wtorek, 23 maja 2017

{262} Retro Mix Media Bookmark

Witajcie Kochane Moje Perełki! Jak się miewacie? Ja wyśmienicie! W końcu wyzdrowiałam i czuję się bardzo dobrze, dzięki czemu ostatnio zrobiliśmy sobie super wypad na rowery górskie i było na prawdę niesamowicie. Dzisiaj mój Mężuś Pączuś zrobił mi kapitalny prezent ale o tym innym razem ;)
Wena troszkę się do mnie odezwała, jednakże nie jest to energia do tworzenia na jaką liczę. Mam kompletny kryzys w tworzeniu, ale jednak zdecydowałam się zrobić pracę Mix Media, kiedy ukazało się wyzwanie w Retrokraftshop. Postanowiłam zrobić zakładkę do książki używając wielu medii. Zapraszam

Hello My Dearest Pearls! How are you keeping? I feel fantastic! I finally recovered from sickness and Thanks to that We had a awesome trip with Mountain Bikes. It was amazing! Today my Hubby made me a perfect present ! But I ll share with you soon ;)
I got some inspiration and energy to craft again so I decide to make Mix Media Bookmark.






Swoją zakładkę zgłaszam na wyzwanie w RetroKraftshop>>>KLIK





Do zrobienia zakładki wykorzystałam dwóch szablonów, które kupiłam w sklepie Retrokraftshop

KLIK   KLIK













Oraz produktów od DECOART







W najbliższej przyszłości zmieniam kolor włosów, jednakże nie mogę się zdecydować, który wybrać i tutaj zwracam się do Was o opinię.  Chcę albo zrobić ciemną zieleń, albo czarny niebieski. Który kolor powinnam wybrać?
I decide to change my Hair colour but I cannot choose which colour I should go. I want dark green hair or blue black hair. What you thing I should go for? 



No i na sam koniec tradycyjnie pokazuję Wam kolejne zdjęcia z Naszego Ślubu w naszym Małżeńskim Apartamencie w Zamku :)
And at the end I want to share another pics from Our Wedding from our Bridal Apartment in the Hotel :) 



A teraz uciekam Kochane na Wasze blogi, Buziaczki :*:*
Okay Babes, I am going to chec your blogs now, Kiss xxxx


52 komentarze:

  1. Cudna zakładka! :)
    Wiesz, że lubię takie gadżety :)
    Sama nie wiem który kolor wybrać - zieleń jest głęboka i ciekawa - ale niebieski też ma coś tajemniczego w sobie.
    Ja nadal się zachwycam twoimi zdjęciami ślubnymi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. To zdjęcie w oknie jest zjawiskowe , strasznie mi się podoba. Zakładka świetna, jeżeli chodzi o media nie masz sobie równych. Włosy... hm lubię zieleń ale czy na włosach to nie wiem :-)
    Buziaczki dla Was gołąbeczki

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna mediowa zakładka!
    Co do włosów, to stawiam na czarny niebieski.
    A zdjęcia super :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna zakładka.. piękna Panna Młoda! Jeszcze raz szczęścia!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piekna zakładka i zupełnie nie wiem dlaczego tak bardzo spodobały mi się te sznureczki plus łańcuszek . Urocze i do tego łyżeczka , którą sama mam tylko srebrną . Są elementy , które zawsze pasują i dodają uroku.
    Zdjęcia piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. czarny niebieski mam obecnie, :))) na zielony nestety nie mogę spobie pozwolic, poza tym nie te lata ach jak zazdrozszce mlodym :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Poprosze więcej zdjęć ze ślubu :) Pięknie wyglądaliście :)) ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna praca :) Jestem zauroczona, cudowna zakładka :) Jeśli chodzi o kolor włosów, to wydaje mi się, że w odcieniach zieleni będzie Ci fantastycznie, choć te granaty też kuszą :) A zdjęcia piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. dobrze kochana, że już czujesz się lepiej ;* praca jak zawsze zachwyca! jesteś taką kreatywną osobą! ;**
    a jeśli chodzi o włosy- czarny niebieski jest świetny <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Zakładka mnie powaliła :) PIĘKNA !!! suknia ślubna mnie powaliła :) a włosy ... hmmm, zielone jak u wodnicy :) Może lepiej czarne - granatowe :) większość ubrań do nich będzie pasowała :) a ja w weekend na rrrudo się farbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładna zakładka :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Podobają mi się twoje prace i w sumie mogłabyś je sprzedawać :) myślę że miałyby swoich zwolenników :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękna zakładka, zauroczył mnie dobór kolorów! Ja jestem chyba za niebieskimi włosami, będę pasowały do Twojej karnacji :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow. Pełna poidziwu jestem zarowno patrzac na Twoje dzieło jak i na Was kochana. Przeslicznie wygladacie. Do zakochania. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Masz talent dziewczyno! ;) ja nie mam cierpliwości do takich rzeczy ;D
    Wasze zdjęcia ze ślubu są wspaniałe ;)
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiękna jest ta zakładka:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Jaka piękna ta zakładka, robi wrażenie!
    Zdjęcia wspaniałe, szczególnie to pierwsze :)
    A koloru włosów w sumie bym nie zmieniała, teraz wyglądasz naprawdę pięknie.

