wtorek, 10 czerwca 2014

{78}Trochę Decoupagu

Witam cieplutko Kochane ! Mówię cieplutko bo troszkę ciepła i słońca zawitało u nas. Powiem wam szczerze, że tego się nie spodziewałam i byłam totalnie zaskoczona kiedy mogłam wyjść w krókich spodenkach i krótkim rękawku.... jedakże zrobiło mi się bardzo zimno kiedy w połowie 'iścia' do miast spotkał mnie i Mojego Najdroższego Męża zimny deszcz. No coż... przyzwyczaiłam się do tej okrutnej pogody. Nie raz było tak, że w przeciągu 10 minut świeciło słoneczko, nagle padał deszcz, pojawiła się tęcza, a  po niej spadł grad. Mówię poważnie :) Założę się, że Ilonka wie o czym mówię;) Dzisiaj odziwo będzie w miarę króko-chyba, gdyż mam po tym błogim urlopie masę załatwiania spraw.A do tego zajmuję się trzema robótkami, a właściwie czterema dla jednych z moich blogowych Perełek :) Także dzisiaj pokażę tylko to co zrobiłam przed wyjazdem.
Poniewaz nie tak dawno Moja Aniulka obdarowala mnie masa serwetek to troche sobie poszalalam:)






Ozdabianie drewnianych łyżek :)




Nowe życie pudełeczka z koronką :) - też od Aniulki :)
I butelka gdzie jej góra w rzeczywistości ma całkowicie inny kolor, mianowicie jasny fiolet. Na zdjeciu wygląda na  niebieski i się zastanawiałam czy wrzucić do zdjęcie, no ale jak już się dzielić swoimi pracami to dzielić nawet tymi najgorszymi ;)


Jedną z powyższych łyżek wykorzystałam do innej pracy, ale to następnym razem;)
Chciałabym się pochwalić jeszcze po krótce gdyż przed wyjazdem spotkała mnie cudowna niespodzianka u Ani. Otóż wygrałam najpiękniejszy wisior na świecie ! Kiedy przed spaniem spontanicznie otworzyłam blogera i zobaczyłam swoją wygraną o mal nie spadłam ze schodów by się pochwalić Mojemu Robasiowi o swoim prezencie. Przesyłka doszła bardzo szybko i dostałam Wisior w bardzo wykwintnym pudełku. Wisior jest cudowny i dumnie będę go nosić. W domu wszyscy się zachwycali, że jest on handmade. Cudeńko ! Dziękuje Aniu Kochana jeszcze raz !!



Już kończąc post chciałam przypomnieć, że robie digi :) Więc jeśli ktoś by chciał to serdecznie zapraszam proszę pisać:) Aktualnie zrobiłam dwa zatwierdzone przez dwie Moje Perełki -Marii i Lunę. Serdecznie zapraszam na odwiedzenie ich blogów:)



Jeśli wam się podoba to piszcię. Jest tez banerek do ściągnięcia na wasz blog :)



Dobrze, to by było na tyle :) Myślę, że już zmniejszyłam troszkę swoją paplaninę, jednakże zauważyłam natłok zdjęć. WYbaczcie moje Robaczki, mam tylko nadzieję, że czerpiecie choć małą radość z wchodzenia na mój blog. Przesyłam buziaczki i lecę spać bo ciężki dzień jutro mnie czeka. Papulki !


78 komentarzy:

  1. Piękne są te łyżki i pudełko :).
    Wisior jest świetny.
    Ja też zaraz lecę spać bo nauka czeka od rana ;):*.

    OdpowiedzUsuń
  2. Szymko miła.:)))))Dziękuję za wizytę u mnie,za to ,że podzieliłaś się dobrym słowem. Z pogodą to tak bywa, że nigdy nie jest stabilna. U mnie po 35 stopniowym upale przeszła burza i zrobiło się 22 stopnie. Tak było wczoraj. Co będzie dziś...zobaczymy.
    Twoje wyroby są piękne, masz talent. A wisior,bardzo Ci pasuje. Gratuluję wygranej. Pozdrawiam cieplutko:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marzy mi sie 22 stopnie chociaz :D Jejciu chce znowu 50 stopni :(:(

      Usuń
  3. Łyżki ładne ale skrzyneczka mistrzostwo, przepiękna a wisior, coż prześliczny gratuluję wygranej

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne prace. Aparat fotograficzny bardzo często płata takie figle, szczególnie z kolorem fioletowym. Wisior... Powalił mnie na kolana i, jak rzadko ubieram biżutki, to ten bym zakładała codziennie. Pozdrawiam upalnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten wisior bede nosic czesto bo jest piekny , ale moja codzienna bizuteria to moje prawdziwe perly :)

