czwartek, 6 sierpnia 2020

DressLily Wishlist

Witajcie Moi Kochani! Jak się miewacie? Ja w porządku, aczkolwiek bóle brzucha mi nadal dokuczają i nie mogę za długo siedzieć przy komputerze. Dlatego też staram się powoli ruszać po domu i używam tableta do swojej pracy, a ostatnio mam dużo rzeczy do tworzenia. Do rozbudowny swojej marki będe potrzebować Waszej pomocy. Dlatego zrobię rozdanie na Grafiki Illustrowane oraz kartki okolicznościowe. Jaki temat grafik na ścianę by Was interesował ? ( Księżyc/Kosmos, Tropikalne kwiaty. Zwierzęta, a może coś innego? )
Kiedy jesteśmy przy temacie księżyca to chciałabym Wam pokazać jakie ładne rzeczy znalazłam w sklepie DressLily. Zapraszam !


Bardzo lubię Księżyc i jego motyw. Księżyc ma niezwykłą moc na to jak sie czujemy i zachowywujemy. Jego motyw lubie mieć w swoich ubraniach i akcesoriach. Wszystkie linki do ubrań możecie zobaczyć pod zdjęciem 




Jeszcze co mi wpadło to te klasyczne piękne sukienki. A Wy znalazłybyście coś dla siebie czy to nie Wasz styl ? Buziaczki 
PS Klikiecie dla mnie w chociaż jeden link :* ? 



It's time to refresh your wardrobe! DressLily prepare the best high-quality but low-prices products for you, make you free under all occasion for Monday to Friday
Use code:DLBF20 with 22% OFF

9 komentarzy:

  1. fajne sukienki, choć czerń nie jest moim kolorem

    OdpowiedzUsuń
  2. Najbardziej spodobała mi się trzecia sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja bym wybrała tropikalne kwiaty. Niestety ciuszki fajne , ae to już nie mój styl, ale kliknęłam żeby nie było. Zdrówka życzę.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne rzeczy, bardzo lubię taki motyw. :) Pozdrawiam i życzę, by brzuch już nie bolał. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Amazing dresses :)

    https://elenabienvenido.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. ja bym brała wszystkie ich kiecki:D

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi by się marzyły białe tulipany albo tygrys (może być nawet sama głowa hihi).

    Mam kiedyś w planach wyszyć sobie kosmos ale taki malutki :).

    Sukienki są super i lubię zwłaszcza te na ramiączkach i z dekoltem ale raczej proste, bo ja jestem okrąglutka :).

    OdpowiedzUsuń
  8. Idzie znaleźć w tym sklepie cudne sukienki :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za Wasze każde słowo Kochani :)


* Odwidzięczam się za każdą obserwację :* ( daj znać w komentarzu)