czwartek, 25 maja 2017

{263} Forever- Fashion Look With Rosegal

Witajcie Moje Kochaniutkie Perełki! Jak się miewacie? Ja bardzo dobrze Kochane :) Cieszę się, że Wam się podobała moja zakładka, Wasze słowa na pewno przywołają nową Wenę do tworzenia :) Dzisiaj wpadam tylko na chwilkę. Chciałabym podzielić się z Wami nową przesyłką od Rosegal, Jeśli jesteście ciekawe mojej opinii to zapraszam do dalszej części posta.
Hello My Dearest Pearls! How are you? I feel very good :) Thank for your nice words on my prev post Hunies x . Today I wish to share with you my package I received from Rosegal. If you want to know what I think about them, keep reading x 


W przesyłce otrzymałam Bluzę, Spodnie i okulary przeciwsłoneczne. Zamawiając spodnie miałam lekką obawę, że tradycyjnie nie będą na mnie pasować żadne Jeansy. Na całe szczęście tak się nie stało! fakt, są bardzo opięte na udach i tyłku , a nieco luźne w pasie, ale ogólnie jestem bardzo zadowolona ze spodni. Jeansy są świetnej jakości i są bardzo dobrze uszyte. Spodnie szczególnie spodobały mi się za ich oryginalność gdyż w nietypowy sposób mają wycięye kieszenie i dodatkowo mają gumki na kostkach.  Tego typu spodnie z dziurami idealnie nadają się do niezwykle modnych kabaretek:)
Spodnie możecie dostać TUTAJ/HERE >>>>>>KLIK
In the package I received sweatshirt, denim jeans and sunglasses. When I ordered the Jeans I was afraid that I might have problem with fitting them on my weird figure as I do have big butt and big thighs and small waist. But fortunately they were great even though they are tight on my thighs.  They very good quality and I really Love the way they are cut out from the pockets and they are fitted in the ankles. These type of Jeans looks absolutely fantastic with fishnets.

Powiem Wam Kochane, że nie przepadam za czerwonymi ubraniami lecz paradoksalnie powinnam po nie sięgać częściej. Zwykle czerwony kolor kojarzy mi się z agresją niżeli z namiętnością i miłością. Jednakże ten kolor świetnie współgra z moją urodą, dlatego też bluza sprawdziła się idealnie! Bluza jest krótsza z przodu i dłuższa z tyłu. Nie jest za gruba dlatego też świetnie sprawdzi się w ciepłe dni.
Bluzę możecie dostać TUTAJ/HERE>>>>>>>>KLIK
I must tell you that I am not a huge fun of red colors on the clothes, but I should wear this color much more often as it looks great one me. This sweatshirt is absolutely fantastic! I love the quality and due to perfect material is great on warm days. It's shorter on front and longer at the back and I love this design.

Ostatnią rzeczą z mojej paczki są te świetne okulary pilotki. Są oryginalne , gdyż są lekko kanciaste co nadaję i bardzo efektowny kształt. Są to moje 10 okulary jakie mam w posiadaniu i zdecydowanie znajdują się w pierwszej piątce :)
Oulary możecie dostać TUTAJ/HERE>>>>>>>>KLIK

The last piece I want to share with you are these great and cool style Shades. There are so unique because they are those pilot sunglasses but they are angled a bit so it gives them extraordinary design look. These are my 10th shades and I must say they are in my top 5 fav shades :) 









Also Check Lovely HIGH NECK SWIMSUIT selection at Rosegal >>>>KLIK






Na koniec pragnę podzielić się z Wami moim Najwspanialszym Kolażem na świecie :) hihihi
My Road Bike best Cyclist x 



W niedzielę był u nas w mieście finish wyścigu POST RAS , świetne doświadczenie i cieszę, że mogłam zoabczyć to na własne oczy :) 




No i na koniec kolejna dawka zdjęć ze Ślubu Kochane :* Dziękuję Wam za każdym razem za tyle przepięknych komplementów :*





A teraz uciekam Kochane :* Dziękuję z Góry za Wasze kliczki w linki, Buziaczki Kochane :*:*
I am off to bed now Babes , Have a Lovely Day , Kiss xxx

50 komentarzy:

  1. Great outfit. Hoodies looks nice. :)

    0simplicitylife.blogspot.sk

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacja. Zdjęcia ślubne mistrzostwo swiata

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale fajny zestaw!! Uwielbiam takie stylóweczki! Super bluza ;)
    Ps. Piękne autko mialas na ślub achh :)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie mogę się napatrzeć na tę stylizację, uwielbiam takie z pazurem :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślub jak księżniczki z dziecięcych baśni. Cudnie. A w tej bluzie mogłabyś reklamować produkty firmy Forever, które od pewnego czasu testuję i jestem nimi zachwycona.

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne ciuszki, kabaretki pod spodniami super wyglądają! Zauważyłam, że twarzowo Ci z jasną szminką! Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo ciekawe spodnie, jak dla mnie są dość odważen :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super ciuszki, zwłaszcza te spodnie. :)
    Poklikane.