      Usuń
  5. Zazdroszczę wygrania tego naszyjnika sutasz, to piękna biżuteria. Twoje prace oczywiście też śliczne, zwłaszcza to pudełeczko podbiło moje serce.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Slicznie :)_ Bardzo sie cieszylam z wisiorka :)

      Usuń
  6. Szymciu złociutka Twoje łyżki są extra,Anka pewnie cieszy się ,że jej serwetki nie poszły na dno szafy.Ja też ciągle obiecuję sobie coś porobić w decu,bo i mnie się od niej troszkę sztuk dostało,tylko,że fascynacja decu u mnie już była w zeszłym roku i po kilku nie bardzo udanych jajach dałam sobie spokój.Jednak kierdyś do tematu powrócę ,bo jak już zdążyłaś się zorientować u mnie nic się nie marnuje.
    A prezencik dostałaś cudny ,aż Ci zazdroszczę tego wisiora.
    Miłego dnia i czekam na Twoje dalsze wytworki i organizer,wierzę ,że nie odpuścisz i wymyślisz coś bombowego.
    Buziaki z upalnych terenów:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Danusiu kochana z organizerem cos tam wykombinuje , ale bombowy to on nie bedzie niestety :( Buziaczki z zimnej Irlandii

      Usuń
    2. Szymciu kochana , jeśli oczywiście to nie problem to może i dla mnie naskrob jakiegoś Dig-a czy coś tam .Jestem bardzo ciekawa Twojej interpretacji.
      Anka pisze,że za darmochę a ja jej wierzę haha:)
      Spokojnej soboty z mężusiem oczywiście ,nie może być inaczej :)))
      Buziaki :)

      Usuń
  7. pudełeczko z koronką jest mega, wszystko jest jak zawsze śliczne, a z tym fioletowym na zdjęciach to też mam problem. bo nie zawsze wychodzi. myślę że to od aparatu dużo zależy, pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Kochana :) Na aparacie troche sie zawiodlam a byl z wyzszej polki :(

      Usuń
  8. Świetne łyżeczki, butelka oranżadówka nie jest zła, dlaczego nie jestes zadowolona? po raz pierwszy widzę taką butelkę w decoupage, sutaszowy wisior- marzenie. Oglądałam diga u Marii jest świetny, nie wiem czy i ja mogłabym skromnie poprosić??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja malo kiedy ejstem zadowolona z siebie kochana :) hihih Diga zrobie jak juz pisalysmy w mailu z ogromna przyjemnoscia !

      Usuń
  9. Witaj,wszystko pięknie wygląda.Cudownie.Miłego dnia.

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj Szymciu kochana nawet mój mąż niegdy nie powiedział na mnie perełka tylko żaba - hihihi śliczne te twoje decoupage do luny zaraz zaglądnę bo znam Lunę ale nie wiem czy to ta - ty to kobietko chcesz obdarować cały świat swą dobrocią ech rzadko już tak dobrych serduszek i to na dodatek młodych - ja tutaj ci podpowiem że mnie by tak jeszcze wizytówki się przydały - jeny wybacz ma upierdliwość ale ja nie umiem takich rzeczy robić - prezencik śliczny a ty na dodatek blondynka to musisz wspaniale w nim wyglądać - buziaczki ślę i zmykam do rolnictwa pappapa Marii

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaba tez slodkie hihihi. Ty Kochaniutka to zawsze wiesz jak dac wsparcie i obdarzyc czlowieka cieplymi slowami. Jeste taka wspaniala i bardzo doceniam to ze potrafisz zauwazyc wysilek i dobroc w innym czlowieku przy czym zawsze odwdzieczac sie tym samym. Jestes prawdziwa perelka Kochana :) Wizytowka zrobiona i wyslana :*

      Usuń
  11. lyzki ,skrzyneczka i wisior sa piekne..ladnie wykonane.pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. dołączm do klubu,
    u mnie tez Bollywood: raz słońce raz deszcz :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. U nas wczoraj było ciepło,a popadało dosłownie chwileczkę.My mamy jednak troszkę inny klimat,niż Wy;)
    Decu todla mnie czarna magia i myślę że próby oklejania czegoś serwetką zakończyłyby się fiaskiem;)
    Tobie Szymciu wyszło ślicznie,nie ma zagnieceń ani zmarszczek.
    Butelka pełna profeska;)
    Kolor fioletowy,to najgorszy z kolorów jeśli chodzi o fotografowanie.
    A co do prezentu to mnie się też bardzo podoba;)
    Pozdrawiam Cię słonecznie,chociaż dzisiaj słonka nie ma;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje za komplement Ilonko :) Ja osobscie uwielbiam prace decu i chyba sie z nimi nie rozstane tak latwo hihi ;)

