niedziela, 13 kwietnia 2014

{55}Kubek i sloik Decoupage

Witam Moi Drodzy, dzisiaj jestem tylko na chwilke. Ostatnio nie wiem czy to przesilenie wiosenne, ale kiepsko sie czuje. Troszke moje przewlekle choroby daja sie we znaki i ta ciagla zmiana pogody zaczela mnie meczyc. Ten ostatni tydzien byl jakos taki rozmemlany. Razem z mezem dostalismy jakiegos lenia i nic tylko  ciagle ogladalismy sciagniete odcinki serialu The Walking Dead. Nie wiem czy przez ten serial czy przez cisnienie troche slabo sypiam. Zostaje do pozna wieczorem przy krzyzowkach, komputerze lub gazecie u boku meza i zazdroszcze mu, ze zapadl w slodki sen. No nic oby mi to przeszlo bo ostanio nie moge sie ksupic na joge i na zumbie. Po prostu najchetniej bym ciagle spala.
Pokazuje wam juz przed ostatni post zwiazany z wielkanoca. Sa to kubek na prosbe mojej sasiadki Ani , I dla mnie i dla meza sloik, ktory bedzie sluzyl mi jako wazon na moje Tulipany od meza <3


Dzisiaj zrobilam pare jajek metoda decoupage, z ktorych jestem zadowolona. Pokaze je w nastepnym poscie i beda one juz moja ostatnia praca wielkanocna. Jutro jest niedziela i chce ja posiwecic na generalne porzadki. Z natury jestem pedantka i nie mam nigdy balaganu w domu, ale zawsze co 4-5 miesiecy robie armagedon w domu gdzie juz doszczetnie wszytsko czyszcze nawet najmniejsza szczeline czy tez kacik. Musze sobie rozplanowac jak wsyztko poukladac w domu bo przy takim sprzataniu bez przemeblowania sie nie obedzie ;) hahah. Zmykam Juz pozdrawiam i spokojnej nocy .



33 komentarze:

  1. Widzę, że nie tylko ja nie śpię :)
    Przeczytałam Twój post i tak sobie myślę, że jestem totalnym przeciwieństwem - jak myślę o przemeblowaniu to dostaję gęsiej skórki, a w perspektywie mam jedno niezbędne przemeblowanie buuu...
    Słoik - wazon jest piękny. Kubek też, ale to wazon mnie tak ujął swoją uroda :) Dobrej nocy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nocne z nas'marki' hihihi ;) Ja chetnie bym juz przesuwala meble ale meza nie chce budzic haha ;) za duzo chce naraz ;) Ciesze sie ze sloik Tobie sie podoba :) Dziekuje

      Usuń
  2. O ja doskonale Was dziewczyny rozumiem. Mój mąż jeszcze nie zdąży przyłożyć głowy do poduszki a już śpi, a ja mogę leżeć godzinami i czekać na sen. U nas też ostatnio pogoda w kratkę, przez co człowiek gorzej się czuje. A przemeblowania lubię, kiedyś robiłam je dosyć często, ale odkąd mam nowe meble, to już z nimi niestety za bardzo sobie po domu "nie pojeżdżę" :) Ale chociaż w szafie albo na meblu muszę sobie coś od czasu do czasu poprzestawiać :) Prace decoupage bardzo ładne takie już wiosenne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba tak juz jest ze mezczyzni lepiej sypiaja bo my kobiety juz w naturze mamy tzw'myslowke'. Nawet przed pojsciem spac planujemy nastepny dzien zamiast odpoczywac haha. Dziekuje za komentarz:)

      Usuń
  3. Kubek mi się lepiej podoba niż sloik, ale nie znaczy ze sloik nie jest super tez. ja juz bym do niego wlozyla zolte zonkile.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez myslalam o zonkilach, ale tulipanki jednak wygraly ;)

      Usuń
  4. Piękne prace ;) pogoda głupieje to i człowiek narzeka na samopoczucie, mnie też coś dopadło :/ powrotu do zdrowia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuej Natalio:) Ze zdrowiem ciezko bo walcze tyle lat , ale da sie przyzwyczaic najwazniejsze, ze maz jest przy mnie. A pogoda wykancza.Dziekuje za odwiedzinki

