środa, 30 kwietnia 2014

{63}Poduszka na szydelku-Kwadraciki Babuni z Kwiatkiem-opis i wzor

Witam Serdecznie !
Na sam poczatek chcialam wam serdecznie podziekowac za wszystkie komentarze jakie otrzymalam w sprawie mojej ramki jaka zrobilam. Szczerze mowiac nie spodziewalam sie takiego powodzenia. Do ramki bylam bardzo sceptycznie nastawiona i bardzo zaskoczyly mnie wasze pochwaly jakimi mnie obdarowowalyscie. Dziekuje za to kochane. Na prawde sie nie spodziewalam  i jest to dla mnie bardzo motywacyjnei czuje sie wyrozniona i wygrana w tym co robie-dziekuje wam. Az mam ochote na dalsze prace i nawet nie wiecie jak bardzo sie ciesze, ze podobala sie wam owa ramka. Bardzo mi to dodalo skrzydel i  polepszylo sie moje poczucie wlasnej wartosci. Cenie sobie wasze uwagi, oceny i kazde slowo jakie kierujecie do mnie. Dziekuje, ze jestescie! Niedlugo bede miala dla was niespodzianke mala ;) Obiecuje!
Dzisiaj pokaze wam jaka podusie zrobilam na szydelku, a wlasciwie poszewke na poduszke. Podusie zrobilam kwadracikami babuni z kwiatkami 3d. Kocham ten wzor! Swietnie sie prezentuje i wlasnie jestem w trakcie robienia dwoch kolejnych poszewek dlatego tez przygotowalam dla was schemat i opis oraz zdjecia. Mam nadzieje, ze wsyztsko bedzie w miare czytelne i zrozumiale. Prosze smialo piszcie









Rzad 1 Nasz kwadracik wykonujemy od wykonania 10 oczek lancuszka i 20 slupkow wyrabianych w srodek koleczka.




Rzad 2.: wykonujemy 6 oczek lancuszka i wbijamy sie oczkiem scislym w co piaty slupek poprzedniego rzedu.
(6 oczek lancuszka wbite w gwiazdke na zdjeciu, 6 oczek lancuszka wbite w gwiazdke, 6 oczek lancuszka wbite w gwiazdke, 6 oczek lancuszka wbite w gwiazdke)




Rzad 3. Teraz bedziemy wykonywac platki. Platki skladaja sie ze slupkow i polslupkow wyrabianych z powstalych lukow z 6 oczek lancuszka. Czyli wykonujemy polslupek, 5 slupkow, polslupek wyrabiane w luk. Te czynnosc wykonujemy jeszcze 3 razy gdyz zostaly nam jeszcze 3 luki.



Konczymy oczkiem scislym.
Rzad 4. Teraz wykonujemy 7 oczek lancuszka i bedziemy sie wbijac od spodu naszego kwiatka w ten sposob zeby lancuszek byl na lewej stronie naszej robotki. Wykonujemy cztery razy takich lancuszkow i laczymy oczkami scislymi przy koncach naszych poprzednich platkow.Wbijamy sie w miejsce gwiazdek :)


I tym razem tworzymy platki. W luki stworzone z 7 oczek lancuszka ywkonujemy polslupek 6 slupkow i polslupek. Az do konca :)


Ostatni rzad wykonujemy tworzac 8 oczek lancuszka i wbijamy sie od spodu robotki tak jak ostatnim razem. I w owe luki tworzymy 6 slupkow oczko lancuszka 6 slupkow i tak do konca.


Teraz wykonujemy kwadraciki babuni. W kazda przerwe robimy 4 slupki odzielone oczkiem lancuszka. W rogu wykonujemy dwie pary 4 slupkow odzielonych dwoma oczkami.



Jak dokladnie to zrobic zobaczycie na ponizszym filmiku


Do tego opisu mam dla was schemacik jak kto woli:)



Dobrze kochaniutkie, ja juz koncze tego posta bo mecze go juz chyba godzine :) A zmeczona jestem nieziemsko bo ostatnio malo spie:) Takze caluski.