      Usuń
  14. jak widać praca wre:)))
    a wisior cudny, super niespodzianka:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana praca idzie idzie niedlugo bede Konczyc i wysylac dla Ciebie :)

      Usuń
  15. Zarówno łyżki jak i skrzyneczki bardzo mi się podobają, a i butelce nic nie brakuje.
    Śliczny wisior dostałaś. Będziesz miała fajną ozdobę do letnich strojów.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jejkuuuuuuuuu! tyle sie napisałam i komentarz poszedł się paś- blogier szaleje to już drugi numer dzisiaj:(
    Pisze teraz szybko:) Dla mnie deku na razie to czarna magia, na razie, bo jak patrzę na Wasze prace to mnie zazdrość skręca:) pięknie i tak dokładnie Ci to wychodzi!!
    resztę napisałam na @ ,tylko czy doszedł??
    Pozdrawiam z upalnego Podbeskidzia:)
    buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi tez bloger plata figle :( Niestety , doszedl mail i odpisalam juz na niego tak tez zabieram sie za diga dla Ciebie :*:)

      Usuń
  17. Wszystko piękne, ale łyżeczki najbardziej mi się spodobały :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wszystko fantastyczne od łyżek do butelki :) a wisior jest zniewalający!!!!!
    Pozdrawiam w ten upalny dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wr... Szymciu strasznie zła jestem. Wląsnie mi zjadło całego posta nad którym siedziałam od godziny, jeszcze mi sie coś takiego nie zdażyło, rozumim kawałek ale cały !!!! A niech sie ten Blloger nim udławi.
    Te twoje łychy wyszły super lae jak dla mnie to numer jeden dzisiaj jest pudełko. Strasznie mi się podoba.
    A prezent dostałaś cudowny , i wygląda pieknie na Twojej szyi. Sutasz to jest kolejna technika która czeka u mnie w kolejce, aż znajde czas.
    Digi są cudne , banerek powiesiłam już u siebie na blogu. Nie opędzisz sie od zamówień.
    Walcz kochanan z tym organizerem i nie oddawaj wygranej walkowerem ! Trzymam kciuki . Pozdrówka .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio bloger ciagle plata mi takie figle Aniulka :( tez wpadam normalnie w szal bo to czas marnuje. Czlowiek sie eksplaatuje a potem juz traci ochote na otworzenie sie... lipa normalnie. Juz wyslalam pierwsza propozycje ale robie druga :) Buziaczki Staram sie walczyc ale chyba sie poddam z tym organizerem :(

      Usuń
  20. Nie będę się rozpisywała, cudności, a wisior obłędny, gratuluję jeszcze raz:):)

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękniaste te łychy :) Pudełeczko i flacha też oczywiście. A co do fioletów to zawsze niestety sprawiają problem przy foceniu i zawsze udają niebieskie, hihi.

    OdpowiedzUsuń
  22. No Kochana ! Masz "gadane", ale ja tak lubię czytać te Twoje posty! Prace są piękne i łyżki, i butelka, a pudełeczko to rewelacja. Gratuluję wygranej i pozdrawiam słonecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Basiu :) A diga z wielka checia dla Ciebie stworze :)

      Usuń
  23. To jeszcze ja poproszę o takiego diga , bardzo!!!!

    OdpowiedzUsuń
  24. Łyżki są cudowne. Kolory idealnie do nich pasują.
    Naszyjnika zazdroszczę. Prezentuje się pięknie.
    Pozdrawiam cieplutko :)))

    OdpowiedzUsuń
  25. Wszystkie prace przecudne, pięknie wykonane!!!
    Wspaniały wisior!!!
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  26. Śliczne deku, co do butelki to nie wiem z czego Ty kochana jesteś nie zadowolona wyszła super. jeżeli nadal masz ochotę na moje candy to zapraszam, zmieniłam zasady całkiem mi z głowy wyszło, że dużo z nas mieszka po za granicami kraju, to taki mój nie fart, po prostu się zagapiłam. błąd naprawiany więc zapraszam serdecznie :))
    Pozaprawiam cieplutko mocnika:))

