poniedziałek, 25 września 2017

308. Koreański Krem - Klairs Freshly Juiced E Mask Klairs

WItajcie Moi Kochani! Moje Perełeczki! Zamierzony post jeszcze się tworzy...mnóstwo mam tam pisania i jakoś tak mi to wolno idzie. Dlatego teraz między czasie chciałabym Was zaprosić na mój nowy filmik na Youtube tutaj , gdzie prezentuję istną nowość , gdyż krem od Klairs Freshly Juiced E Mask wszedł na rynek dopiero 22 września. A co ja myślę o tej nowości ? Jakie są moje odczucia? Zapraszam do oglądania bądź lektury.
Hello My Dearest! Today I would like to share with you a new product that Wishtrend has in their range from Klairs Company. The product was Launched on 22nd of September and I had the Honour to test it. Want to know my opinion? Please watch my Youtube Video here and keep reading xx


Należę do osób, które uwielbiają odczuwać efekty używania kosmetyków dlatego nie kiedy ciężko mnie zadowolić kiedy wchodzą w grę kosmetyki do pielęgnacjii skóry twarzy czy ciała. Będąc tuż przed 30stką zwracam szczególną uwagę na to, aby kosmetyki do twarzy tudzież kremy, odpowiednio nawilżały moją skórę i tworzyły barierę ochronną która będzie walczyć z procesem starzenia się skóry. Kiedy dostałam możliwość przetestowania nowości na rynku jaką jest Freshly Juiced E Mask ogromnie się ucieszyłam! Zdradzę Wam od razu Kochani, że krem okazał się być strzałem w dziesiątkę. Nawet po wielu godzinach odczuwam działanie kremy, gdyż jest ona napięta, rozświetlona i zdrowa.
I am in that group of people where I just Love the feeling after some cosmetic usage and that is why it's so hard to satisfy me with the products.Because I am so close to 30 years I mostly focus on AntiWrinkles, moist and reduce oil on the skin. I have to say it now- I LOVE THAT PRODUCT! Even after few hours I still feeling the process of the cream.
Kluczowe Składniki:
Key Ingredient:



Witamina E (Tocopherol Acetate)
Główny antyoksydant rozpuszczalny w tłuszczu w skórze.Znajduje się w większości naskórka skóry, skóry właściwej i warstwy rogowej naskórka.Zapobiega starzeniu się komórek przez utrzymywanie błony komórkowej przez peroksydację lipidów.NiacynamidZmniejsza pigmentację, zapobiegając przenikaniu pigmentu melaniny do naskórka.
Zmniejsza wydzielanie sebum dzięki czemu zmniejsza ryzyko powstawania trądziku.
Adenozyna
Składnik który walczy ze zmarszczkami.Ma działanie przeciwzapalne, dzięki czemu jest idealny w gojeniu się ran i regeneracjii.Więcej znajdziecie TUTAJVitamin E (Tocopherol Acetate)Best antioxidant to our ski, reduce process of aging. NiacynamidRemoves and Minimize the pigmentation of the skin
Adenozyna
Fights with Wrinkles and have high healing process.

MORE HERE:KLIK





Konsystencja jest Galaretkowata, taka 'glutkowata' i krem szybko zmienia swoją postać dlatego też ma lepsze działanie wchłaniające w wartswy naszej skóry a co za tym idzie to lepsze efekty. Dużym plusem jest to, że Krem można łączyć z innymi produktami , gdzie możemy zwiększyć działanie owego kremu.
The texture of the product is like pudding and it it's like memory foam , it will go back to present shape. The great thing is that you can mix this product with other beauty products creating some extra double up to your skin.


Składniki:

Water, Glycerin, Butylene Glycol, Tocopheryl Acetate, Niacinamide, Sodium Hyaluronate, Carrageenan, Gellan Gum, Betaine, Algin, Mannan, Ceramide NP, PEG-60 Hydrogenated Castor Oil, Acrylates/C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Chlorphenesin, Arginine, Ethylhexylglycerin, Centella Asiatica Extract, Rubus Fruticosus (Blackberry) Fruit Extract, Salicornia Herbacea Extract, Phragmites Communis Extract, Adenosine, Lavandula Angustifolia (Lavender) Oil, Eucalyptus Globulus Leaf Oil, Pelargonium Graveolens Flower Oil, Citrus Limon (Lemon) Peel Oil, Citrus Aurantium Dulcis (Orange) Peel Oil, Cananga Odorata Flower Oil


Podsumowując, jestem bardzo zadowolona z efektów tego produktu i muszę przyznać, że bardzo polubiłam się z Koreańskimi Produktami. Mogę Wam polecić ten kremik, szczególnie na noc do każdego typu cery, aby zniwelować przebarwienia, zwalczyć trądzik i zapobiec zmarszczkom. Aktualnie na stronie Wishtrend jest promocja na 20% więc warto skorzystać. Krem znajdziecie TUTAJ

A teraz Uciekam nadrabiać zaległości u Was :* Buziaczki :* 
To wrp it up , I must say that I am very happy with the results and I have to admit that I really fell in Love with Korean Beauty products. I highly recommend this cream to all skin types. Check the Wishtrend website as they have a promotion HERE
Kissxxx




Use the codeMINISEPTWISH
to get 2x FREE [KLAIRS] Supple Preparation Facial Toner (Miniature) with any purchase!


Use the code below:

WISHVITE10

to get 10% discount on the newly launched KLAIRS Freshly Juiced Vitamin E Mask
- Valid until 31st oct.