Candy u Iwonki :) -Biore udzial :)
Link

60 komentarzy:

  1. Jeju, ile to pracy przy takiej poszewce... Świetna. Ja bym nie umiała zrobić takiego cuda. Również zestawienie kolorów przypadło mi do gustu :).
    Pozdrawiam! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj pracy bylo kochana hihih zajelo mi to to 4 wieczory co spowodowalo , iz jestem zmeczona od nie wyspania :( Datego dzisiaj klade sie szybciej spac ;)Dziekuje Kochaniutka za komentarz :* Ostatnio kocham sie w miecie :)

      Usuń
  2. Jesteś niesamowita... Kiedy Ty to wszystko zdążysz zrobić. Jestem pełna podziwu. A podusia wyszła świetna :)
    Gratuluję Ci i pozdrawiam ciepło :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jejku .... dziekuje.. boziu tak mi jest milo czytac takie piekne slowa. To jest takie budujace! Bardzo jestem wdzieczna :* A czasu mam nadal za malo hihihi ;)

      Usuń
  3. Fantastyczna podusia i świetnie dobrane kolory:)
    Pozdrawiam serdecznie Monika:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudny jest ten wzór, a możesz zdradzić jakiej włóczki używasz do kwadratów?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uzywam wloczki Princess Yarn wymagajacej szydelka o grubosci 4mm :)

      Usuń
  5. Po pierwsze, fajny banerek :):) a po drugie fajna podusia!! :):) Udanego długiego weekendu , Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja uwielbiam Twoje banerki ! Sa zawsze takie kunsztowne :) Pozdrawiam :)

      Usuń
  6. No śliczna taki słodziak, mocno wiosenna :-) pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. jak dla mnie nazwa bardzo trafna, moja babcia miała takie podusie:) świetny banerek!!
    udanej majówki:)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna ta podusia i wygląda rewelacyjnie:) Tylko przyłożyć do niej głowę i zasypiać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moj Maz wlasnie ja pokochal i dzisiaj rano na drzemke tulil swoja glowke :)

      Usuń
  9. Poduszka jest świetna :))))

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale śliczna ta podunia, lubię takie klimaty i kolorki super :)
    Twórz dalej śmiało bo super Ci wszystko wychodzi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Kochana:) Bardzo milo mi ze tak mowisz, bardzo mnie to motywuje !

      Usuń
  11. Właśnie tworzę poszewkę z kwadratów z angory.
    Twoja poszewka wygląda super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje :)Nie moge sie doczekac Twojej bo Ty zawsze mnie isnpirujesz:)

      Usuń
  12. Bardzo podoba mi się twoja poduszka:). Jest śliczna. To musiała być czasochłonna robótka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Asiu :) Zajela mi troszke czssu to fakt :)

      Usuń
  13. Prześliczna podusia, i super kolory! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Witaj:))Jestem i ja aby podziwiać Twoje piękne twory. Dla mnie są małymi dziełami bo dla mnie toczarna magia. Poduszka śliczna w moich kolorach. Podoba mi się:)))Bardzo dziękuję za komentarz u mnie i odwiedziny. Zapraszam częściej:))))Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo sie ciesze :) Milo , ze jestes . prosze rozgosc sie u mnie. Podusia rowniez w moich kolorkach ostatnio mieta kroluje :)

      Usuń
  15. Sliczne prace, jak ja bym chciała nauczyc sie szydełkować ale jakos mi nie wchodzi w głowe, umie tylko łancuszek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niedlugo pojawia sie u mnie filmiki z kursami takze zapraszam :*

      Usuń
  16. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  17. świetne kolorki i super sposób na kwiatki na poduszce. Mi takie poduszki kojarzą się z ciocią mojego taty, która miała dużo poduszek na szydełku, ale tamte kolory były "specyficzne" i trochę mnie nimi zraziła. Może jak zrobisz jeszcze kilka takich wesołych, to moze je znowu polubię. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze pare sie pojawi kochana :) Jestem pewna ,ze sie jeszcze nimi zauroczysz :*

      Usuń
  18. Od dawna nie robię już na szydełku ale z przyjemnością obejrzałam tą śliczną podusię. Zdolniacha z Ciebie! Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Ewuniu ! Bardzo mi jest milo po Twoich slowach !:)

      Usuń
  19. Podziwiam Cie jak zawsze. jak patrze na ta poduszke to wlasnie przypomina mi sie moja babcia bo u niej mozna bylo takie poszewki spotkac, sliczna i estetycznie naparwde wykonana.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Ewuniu :) Jest mi niezmiernie milo, ze tak mowisz. Od razu mnie to pobudza do dzialania i ciesze sie, ze moje prace sie Tobie podobaja. Dziekuje , ze jestes u mnie :) Bardzo sie ciesze.

