sobota, 3 maja 2014

{64}Pudeleczko na skarby i Moje Candy

Witam Moi kochani !
Jak sie macie w Majowy weekend? Tak patrze w wiadomosciach i widze, ze w Polsce rowniez pogoda nie dopisuje. A szkoda i to bardzo gdyz w Polsce Majowki sa boskie. U nas jest chlodno, pochmurno i gdzies czasem slysze stukajacy deszcz. Ale juz sie dosc przyzwyczailam do takiego klimatu, wiec na mnie to juz chyba wrazenia nie robi. Dzisiaj mamy z Mezusiem plan ogladania filmow z popcornem pod kocykiem na kanapie i totalne leniuchowanie. Ostatnio dosc czesto mi sie  leniuchuje z niewiadomych mi powodow, ale narzekac nie moge.Tlumacze sobie , ze moj organizm domaga sie po prostu odrobiny odpoczynku i snu ;) . Wcale bym mu sie nie dziwila bo ciagle wystawiam go na probe. Jak to nieregularna dieta, ciaglym bieganiem i nie siedzeniem bezczynnie i wysilkiem fizycznym. A no wlasnie! Mam takie zakwasy dzisiaj , ze ledwo co chodze . Na wii mam gre fitness. Gdy robilam te cwiczenia z poczatku wydawaly mi sie zbyt banalne. Jednak po klilku -nastu minutach odczuwalam dosc intensywny wysilek I dzisiaj cierpie niestety. Mimo , ze codziennie cwicze sobie Joge i co jakis czas zumbe to i tak po pewnych cwiczeniach wylaza mi te nieszczesne zakwasy. Co do robotek u mnie bardzo duzo. Wlasnie koncze kolejna podusie, ktora niedlugo pokaze i robie dwa projekty, ktore akurat beda mi pasowac na wyzwania;) Przygotowuje jeszcze video kurs szydelkowania. Niedlugo pojawi sie na blogu wiec wszyscy poczatkujacy beda mogli sobie skorzystac:)
Jak zwykle sie juz rozpisalam....rety. DO RZECZY! Zrobilam ostatnio puzderko w ksztalcie serduszka metoda decoupage. uwielbiam te serwetki co mi moj Mezus Kupil.




Owe pudeleczko jest idealne do mojej bizuterii , ktora zakladam codziennie. Jest w bezpiecznym i wygodnym miejscu i teraz mam swoja codzienna bizuterie zawsze pod reka.



Mam nadzieje, ze i pudeleczko dalo wam jakas inspiracje. Chcialam wam bardzo podziekowac za wszystkie piekne komentarze! Jak zawsze dajecie od siebie tyle ciepla! I z tego powodu, iz przydal sie wam moj turtorial stworzylam juz kolejny. Pojawi sie niedlugo na blogu. Dajecie mi wiele szczescie kochane:)
Dlatego tez postanowilam zoorganizowac malusie candy na blogu.

Do zgarniecia sa serwetki (11 sztuk )


oraz roze robiona na szydelku i kwiatki do craftowania


Zasady sa proste :)
1. Pobierz ponizszy banerek i umiesc go w pasku bocznym na swoim blogu wraz z linkiem przekierowywujacym na moj blog.
2. Jesli masz ochote dodaj informacje w swoim poscie ( nie jest to obowiazkowe)
3. Dodaj mnie do obserwatorow:)
4. W zabawie moga brac tylko osoby mieszkajace na terenie Europy
5. Napisz komentarz pod postem stwierdzajacy chec udzialu w zabawie Candy
I to wszystko
A o to banerek do pobrania:




Dobrze Kochaniusie, ja zmykam na filmik z Mezem :) Pozdrawiam cieplutko :)

60 komentarzy:

  1. Dobre te ćwiczonka jak są zakwasy ! A pudełeczko prześliczne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Sylwio :)A zakwasy sa masakryczne ;)

      Usuń
  2. Śliczne pudełeczko, do candy z przyjemnością przystąpię, serwetek nigdy dość:))
    pozdrawiam serdecznie u nas tez deszczowo i ponuro:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Moniczko:) Zycze powodzenia w candy :)

      Usuń
  3. Zapisuję się z chęcią na takie cudeńka! banerek tu http://mojswiatkolorow.blogspot.com/
    zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Basiu :) Zycze powodzenia w wyzwaniu :)

