be subscribing to your feed and I
    hope you write again very soon!

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam ten materiał, kupiłam sobie nawet taką sukienkę :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Perełko! Tobie we wszystkim pięknie!!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Lovely post dear! Have a great week! xx

    OdpowiedzUsuń
  17. Yesterday, while I was at work, my cousin stole my iPad
    and tested to see if it can survive a 40 foot drop, just so she can be a youtube sensation.
    My iPad is now destroyed and she has 83 views.
    I know this is completely off topic but I had to share it with someone!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za Wasze każde słowo Kochani :)


* Odwidzięczam się za każdą obserwację :* ( daj znać w komentarzu)