środa, 23 kwietnia 2014

{60}Patchwork, Albumowa kartka

Witam was kochane juz po swietach:) Myslicie, ze duzo pisze w postach? To dzisiaj chyba przejde sama siebie hahah. Wybaczcie kochane moje, ale jak wchodze na bloga, no musze sie rozpisac i wygadac. Uwielbiam wchodzic na bloga i odwiedzac was. Pewnie zauwazylyscie, ze w komenatarzach nawet nie zaluje slow ;) Zaczne od tego, ze bardzo spodobalo mi sie branie udzialu w wyzwaniach, Po pierwsze daje duza satysfakcje i zmusza do myslenia i dzialania, a po drugie nowe blogi wylaniaja sie na horyzont. Same plusy. I tak tez zauwazylam pewne wyzwanie, ktore mi 'pomoglo' w realizacjii mojego planu. Otoz Tworze Album ,ktory jest moj i mojego meza. Album jest robiony mieszana technika. Okladka decoupage, a srodku mamy elemnty scrapbookingu i mnostwo zdjec. Robie ten album ze zdjeciami z opisem najlepszych momentow i sytuacjii z naszego wspolnego zycia. Robie to po to by moc za klikanascie lat usiasc wraz z mezem na kanapie i ogladac wspolnie razem owy album.




Ta karka-strona wylania sie na pierwszym miejscu po otworzeniu albumu, za owa kartka beda dalsze scrapbookingowe strony wraz ze zdjeciami, wierszami mojego autorstwa, zeschlmi kwiatami jakie moj maz mi zrywal z laki i innymi pieknymi wspomnieniami. Tak tez owa kartke zglaszam do wyzwania
http://szuflada-szuflada.blogspot.ie/2014/04/otworz-szuflade-kwiecien.html


Teraz troszke o elemntach :
Dalam wyciete kwadraty patchworkowe, ozdobilam koronka. Ozdobilam calosc naklejkami. Wycielam narysowana przez siebie sowe, ozdoblam ja nieco i na koniec dodalam kwiaty. Do tego napis zrobilam wlasnorecznie :)

Streszczam sie jak tylko moge ;) hahah
Teraz chcialabym podziekowac dwom kobietkom od ktorych dostalam wyroznienie co mnie bardzo cieszy :)
Pierwsze dostalam od Karto_flana



A o to pytania dla mnie i moje odpowiedzi 
1. Boze Narodzenie czy Wielkanoc?
Zdecydowanie To pierwsze, a to chyba z tego powodu, iz jestem w nastroju przedsiwatecznym od listopada, a choinke ubieram juz pierwszego grudnia ;)
2. Twoje najpiekniejsze wspomnienie z dziecinstwa to?
Hmnn bylo tego troche , tak tez ciezko mi odpowiedziec:)
3. Co jest dla Ciebie symbolem Wielkanocy?
Zdecydowanie Baranek, a to dlatego, ze jest symbolem triumfu.
4. Twoje ulubione zwierze to?
Szczurek
5. Twoje ulubione przyprawa to?
Makaron z truskwawkami
6. Twoje ulubione perfumy to?
Chanel no. 5
7. Dlaczego lubisz pisac bloga?
Bo jest to bardzo przyjemna czynnosc:)
8. Co jest Twoja najwieksza zaleta?
Wrazliwosc
9. Co cennisz najbardziej w innych ludziach?
Wszystko co jest dobrem
10. Twoj ulubiony kwiat to?
Tulipan
11. Co chcesz przekazac swiatu?
To abysmy wybierali sciezke dobra by niosac innym pomoc i zyczliwosc

Drugie wyroznienie dostalam od Natalii za ktore rowniez niezmiernie dziekuje :) Natalia rowniez stworzyla wlasny banerek


A o to pytania od Natalii:

1. Wolicie tworzyć swoje robótki z okazji jakiegoś święta/wydarzenia czy stworzyć coś bez okazji, bez konkretnego tematu- po prostu usiąść i robić?
To zalezy bo ostatnio bardzo mnie motywuja wyzwania :)
2. Pieszo, rowerem czy samochodem?
Zdecydowanie pieszo, spacerkiem za reke z mezem :)
3. Książka czy tv?
Telewizja, gdyz moge sie przytulic wtedy do meza ;)
4. "Technika, którą najczęściej stosuje to ...."?
Dzierganie na szydelku
5. "Inne formy spędzania czasu to ..."?
Bijatyka na poduszki z Moim ukochanym ;)
6. Co sprawia Ci radość?
Zdecydowanie moj Maz <3