      Usuń
  4. Pudełeczko jest cudowne :). Życzę miłego maratonu! :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Z miłą chęcią zapisuję się na Twoje candy.
    Ale w fajny sposób spędzacie sobie z mężem czas :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana zycze Tobie powodzonka w candy :)

      Usuń
  6. Szymciu do candy sie zapisuje z wielka checią. Reszte formalności dopełnie po powrocie bo tu praktycznie zero internetu z bieda udalo mi się dzisiaj połączyć. W Zakopanem. Dzisiaj masakra lało cały dzień a po południu padał śnieg. Ale byliśmy cały dzień w górach. Jutro wracam .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super Aniulka :* No, a pogoda to rzeczywiscie niedopisala ale i tak CI tych gor zazdroszcze :*

      Usuń
  7. Zmieniłaś wygląd bloga. Nie wiedziałam czy przypadkiem nie pomyliłam strony :)))
    Ładnie tutaj u Ciebie :)
    I ta joga... Ja też ćwiczę :))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ciesze sie, ze Ci sie podoba wyglad bloga :) bardzo mi milo :) ciagle cos udoskonalam :)

      Usuń
  8. Chętnie zgarnę te serwetki, oczywiście gdy dopisze mi szczęście:) Pozdrawiam serdecznie i miłego oglądania filmów z Mężusiem! Ania

    OdpowiedzUsuń
  9. Zycze Ci powodzenia w candy kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudne podełeczko, moje kolory! Do candy nie dopisuję się, ponieważ technika decoupage jest mo obca, a wykorzystać tak piękne serwetki do grila to jawna profanacja!
    Pozdrawiam baaardzo słonecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hah rozbawilas mnie Kasiu :) Dziekuje :) Buziaczki

      Usuń
  11. A ja łączę się z Tobą w bólu! Co prawda nie ćwiczyłam ale kilka dni intensywnej pracy w ogrodzie zrobiło swoje. Od wczoraj pogoda nam się popsuła więc mogę bezkarnie "nic nie robić". Z przyjemnością wezmę udział w Twoim candy!
    To serduszko jest prześliczne!!! Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja Ewuniu nadal zdycham :( mam nadzieje, ze Tobie juz bol przeszedl. Powodzenia w candy :) Buziaczki

      Usuń
  12. Witaj Szymko, i ja bardzo chętnie na serwetki się zapisuję. Jeszcze nie mam wprawy w decu, ale już pokochałam tę technikę. Może pokuszę się o zrobienie podobnego pudeleczka? Nie pozostaje mi nic innego jak liczyć na szczęście, bo serweteczki piękniaste.
    Banerek na moim blogu.
    U nas wczoraj lało cały dzień, było 3 stopnie ciepła i teraz juz wiem dlaczego: w Zakopanem padał śnieg. Życzę pogody i słoneczka wszystkim.
    Efka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo sie Ciesze Ewuniu i zycze Tobie powodzonka w candy. Ja tez ekspertka w decoupagu nie jestem , wrecz musze przyznac ze totalnym laikiem ale praktyka czyni mistrza :*. Zycze Tobie rowniez wspanialej pogody i usmiechu :) Buzka

      Usuń
  13. No to ja ustawiam się za Efcią po te serwetki, co prawda tą technikę niewiele stosuję i raczej na wiklinie papierowej. A co do pogody to u nas wczoraj było chłodni i nie padało a nawet czasami zaświeciło słoneczko. Dziś też nie pada ale chłodno :( a słoneczko udaje, że świeci :).Pozdrawiam. Bogusia

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo mi milo i zycze powodzonka w candy ! :) Dziekuje za odwiedzinki. Oby pogoda poprawila sie szybciutko na lepsza !:)

    OdpowiedzUsuń
  15. no jakze by moglo mnie zabraknac w twoim candy, banerek ju z jest na moim blogu. Ostatnio nie udzielam się z postami bo pracuje nad renowacją tych krzeseł a z tym spoooooro pracy jest wiec myślę że nie będziesz smutna że nic nie wspomne w poście.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mnie cieszy Ewuniu ze dolaczylas do candy. Zycze Tobie powodzonka :* I kochana nic sie nie przejmuj z poscikiem nie bylo to obowiazkowe :* Buziaczki