    OdpowiedzUsuń
  27. Wisior ma świetny, optymistyczny kolor, wspaniałe talenty masz Szymko :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Łyżeczki przesympatyczne, pudełeczko ślicznie ozdobione, buteleczka też. Pamiętam je, oranżada z ich miała niepowtarzalny smak... No i z jakiego powodu niezadowolenie? Zrobiłaś wszystko ślicznie! A wisior... Tylko pozazdrościć.... Jest piękny! Skoro trafił do Ciebie, to znaczy że zasłużyłaś na niego. Pozdrawiam Cię gorąco;)

    OdpowiedzUsuń
  29. świetne łyżki piekna szkatułka i butla no a wisiora zazdroszczę faktycznie piekny

    OdpowiedzUsuń
  30. O rajuśku, ale te łyżki super wyglądają, w życiu bym nie wpadła na pomysł że można łyżkę tak ozdobić, a tu proszę, jaki świetny efekt :) Gratuluję wisiora, super, sama wiem jak cieszy każdy prezent )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje pieknie :) Czasami pomysly pojawiaja sie znikad :)

      Usuń
  31. Łyzka w słoneczniki jest świetna :) a co do digów to ja chętnie i skromnie stanę w kolejce... :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ach cudne wszystko a łyżeczki słodkie jak miód :)
    Gratulacje z wygranej Ania tworzy piękne przedmioty i tutaj Tobie zazdroszczę :)
    Twoje graficzne pomysły są niesamowite - kopalnia pomysłów i tempo ekspresowe :-)
    Dziękuję za moje digi i wizytóweczki kochana :D
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Martusiu Kochana jest mi niezmienirnie milo ze moglam Ci pomoc a dodatku CI sie spodobalo! Sluze pomoca zawsze i wszedzie ! Buziaczki :*

      Usuń
  33. Twoje prace zachwycają, jesteś bardzo utalentowaną osóbką:) mam takie małe nieśmiałe pytanko: czy też o takiego diga mogę prosić???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gosiu ! Dziekuje ze tak mowisz tym bardziej ze Ty sama swietnei tworzysz ! :* Napisalam Ci komentarz, wyslij maila mi bo dig mam gotowy Gosiu:)

      Usuń
  34. Szymciu, jesteś niesamowicie utalentowana, Twoje prace są przepiękne, łyżki - marzenie!!! Butla - zwariowałam, no i to prześliczne, mega-kobiece pudełeczko! Jejku, jak ja bym chciała tak wszzystko umieć zrobić, ale ktoś z takim talentam plastycznym musi mieć wyczucie smaku, wiedzieć, co to dokładnośc i staranność. PIĘKNE!!!
    Mam nadzieję, ze wisior sie spisze, ale tak piękna Kobieta powinna dostać coś jeszcze efektowniejszego. Pomyślę nad tym :)
    Całuski przesyłam gorące!!!
    ANia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniusiu ! Coz za pieknymi i wspanialymi slowami mnie odbarowalas ! Az wzycham do tego bo uwielbiam czuc dobroc, wlasnie taka jaka Ty w sobie masz. Jestes naprawde cudowna i ja naprawde bardzo Lubie Ciebie za To jaka jestes. A takie komplementy to dla mnie prawdziwy skarb i moje serduszko od razu sie cieszy,. Kochana jestes !

      Usuń
  35. Szymko - pisałam odpowiedź pod postem :) Napisz mi co by Ci pasowało, a ja w wolnej chwili pozwiedzam Twojego bloga, Na pewno dojdziemy do porozumienia :D

    OdpowiedzUsuń
  36. Szymko - pisałam odpowiedź pod postem :) Napisz mi co by Ci pasowało, a ja w wolnej chwili pozwiedzam Twojego bloga, Na pewno dojdziemy do porozumienia :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napisalam Ci Kasiu maila :) Czekam na odpowiedz:)

      Usuń
  37. Świetne prace! Łyżki są super ozdobione, pudełko fajnie wygląda z koronką, a wygrany naszyjnik jest cudny! :) Co do zdjęć, to mi też czasem wychodzą przekłamane kolory - potem walczę z nimi w programach graficznych. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  38. Ty to jesteś pozytywnie zakręcona pomysłami!!!

    OdpowiedzUsuń
  39. świetne jest twoje decu :) A naszyjnik, jaki otrzymałaś, na pewno pięknie będzie się prezentował i długo będzie sprawiał Ci radość :) pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  40. Bardzo ładne prace! Lyżki, to dobry materiał do decu. Butelka też śliczna i pudełko:)))
    Naszyjnik sutaszowy też piękny, miałaś farta w candy. Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  41. piękne ozdoby, kolorowe łyżki i pudełko oraz wspaniała butelka w pięknych barwach :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za Wasze każde słowo Kochani :)


* Odwidzięczam się za każdą obserwację :* ( daj znać w komentarzu)