sobota, 23 września 2017

307. Wróciłam! - Kurtka w stylu Aztec SheIn

Witajcie Moi Kochani! Moje Perełeczki wspaniałe! Wróciłam i jestem tutaj znowu z Wami. Cieszę się, że jestem z Wami bo dajecie mi wiele światla i szczęścia. Jest mi jednak okropnie smuto bo tęsknie bardzo do swoich rodziców. Tak na prawdę dzisiaj miał być inny post, ale właśnie montowałam Wakacyjno-Urlopowy filmik na Youtube i już nie wyrobię się z dłuższym postem. Och tak! Następny post zapowiada się bardzo długi i szczegółowy więc mam nadzieję, że go nie przegapicie, gdyż będzie on dla mej samej bardzo ważnym postem. Więc dzisiaj nic nie napiszę o naszym pobycie w Polsce, ale w zamian zapraszam Was na Jesienną stylizację z odrobiną koloru. Parę tygodni temu zamówiłam sobie od SheIn kurtkę w stylu Azteckim. Jak do mnie przyszła to myślałam, że oszaleje ze szczęścia na widok tej świetnej kurtki. Kurtka jest zrobiona od marki SheIn i jak zwykle została ona wykonana perfekcyjnie. Miałam dzisiaj ją założoną i było mi cieplutko mimo chłodnej pogody. Kurtka ma piękne wzory i kolory, które idealnie odwzorowywują tradycyjny styl Aztecki. Do Mojej stylizacjii wybrałam moje nowe buty z Deichmana, czarne ogrodniczki z Cropp i moją niezawodną srebrną torbę od Calvina Klein'a. Zapraszam do Oglądania
Hello My Dearest! So I came back from my Holidays and I am Happy that I am here with you again. Although  fell sad because I miss my Parents a lot. Wish to be with them all the time. They are both such a support to me and my Dear Husband. Check my Youtube account above with new Summer Trip Video with some good music background and subscribe to my channel for more:) A few weeks back I order from Shein a Jacket with Aztec Ethnic pattern on it. When it came to my house I thought I am gonna die from happiness! Jacket is made out of Shein Brand and it's such a perfect quality. I absolutely Love it ! Take a look at the pics xx



Kurtkę możecie dostać klikając w link poniżej :
Click below in the link









I jak Wam się podoba? Mnie na prawdę bardzo :) Będe wdzięczna w kliknięcie w link do tej kurtałki Tu .
A teraz uciekam spać, a jutro nadrabiać zaległości. Buziaczki Kochani Moi i dziękuję, że zaglądaliście do mnie jak byłam na urlopkiku. Mnóstwo całusów dla Was za ten skarbiec pięknych słów!
And how do you like it? I personally Love this Jacket and I feel so good on it !! I am off to your blogs now , Kiss xxx


52 komentarze:

  1. świetna ta kurteczka ;) wyglądasz ślicznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. kurtka jest fantastyczna, pozdrawiam cieplutko:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam tak, że te bardziej- szalone- rzeczy podobają mi się u innych, ale sama decyduję się zwykle na klasykę :)
    mój blog

    OdpowiedzUsuń
  4. też chcę taką kurtkę, jest świetna! zrobione

    OdpowiedzUsuń
  5. Kurtka ładna chociaż ja osobiście nie lubię kolorowych wzorów na ubraniach, ale najważniejsze, że Tobie podoba się. Buty są świetne i bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ale to szybko zleciało :) ja się pochorowałam trochę :( kurteczka fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetna ta kurtka! te pomponiki bardzo mi się podobają, sama kupiłam sobie spódniczkę z takimi pomponikami :)

    OdpowiedzUsuń
  8. torebkę bym chętnie "przytuliła" :D ale kurtka kompletnie nie w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. super, że już jesteś Perełko :) :* mówiąc szczerze, brakowało mi Twoich postów ;) świetnie wyglądasz ;*