      Usuń
  5. witam serdecznie :)
    zapisałaś się u mnie na Candy ale niestety nie udało się Ciebie wylosować ale jeśli bardzo chcesz mieć te obrazki to mam jeszcze dwie pary podobnych obrazków i możemy zorganizować jakąś małą wymiankę ?
    jakby co to napisz proszę basia.mik@poczta.fm
    pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  6. I kubeczek i flakon śliczne :) Ciężko się nakleja takie duże płaszczyzny serwetek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Ewuniu., To prawda , jest to nie lada wyzwanie by obkleic to w miare ladnie. Ale praktyka czyni mistrza ;)

      Usuń
  7. Bardzo wiosenny wazonik, życzę żeby zawsze był pełen kwiatków od męża:))
    Pozdrawiam serdecznie Monika:)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny wazonik, w sam raz na wiosenne kwiaty :)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne kolory :)
    Dziękuję za udział w candy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. No skąd ja to znam ,. Też lubie przemeblowania i tez ma problem ze spaniem, ale mnie szkda czasu na spanie jak mozna tyle fajnch rzeczy zrobic w tym czasie . Wazonik super tulipanki docenia na pewno w jakim ładnym wazoniku stoja. Bardzo lubię czytac Twoje posty - w moich klimatach są. Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No wlasnie Aniu ! Ja mam takie samo podejscie, chetnie bym cos zrobila w tym czasie a nie spala. Spanie to naparwde marnowanie czasu hahaha, wiele razy udawalo mi sie spac tylko po 4,5 godzin, ale niestety w ciagu dnia bylam ledwo przytomna ;( No coz , taka nasza natura ze spac sie nam chce zeby organizm wypoczywal:(Dziekuje Aniu za komentarz i vice versa uwielbiam zagladac do Ciebie i rzeczywiscie mamy duzo wspolnego tak uwazam. Ciesze sie, ze nie nudze w swoim pisaniu, Pozdrawiam Ciebie Aniu serdecznie , buziaki

      Usuń
  11. Fajne kolory dobrałas, kubeczek dla sąsiadki świetny:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne prace!!! Wspaniale się prezentują!!!
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo sie ciesze:) dziekuje za komentarz :)

    OdpowiedzUsuń
  14. a mnie leń ogarnia, gdy pomyślę, że trzeba sprzątnąć, więc zostawiam to na ostatnią chwilę. na szczęście zbieramy się wszyscy razem i szybciej ogarniamy "kurzowy pogrom".
    prace ładne! pozdrowionka:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja z kolei uwielbiam sama sprzatac, po prostu sprzatanie sprawia mi przyjemnosc;) hihih

      Usuń
  15. Zombiaki oglądałam - ale niestety znudziły mnie przed końcem ostatniego sezonu ;-P
    Spać też nie mogę, ale u mnie to ze stresu (i nadmiaru pracy ;-P).
    Prace decou piękne - jestem ciekawa jak wyszyły Ci jajka :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Potwierdzam razem z mezem , ze w 4 sezonie pod koniec bylo okropnie nudno. Zawiedlismy sie... neistety nic nie pokona pierwszego i drugiego sezonu. Teraz czekamy na 5. Dziekuje za mile slowa i odwiedzinki:*

      Usuń
  16. Bezsenność to bardzo nieprzyjemna przypadłość, którą doskonale znam, bo wycierpiałam wiele miesięcy bez snu. gdyby to się przeciągało, to koniecznie maszeruj do dobrego lekarza Szymko!
    Co do wazonika i kubka: lubię wykorzystywanie zużytych już przedmiotów po raz kolejny (jak nap. słoiki). To jest bardzo ekologiczne i jakoś tak potrafi dać więcej radości niż to, co kupi się w sklepie. Można nawet dać komuś i sprawić tym małą radość :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu dobry lekarz to tylko w Polsce, ale ja juz tak mam dosyc Lekarzy bo neistety 3 razy do roku mam obowiazkowe wizyty u lekarza, a tak to co dwa miesiace udaje sie do lekarza bo musze.JUz sie chyba podogodzilam z koszmarami nocnymi i bezsennoscia ;) Wlasnie z tymi prezentami to jest swietny pomysl, teraz bede musiala juz wszystko rozdawac bo juz nie mam gdzie miescic swoich robotek ;)

      Usuń
  17. Nie upieram się z tym lekarzem, ale się zaniepokoiłam, bo to mogą być albo neuroprzekaźniki typu serotonina albo kłopoty z tarczycą etc.
    Więc u Was też lipa z lekarzami;) ? Obecnie w Polsce "doktorowie" się starają głównie jeśli prywatnie im zapłacisz, ehhhh.....

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za Wasze każde słowo Kochani :)


* Odwidzięczam się za każdą obserwację :* ( daj znać w komentarzu)