niedziela, 5 sierpnia 2018

370. Wootbox Unboxing & Zaful

Hej Kochani ! Jak się miewacie? Tak na prawdę post miał pójść w zeszłym tygdniu, ale ciężko było z moim zdrowiem. Chodziłam na wpół żywa i nie mogłam się ruszyć z łóżka. Dosłownie każdy ruch sprawiał mi ból i jedynie o czym marzyłam to po prostu zasnąć. Ale niestety sen też nie przynosił mi ulgi, gdyż budziłam się z bólu. Nie wiem dlaczego się tak dzieje i co to powoduje... Wyniki krwi są dobre, żadnych witamin mi nie brakuje. Leki na tarczyce są również dobre gdyż wszystko z tarczyca jest okej... Dietę mam bardzo zdrową i uważam na to co jem. Powróciłam po 6 miesiącach do jogi, choć i do niej bardzo trudno mi się zmusić, bo ból nie daje mi się często ruszyć. We wtorek jadę do Dublina na badania, których się nie boję bo wiem, że nic z tego nie wyniknie, ale be jestem przerażona badań pod koniec sierpnia. Mam nadzieję, że wszystko wyjdzie dobrze. 
To tyle u mnie , czyli tak na prawdę nic nowego od paru miesięcy, bo jak przejżałam swoje poprzednie posty to widzę, że praktycznie w każdym skarżę się na nooryczny ból i ciągłe zmęcznie. Staje się ono coraz gorsze.
Ale już dosyć tych smutów, bo przecież nie po to tutaj siedzę i piszę by zaraz wszystkich w jakich dół wprowadzić! Dzisiaj zapraszam Was do obejrzenia obiecanego filmiku z Wootboxem. 





Zawartość Wootboxa bardzo mnie uszczęśliwiła jak z resztą pwnie się domyślacie. Uwielbiam geekowskie i kolekcjonaerskie rzeczy dlatego też chciałam Wam pokazać jakie ostatnio dorwałam skarperty z Flash, Batman i Mario Bross ! A widzicie tą kosmetyczkę z Atomówkami? Kupiłam ją tylko za jedno euro w Pennym ! Bardzo się cieszę z niej :) 





Ostatnio też dotarła do mnie paczuszka od Zaful i chciałam się z Wami podzilić strojem kąpielowym jaki sobie zamówiłam, oczywiście znowu z myślą o Portugalii. Stroje kąpielowe z Zaful uważam za najlepsze bo są dobrej jakości i warto mieć stroje na zmianę, w szczególności iż woda w basenie niszczy materiały . Za każdym razem dosłownie topię się w ciuchach , dlatego chciałam zamówić sobie coś zwiewnego , wziełam sobie ten set -top +spodenki i szczerze? Wręcz nie skomentuje ich bo jakość jest poniżej przeciętnej. Wystają nitki, materiał bardziej przypomina pidżamę niżeli komplet na wyjście na miasto , więc muszę z przykrością przyznać, że to jest mój kompletny nie wypał! 

Zajrzyjcie na stronę Zaful proszę :) 


I to by było na tyle na dzisiaj, życzę Wam cudownego wieczorku, Paa :) 




45 komentarzy:

  1. kosmetyczka z Atomówkami wymiata, bajka mojego dzieciństwa :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie słyszałam wcześniej o Wottboxach :D Ale zawartość całkiem fajna, skarpetki wymiatają :D
    Jeżeli chodzi o zamówienie z Zaful, to strój kąpielowy bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Życzę zdrowia! Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. współczuję Ci problemów zdrowotnych, ten ból może spowodowany jest stresem. ja jestem jednym wielkim kłębkiem nerwów z przepracowania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam podobne przypuszczenie, Szymciu, nie dawaj sie!

      Usuń
  5. Lovely post dear! Have a great week! xx

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdrówka Ci życzę i żeby wszystkie badania wyszły dobrze!!!
    Fajne zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Skarpetki wymiatają :) Koniecznie zrób wszystkie badania, trzymam kciuki aby wszystko było dobrze :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Te skarpety są genialne! Pozdrawiam słonecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Hello! I've been reading your weblog for a while now and finally got the courage to go ahead and
    give you a shout out from Humble Texas! Just
    wanted to tell you keep up the excellent job!

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam nadzieje, że wszytko będzie dobrze, zdrowiej :* kosmetyczka jest zarąbista :D a strój ma ładny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne rzeczy chociaż nie moim guście. Zdrówka Ci życzę.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja chcę te skarpetki Flasha!

    OdpowiedzUsuń
  13. Szkoda, a chciałam sobie taki kupić

    OdpowiedzUsuń
  14. świetny ten ostatni komplecik

    OdpowiedzUsuń
  15. Super wpis :) Jeden z lepszych, masz dryg do pisania

    OdpowiedzUsuń
  16. Skarpety super. Chętnie takie przytulę :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Hej. Długo Cię nie ma? jak tam zdrowie?

    OdpowiedzUsuń
  18. A co to za niedźwiedź za Tobą?:)

    OdpowiedzUsuń
  19. 1szy raz na Twoim forum :) fajne masz tatuaże:P

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale piękny jest ten błękitny strój kąpielowy :):)

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajny wpis. Zaciekawiłaś mnie bardzo .. :-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetnie wyglądasz. Ciuszki też super. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajny artukuł. Piesek za Tobą na zdjęciu też. :-) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  24. No właśnie ten błękit powala, będę szukać podobnego

    OdpowiedzUsuń
  25. Ach te Atomówki, kiedyś je uwielbiałam a skarpety w punkt no i trzymam kciuki za poprawę zdrówka.

    OdpowiedzUsuń
  26. Fantastyczny kostium kąpielowy

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za Wasze każde słowo Kochani :)


* Odwidzięczam się za każdą obserwację :* ( daj znać w komentarzu)