wtorek, 20 marca 2018

361. Buty Saszki od Zaful

Hej Moi Kochani! Moje Perełki ! Jak dobrze wrócić na bloga, jak dobrze jest wrócić do Was. Oczywiście dobrze i zdrowo jest zrobić sobie przerwe, jednak prowadzę bloga już prawie 5 lat i już się przyzwyczaiłam do tego, że mogę spokojnie usiąść , napisać parę słów, wyżalić się czy też podzielić się informacjami istotnymi i mniej istotnymi. Siedzę teraz i szykuję się do spania po bardzo ciężkim dniu, gdyż byliśmy z Mężem dzisiaj odebrać mój paszport z Ambasady. Przez ostatnich parę dni, wszystko zaczeło mi się układać i powoli uspakajać. W pracy dokonałam dużego przełomu i wydaję mi się, że różnica jest kolosalna pomiędzy tym co robiłam wcześniej a teraz. Czuję się już o wiele pewniej w robieniu paznokci i mam tylko nadzieję, że przyszłe klientki mi zaufają i bedą przychodzić do mnie. Ta obawa ciągle gdzieś mi siedzi, bo wiecie.. ja jestem taką osobą, która bardzo wysoko stawia sobie poprzeczkę i dużo wymaga od siebie. Mam na całe szczęście duże wsparcie u Męża i mojej rodziny - i tej w Polsce i tej w Irlandii. Cieszę się, że dodają mi wszyscy skrzydeł bo ja słabo w siebie wierzę. Mam nadzieję, że to się zmieni.




Dzisiaj chciałabym Wam pokazać moje nowe butki z Zaful, które wziełam z myślą o pracy. Potrzebowałam butków ciepłych i wgodnych, niemalże kapci. Mojemu Mężowi nie za bardzo się podobają, no i ja przyznam szczerze, że nie przepadam za modelem saszki butów, jednakże zależało mi tutaj na wygodzie. Butki dotarły do mnie w znakomitym stanie i przyznam szczerze, że jestem bardzo z nich zadowoloa. A Wam ja się podobają?


I tak jak napisałam wyżej, pokazuję Wam paznokcie żelowe jakie ostatnio zrobiłam. Jestem ciekawa Waszej opinii co onch sądzicie pod względem technicznym i wizualnym. 


Dodatkowo dodałam kolejne zgłoszenie do NYX Face Awards Polska 2018, byłoby wspaniale się dostać. Jest to moje marzenie. Jednominutowy filmik możecie obejrzeć na dole :


A teraz uciekam spać Kochani! Życzę Wam cudownego wieczoru , Buziaki :* 



55 komentarzy:

  1. Fajne te butki lubię takie cieplutkie prawie kapcie ! Paznokietki extra , masz dobra rękę do tego.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

  2. Great post dear! :)
    Kisses...

    OdpowiedzUsuń
  3. I think this is one of the so much important information for me.
    And i'm glad reading your article. But want to observation on few general issues,
    The web site style is ideal, the articles is in point of fact nice :
    D. Just right job, cheers

    OdpowiedzUsuń
  4. Niestety buciki nie są w moim.stylu. ja takich nie lubię choć podoba mi się ten kwiatowy motyw. Paznokcie są śliczne.

    OdpowiedzUsuń
  5. W saszkach ma być ciepło a nie ładnie haha ;)pazurki bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Szymko ! To jest dla mnie niesamowite jak Ty się malujesz !? Po prostu - to trzeba mieć talent, żeby tak pomalować twarz, a widzę, że Ty go masz i możesz wszystko !!! Wspaniały ten makijaż, ta metamorfoza !!! Niesamowita !!! Buziaczki i powodzenia życzę :)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Buciki ekstra, ale ja bym je nosiła jako kapcie :D
    blog | instagram | youtube

    OdpowiedzUsuń
  8. Cieszę się że masz wsparcie w mężu i w rodzinie. Cieszę się też że wszystko zaczyna ci się układać :* jeśli chodzi o paznokcie to naprawdę ci wychodzą coraz ładniej i Aż ci zazdroszczę tego talentu :) Ale ty zawsze miałaś plastyczną rękę do takich rzeczy bo nawet twoje inne prace są piękne. Musisz bardziej wierzyć w siebie bo jak ciebie zawsze wierzyłam :*

    OdpowiedzUsuń
  9. O rajciu Kobietko jakie masz piękne te paznokietki! Miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  10. Buty totalnie nie w moim stylu jednak pazurki są cudowne!! <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Butki sa genialne! A co do poprzeczek, moje jest zawsze mega wysoko, ale ciezko mi uwierzyc w swoje mozliwosci :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawie wyglądają te buciki. Mi się podobają ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie przepadam za tego typu butami, ale te nawet mi się podobają. To pewnie sprawa tych ślicznych kwiatków ;)
    Zapraszamy na naszego bloga

    OdpowiedzUsuń
  14. Buty bardzo ładne:) PS. paznokcie boskie:*

    OdpowiedzUsuń
  15. Butki świetne :) Nie słuchaj męża w tej kwestii, może nie prezentują się tak wspaniale jak szpilki ale najważniejsza wygoda i komfort :D
    Paznokcie bajkowe :*

    OdpowiedzUsuń
  16. wiele osób nie lubi takich botów ale mnie się podobają tym bardziej, że mają haft. piękne paznokcie

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajne mają podeszwy! :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajne butki, trochę w góralskim stylu :)) Piękne pazurki !
    Pozdrawiam cieplutko :))

    OdpowiedzUsuń
  19. Angeliko! Buciki są bardzo fajne, do pracy w sam raz, Paznokcie są Super - Pozdrawiam Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  20. Pazurki cudnee! :) A buty muszą być wygodne a do tego są urocze!