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny zestaw, podoba mi się Twoja fryzurka z warkoczyków :) Ładnie Ci tak

    -------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. No nie rozumiem tej mody na dziury i kabaretki... no nie rozumiem!! Ale najważniejsze że Tobie się podoba!!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. gosh I love your braids so much,
    amazing! And I really like your Sweater,
    so cool and casual. love it.

    with love your AMELY ROSE

    OdpowiedzUsuń
  12. Bluza wolałabym aby była​ciut dłuższa :) ja np nie lubię jak mi brzuch widać :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dresówka bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam Twoje stylówki! Bluza jest MEGA ;D

    Poklikałam ;*

    OdpowiedzUsuń
  15. Super zestaw :) Bardzo mi się podoba :) Ja też nie przepadam za czerwonym kolorem ani w garderobie, ani nigdzie indziej, ale na Tobie wygląda świetnie :) Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczna stylizacja :* Cudowna jest ta bluza ;)
    Obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  17. świetne te ubrania, poklikałam kochana - 19,13$, 14,23$, 5,19$ :)
    Klikniesz też u mnie w najnowszym poście ?

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo podoba mi się takie zestawienie ;)Kabaretki pod takie spodnie wyglądają naprawdę bosko ;)
    Jak słodko wyglądasz w warkoczach ;)
    Buziaki kochana ;*

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajny styl, może niekoniecznie mój, ale Tobie bardzo pasuje!

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetna stylizacja 👌
    http://alcohales.blogspot.com/?m=1 zapraszam👑

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetnie wyglądasz w czerwonym :* A zdjęcia piękne jak zawsze zresztą :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ale świetny zestaw, rewelacyjnie wyglądasz :)
    Zdjęcia ślubne bardzo klimatyczne.

    OdpowiedzUsuń
  23. Angeliko! Dzisiaj mogę pochwalić tylko okulary i Zdjęcia ślubne które są bardzo ładne, Spodnie nie są w moim typie, A bluza gdyby nie była czerwona , to mogła by być - Pozdrawiam Cię kochana bardzo gorąco

    OdpowiedzUsuń
  24. nawet fajnie wyglądają te kabaretki :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Very beautiful red sweatshirt and denim jeans. This outfit suits you very well.

    OdpowiedzUsuń
  26. Wow...it look super amazing...thx for sharing honey...:-)

    OdpowiedzUsuń
  27. No dobra troszeczkę będę tym razem odstawać,nie lubię spodni w dziury,no po prostu nie,ale nie mam nic przeciwko jak ktoś lubi i je fajnie nosi.
    Bluza fajniutka,ale ja bym wybrała inny kolor ,zaskoczę Cię -czarny :D
    Poklikałam ,okularki pooglądałam,to tęsknię do fajnych okularów,kiedyś też miałam ich całkiem sporo,jednak wada wzroku przystopowała moje okularowe zapędy,wybrałam widzenie,a nie good looks :(
    Buziale zostawiam,zdjęcia z duszą :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Super wyglądasz :) bluza jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo fajny look ! Do twarzy Ci Droga Szymciu w czerwonym kolorze.
    Zdjęcie z sypialni podczas przygotowań do ślubu jak z baśni !
    Twój mąż wygląda jak zawodowy kolarz, super :)
    Udanego piątku i pozdrawiam cieplutko !

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja nie przepadam za spodniami tego typu, jednak bluza bardzo mi się podoba. Przeglądałam sklep Rosegal wiele razy, ale jeszcze jej nie widziałam! :D Mimo, że jest to rozmiar oversize, to i tak chyba się na nią skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Nie znosze spodni w dziury choc nie przeszkadza mi jak ktos nosi.Zdjecia fajne .
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  32. Bluza fajna chociaż nie lubię krótkich bluz, bluzek, koszulek itd.

    OdpowiedzUsuń
  33. Ślub bardzo klimatyczny! :) Moja kolekcja okularów też jest coraz większa.

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo spodobały mi się spodnie :) Miło zobaczyć kolejne zdjęcia ze ślubu :)
    www.moda-eny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Nice post dear <3 i follow you :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Fajna stylizacja ;D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Przepięknie wyglądasz, uwielbiam stylizacje z kabaretkami :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Super stylizacja. Bluza ma sliczny kolor.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  39. Mieliście fajne to autko:)

    Strój fantastyczny i autentycznie genialnie wyglądasz w całości. Ta siateczka pod spodem jest bardzo trafiona.

    OdpowiedzUsuń
  40. O matko, ta stylówka jest mega prześwietna! Aż mnie korci, żeby zamówić. :D A to prawda, czerwony do ciebie pasuje zdecydowanie. A ślubne zdjęcia macie przepiękne! Świetna pamiątka na całe życie. :):*

    OdpowiedzUsuń
  41. cudowna bluzeczka Szymko, wyglądasz w niej nieziemsko :-*

    OdpowiedzUsuń
  42. Jeansy są bardzo ciekawe :)
    Podobają mi się !

    I jak zawsze Twoja sesja zdjęciowa mnie zachwyca! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za Wasze każde słowo Kochani :)


* Odwidzięczam się za każdą obserwację :* ( daj znać w komentarzu)