Dziekuje za mile wyroznienia, bardzo mi jest milo, jednak Dziewczyny moja Kochane, wybaczcie, ale nie puszczam tego dalej. Zauwazylam, ze malo kto ma na to czas i nikt nie puszcza zabawy dalej :( Takze, wybaczcie, ale dziekuje za pamiec. Wasze banerki z przekierowaniem sa juz u mnie na pasku bocznym :)

Nie konczac jeszcze mojego posta chcialam sie was zapytac jak wam minal lany poniedzialek? Bo mi dosc smiesznie, Moj ukochany musial isc do pracy i mnie straszyl , ze o 5 rano bedzie mnie czekac 'mokra' pobudka. Jednak moj Slodziak postanowil mnie oszczedzic o czym ja oczywiscie jeszcze nie wiedzialam, gdyz myslalam , ze zapomnial. Tak tez uzbroilam sie w butelke wody i czychalam na meza. Kiedy uslyszlam dziek przekrecajacych sie kluczy w drzwiach kiedy wracal z pracy z butelka w rece oparlam sie szybkich ruchem o siciane niczym agent do zadan specjalnych. Kiedy tylko moj Maz postawil pierwsze kroki w domu od razu skoczylam do akcji gdzie oblalam woda mojego Ukochanego. Moj Pysiolek byl w totalnym szoku i cala glowke mial mokra przeze mnie, ale smial w nieboglosy tak samo jak ja ;)Przyznal mi, ze mi sie udalo i smiejemy sie z tego nawet do dzis. Uwielbiam takie zabawy z moim mezem ;)

Jeszcze chcialam sie pochwali nowym prezentem jaki dostalam od meza wczoraj!W sklepie firmy Swann zauwazylismy kolekcje Vintage sprzetu AGD i tak o to moge sie wam pochwalic nowym sprzetem w stylu Vintiage jaki dostalam od Mojego Mezusia :) Jestem prze szczesliwa!Teraz musze sie postarac o vintagowe dodatki ;)


Jeszcze na blogu sie nigdy nie chwalilam, ale moj Ukcohany jest bardzo utalentowany i pokaze wam zdjecie figurek recznie skladanych i malowanych przez Mojego Robasia.


Dobrze, ja juz uciekam bo czuje, ze zamecze  was tym postem ! Jesli wytrwalyscie do tego momentu by przeczytac wszystko, to jestescie MISTRZAMI -serio!! Pozdrawiam Kochane. Dobrej nocy i od Gumisia slodkich snow :)


33 komentarze:


  1. Doskonły pomysł , robić album szczescia . Super pamiątka.

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj tam, post wcale nie jest taki długi :).
    Sówka jest śliczna :). Bardzo fajny pomysł.
    I oczywiście świetny zwierzak :D.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Tobie bardzo za tak mile slowa:) Jest mi bardzo milo i ciesze, ze nie mecze tak bardzo swoimi dlugimi postami ;)

      Usuń
  3. To prawda pisać to ty lubisz :-)
    Ale to dobrze bo bardzo fajnie się czyta to co napisałaś .
    Album wspaniały pomysł ,może ściągnę i też sobie zrobię w wolnej chwili .
    Tylko ja bym jakieś elementy włóczkowe dodała :-)
    Pozdrawiam Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo sie ciesze, ze mam swoich czytelnikow bardzo mnie to motywuje i sprawia mi radosc ,ze moje wypociny znajduja swoich odbiorcow. Jest to dla mnie wielkim zaszczytem :)
      Ciesze sie, ze pomysl sie podoba i prosze smialo sciagac ode mnie :) Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  4. Hihihi jestem Mistrzem doczytałam do konca, ale lubie Cię czytac bo nie zanudzasz, wszystko co piszesz ma sens i napisane jest ciekawie tak ze nawet nie wiem kiedy jestem na koncu.
    album sliczny, piekny pomysl na zebranie wspomnien, zdolniachy jestescie oboje. A sprzet agd boski fajne prezenty robi Ci Twoj slubny :-) a ten czajnik mnie zauroczyl. Szymciu powodzenia w wyzwaniacha od dzisija czekaja nas emocje , bo zaczyna sie glosowanie u Danusi i pewnie pojawi sie4 gemat wyzwania, ciekawa jestem co tym razem wymyśli Danusia. Miłego dzionka Ci życz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu Moja zdecydowanie jestes Moim Mistrzem ! Jestes moim wiernym czytelnikiem z czego bardzo sie ciesze :*
      No moj Szymcio jest kochany, zawsze robi mi jakies niespodzianki, ale i ja staram sie nie zostawac w tyle i staram sie by mial wsyzstko to co by chcial:)Ten sprzet jest super bardzo sie z niego ciesze, teraz musze sie postarac o pasujace dodatki , ale juz cos dzialam w tym kierunku ;) Tobie tez zycze powodzenia w wyzwaniu Kochana, Danusia dopiero po glosowaniu udostepni wyniki tak tez jestem bardzo ciekawa kto wygra. Miala super pomysl z tym. I jestem rowniez ciekawa kolejnego tematu wyzwania juz nie moge sie doczekac.
      p.s dostalas mojego maila ?:*Buziaczki

