środa, 6 września 2017

306. Pędzle Jednorożca i lampki Flamingowe - Gamiss

Witajcie Moi Kochani! Moje Cudowne Perełeczki! Dziękuję Wam ślicznie za trzymanie kciuków za moją wystawę. Bardzo się cieszę, gdyż Wernisaż bardzo się udał i przyszło mnóstwo ludzi. Był to dla mnie wielki zaszczyt i dziękuję wszystkim, którzy zechcieli mi towarzyszyć w tym dla mnie Ważnym dniu. Miło jest wiedzieć dla Kogo jestem ważna ❤. Na pewno napiszę całą relację z tego wieczoru, ale nie martwcie nie zostawię Was bez niczego więc na końcu posta dodam parę zdjęć :) Dodatkowo muszę się pochwalić, że jestem na okładce gazety :) hihi
Dzisiaj Kochani chcę Wam pokazać co przyszło mi dzisiaj ze sklepu Gamiss❤. Jest to kolejny sklep w którym uwielbiam kupować różne gadżety. I tym razem również się nie zawiodłam. Zapraszam




Zapewne widzieliście na moich filmikach TU moje uniwersalne' tło piękności' jak sama to nazwałam. Jest to mój kącik gdzie trzymam swoje ulubione rzeczy do czasu kiedy w naszym domu nie pojawi się toaletka :) Uwielbiam ten kącik bo on mnie w jakimś sensie uspakaja. Ciągle ten kącik na tej komodzie udoskonalam i dlatego postanowiłam kupić z Gamiss te piękne lampki w kształcie flamingów. Są absolutnie rewelacyjne!!!Ależ ja się z nich cieszyłam :) Gorąco Wam je polecam bo są na prawdę świetne :)




Jak wiecie Kochani, pędzle do makijażu to ja uwielbiam ! Według mnie pędzli absolutnie nigdy za dużo. W koncu zdecydowałam się na pędzle Jedorożca z tymi pięknymi kolorami. Pędzle są mięciutkie i śliczne i powiem Wam szczerze, że żal mi ich użyć!



Ten materiał Kochani co widzicie na zdjęciu to taki ' obruz na ścianę' . Zwykle modne były motywy z Mandalą do tego produktu, ale ja wpadłam na pomysł, aby użyć takiego materiału jako tło do moich makijażowych zdjęć i makijażowych tutoriali. Muszę tylko to dobrze wyprasować i zawiśnie mi to na ścianie hihi :) Jeszcze tylko pozostanie mi kupić Ring Lamp i wtedy będe mogła nazwać siebie pro :)
Kolejną rzeczą jaką zamówiłam jest słonik. Słonik ma różne zastosowania-może być pojemnikiem na kredki lub jako doniczka lub też naczynie na sztućce w trakcie zmywania. I właśnie do tego ostatniego mam zamiar użyć mojego Słonika. Myślałam, że będzie trochę lepszej jakości. Wielka szkoda, bo na zdjęciu lepiej wygląda na stronie. W każdym razie nie jest złe :)
Wszystkie produkty niedługo ukażą się na moim kanale Youtube więc będziecie mogli je zobaczyć z bliska.

Wszystkie produkty znajdziecie w tych linkach :



Kochani tak jak obiecałam na początku pokazuję Wam parę zdjęć z Wystawy. Obiecuję napisać bardziej obszernego posta już niedługo. Narazie muszę odpocząć i odetchnąć trochę więc nie będzie mnie na blogu ani na social media około 3 tygodnie. Muszę naładować baterię, odpocząć od technologii i wróce do Was z nową Energią z nowymi stylizacjami i mam nadzieję nowym rękodziełem.