#VitaminCmateVitaminE #BrighterSkinSecret #OvernightElasticSkin




44 komentarze:

  1. Nie znam, ale tez jakos szczegolnie mnie nie interesuje.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam tego kremu, ale zapowiada się super, warto poznawać koreańskie kremy :)buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląda imponująco. Podoba mi się także skład. Nie miałam jeszcze żadnych koreańskich kosmetyków ale słyszałam tyle dobrego że muszę w końcu spróbować.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie, ze sprawdza Ci się ten kremik. :) Ja jestem teraz na etapie Clinique.. i tez jestem mega zadowolona. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana szymciu dostałam od Ciebie przesyłkę wszystko śliczne sprawilas mi ogromną radość bardzo Ci kochana dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj zupełnie nie znam tego kremu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam to samo, lubię widzieć efekty! Ja aktualnie mam krem na noc z Vianka i też mi się super sprawdza ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeszcze nie słyszałam o tym kremie, ale zapowiada się ciekawie. Ja już jestem dawno po 30-stce i stawiam na nawilżanie i ujędrnianie skóry. Bardzo lubię koreańskie kosmetyki- zwłaszcza maseczki :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajnie ze jesteś zadowolona. Jakos nie dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawi mnie ten krem chociażby ze względu na tę galaretkowatą konsystencję :D

    OdpowiedzUsuń
  11. pierwszy raz widzę tą markę i ten krem i chyba pora nadrobić zaległości

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie znam tego kremu ale skoro sie sprawdza to super.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie znam go, ale jak może pomóc na trądzik to mnie zaciekawił :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja też coraz większą uwagę przykładam do kremów, które uzywam :) Wiek robi swoje, trzeba o siebie dbać :D

    OdpowiedzUsuń
  15. wonderful review dear, thanks for sharing, xo

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie znam tego kremu, ale prezentuje się ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Tyle teraz tych koreańskich maseczek i kremów, a ja nie przetestowałam jeszcze ani jednej. Chyba muszę się za to zabrać. :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Coraz częściej czytam o koreańskich kosmetykach,żadnego jeszcze nie miałam.Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie próbowałam jeszcze kremów koreańskich :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Thanks a lot :D

    wooow, I didn't know the brand, but the product sounds awesome my friend!! nice review

    NEW TIPS POST | 2 steps and… BIG, PERFECT AND EVY EYELASHES :O
    InstagramFacebook Official PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie znam tego kremu, ale brzmi mega interesująco, też bardzo zwracam uwagę na kosmetyki nawilżające skórę:)

    OdpowiedzUsuń
  22. nie miałam jeszcze koreańskiej pielęgnacji, ale uwielbiam azjatyckie kremy bb, myślę, że też polubiłabym ten krem

    OdpowiedzUsuń
  23. Korean cream are the best! I am sworn on nature replublic products! :)
    http://sepatuholig.blogspot.com
    instagram @grace_njio

    OdpowiedzUsuń
  24. Koreańskie kosmetyki zyskują na popularności. Ciekawa jestem tego kremu.
    Pozdrawiam cieplutko :))

    OdpowiedzUsuń
  25. ciekawie się zapowiada, ale gdzieś nie umiem się przekonać do tych koreańskich kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też to bardzo długo zajeło zanim odważyłam się spróbować hihihi :)

      Usuń
  26. Ja naprawdę nie zauważyłam że go masz chyba muszę oglądnąć twoje wcześniejsze wpisy :P i zobaczyć ten pieprzyk :P

    OdpowiedzUsuń
  27. koreańskie kosmetyki kuszą mnie mocno już od jakiegoś czasu ;) może zaryzykuję i skuszę się na ten krem ;) jeśli Ty polecasz, to na pewno jest warty uwagi ;**

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie testowałam :) pozdrowieńka :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Mam na tą maseczkę/krem ogromną chrapkę! Bardzo podoba mi się jej skład, a działanie powinno być idealne dla mojej cery!

    OdpowiedzUsuń
  30. Angeliko kochana! Nie znam się na kremach, Ale cieszę że ty jesteś z niego zadowolona - Pozdrawiam Cię Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  31. Jeju ja bym używała wszystkiego i jak najwięcej aby tylko skóra wyglądała tak zdrowo i promiennie<3

    www.justcleo.pl

    OdpowiedzUsuń
  32. Nie miałam jeszcze styczności z koreańskimi kosmetykami.

    OdpowiedzUsuń
  33. staram sie nie kupowac koreanskich kremow ale ten wygląda zachecajaco :)

    Buziaki:*
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  34. Ciekawe składniki aktywne, widzę, że przełożyły się na dobre działanie :) Ja też przed 30-stką i przykładam coraz większą uwagę do pielęgnacji, twarzy w szczególności :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 88 to Twój rok urodzenia ? Bo mój tak <3 <3 :*

      Usuń
  35. Ciekawy produkt ale ja mam już swój krem.

    OdpowiedzUsuń
  36. Przed 30-stką ? Ty wyglądasz góra na 21 lat )
    Moja petarda <3

    OdpowiedzUsuń
  37. Ja osobiście na trądzik polecam zmianę żywienia i suplementy diety choćby takie jak opisane na tym blogu https://kobiecelibido.pl/tabletki-na-tradzik-nonacne-opinie-recenzja/ W moim przypadku efekt był po 2 miesiącach ale bardzo wyraźny.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za Wasze każde słowo Kochani :)


* Odwidzięczam się za każdą obserwację :* ( daj znać w komentarzu)