      Usuń
  5. O! Widzę, że baner nowy z najświeższymi pracami:) Uwielbiam vintagowe cacuszka, są ciekawym urozmaiceniem kuchni. Naprawdę świetny pomysł miał mężuś;) I utalentowany przy tym :)
    Pozdrowienia dla męża i Waszego małego szarego pupila.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jest Basiu :) Musze wstawic nowy igielnik,ktory robilam juz dosc dawno ale przez te Wielkanoc nie mialam okazjii pokazac;) Moj Mezus ma sporo duzo swietnych pomyslow i czuje sie szczesciara ;) Dziekujemy za pozdrowionka i Pozdrawiamy cala trojka Ciebie Basiu i Twoja rodzinke ze wzajemnoscia :)

      Usuń
  6. a ja uwielbiam zagladac do ciebie i podziwiam cie za wachlarz twoich prac, sa super. pomysl z albumem swietny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo sie ciesze Ewuniu ze lubisz do mnie zagladac, jest mi bardzo milo i powiem szczerze, ze takie slowa dodaja mi skrzydel.Dziekuje, ze jestes :)

      Usuń
  7. ooo to mi się bardzo podoba,mam na myśli patchwork;)
    Super to wygląda i jest bardzo estetycznie zrobione.
    Mikrofala jest genialna,czajnik też,ale boję się,że musiałabym wymienić cały kuchenny sprzęt ,żeby takie coś mi pasowało;((Nie mniej wygląda to bosko;)
    Mężo zdolny,ale i tak najbardziej podoba mi się to,jak o nim mówisz;)Widać,że kochacie się na zabój;)
    Buziaki;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Ilonka, dziekuje za tak mile slowa, nawet nie wiesz jak sie ciesze , ze Ci sie podoba. Zawsze mi milo jak mnie pochwalisz a to chyba dlatego, ze Twoje prace sa tak na wysokim poziomie, wiec ja sie zachowuje jak uczen, ktory cieszy sie z oceny od mistrza haha ;) Mikrofala wyglada jak stare radio i chyba to jest w niej najpiekniejsze, ja teraz tez musze zmienic troszke aranzacje , gdyz u nas przewaza kolor fioletowy. A z mezem to tak jak mowisz Kochamy sie na zaboj, to byla milosc od pierwszego wejrzenia.Moj Robas jest dla mnie wszystkim i tak naprawde Ilonko powiem CI, ze dzieki wlasnie mojemu Mezowi czuje sie w koncu szczesliwa w swoim zyciu. Pozdrawiam Ilonka . Buziaczki :*

      Usuń
  8. Świetny pomysł z tym albumem:), chyba zrobię podobny ze zdjęciami córki:)
    pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszy mnie to bardzo, taki album bedzie super wygladal a corcia po latach bedzie mogla sobie ogladac i wspominac :)

