piątek, 4 kwietnia 2014

{51}Wielkanocny Baranek z filcu

Witam was wszystkich bardzo serdecznie. Dzisiaj troszke sie rozpisze, ale w slusznym celu ;) Chcialabym wam dzisiaj pokazac owoc swojej dzisiejszej pracy jaka wykonalam z filcu. Jest to owieczka wielkanocna badz wielkanocny baranek, ktory jest wesoly i szczesliwy i jest zarazem chmurka wiosenna, zza ktorej wylania sie tecza.


W mojej rodzinnej Wielkanocnej tradycji, miedzy innymi piecze sie babke i stroi sie ja na czubku Barankiem z jakiego kolwiek materialu. Tak tez i ja w tym roku postanowilam zrobic wlasnego baranka, ktory przystroi nam Babke na naszym stole. Znaczenie Baranka w wielkanoc jest takie, iz Baranek zwany rowniez ' Barankiem Bozym' jest symbolem zwyciestwa zycia nad smiercia i dlatego taki triumf u nas na babce mial miejsce.
Ostatnio zauwazylam, ze u Danusi sa organizowane wyzwania wymyslone przez autorke bloga. Bardzo mnie to zaciekawilo i zainteresowalo. Bardzo zachcialam wziac udzial w owych wyzwaniach, gdyz jest ich 7, ale niestety nie mialam o nich pojecia ( I pukam sie tu w glowe) i w rezultacie opuscilam wyzwanie z 'dziura' i 'kubkiem'. Jednak postanowilam po prosisc Danusie, czy jest jednak jakas szansa wziecia udzialu w jej wyzwaniach , gdyz na prawde sprawia mi to duzo radosci i zabawy . I wiecie co ? Danusia sie zgodzila bez zastanowienia. Zebyscie wiedzieli jak sie cieszylam hihi. Wyzwanie Danusi jest zwiazane z Wielkanoca i musi zawierac kolory teczy. Od razu pomysl mi sie zrodzil na polaczenie mojego pomyslu z Barankiem i tecza. I juz po tym jak Danusia zgodzila sie na moj udzial w wyzwaniach przygotowywalam swoj projekt. I tak jak wyzej pisalam Moj baranek jest szczesliwy i jest chmureczka , ktora nosi zza plecow kolorowa tecze. Mam nadzieje , ze sie kwalifikuje do wyzwania :)
Po prawej stronie dodalam banerki dotyczace wyzwan u Danusi .
A teraz troche slow o moim Baranku

http://danutka38.blogspot.ie/2014/03/wyzwanie-siodemkowe-nr3-i-moje-mae.html
Mojego Baranka wykonalam z filcu. Narysowalam wlasnorecznie baranka i finezyjne ksztalty teczy , a nastepnie wycielam je.
Pierwszym etapem bylo przyszycie glowki do reszty. Uzylam brazowej nitki. Gdzie wyszylam rogi oczy i boczny usmieszek.


Wszystkie czesci zszylam ze soba wypychajac glowke wata syntetyczna i leko okragle czesci tulowia -chmurki. Tak tez owieczka jest mieciutka i lekko wypukla. Czubek teczy udekorowalam kokardka, ktora zawiazalam i wmontowalam patyczek, dzieki , ktoremu mojego baranka mozna wbic juz doslownie w cokolwiek. Ja do zdjecv wbilam w halke, ktora upieklam wczoraj dla meza. Niestety malo juz zostalo ;)
Mojemu mezowi Baranek sie podoba i to chyba najwazniejsze, bardzo cieszy mnie Jego usmiech na twarzy.




 Na sam juz koniec chcialabym podziekowac za kolejne wyroznienie jakie otrzymalam. Bardzo mnie to cieszy, na prawde nie myslalam , ze tak sie wszystko potoczy z moim blogiem. Na prawde jestem szczesliwa , ze tutaj zagladacie komentujecie i korzystacie z moich porad, pomyslow i inspiracjii. Dziekuje , ze jestescie :)


Wyroznienie otrzymalam od Majeczki,  dziekuje Tobie za owe wyroznienie. Jak bede miala wiecej czasu to pociagne zabawe dalej :)
Ale badz co badz to na pytanka zawsze odpowiem szybciej tak tez  o to pytania Majeczki i moje odpowiedzi
1. O czym myślisz, gdy się budzisz rankiem?
2. Masz kota, czy psa?
3. Porażki sprawiają, ze...
4. Czy piszesz jeszcze tradycyjne listy?
5. Jaki jest Twój ulubiony kolor?

1. Mysle o swoim ukochanym mezu.
2. Mam szczurka ;) A kota mam na punkcie swojego meza :D
3. Ciezko mi sie podniesc, ale moj ukochany zawsze podaje mi reke bym wstala.
4. Oj tak zdecydowanie, uwielbiam je , pisze je do swojej Babci do Polski , ale i rowniez romantyczne do swojej drugiej polowki:)
5. Fioletowy

I to by bylo na tyle na dzisiaj. Alez dlugi post . Pozdrawiam was serdecznie :)

45 komentarzy:

  1. Świetnie wybrnęłaś z tego tematu, baranek z tęczową chmurkę jest super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje:) Bardzo sie ciesze widzac taki mily komentarz :) Jeszcze raz dziekuje :)

      Usuń
  2. świetny baranek:) ja jeszcze się głowię nad tym wyzwaniem:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Renatko:) Przyznac trzeba , ze wyzwanie nie jest latwe :)

      Usuń
  3. Przepiękna chmurka!!!, gratuluję pomysłowości i zazdroszczę takiej fantazji

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziekuje Kasiu! Jest mi niezmiernie milo, ze tak sadzisz! Dziekuje Tobie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładnie i pomysłowo. Połączenie symbolu Wielkanocy i wiosennych tęczowych kolorów :) Brawo!

