niedziela, 9 sierpnia 2020

Etui na okulary

 Witajcie moi Kochani ! Jak się miewacie? Ja w porządku, aczkolwiek od paru dni dokucza mnie jedna z tych głębszych ran, ta znajdująca się pod pępkiem. Wydaje mi się, że jednak jest to proces gojenia się po operacjii. Nie moge się doczekać jak już będę mogła normalnie funckjonować, a po operacjii zostaną tylko blizny. Tak poza tym czuję się dobrze i staram się nie narzekać hahaha. 

Dzisiaj co bym chiała Wam pokazać to jedno z moich ostatnich rękodzieł. Moja Mama Męża miała urodzinki w lipcu i chciałam zrobić coś fajnego i coś od serca. Moja Teściówka zawsze lubi kolorowe rzeczy z Idiańskimi wzorami i symbolami. Chciałam połączyć wiele kolorów i wzorów w jedność żeby stworzyć coś unikalnego. Takie etui sprawdza się jako etui na okulary lub telefon.

Jak Wam się podoba ?




Pisałam Wam w ostatnim poście, że przyszła już jesień, jednak wczoraj był wspaniały upalny dzień. Spędziliśmy świetny dzień z Mężusiem, otóż pojechaliśmy na Lunch nad wodę, potem na lody i spacerek krótki bo niestety za długo nie daję rady chodzić , przez tą operację. Wieczór spędziliśmy w bardzo fajnym i wesołym towarzystwie na ognisku. Było fajnie się trochę rozerwać bo już dawno nie byłam nigdzie.Tak bardzo mi brakuje prawdziwego lata. Już się nie mogę doczekać dnia kiedy będziemy mogli wrócić do Polski, bo za Polską bardzo tęsknie. Wiem, że wiele ludzi narzeka na Polskę, ale za granicą nie jest tak pięknie jak się wydaje. Jest tak samo jak w Polsce, tak samo jak wszędzie. Albo się ma pieniędze bo ma się 'szczęście' albo jakoś się idzie przez życie. Najbardziej co mnie przeraża w tym kraju to przestępczość. Teraz jak pandemia przyszła to się uspokoiło, ale tuż przez pandemią co tydzień jakieś morderstwa i rozboje. Bałam się wychodzić sama z domu, a jak wychodziłam to z gazem w ręku bo na prawdę strach, tak bardzo niebezpiecznie się zrobiło. Dlatego już na prawdę nie moge się doczekać być tam gdzie się urodziłam. 

Dziękuję Kochani za wspaniałe przywitanie mnie spowrótem w blogowe progi. Dziękuję Wam za każde Wasze słowo. Jesteście świetni ! A teraz lecę na Wasza blogi, Buziaczki :* 


p.s cieszę się , że moje Ilustracje spotkały się z tak miłym powitaniem! Zapraszam Was na mój drugi blog , gdzie będziecie mogli śledzić moje  prace : https://angelsgraphicsco.blogspot.com/



23 komentarze:

  1. Piękny. Spodoba się z pewnością.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ahhh etui na okulary.... już kolejne zgubiłam nowe mam już i niech tak zostanie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajnie prezentuje się to etui :D
    Na okulary będzie bardzo przydatne :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Przede wszystkim życzę zdrowia, bądź optymistką na pewno wszystko dobrze się zagoi. To miłe przeczytać jak dobrze piszesz o naszym kraju...ludzie zwykle bardziej narzekają niż doceniają to co mają...ja jestem dumna z tego że jestem Polką i mieszkam tu. Nie chciałabym mieszkać gdzie indziej, chyba że chodzi o wakacje i zwiedzanie. Byłabym sie tak jak Ty, zdaję sobie sprawę, ze gdzie indziej jest obecnie mniej bezpiecznie. Życzę Ci abyś jak najszybciej wróciła do Polski.
    A etui bardzo mi sie podoba, ma piękne kolory, widziałam podobne prace na francuskich blogach z taką kolorystyką ozdobione dodatkowo koralikami i haftem wstazeczkowym, zamierzam coś takiego zrobić ☺️
    Pozdrawiam Cie bardzo serdecznie .

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne etui, na pewno się ucieszyła :) Rozboje i przestępstwa są wszędzie, ja wieczorami też rzadko kiedy wychodzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przede wszystkim życzę dużo, dużo zdrówka bo zdrowie jest najważniejsze :) A co do etui - nie mogę uwierzyć że to rękodzieło! No rewelacja, wygląda przepięknie, rzuca się w oczy jest oryginalne i wyjątkowe :) Mam wielką słabość do diy i rzeczy zrobionych samemu. Takie prezenty sprawiają że robi mi się cieplutko na serduszku :)
    Pozdrawiam ciepło ♡

    OdpowiedzUsuń
  7. Szymciu, dużo zdrówka dla Ciebie, dbaj o siebie! a etui fantastyczne, bardzo energetyczne i na pewno będzie wspaniałą pamiątką!

    OdpowiedzUsuń
  8. Takie etuii to świetny prezent , aczkolwiek filcowanie to nie moja bajka. Tobie wyszło świetnie. Cieszę się dojrzeliście do powrotu do Polski.. jednym słowem wszędzie dobrze gdzie nas nie ma .
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. To bardzo oryginalne etui, wyjątkowe i nietuzinkowe. Jestem pewna, że mama będzie go używać z ogromną przyjemnością. Uściski Szymciu:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Rewelacja! Na pewno Teściowa była przeszczęśliwa!
    Trzymaj się kochana:) Ja nie daję rady żyć w upale:(

    OdpowiedzUsuń
  11. Oj i mnie bardzo brakuje Polski. Człowiek się przyzwyczaja i wiadomo im głębiej w las tym więcej drzew, ale tu nigdy nie będziemy u siebie. U nas nic się nie zmieniło jeśli chodzi o poczucie bezpieczeństwa. Nie ma tragedii. Piękna praca. Taki prezent zrobiony od serca, własnoręcznie jest wyjątkowy. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. takie rzeczy robione samodzielnie są genialne, a prezenty własnoręcznie robione są mega pamiątką :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne etui. Uwielbiam rękodzieło i bardzo bym się cieszyła z takiego prezentu
    Pozdrawiam ciepło i życzę udanego powrotu do domu.
    Pawanna

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja też lubię prezenty DIY - są niepowtarzalne i piękne! Tak jak ten!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za Wasze każde słowo Kochani :)


* Odwidzięczam się za każdą obserwację :* ( daj znać w komentarzu)