      Usuń
  9. Album jest zawsze super pomysłem, a Twoja okładka jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  10. No,no jaki fajny pomysł i wykonanie świetne.Szymeczko kochaniutka co wejdę do Ciebie to ciągle widzę zmiany i to na lepsze.powiem Ci,że taki mąż to skarb,umie złożyć figurki,kupuje świetne prezenty ,przytuli kiedy tylko trzeba ,ale widać Ty to wiesz najlepiej .Kochajcie Cię robaczki i upamiętniajcie Wasze chwile w tym właśnie albumie.
    A na koniec dodam ,że mnie nie nudzą długie posty ,lubię je czytać bo wtedy w bliższy sposób poznaję autora prac.Także jak dla mnie możesz pisać i sobie nie żałować .Sama też się rozpisuję ,bo tak mi dobrze.
    Trzymaj się i do następnego posta :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Danusiu:* A tak kochana Moja zmiany co rusz wdrazam by tylko ulepszyc bloga wizualnie i funkcjonalnie, ciesze sie ze sa zauwazalne zmiany na lepsze, a nie na gorsze hahah. Oj Tak Danusiu moja Maz to wielki dla mnie skarb, ktorego nie wypuszczam i nie wypuszcze ze swoich ramion, bo dla mnie nie ma nic cenniejszego niz on Sam :) Kocham go nad zycie swoje :) A co do Twojej ostatniej sentencji ciesze, sie ze moje dlugie posty nie sa problemem, bo ja tak samo jak Ty jestem fanka dlugich postow. Zawsze kontenpluje po przeczytania posta przykladowo u Ciebie, bardzo mnie to relaksuje i sprawia mi radosc czytanie mysli drugiej osoby. Ja uwielbiam jak Ty I Ania I piszecie duzo , w moim stylu zdecydowanie :) Buziaczki

      Usuń
  11. Bardzo oryginalny i fajny pomysł na zastosowanie pathworku.
    Gratuluje wyróżnień. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wytrwałam i przeżyłam :))) I dzięki temu wiele razy się uśmiechnęłam. Przyjemnie czyta się Twoje posty.
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie jestes Mistrzem kochana :)! Ale bardzo mnie cieszy, ze mialas przyjemnosc czytania, bardzo, ale to bardzo dla mnie wiele znaczy. Bo dzieki Twoim slowom wlasnie teraz sie usmiecham !:) Pozdrawiam cieplutko !

      Usuń
  13. Wyzwania, nie brałam w nich udziału... a za Ciebie trzymam kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dzięki Twoim opisom udziału w wyzwaniach też nabrałam na coś takiego ochoty :)
    I oczywiście trzymam kciuki za Ciebie...
    A męża masz bardzo uzdolnionego, pogratuluj mu :)
    Pozdrawiam Cię serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zachecam Ciebie do brania udzialu w wyzwaniach, bo sa swietna zabawa i mozna sie wykazac kreatywnoscia. W moim przypadku jest to na tyle dobre kiedy mam za duzo pomyslow a nie wiem za co sie zabrac. Wtedy takie wyzwanie jest idealne na to by moje pomysly 'nie wyzwaniowe' mogly sie rozwinac w pozniejszym czasie ;) Dziekuje za doping, cenie sobie to bardzo:* A Mezus moj dziekuje za pochwale. Pozdrawiamy goraco :)

      Usuń
  15. Ja też lubię szczurki, to bardzo mądre zwierzątka:) Kiedyś taki dziki zabłąkał się do nas i niechcący wszedł do przedpokoju, moje psy go osaczyły , a on nic sobie z tego nie robił. Wzięłam go przez rękawiczkę i wyniosłam do lasu:) Nadmienię, że mieszkam na wsi, więc takich różnych dzikich zwierzątek mam dużo na co dzień:)
    Kolekcja vintage jest piękna! Muszę napisać, że zazdroszczę:)
    No i Twój M jest niesamowity, ma pasję! To wane:)
    Dziękuję, że do mnie dołączyłaś, ja także z przyjemnością zostanę.
    Pozdrawiam, Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sa rozkoszne i tak jak mowisz bardzo inteligentne, dlatego je kocham. Ale powiem Ci, ze takiego dzikiego troszke bym sie bala, ale zapewne zzrobilabym tak samo jak Ty tak jak z reszta z kazdym zwierzeciem bo nie moglabym pozwolic aby jakie kolwiek zwierzatko cierpialo. Bardzo mi sie podoba Twoja postawa i cenie Ciebie za to i bardzo chwale , az Ci dziekuje za Twoja odwage ,dzieki ktorej uratowalas szczurcia.
      Z kolekcjii vintage bardzo sie ciesze musze przyznac hihih, dziekuje za piekne slowa i mam nadzieje, ze zostaniesz na dluzej.Rozgosc sie i korzystaj do woli :) Pozdrawiam Aniu

      Usuń
  16. Witamy w Szufladowym wyzwaniu :).

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za Wasze każde słowo Kochani :)


* Odwidzięczam się za każdą obserwację :* ( daj znać w komentarzu)