      Usuń
  16. Dołączam i ja do zabawy :) W życiu nic nie wygrałam, ale może kiedyś będzie ten pierwszy raz ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zycze Tobie powodzonka Majeczko w Candy Trzymam kciuki :)

      Usuń
  17. Szymciu banerek juz wisi u mnie na blogu, obserwatorem Twoim juz jestem to chyba się kwalifikuję do candy. Ale w życiu jeszcze niczego nie wygrałam więc specjalnie nie liczę na szczęście.
    Twoje pudełeczko na skarby jest cudne bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniulka Moja Ty zawsze sie kwalifikujesz:)

      Usuń
  18. Wspaniale Candy, ale ja z decu jestem na bakier, dlatego dam szanse innym, bede kibicowac wszystkim:))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje za wsparcie z calego serduszka :)

      Usuń
  19. Super Candy i bardzo chętnie wezmę w nim udział :)
    A banerek jest już u mnie na blogu http://rozmaitoscimilki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mnie to cieszy :) Zycze powodzenia:)

      Usuń
  20. Kochana ja nie wiem jak ja to zrobiłam że mnie tu jeszcze nie ma więc staje cichutko na szarym końcu w twych candy cukieraskach i myśleć będę intensywnie o tych ślicznościach buziaki śle Marii

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze Kochaniutka:* Bardzo mnie cieszy ze bierzesz udzial w moim candy :* Zycze Tobie powodzonka

      Usuń
  21. Piękne pudełko :)
    A na candy bardzo chętnie się zapisuję. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje :) Bardzo milo mi Ciebie goscic w candy :)

      Usuń
  22. Piękne pudełko:) Z chęcią dołączam do obserwatorów i biorę udział w zabawie, baner już umieszczony www.mojmalyswiat1.blogspot.com. Zapraszam do siebie też na małe rozdanie urodzinowe:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje serdeczne :) WItam w moim candy i biore udzial w Twoim rowniez z wielka checia :)

      Usuń
  23. Grzech nie dopisać się do zabawy:) bannerek już u mnie z boku. Pudełeczko cudne, w sam raz na błyskotki :))

    OdpowiedzUsuń
  24. serwetki i pudełeczko piękne, zatem się ustawiam i liczę na szczęście, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. to na końcu ja:) mam zamiar nauczyć sie decu, zaraz po frywolitkach, więc może sie załapie:)
    Wpadnij na moje candy, zapraszam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem czy innym sie udało ale banerek masz w P i nie mogę go skopiować

      Usuń
  26. Renatko, inni pobrali banerek, nie wiem czemu Tobie sie nie udaje :( sproboj kliknac dwa razy prawym przyciskiem.

    OdpowiedzUsuń
  27. Cieszę się,że trafiłam do Ciebie miło mi będzie obserwować :) zapisuję się również do zabawy banerek u mnie www.blogchmurki.blogspot.com zapraszam i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  28. O jak miło, że znalazłam to miejsce. Wiele inspiracji...chętnie dodam sobie do blogrolla i będę odwiedzać;] A na zabawę się skuszę. Banerek tutaj; http://liona-mojepasje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Chętnie zgłaszam się do zabawy i obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  30. fajne cukierasu, ale ja tez dam szansę decupażystkom :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  31. I ja z chęcią dołączam do zabawy ;)
    Pozdrawiam serdecznie! :))

    OdpowiedzUsuń
  32. Staje w kolejce po piękne serwetki, i już mnie one inspirują do dalszej pracy z nimi.
    Takie wzory dające do myślenia. Na moje wiklinowe wypociny i inne prace by się przydały.Banerek i inne zalecenia spełnione.Pozdrowionka.

    OdpowiedzUsuń
  33. Ustawiam się w kolejce!
    http://pinku-art.blogspot.com/
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  34. I ja dopisuje się do ogonka. Banerek u mnie na blogu, więc zapraszam z rewizytą http://szafa4drzwiowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Very rapidly this website will be famous amid all blog users, due to
    it's pleasant articles

    Also visit my blog post ... Bonati Institute

    OdpowiedzUsuń
  36. bardzo miło tu u Ciebie, chętnie zapisuję się na candy, a obserwuję jako Agata Fleszar

    OdpowiedzUsuń
  37. dołączam, baner na fabulous-christmas.blogspot.com
    piękne to pudełeczko!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za Wasze każde słowo Kochani :)


* Odwidzięczam się za każdą obserwację :* ( daj znać w komentarzu)