    OdpowiedzUsuń
  10. Kurtka nie przemawia do mnie. Jak się dobrze w niej czujesz to ok ale wydaje mi się że nie wyglądasz w niej tak rewelacyjnie jak w innych. Poklikałam i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. A podoba się nam,Twoja stylizacja :)
    Cieszę się że odpoczęłaś i teraz z naładowanymi akumulatorami wróciłaś do nas,nie ma to jak spotkania w gronie rodzinnym.
    Dzięki za przesyłkę,więcej napisałam u siebie :)
    Pozdrawiam cieplutko Angeliko :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo lubię takie wzory, szczególnie na bluzeczkach :) 30$ :)

    OdpowiedzUsuń
  13. świetna ta kurtka. Cieszę się, że Wam sie udał urlop w Polsce, i z niecierpliwością czekam na relacje.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Te kolorowe pomponiki i frędzelki są urocze :). Nie wiem czy odważyłabym się założyć taką kurtkę, lecz tobie pasuje. Pozdrawiam! /Klaudia
    NASZ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawa kurtka, choć do mnie bym raczej nie pasowała ;D

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak fajnie, że już jesteś! Tęskniłam za Tobą i Twoimi wpisami.
    Kurtka jest boska, pięknie w niej wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ciekawie wygląda, zwłaszcza te frędzelki i pomponiki :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Angeliko! Witaj z powrotem, Kurtka jest naprawdę kolorowa, Ładnie się w niej prezentujesz - Pozdrawiam Cię Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  19. Kurteczka ekstra, przeglądałam ostatnio ich kurtki i nie widziałam jej, już dodałam sobie do ulubionych :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Boska jest ta kurtka, i świetnie w niej wyglądasz! Uwielbiam taki aztecki styl <3

    OdpowiedzUsuń
  21. Kurtka bardzo oryginalna :) Ma w sobie coś :)
    Pozdrawiam, Tak Po Prostu BLOG :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Pięknie się prezentujesz!!!Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajna jest ta kurtka! Taka wybijająca się! Wszyscy ciągle czarne kurtki, ta fajnie wyróżnia się z tłumu ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo ciekawa kurteczka, fajną ma tą kolorystykę :) Adriana Style

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczna ta kurtka, bardzo Ci pasuje taki styl, jak zawsze wyglądasz przepięknie:)
    p.s. Super, że już jesteś:*

    OdpowiedzUsuń
  26. Witaj Angeliko po urlopie :)
    Piękna stylizacja, świetna kurtka !
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Kurtka ma coś w sobie ;) Podoba mi się jej kolor i kolorowe dodatki ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. fajnie wygląda ten wzór, lubię u kogoś, ale u siebie nie

    OdpowiedzUsuń
  29. Witaj Skarbie:) Pięknie wyglądasz!
    Buziaczki:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo lubię azteckie motywy i często je sobie funduję na paznokciach. Ta kurtka wygląda świetnie, a Tobie w niej do twarzy :D

    OdpowiedzUsuń
  31. Kurtka nie do końca w moim stylu, ale do Ciebie super pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Kurtka zjawiskowa, świetnie wyglądasz! Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  33. super kurtka, azteckie wzory są teraz bardzo modne :-)

    OdpowiedzUsuń
  34. Super stylizacja, wyglądasz świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  35. Prześliczna kurtka i ślicznie w niej wyglądasz.Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  36. Tobie to we wszystkim jest pięknie! Kurtka totalnie nie w moim stylu, ale muszę przyznać że bez wątpienia jest oryginalna.

    OdpowiedzUsuń
  37. Kochana Szymko,
    wiem co to znaczy tęsknota za rodzicami. Tez tak miałam mieszkając przez kilka lat w Londynie wiec w tej materii Cie rozumiem.
    Kurteczka jest cudowna- tak boho i aztecka w jednym. Cudnie w niej wyglaadsz

    OdpowiedzUsuń
  38. super kurteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Kurtka bardzo przypadła mi do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  40. świetnie wyglądasz Szymciu! buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  41. Bardzo fajna kurtka! Pasuje Ci do ręki! Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  42. Skarbie mój piękny jak zawsze rewelacja <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za Wasze każde słowo Kochani :)


* Odwidzięczam się za każdą obserwację :* ( daj znać w komentarzu)