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny baranek, a chmurka bardzo pomysłowa :)
    Pozdrawaim

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny baranek :) Świetna ozdoba Wielkanocna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Tęcza jak się patrzy, baranek zadowolony , że ma ją za plecami. :-)
    Życzę Ci powodemia w głoswaniu i zmykam robić moją tęczę .
    Pozdrawiam i zostaje u Ciebie na dłużej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Aniu :) Tobie rowniez zycze powodzenia w wyzwaniu u Danusi i zycze milego robotkowania :) Bede Ciebie odwiedzac regularnie :)

      Usuń
  9. Baranek będzie świetnym zwieńczeniem wielkanocnej babki :)
    Powodzenia w wyzwaniu.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Witaj, wpadłam z rewizytą a tu proszę już śliczna tęcza zrobiona. Ja jeszcze swoją mam w zarysie, za dużo pomysłów i nie mogę się zdecydować. Twoja jest super, baranek jest słodki. Powodzenia w glosowaniu:)) pozdrawiam serdecznie Monika:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam Moniko :) Dziekuje za cieple slowa:) Tak wlasnie zawsze jest kiedy sie ma za duzo pomyslow, znam to doskonale hihih. Ciesze sie ze baranek sie podoba. Pozdrawiam goraco :)

      Usuń
  11. Albo mi się wydaje albo masz inny baner. Coś z pewnością zmieniło się na stronie:) Na banerze - Twoje pisanki i filcowy kogucik. Bardzo ładnie wyszło to Wielkanocne zestawienie:)
    Szymko czy mogę zapytać gdzie Ty teraz jesteś skoro piszesz do babci do Polski?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Basiu:) Zgadza sie, banerek zmienilam do konca swiat, a potem wstawie uniwersalny. Wlasnie pracuje nad tym. Aktualnie siedze i zmieniam troszke wizualnie swojego bloga.Ale nadal mam problem z pewnymi ulepszeniami, bo chce troszke tu posprzatac bo niezly mi sie balagan zrobil :( Dzisiaj nad tym bede pracowac. Basiu, pewnie ze zapytac mozesz a ja z mila checia Tobie odpowiem .Siedze w Irlandii Poludniowej juz prawie 7 lat. Jedynie jakie sloneczko tu mam to w postaci mojego meza :) hihih Pozdrawiam Ciebie

      Usuń
    2. Ojej jak tam pięknie, zazdroszczę, choć rozumiem, że tęskni się za bliskimi tutaj. Jestem jednak przekonana, że to właśnie tamtejsze cudowne krajobrazy natchnęły Cie do stworzenia tylu pięknych przedmiotów:)

      Usuń
  12. Jeszcze takiego baranka nie widziałam, pomysłowy i oryginalny, pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  13. Życzę powodzenia w wyzwaniu, baranek z tęczą jest niesamowity i bardzo oryginalny, witam Cię na moim Candy:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje serdecznie :) Ciesza mnie takie mile slowa :) a za candy to trzymam kciuki za siebie hihi

      Usuń
  14. Śliczny baranek!!!
    Cieplutko pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  15. Jedno słówko mi przyszło do głowy jak zobaczyłam Twojego baranka "Rozkoszny" :)

    OdpowiedzUsuń
  16. rewelacyjny baranek :) życzę powodzenia w głosowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczny Baranek, a pomysł z tęczową chmurką - po prostu rewelacyjny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Majeczko dziekuje Ci, jejku tak mi milo ze slysze takie mile i cieple slowa.Dziekuje :)

      Usuń
  18. Dziewczyny! Ogolnie chcialam wam podziekowac za wasze mile i cieple slowa ! Dziekuje prze ogromnie!!

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo słodki ten Twój baranek :)))) powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo oryginalny baranek :) Jedyny i niepowtarzany i do tego wesoły :)
    Pozdrawiam Ewa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje za tak mily komentarz Ewuniu, pozdrawiam Ciebie goraco

      Usuń
  21. Baranek bomba, fajny pomysł, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Wreszcie na spokojnie mogę poogladać tęczowe prace,troszkę ich się już nazbierało.Twój baranek jest śliczny i świetnie go wyeksponowałaś przed kolorową tęczą,która jak widać może być w takiej postaci,.Super.
    No to powodzenia życzę i trzymam kciuki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. uf!Kamien mi spadl z serca!Bardzo ciesze sie , ze Ci sie podoba i ze sie kwalifikuje do zabawy. Sprawilo mi to wiele radosci robiac owego baranka. Dziekuje jeszcze raz Danusiu , ze dalas mi szanse na zabawe. Buziaki :)

      Usuń

Dziękuje za Wasze każde słowo Kochani :)


* Odwidzięczam się za każdą obserwację :* ( daj znać w komentarzu)