      Usuń
  20. No nie tyle pracy, ale jakie śliczne ! Pięknie to przedstawiłaś krok po kroku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Sylwio ! Ciesze, sie ze turtorial jest zrozumialy :)

      Usuń
  21. Fantastyczny tutorial, a poduszka-marzenie! Pozdrawiam. Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje ANiu :) CIesze sie, ze sie podoba !

      Usuń
  22. O Kochana chyba muszę się poduczyć szydełkowania z Twojego kursiku, bo ta poszewka jest śliczna. Zrobię kiedyś taką dla córeczki :)
    Dzięki za kursik
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Renko Kochana , smialo lap za szydelko i podazaj za moimi krokami. Jesli bedziesz miala gdzies trudnosc lub nie pewnosc prosze napisz do mnie, a ja z wielka checia Ci pomoge :)

      Usuń
  23. Jej! Super tutorial, dobrze wytłumaczyłaś:) Ja zawsze marzyłam o kocyku w takie babcine kwadraty, może kiedyś zrobię:) Poszewka jest piękna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Goroaco CIebie namawiam bo pieknie by taki kocyk z takimi kwiatuszkami wygladal :)

      Usuń
  24. Już bardziej obrazowo być nie mogło, chociaż szydełka używam okazjonalnie, to uważam, że Twój opis jest bardzo czytelny, aż się chce brać za szydełko, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Dziekuje Wiolu ! Wlasnie mi na tym najbardziej zalezalo aby bylo czytelnie i zrozumiale i ciesze sie ze dla CIebie wlasnie takj jest :) Moze CIebie zachece do powrotu do szydelka ;) Buziaczki

      Usuń
  25. Poduszka sliczna, musze kiedyś taka zrobic;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje :) zycze Tobie milego dziergania :)

      Usuń
  26. Witam
    Poduszka w cudnych kolorach moje sa takie zwyczajne ale zamówienie to zamówienie :P ...wszystkie Twoje prace są cudne :) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twoje tez sa piekne! Nie badz kochana taka surowa dla siebie :)

      Usuń
  27. Cudeńka! Pamiętam takie poduszki u mojej mamy:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ty masz kochana krasnoludki co ci pomagają tyle pracy co ty wykonujesz - śliczna poducha i zabieram ze sobą wzór bo zawsze podziwiałam na blogach ale nie wiedziałam skąd wziąśc opis a tu proszę nasza sympatyczna koleżanka udostępniła - dziękuję ci serce drogie buziaki śle i miłego weekendu życzę Marii

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hihihi takie kransoludki to by mi sie przydaly do sprzatania w domu hahaah. Ciesze sie , ze podoba Ci sie poduszka. A jeszcze bardziej mnie cieszy , ze wzor sobie zabierasz i wykorzystasz do swoich robotek bo wlasnie zawsze na tym bardzo mi zalezy. Buziaczki kochana i korzystaj z bloga do woli :*

      Usuń
  29. O! O! O! Nareszcie widzę wskazówki jak zrobić coś prostego na szydełku:))))) Dla wszystkich to takie oczywiste jak sie robi oczka, że nikt juz tego nie opisuje. A tu przewodnik dla "zielonych" czyli od początku oczko po oczku...... Bardzo przyda mi sie ten wpis.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mnie to cieszy Basienko ! Nawet nie wiesz jak ! Jak tak pisze to mnie bardzardziej motywuje by towrzyc wiecej takich turtoriali. Buzka :) Az mi sie buzia usmiecha teraz :)

      Usuń
  30. Cudna podusia, aż na chwilę przeniosłam się myślami do domu babci gdzie były podobne :) dzięki za to, bo to miłe wspomnienia

    OdpowiedzUsuń
  31. Piękna poducha w sam raz do przytulenia do ucha ;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Dorcia :) Przynaje , ze jest super mieciutka :)

      Usuń
  32. Świetne te wszystkie poduszeczki !!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za Wasze każde słowo Kochani :)


* Odwidzięczam się za każdą obserwację :* ( daj znać w komentarzu)