    OdpowiedzUsuń
  18. To zdjęcie przy oknie jest bajeczne... Jak kadr z jakiegoś filmu!
    To dobrze, że już wyzdrowiałaś :)
    Oj ja bym nie powiedziała, że to brak weny. Wspaniała praca! Jestem pod wrażeniem, jak zawsze :)
    Hmm.. Chyba niebieski z czernią :)

    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Zakładka piękna :) a zdjęcia mają niesamowity klimat :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Angeliko Kochana! Zakładeczka jest super, A zdjęcia są bardo ładne, Sukienkę miałaś prześliczną - Pozdrawiam Cię bardzo Cieplutko, Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetna zakładka! :)
    A co do zdjęć ślubnych - cudowna suknia! <3
    katemi21.blogspot.com [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękne te Wasze zdjęcia, Twoje przy oknie jest niesamowite!
    Zakładka super, przepełniona mediami, bardzo mi się podoba. Co do włosów to sama zdecydujesz. Młodość ma swoje prawa! Chociaż teraz w tym kolorze wyglądasz świetnie:0
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  23. I love the details. Very beautiful.

    OdpowiedzUsuń
  24. myślę, że niebieski by Ci bardziej pasował :)

    piękne te ślubne zdjęcia ;)
    pozdrawiam cieplutko :)
    http://photolovepodrugiejstronie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Zakładka jest super i do tego nietypowa.
    Co do włosów, to sądzę, że niebieskoczarny. Ale mogę się mylić ;)
    Te zdjęcia ze ślubu są również rewelacyjne. Na tej kanapie wyglądacie stylowo.
    Pozdrawiam ciepło :*

    OdpowiedzUsuń
  26. Zakładka - wielkie wow. :)
    Oba kolory są ciekawe, sądzę że niezależnie od wyboru, będzie Ci w nich do twarzy. :)
    Zdjęcia bardzo klimatyczne. Cmoki :) ;*

    OdpowiedzUsuń
  27. Zakładka mega cudna,co do koloru włosów to chyba bardziej podoba mi się zielony, choć takie włosy to raczej rzadkość! Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  28. Ale ładna ta zakładka :)
    Mnie się bardzi3j podoba zieleń :)

    OdpowiedzUsuń
  29. To zacznę od zakładki - misterna robota, po prostu rewelacyjna! Masz niebywałą wyobraźnię i twórczą moc!
    W kwestii włosów - o wiele bardziej podoba mi się niebieski czarny niż ta zieleń...ale wszystko zależy od tego jak będziesz się w tym czuła.
    Zdjęcia ze ślubu bardzo stylowe. Jak księżniczka i książę;)
    pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  30. Twoja zakładka do książki to prawdziwe dzieło sztuki !
    Tył sukni ślubnej obłędny, fantastyczne zdjęcie :)
    Pozdrawiam cieplutko :))

    OdpowiedzUsuń
  31. Ta zakładka jest obłędna Szymko. Jak ja uwielbiam te Twoje ślubne fotki pod postami :-)