    OdpowiedzUsuń
  21. Hello,

    So lovely !

    Sarah,http://www.sarahmodeee.fr/

    OdpowiedzUsuń
  22. This article is really a fastidious one it assists new internet
    users, who are wishing in favor of blogging.

    OdpowiedzUsuń
  23. Zakochałam się w tych pazurkach :) są piękne.

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajne buciki!! A pazurki cudne!! Śliczne kolorki!!!

    OdpowiedzUsuń
  25. Buty całkiem Ok, ale nie do codziennego chodzenia. Pazurki zrobiłaś rewelacyjne! Bardz mi się podobają. Klientek na pewno będziesz mieć wiele 😊 ~RINROE

    OdpowiedzUsuń
  26. Butki nie w moim stylu, ale manicure jest cudny ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Buty są fajne, a w prawy wiadomo, ze potrzebna jest wygoda :) Paznokietki zrobiłaś świetne! :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Fajne te muflony. Pierwszy raz spotykam się właśnie z takimi butkami, krótkimi.
    piękne paznokietki. Ja niestety musialam się pożegnać z moją ulubioną, właśnie taką długością, i przyzwyczajam się do krótkich. sama jeszcze niestety nie potrafię za bardzo robić tych wzorków które masz na serdecznych paluszkach, ale wszystko z czasem ;) jak to mowia trening czyni mistrza.

    OdpowiedzUsuń
  29. Buty wyglądają oryginalnie i ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Kochana Szymko, Trzymam kciuki abyś się atm dostała bo Twoje makijaże, charakteryzacje są świetne.
    Podsyłam wirtulanie troche wiary w siebie bo naprawdę jestes zdolna i utalentowana istotką.
    Buciki fajne- wydaja się być wygodne a to podstawa :-)

    OdpowiedzUsuń
  31. Najważniejsza wygoda a butki fajne mi tam sie podobają. Ciesze się że masz nową pracę i obys miała jak najwięcej klientek ściskam

    OdpowiedzUsuń
  32. fajne te buty, ale pazurki masz obłędne

    OdpowiedzUsuń
  33. Ślicznie buciki :) obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Buty sa fajne, chociaz ja takich nie nosilabym, ale faktycznie powinny byc wygodne. Paznokcie sa przesliczne!

    OdpowiedzUsuń
  35. Wygoda jest potrzebna stopom.A czy się podobają,mi osobiście średnio.
    Pazurki ladnie zrobilaś.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  36. Uwierz w siebie! jesteś naprawdę super dziewczyną, rewelacyjną blogerką wszyscy w siebie wierzą więc i ty to zrób! :) buciki urocze! ta podeszwa mnie rozczula *.*
    Pozdrawiam cieplutko myszko :*

    OdpowiedzUsuń
  37. Buty niestety nie w moim stylu, ale kolorek mają cudowny :D

    OdpowiedzUsuń
  38. Ale fajne te buty, bardzo urocze!
    Pazurki super wyglądają, masz do tego rękę :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Szkoda, że nie pokazalas butków na nodze :( chcialabym zobaczyc jak leza

    OdpowiedzUsuń
  40. Kolor butów ładny, ale model do mnie nie przemawia. Fajnie byłoby je zobaczyć w akcji, czyli na Twoich stopach. :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Zachwyciłam się paznokciami, zrobiłaś je perfekcyjnie, mogłabym być Twoją klientką! Buty są świetne, filmik super!!! Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  42. Niestety butki zupełnie nie w moim stylu :) trzymam za to kciuki za sukcesy zawodowe i coraz więcej klientek :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Hej kochana! Jak mnie dawno tu nie było :( na szczęście wracam do formy i do blogowania... Rewelacyjne te Twoje makijaże i pazurki <3
    Buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
  44. ale świetne buty! Paznokcie też pięknie zrobione <3
    Pozdrawiam!

    marikapietrzykowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Hello, thanks for the information. Have a nice day

    OdpowiedzUsuń
  46. Ale ładne są te buty :) Tak zgrabnie wyglądają, uroczo :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Czasem takie wygodne buty, niby kapcoe są naprawdę potrzebne. Może i nie wyglądają sexy jak botki ale trzeba też patrzeć na względy praktyczne. Haft dodaje im "tego czegoś" :) Panokcie śliczne zrobiłaś jestem pełna podziwu :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Buciory świetne - na pewno wygodne ;)
    Ale pazurrry:) EXTRA.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za Wasze każde słowo Kochani :)


* Odwidzięczam się za każdą obserwację :* ( daj znać w komentarzu)