poniedziałek, 14 września 2020

Paczka od DressLily

 Witajcie Moi Kochani ! Jak się miewacie? Dzisiejszy post będzie może nie do końca w punkt gdyż nastała już jesień, a ja przychodzę do Was z letnią sukienką. Jednakże ta sukienka jest tak piękna, że myślę, że i na jesień by się sprawdziła. A jak ? Wystarczą grube czarne rajstopy, botki typu ścięte kowbojki oraz skajka w kolorze czarnym. Dopełnienia looku idealny będzie kapelusz, który mam na dzisiejszych zdjęciach. 



Na przesyłkę od DressLily bardzo się ucieszyłam, gdyż naprowadziło mnie to na wspomnienia z blogowanim i autentycznie cieszę się bardzo na powrót na blogosferę. Myślę, że w porównaniu do tego co otrzymywałam 3 lata temu przy moich współpracach, jakość produktów zdecydowanie poszła w górę. Więc to jest dobry znak dla nas wszystkich .





W tej paczce wybrałam sukienkę w motywach kwiatowych, wysokie skarpetki, które teraz są bardzo modne, strój kąpielowy oraz kapelusz. 

W tej Sukience czuję się wspaniale. Idealnie podkreśla atuty i świetnie leży na ciele. Zamówiłam rozmiar M i jest to rozmiar trafiony w punkt. Sukienka jest krótka jak widzicie na zdjęciach, więc jeśli nie lubicie miniówek, sukienka nie będzie dla Was. 





Ostatni krzyk mody to spodenki sportowe do połowy kolan, białe duże sportowe buty i koniecznie skarpetki w kolorze białym. Muszą też być wysokie i mieć jakiś oldschoolowy napis. Ze skarpetek jestem bardzo zadowolona. Są absolutnie świetne i bardzo fajny otfit można stworzyć. Które Wam najbardziej wpadły w oko? 



Strój kąpielowy- pewnie i tutaj pomyślicie że przecież już lato mineło i post już jest przedawniony. U mnie niekoniecznie, gdyż regularnie uczęszczam na basen i jednoczęściowe stroje są u mnie bardzo ważne. Zamówiłam sobie strój w rozmarze XL bo nie chciałam, żeby strój był zbyt ciasny i okazało się to być dobrym posunięciem. Strój jest wygodny i idealny do pływania i ostrego trenowania pod wodą. 

Ostatni mój produkt wybrany na stronie DressLily to Kapelusz. Osobiście jestem absolutnie zakochana w kapeluszach. Uwielbiam je nosić ale neistety nie zawsze mam możliwość. Niestety zwykle ubieram je za granicą na wakacjach lub w Polsce, bo tutaj gdzie  mieszkam to patrzą się na mnie jak na ufoludka. A bardzo szkoda bo kapelusze to moja miłość.





A Wy Kochani gotowi na Jesień? Ja Kocham tę porę roku w szczególności, kiedy jest złocista, kiedy jest chłodno, na drzewach są ciepłe kolory a słońce świeci nisko. Ostatnio stwierdziłam, że Jesień to chyba moja ulubiona pora roku. Aż ciężko mi uwierzyć bo Kocham lato, ale chyba jesień jest mi bliższa sercu. 



Jak Wam się podoba dzisiejszy post? Spodobało się Wam coś z paczuszki od DressLily? Uciekam teraz na Wasze blogi. Buziaczki ! 

Linki do produktów:

Dress- Link 

Socks- Link

Swimsuit- Link

Hat- Link 



24 komentarze:

  1. Wiesz ciuszki sa Piekne ,ale Ty jednak Piekniejsza :))) Cudne ujecia Kochana :))) Jesien Kocham tak jak mowisz za jej Piekne kolory :))) Pozdrawiam Cie Kochana Cieplutko :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. I love your tattoos and i love that dress too. Its style that I would happily wear (once I lose a bit more weight) . Thanks for all your comments on my blog. I am following you now so I shall not miss all your posts from now on. take care xx

    http://www.mariesconnections.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Twój pakiet zawiera sukienki i sprzęt pomocniczy zapewniający stylowy i modny wygląd.
    To jest fajne.

    Pozdrowienia z Indonezji.

    OdpowiedzUsuń
  4. Super wybór :) Też skusiłam się teraz jeszcze na dwie letnie sukienki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Sukienka jest śliczna i w sumie nosiłabym ją przez cały rok :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Sukienka piękna, wyglądasz w niej obłędnie! <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Całkiem fajne stylizacje, butów masz zatrzęsienia. Kiecka fajne ale zdecydowanie nie do mojego biustu :-) Fajnie że jesteś zadowolona z zakupów.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Ooo ! Jak się cieszę... też kocham jesień od dawna i... kapelusze też !!! Mam sporo kapeluszy, ale nie noszę ich często. Kocham je - po prostu.
    Jeśli chodzi o Twoją propozycję odzieżową to najbardziej podobają mi się buty: klapki na grubej platformie i buty w kratkę, no i skarpety również ( fajne są te z datą ). Ślicznie wyglądasz !!! Pozdrawiam serdecznie Szymko ! Niech jesienne słońce Cię prowadzi !

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale fajne rzeczy! Ja jeszcze korzystam z ostatnich dni cieplutkiego polskiego lata, nie czuję aż tak bardzo jesieni, bo moje studenckie wakacje nadal trwają ;)
    Buziaki, mój blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem u Ciebie pierwszy raz i powiem Ci, że Twój styl ubierania to sztosik. A no i uwielbiam tatuaże. A jeszcze jest ciepło, więc sukienka się przyda :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Love the hats and the pretty print of this dress!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ślicznie się prezentujesz Szymciu w tej sukience 😍 pozdrawiam serdecznie 🌺

    OdpowiedzUsuń
  13. i love everything from dresslily. and wow, your style is awesome.

    Nice blog, by the way. Let's connect. I followed your blog, I hope you can follow back! Thanks :)

    JULIE ANN LOZADA BLOG
    INSTAGRAM: @julieann_lozada

    OdpowiedzUsuń
  14. Niesamowicie wyglądasz w tej sukience :)
    „Zapraszam także do siebie na nowy post - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  15. Kochana,

    Powoli szykuję się na jesiene klimaty... Świetne ciuszki otrzymałaś w paczce. Fajnie się prezentują :-)

    cieplutko pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak zawsze świetnie się prezentujesz. Ciekawe buty. Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  17. Sukienka na tobie bosko wygląda :*
    Świetny ma wzór!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za Wasze każde słowo Kochani :)


* Odwidzięczam się za każdą obserwację :* ( daj znać w komentarzu)