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo lubię takie retro. Twoje prace są naprawdę oryginalne:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Ale cudo, jak z jakiejś zakazanej księgi o lesie albo Alicji z Krainy czarów :) A co do włosów - oba kolory są super, aż ciężko wybrać, zieleń mniej spotykana, za to czarne niebieskie w świetle wyglądają bardzo efektownie :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Kurcze, ta zakładka ma w sobie tyle tajemnicy, że ciężko je rozwiązać a co gorsza .. nie można przestać się na nią patrzeć. Świetna masz to cudeńko, wiesz? ♥ Co do włosów.. ja CI chyba nie pomogę bo oba kolory są genialne < 3

    OdpowiedzUsuń
  35. Śliczna zakładka!!! Wspaniałe zdjęcia!!!Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  36. Przepiękna zakładka pomimo braku weny :) Ostatnio też nie mam natchnienia do rękodzieła, niby bardzo mam ochotę coś podłubać ale jak tylko do tego siadam ochota pryska jak bańka mydlana. Co do włosków na Twoim miejscu wybrałabym zieleń :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Ta zakładka jest niesamowita.

    OdpowiedzUsuń
  38. Obłędna zakładka,chociaż czasami wena gdzieś się zawieruszy,to myślę że na dłuższą metę nie wytrzymasz,chociaż kto wie...
    Teraz masz głowę zajętą czymś innym :D,priorytety też się zmieniają,a twórcze inspiracje i tak wrócą z czasem.
    Co do koloru włosów,oj ja bym wybrała tą zieleń,oczywiście jak bym była z deczko młodsza,bo jest cudowna,na granatową czerń, zawsze możesz zmienić później :))))))
    Zdjęcia bardzo artystyczne,klimatyczne :)
    Pozdrawiam Cię kochaniutka:)

    OdpowiedzUsuń
  39. Nie wygląda to na kryzysową pracę Szymciu - pięknie zmediowałaś tą zakładkę, jestem zachwycona efektem. Zachwycające jest też ostanie zdjęcie.
    Przesyłam serdeczne uściski i życzę Ci miłego weekendu!

    OdpowiedzUsuń
  40. Prześliczna praca! Ale ale... śliczniejsza Panna Młoda :) Jeszcze nie miałam okazji - gratuluję serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  41. Foto z rozłożoną suknią bardzo jest romantyczne. Zakładka śliczna, a co do włosów, to widzę Cię obu kolorach i spokojnie mogłabyś połączyć zieleń z niebieskim.

    OdpowiedzUsuń
  42. Piękna zakładka, fantastyczne kolory! :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Niesamowita zakładka, podziwiam za szczegóły!
    Piękne są te zdjęcia ślubne. :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Piękna kolorystyka i świetne to teksturowe maskowe tło! <3 Dziękujemy za udział w wyzwaniu sKraftuj to!

    OdpowiedzUsuń
  45. Gorgeous thing! Love the details! That's definitely much more than just a bookmark!
    Thank you for sharing your project with us at Studio57! Hugs, Olga!

    OdpowiedzUsuń
  46. Piękna praca i cudowna kolorystyka! Dziękujemy za udział w wyzwaniu​ Retro Kraft Shop :-)

    OdpowiedzUsuń
  47. I am extremely ipressed together with yoir writing abilities as neatly aas wih the structure for your weblog.
    Is this a paid theme or did you customize it yourself?Anyway stay up the nicfe qality writing,
    it's rare to look a nice blog like this one these days..

    OdpowiedzUsuń
  48. Hey Ƭhеre. І discovered your weblog the use оf msn. Ƭhiѕ is a reаlly well wгitten article.

    І wіll make sure to bookmark іt and come Ьack to learn more of youг useful info.
    Thank you for the post. I'll ⅾefinitely return.

    OdpowiedzUsuń
  49. For hottest news yoou have to paay a visit world-wide-web
    and on internet I found this site as a best wwebsite for
    most up-to-date updates.

    OdpowiedzUsuń
  50. Piecde of writing writing is also a excitement, if you be acquainted with afterward you can write if
    not it is complex to write.

    OdpowiedzUsuń
  51. I really like what you guys arre up too. This type of
    clever work and reporting! Keep up the wonderful works guys I've included you guys to my own blogroll.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za Wasze każde słowo Kochani :)


* Odwidzięczam się za każdą obserwację :* ( daj znać w komentarzu)