sobota, 27 maja 2017

{265} Yoshop Metal Look // Zapomniane prace

Witajcie Kochane  Perełeczki! Dziękuje Wam za tyle wspaniałych słów! Wy zawsze potraficie sprawić uśmiech na mojej twarzy :) Dzisiejszy post będzie szybciutki bo zasypiam na siedzaco- dosłownie! Miałam niesamowicie pracowity dzień i pełen wrażeń- pozytywnych wrażeń, dlatego też przejdę do rzeczy. Dzisiaj chciałabym się podzielić swoja kolejną przesyłką od YoShop. Zapraszam
Hello my Dearest ! How are you? Thank you so much for all your kind words! They are so good to my soul x. Today I would like to share with you a package from YoShop .




A w mojej paczuszce otrzymałam:
In my package I received:

Okulary są niesamowite! Jestem z nich bardzo, ale to bardzo zadowolona. Dają na prawdę bardzo fajny lustrzany efekt i kiedy ktoś na nas patrzy anfas to nie dostrzeżemy danej osoby oczu. Ja natomiast widzę w ich idealnie i są bardzo solidnie wykonane. POLECAM!
Metal bar sunglasses- they are absolutely amazing! I love the effect they are giving. It's latterly a mirror reflection, its so cool! They have been made in quality and I love them, highly recommended ! If you wish to get them, click the link above 
Bardzo mi się podobają chockery! Tego typu biżuteria jest seksowna i namiętna. Po raz kolejny nie mogę uwierzyć , że znowu się nosi chockery i kabaretki. Niektóre z Was pamiętają , a niektóre wcale, ale 12 lat temu to śmigało się właśnie w kabaretkach. Chocker sam w sobie jest idealny i bardzo mi się podoba :)
I really Love chokers! They look so sexy and cool on women's neck. I cannot believe that trend has come back from the past again. I remember how I was walking around with fishnets tights and chokers :) If you want to get it , click link above x 

Ten sweterek/ bluzka zdecydowanie należy do moich ulubionych. Materiał jest bardzo przyjemny i ładnie odkrywa brzuch. Ja osobiście jestem fanką odsłoniętych brzuchów. Wracając do bluzki, to jest świetna! Jedena z najlepszych zakupów ! 
This Cropped Back Blouse are one of the best shopping stuff I got. Its quality and very soft next to the skin. I personally Love short blouses and I like when my belly is disposed to the world ;) I highly recommend this blouse.

Ostatnia rzecz jaką otrzymałam to te piękne buty. Są śliczne ! Zauroczyłam się w nich od pierwszego wejrzenia. Są bardzo wygodne i jak najbardziej zgadza się rozmiarówka. To moje drugie buty z tego sklepu i moje zakupy ponownie udały się w 100%. 
Yoshop sent me shoes again and I can tell for 100% that they are true to size and high quality. I love this cute sandal, they are so comfy :) I highly recommend that piece as well!  







                                            


Zauważyłam, że parę prac swoich craftowych w ogóle nie opublikowałam, więc chcę się z Wai tym podzielić i tradycyjnie dzielę się z Wami dawką zdjeć z naszego Ślubu.






A teraz uciekam Kochane moje bo oczy mi sie zamykają. Jutro odwiedzę Was , dziękuje z Góry za kliknięcia Kochane. Buziaki :*:* Cmok
Okay Babes , I am off to bed now, because otherwise I will fall a sleep in a minute x Kiss xx and I will see you tomorrow xxx 


61 komentarzy:

  1. Buzia mi sie usmiecha jak na was patrze

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna stylizacja :) okulary i buciki bardzo mi się podobają :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajna stylizacja , okulary i buciki świetne ale zdjęcia ślubne ach , ach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie wyglądasz Szymko z warkoczykami, gdy nie masz takiego mocnego makijażu. Wyglądasz wtedy dziewczęco i świeżo. Pozujesz do zdjęć jak prawdziwa modelka ! Ściskam Cię :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastycznie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowna z Ciebie Panna Mloda :)))) Przejzalam ostatnie posty aaz do slubu Cuudownie :))) Wszystkiego Najlepszego Kochana ,ciesze sie ,ze wszystko sie udalo tak jak sobie zaplanowaliscie :))) Cuuudnie :))) Pozdrawiam Cie cieplutko :)) Buuziaki :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Bluzka cudowna, bardzo podobają mi się te sznurki na plecach :D
    Zdjęcia ze ślubu jak zwykle cudowne *-*
    Poklikałam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Też zamówiłam takie okularki, ale ja mam do nich chyba za małą twarz :D Sandałki są cudowne! Bluzeczka odważna, ale efektowna ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo mi się spodobało Twoje zdjęcie - to drugie od góry. Okulary całkiem fajne, choć chyba nie do końca lubię lustrzanki. Natomiast butki są rewelacyjne. Bardzo mi przypadły do gustu. Wyglądają też na wygodne.
    Pozdrawiam Cię majowo :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna stylizacja!
    Prace prześliczne, od razu widać, że wyszły spod Twoich zdolnych rąk :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajne buty, pasują do całej stylizacji :) Okulary też boskie !
    Przepięknie wyglądasz na ślubnym zdjęciu :) Zdjęcie z obrączkami też wspaniałe, mam podobne :))
    Pozdrawiam ciepluto i życzę wam udanego weekendu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bluzka fajna, ale nie dla mnie. Nie mam tak ładnego ciała :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Prace wyglądają ciekawie i szkoda, że tylko collage zrobiłaś.
    Zdjęcia ze ślubu super, a nowe ciuszki sexy ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Na samym końcu wpisu masz tyci błąd zamiast wami masz wai :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam tego typu sandałki - Twoje są prześliczne. Pozdrawiam! PS Obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  16. Odważnie.
    A zdjęcia ślubne cudne.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Buty super,bardzo mi sie podobaja.Bluzeczka ladna ale nie w moim typie.A fotki slubne sa piekne jak wszystkie.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Wow ta bluzka jest świetna :) Ale masz piękne zdjęcia ze ślubu :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne zakupy! Lecę klikać;)
    Buziaczki:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Angeliko! Sporo tych paczuszek dostajesz:-) Sweterek ładny i jaki przewiewny, Okulary są bardzo ładne. Prace wszystkie są wspaniałe, A Zdjęcia jak wszystkie inne Przeurocze - Kochana Angeluś pozdrawiam Cię bardzo Cieplutko i miłej Niedzieli Ci Życzę