 Buziaczki Kochani :*
P.s. Będe wdzieczna za poklikanie w linki


68 komentarzy:

  1. Pedzle sa super. Musze kupic cos podobnego jako gadżet do zdjec :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zamówienie, te lampki są urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne te flamingi :) poklikane wszystkie linki :):*

    OdpowiedzUsuń
  4. Szymciu gratuluje sukcesu , ale była oczywista oczywistość !. Super wyglądasz na tych fotkach, taka radosna i usmiechnięta.
    Życzę Ci udanych wakacji odpoczywaj.
    Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  5. Te flamingi są przeboskie!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. urocze są te flamingi, pędzle też bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kochana gratuluję udanego wernisażu! Fajnie, że przyszło wielu ludzi, bo masz talent i oby jak najwięcej osób zobaczyło Twoje prace.
    Te lampki są przeurocze, pędzle też cudne, a Twój kącik wygląda mega przytulnie i pięknie:)
    Udanego wypoczynku:*

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakie słodkie te pędzle, też byłoby mi szkoda używać:):) Lampki flamingi odjazdowe! Gratuluję, Kochana wystawy i okładki:) Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  9. No te lampki są genialne, chcę takie!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Super, że wystawa udała się! :) Lampeczki są fajne chociaż ja wolałabym coś innego, bardziej prostego, skromnego, w delikatnym kolorze. Co kto lubi. Pędzle są fajne, zwłaszcza kolorowe włosie którego nie widziałam nigdy wcześniej :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Szymko, gratuluje wernisażu, zwłaszcza, że udany. No i teraz to już jesteś Gwiazdą mediów :)
    Buziaczki dla Ciebie :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratulacje!!!!!!!!!!!!!!Fajne te flamingi :) Ciągle czekam na twe dzieła ":)....i poczekam 3 tygodnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śmieszne te lampki! Nawet takich nie widziałam wcześniej ;D

    OdpowiedzUsuń
  14. Moja piękna i mkochana wszystko poklikane <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję Angeliko :) Niesamowite wydarzenie :) Wspaniale, że zjawiło się sporo osób pasjonujących się sztuką :) Gadżety rewelacyjne :) Bajkowe i magiczne :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję wystawy!!! Pędzelki prezentują się bardzo oryginalnie! Fajnie, że są nie tylko efektowne, ale również dobrej jakości!

    OdpowiedzUsuń
  17. Pędzle jednorożce - kozackie, ale... Moją uwagę przykuła kaktusowa, ceramiczna dekoracja. Zakochałam się w niej, bo wszystko co kaktusowe bardzo mi się podoba. Czekam na relację z wystawy :D Miłego wypoczynku Szymciu :*

    OdpowiedzUsuń
  18. o jej te pedzle wygladaja oblednie :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Te lampeczki są genialne ;) Wyglądają bardzo uroczo ;) A pędzle, choć wolę te bardziej klasyczne, to przykuwają wzrok :D Dla fanów jednorożców - must have :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Wszytko wygląda mega uroczo :)
    Poklikane kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  21. flamingowe lampki są super! idealnie do sypialni :-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratuluję wystawy !!! I czekam na obszerniejszą relację ! Życzę Ci moja Droga udanego wypoczynku :))
    Pozdrawiam ciepło !

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetne nowości u siebie. Pędzelki fantastyczne a flamingi są super!!! Flamingi stwarzają fajny nastrój
    😀

    OdpowiedzUsuń
  24. Wspaniałe są te lampki! No wow! Pędzle też mi się podobają, fajnie, że Wystawa dobrze wypadła :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Gratuluję wystawy :) Ślicznie wtedy wyglądałaś.
    Te pędzle wyglądają uroczo :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Angeliko! Gratuluję Ci Udanego Wernisażu, Pędzelki i lampka są Bardzo ładne - Kochana Pozdrawiam Cię bardzo gorąco i Miłego odpoczynku Ci Życzę

    OdpowiedzUsuń
  27. Chyba sobie zamówię takie pędzle :)
    Gratuluję wystawy :) Mam nadzieję, że na urlopie odpoczniesz i wrócą siły i chęci do tworzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Gratuluję ❤ pięknie wyglądałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Gratki,Gratki,Gatki :* :* :*
    To pewnie fajne uczucie być na pierwszych stronach gazet :)
    Zdolna i piękna,cóż idę poklikać buziaki zostawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Lampki są boskie, zwracają na siebie uwagę. :) Gratuluję wystawy, bardzo ładnie się prezentowałaś. :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Pędzle są przeurocze a co do wystawy to gratulacje! sama kiedyś miałam swoją wystawę i jest to fajne uczucie jak inni mogą podziewać dzieła które się wykonało ;)
    Miłego odpoczynku :*::*

