sobota, 3 października 2020

DressLily - paczka na Jesień

Witajcie moi Kochani! Jak się miewacie? Ostatnio mało mnie na blogu, ale to dlatego że mam wiele na głowie przez ostatnie dni i nie mogłam znaleść chwili skupienia. Przez parę tygodni mam parę stresów i muszę zdać egzaminy bo jestem w trakcie robienia kursu. Wczoraj też miałam nie najlepszy dzień bo nasz Dzidziuś źle się poczuł i musiałam jechać do Weterynarza. Nasz Kochany piesek otrzymał mnóswo leków i zastrzyków i specjalną karmę z której nie do końca jest zadowolony bo woli jak jego Mamusia mu gotuje hihih. Zależy mi jednak dodać post bo w końcu mamy październik! A zawsze z tym miesiącem mam wiele do roboty, gdyż uwielbiam październik! Dlaczego? Otóż jesień jest moją ulubioną porą roku. Uwielbiam kiedy słońce świeci nisko i rozświetla złote liście na drzewach. Uwielbiam ten chłód na dworzu i jednocześnie poczucie ciepła dzięki ciepłym kolorom Jesieni. Jutro planuje kupić dynie i zrobię dla siebie i Męża spaghetti z dyni, zupę krem i sernik. Już się nie mogę doczekać. Mniam ! 


Dzisiaj chciałabym Wam pokazać paczuszkę jaką otrzymałam od Dresslily. Tym razem ze stronki Dresslily zamówiłam sobie pięć rzeczy, Jeśli jesteście ciekawi co zamówiłam, zapraszam do dalszej części posta. 



Moją główną zachcianką tej paczuszki były futrzane klapki. Już od bardzo dawna robią szał na modowych wybiegach , czy jednak ja jestem gotowa na to aby wyjść w takich kapciach na dwór ? Jednak nie , hahaha. Tak , brzmi to paradoksalnie z moich ust gdyż ja mody się nie boję, ale jednak kapcioszki mnie przebiły i zostaje je mi nosić w domu. Jeśli chodzi o same kapcie to są świetne! Jestem bardzo z nich zadowolona. Są wygodne i lekkie, a futerko dodaje im uroku. 


Kolejna rzecz z której jestem bardzo zadowolona to szerokie spodnie. Wziełam je z myślą o noszeniu w domu bo są cienkie, przewiewne i lekkie. Idealna wygoda chodzenia po domu i dodatowo wygląda się w nich bardzo korzystnie. Mogę śmiało polecić! 


Jestem osobą , która Kocha kaktusy ! Jeśli pamiętacie moje poprzednie posty to wiecie, że kaktusowe motywy bardzo często u mnie się pojawiają. Tym razem zamówiłam sobie pojemniczek w kształcie kaktusa. Jeśli chodzi o jakość to dobrze wykonany plastik, a szkoda bo na napewno ceramiczny materiał by lepiej wyglądał. Ale jako organizer na pewno mi się sprawdzi. Kolejną rzecza jest ta urocza kokardka -gumka. Jest na prawdę słodka i fajnie wygląda w kucyku Zwykła dekoracja włosów, a daje tak dużo! Ostatnia rzecz chyba najbardziej skradła mi serce! Już od jakiegoś czasu marzyłam o makaramie, niestety mimo że doceniam bardzo rękodziełom to zwyczajmnie mnie na to nie stać. Więc zamówiłam siobie tą uroczą makarame za niecałe 10 dolców! Jest idalnie zrobiona i jestem nią zachwycoana . Jest absolutnie piękna i cieszę się że mam juz swoją makarame. Następną paczkę napewno zamowię z wieksza dekoracją.



I tak o to prezentują się moje dotychczasowe zakupy. Jestem bardzo ciekawa czy wpadło Wam coś w oko? Jeśli chcecie zobaczyć spodnie w lepszej okazałości to zapraszam Was na obejrzenie krótkiego filmiku poniżej. A teraz Kochani, lecę nadrobić Wasze blogi. Buziaczki 




Products: 
Furry Slides- KLIK
Desk Organiser Cactus- KLIK


dresslily: http://fshion.me/302cy4T
swimwear: http://fshion.me/3028mjX

https://www.dresslily.comlkid=79887978
@dresslily _official# DressLily #dresslily fashion #swimsuit #new swimsuit#new dress
Lowest Prices of The Year
Enjoy 22% Discount with CODE: DLBF20


23 komentarze:

  1. Powodzenia na egzaminach! Też kupiłam sobie kiedyś klapki z futerkiem i wyszło na to, że jednak zostają w domu :D Super jest ten pojemnik w kształcie kaktusa.
    Zdrówka dla pieska ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. No tą makramą to mnie rozwaliłaś. Nie wiem jak u Was ala w Polsce sznurek i kawałek drewienka nie jest drogi a Taka zdolna osoba jak Ty z pewnością by sobie z tą technika poradziła, tym bardziej że jest całe mnóstwo filmików i i innych kursów.
    Co do klapek z futerkiem to ja pamiętam że msz przekrętkę na punkcie butów wszelakich ale strasznie jestem ciekawa jak i gdzie to wszystko przechowujesz :-)
    Pozdrawiam i dziękuje za wizytę u mnie

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia na egzaminie!!! Klapeczki urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Makramy, zwłaszcza te większych gabarytów, są po prostu rewelacyjne. I w sumie myślę, że bez problemów byś się nauczyła je robić :*
    Powodzenia na kursie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Podpisuję się pod Anią, z Twoimi umiejętnościami i wyobraźnią makrama nie powinna być problemem:) Fajne zakupy - coś dla duszy i coś dla ciała.
    Cieplutko pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Love these fur flip flops! Too cute!
    Lots of luck with your exams!

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo fajne zakupy, makramy mi się podobają, a kiedyś umiałam robić takie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepięknie wyglądają te futrzaki ;p

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne są takie makramy :) Mam bardzo podobny model w sypialni :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystko urocze, ale klapki i kokardko-gumka wymiata :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Taką makramę sama byś zrobiła. Widzę tam same podstawowe sploty. Śliczna jest. Fajnie się rozpakowuje paczki. Sama właśnie czekam na swoją. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajna ta makrama. Myśle ze sama dalabys radę. To proste sploty. Cudne uczucie rozpakowywać paczkę. Sama czekam😉🙂👍

    OdpowiedzUsuń
  13. Mega lubię takie klapeczki z futerkiem :) Świetne zamówienie :)

    Powodzenia na egzaminach :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ubóstwiam dynię w każdej postaci :)
    Zupę od sierpnia już robiłam 2 razy, bo nie mogłam wytrzymać do typowo chłodnej jesieni :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale piękna aranżacja, cudowne rzeczy :)
    „Zapraszam także do siebie na nowy post - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  16. Szymciu, po pierwsze klapeczki przeurocze i widać że milusie, akurat na jesienne wieczory, a po drugie makrama pięknie się prezentuje, śliczna ozdoba. Pozdrawiam serdecznie 🌺

    OdpowiedzUsuń
  17. Zdrówka dla pieska! Boskie zdjęcia :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie na wpis :)
    https://girlsinmadworld.blogspot.com/2020/10/pedzle-czyste-jak-nowe.html

    OdpowiedzUsuń
  18. Same fantastyczne rzeczy, te kapciochy są boskie ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za Wasze każde słowo Kochani :)


* Odwidzięczam się za każdą obserwację :* ( daj znać w komentarzu)