    OdpowiedzUsuń
  21. Wygladasz świetnie i widać,ze zakupy się udały:)
    Macie przecudowne zdjęcia ze ślubu, pozazdrościć:*

    OdpowiedzUsuń
  22. Thanks a lot :D

    love the sunnies but your sandals are amazing :D

    NEW WISHES POST | Birthday Wishlist!!! Pleeeease :P
    InstagramFacebook Official PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    OdpowiedzUsuń
  23. zacytuje fragment Beatlesów "You look so good" :) ciżmy zajebiaszcze

    OdpowiedzUsuń
  24. Zdjęcie waszych dłoni baaardzo mi się spodobało!
    Świetny tył na ten top i w ogóle cała stylizacja udana. Uzbierało Ci się sporo fajnych prac. Ten niebieski wisior jest mega sympatyczny.
    Buziaki!:))

    OdpowiedzUsuń
  25. Bluzeczka super i sandałki też :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetne, klimatyczne zdjęcia a okularki na prawdę przyciągają uwagę.

    Brożka jest cudowna:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ech... cudnie :D Śliczne okularki, bardzo dobrze Ci w nich.
    Pozdrawiam cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo fajna bluzka!
    Zachwycam się zdjęciami!

    Buziaczki:-))

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń
  29. wow na tym ślubnym zdjęciu wyszłaś fantastycznie

    OdpowiedzUsuń
  30. Love the back of that blouse and the sunglasses are awesome.
    You look beautiful in your wedding photo.

    www.fashionradi.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetnie wyglądasz, buty bardzo mi się podobają. :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetny ten zestaw :) Pasuje do Ciebie idealnie :) I jeszcze ta dziewczęca fryzura z warkoczami super uzupełnia całość :) Brawo!

    OdpowiedzUsuń
  33. uwielbiam Twoje stylizacje i zdjęcia <3 poklikane

    OdpowiedzUsuń
  34. Wow, super zestawik. Idealna figura <3

    -------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  35. Szymcia! widziałam zdjęcie tej stylizacji na Instagramie i od razu pomyślałam "WOW, jak świetnie!" wyglądasz cudownie! każdy element zestawu jest super!
    a prace jak zawsze prześliczne i budzą mój szczery zachwyt :) ;*

    OdpowiedzUsuń
  36. Fajna stylizacja :)
    Zdjęcia ze ślubu masz cudne - będę pamiątką na lata!!!

    OdpowiedzUsuń
  37. Świetna stylizacja. Super masz figure :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  38. Śliczne okulary i sweterek, zdjęcia też. Pięknie wyglądałaś na ślubie :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Przepiękne zdjęcia! Kilka x nich juz widziałam na insta, ale wciąż jestem nimi oczarowana :D:*

    OdpowiedzUsuń
  40. Zachwyciły mnie okulary,są piękne, no i zdjęcia ślubne, wyglądasz ślicznie! Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  41. BUTY!! zakochałam sie w nich:D
    no i w okularkach też:)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  42. Ale cudowne są te zdjęcia. Nie mogę przestać się zachwycać! Czekam na kolejną dawkę ^^
    Pracę jak zwykle są cudowne ;)
    A paczuszka widzę, że to był strzał w dziesiątkę. Bardzo mi się podoba ten sweterek i okulary! Cudne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Świetna jest ta stylizacja. Bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  44. Fajna stylizacja, okulary i buty są mega fajne :) Ślicznie to na Tobie wszystko wygląda :) No i oczywiście zdjęcia ślubne przepiękne :) Oczywiście wszystkie linki zaliczone :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Piękne zdjęcia! :)
    Bluzka ma cudowne plecy, jestem nią kompletnie oczarowana :D Okulary też genialne i bardzo w moim stylu, może skuszę się na takie kiedy moje się zepsują.

    OdpowiedzUsuń
  46. wow odważny outfit w którym prezentujesz się niesamowicie. W linkowe cudeńka( ach te sandałki) poklikane. buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  47. Super stylówka jak zawsze ;) wszystko poklikane <3
    a fotki z wesela są boskie :*

    OdpowiedzUsuń
  48. Lubię takie odgrzebywanie starych prac - ja tez czasem natrafię na jakieś starocie :)
    Ps mega romantyczne zdjęcia ślubne!

    OdpowiedzUsuń
  49. Ach... przepiękna stylizacja ślubna! Jestem zachwycona! Kto by pomyślał, że ślubne obrączki, ale i delikatne koronki i pazurki w subtelnym kolorze, tak pięknie zaprezentują się na dłoni w pełni wytatuowanej.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za Wasze każde słowo Kochani :)


* Odwidzięczam się za każdą obserwację :* ( daj znać w komentarzu)