    OdpowiedzUsuń
  32. Perełko! super, że wystawa się udała :* wiedziałam, że pójdzie Ci dobrze ;* inaczej być nie mogło ;**
    świetne rzeczy zamówiłaś i pięknie urządziłaś swój kącik :) lampki bardzo mi się podobają bo motyw flaminga uwielbiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Talerzyk w kształcie flaminga to prawdziwe cudeńko. <3 Kaktus też mi się podoba. :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  34. lampki z flamingami i pędzle naprawdę świetne :D

    OdpowiedzUsuń
  35. Pędzle są świetne :) Poklikałam w linki :)
    Mogłabyś kliknąć w banery reklamowe na moim blogu ?

    OdpowiedzUsuń
  36. Zakochałam się w tych lampkach *.*
    Zapraszam na nowy post :*
    http://www.stylishmegg.pl/2017/09/black-outfit.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  37. Super, że wystawa się udała :))) A lampki... są genialne i urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Kochana gratuluję wernisażu i czekam na jakieś szczegóły :)
    Z gadżetów gamiss mam ochotę zamówić takiego słonika, widziałam go już na kilku blogach :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Lampki przecudowne, pięknie będą też wyglądały jako dodatek do zdjęć :D Te pędzle mam i jestem zadowolona :D Gratuluję oczywiście okładki! :D

    OdpowiedzUsuń
  40. Na początek wielkie Gratulację jeśli chodzi o wernisaż!
    Wszystkie gadżety są przeurocze!
    dreamerworldfototravel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Te zagraniczne sklepy mają takie ładne pędzle :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Bardzo ładne rzeczy wybrałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Moja Ukochana ! :* 3m kciuki zawszę za Ciebie ! :* Jesteś cudowna !!!:*:*

    Miłej niedzieli życzę :)
    Pozdrawiam Evi :-) I 100000 buziaków wysyłam !!! :*:*

    OdpowiedzUsuń
  44. Mam pędzle z tymi trzonkami, ale włosie kolorowe :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Super gadżety Szymciu;) Odpoczywaj, póki masz okazję;) Ja za to mam nawał prac, związanych z generalnym remontem w domu... Dlatego w necie mnie mało... Czekam z niecierpliwością na relację i fotkę z gazety;( pozdrawiam Cię Szymciu gorąco i przesyłam buziaczki;)

    OdpowiedzUsuń
  46. Fajny kącik. Nad takim słoniem się zastanawiam.

    OdpowiedzUsuń
  47. Urocze są te pędzelki i ta czaszka meeega :DD

    OdpowiedzUsuń
  48. Perełko! Gratulacje wystawy! Zdolna jesteś nieziemsko!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  49. Wypoczywaj i udanego urlopu życzę.

    Poklikane

    OdpowiedzUsuń
  50. Życzę Kochana przyjemnego odpoczynku :) Czeka z niecierpliwością na Twój powrót i post o Twojej wystawie :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Angeliko Kochana gratuluję z całego serca,jest mi przykro,że nie kibicowałam Ci ostatnio :( Przepraszam...

    OdpowiedzUsuń
  52. Super- Gratuluję Szymko - Bardzo się cieszę,że przyszło mnóstwo ludzi i ustawa odniosła sukces :-) Trzymam kciuki za kolejne sukcesy :-)

    OdpowiedzUsuń
  53. Jakie te pędzle są śliczne! Faktycznie aż szkoda ich używać :D
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  54. Cieszę się, że wszystko się udało i oczywiście gratuluję :*
    Lampki są boskie!

    OdpowiedzUsuń
  55. Zainspirowana kupiłam sobie na próbę jeden z tych owalnych pędzli, które pokazywałaś (oczywiście rączka w różowym złocie, hehe) głównie do rozświetlacza. Ale nie przekonuje mnie on, bo te włosy są tak gęste, że aż nie poddają się na twarzy. Ale za to ładnie wygląda :)
    Gratuluję wystawy i ciepłego jej przyjęcia! Odpoczywaj, buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  56. Zainteresował mnie tytuł...no pędzle jednorożca wymiatają ..pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za Wasze każde słowo Kochani :)


* Odwidzięczam się za każdą obserwację :* ( daj znać w komentarzu)