poniedziałek, 26 maja 2014

{75}Wymianka u Szymki

Witam Kochaniutkie! Na sam początek muszę przyznać, że mnie bardzo zaskoczyłyście komentarzami pod moim świecznikiem. Nie wiedziałam, że tak się spodoba i że tak docenicie mój wkład jaki włożyłam w ową pracę. A prawda jest taka,że na prawdę się napracowałam przy tym świeczniku. Zajeło mi to dużo czasu i wysiłku, ale jak widać warto było bo tak miłe komentarze i ciepłe słowa dostałam za co niezmiernie dziękuje Kochane Moje ! Jak już wiecie wyruszam na swój urlopik. Tak też odezwę się do was po powrocie czyli prawdopodbnie w środę lub czwartek. Lecimy na Wyspy Kanaryjskie i zamierzamy się opalić na czarno, wcinać owoce morza i popijać lekkie drinki na plaży. Jestem bardzo pod ekscytowana wyjazdem aczkolwiek będzie mi brakować przez ten czas naszego kochanego Gumisia. Ale Gumiś zostanie pod opieką szwagra także się nie martwimy. Chciałam
na czas mojego wyjazdu zoorganizować małą zabawę w postaci wymianki pomiędzy blogerkami. Wygląda to tak, że wszyscy chętni zgłaszają się po przez komentarz pod postem wyrażając chęć wzięcia udziału w wymiance. Następnie po 7 czerwca dokładnie dobiore was ( ze sobą włącznie) w pary do wymianki. Wymianka polega na tym aby przesłać swojej parze dowolną własną pracę wraz z jakimś upominkiem w postaci przydasi. Nie muszą to być ogromne paczki i tu podkreślam !Będę starała się dobrać w pary z urozmaiceniem. Wszyscy mogą wziąć udział w wymiance, którzy mieszkają na terenie Europy. Jeśli jesteście chętni wziąć udział w zabawie bardzo proszę umieście banerek na końcu swojego posta i na pasku bocznym. Może jeszcze ktoś kogo nie znam jeszcze będzie chciał wziąc udział w zabawie a im więcej tym lepiej :) Nie wiem jeszcze czy będziecie chętne do zabawy , ale mam nadzieję ,że tak :)Dobrze , ja zmykam i widzimy sie juz niedlugo! Buziaczki !Nie zapomnijcie o mnie hihi :*



Na sam koniec chciałabym się jeszcze pochwalić! Bo spotkała mnie dzisiaj prze miła niespodzianka !!! Wygrałam nagrodę pociszenie u  Beatki http://utkanezpasji.blogspot.ie na której blog serdecznie wszystkich zapraszam ! Dziękuję Ci kochana , sprawiłaś mi wielką radość nawet nie wiesz jak !!!! Dziękuję CI niezmiernie !



p.s Stworzyłam własny dig:)  Zajmuję się grafiką komputerową więc jeśli by ktoś chciał bym zrobiła specjalnie dla niego taki podpisik to piszcie! Zrobię to oczywiście za darmo i z miłą chęcia!


24 komentarze:

  1. Kochana wypoczywaj, wypoczywaj i relaksuj się:)))))należy Ci się...:))))nad wymianką pomyślę:))

    OdpowiedzUsuń
  2. witaj :)
    to ja z przyjemnością poproszę o taki podpis na mój liryczny blog jako podpis moich tekstów :)))
    jak tylko wrócisz napisz maila to wyśle paczuszkę ...a niedługo poproszę Cię jeszcze o moją podobiznę w postaci rysunku bo cudnie rysujesz....
    wypoczywaj i rób dużo zdjęć żebyśmy mielei co oglądać :))))))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale macie fajnie, wyspy kanaryjskie, dla mnie to jet nieosiągalne marzenie :)
    Miłego wypoczynku Wam życzę, mam nadzieję, że pochwalisz się później jakimiś zdjęciami na blogu :)
    I z miłą chęcią zapisuję się na wymiankę, z tym, że mogę wysłać jedynie na terenie Polski.

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj kochana ja nie mam i robię żadnych takich robótek ale przyszłam życzyć miłego dnia.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładna wizytówka, gratuluje wygranej . Do zabawy niestety sie nie zapisuje , bo juz biorę udzial w takiej , ale uwielbiam wymianki:)

    OdpowiedzUsuń
  6. gratuluję wygranej:) Ja teraz mam mało czasu, więc w wymianie nie wezmę udziału. może następnym razem, jak będę miała czas coś przygotować:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaaaaa, jaaaaa chcę!!!!! Bardzo chciałabym jakiś piękny, oryginalny dig!
    PS. Ale ludzi denerwujesz tym wyjazdem!!! (hihihihi). Eeeee zresztą ja też całe wakacje spędzę na swojej "Majorce"! Strzaskam sie na murzyna, a co!
    buziaczki Kasia

    OdpowiedzUsuń
  8. Do trzech razy sztuka - zgłaszam się :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Szymciu, przede wszystkim odpoczywaj, wracaj do nas opalona i szczęsliwa. Pomysł wymiany bardzo, bardzo fajny, chętnie się zgłaszam. Świecznik był rewelacyjny, a zapomnieć o Tobie się nie da:)
    Podpis bardzo mi sie podoba - pomyślę nad tym!
    Buziaki, udanego urlopu. Ania

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgłaszam się z miłą chęcią do wymianki i zabawy:)

    OdpowiedzUsuń
  11. O, jaka miła nagroda pocieszenia;) Super! Gratuluję o pozdrawiam cieplutko;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Szymciu kochana - ja bym bardzo prosiła takie napisy w postaci
    naklejek - gratuluje ci tych rękawiczek i szpatułek - ty sobie teraz kochana odpocznij na wakacjach - a widzę że nie ma chętnych na wymianki to sobie kiedyś nawzajem zrobimy prezenty - tak myślę będzie dobrze
    wyślę ci za niedługo meila takiego tylko dla nas do poczytania papappa buziaczki ślę Marii
    ja teżchcę mieć takie naklejki wydrukuję i do prezentów bym dodawałą tylko tam pomyśl za mnie co by napisać ale po angielsku

    OdpowiedzUsuń
  13. Coś "zjadło" mój wpis! Zapisuję się do wymianki i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Hej. Bardzo chętnie wezmę udział w wymiance :)
    Pozdrawiam Milka
    http://rozmaitoscimilki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. witaj :) trafiłam tu po tak zwanej nitce do kłębka ;) i bardzo się cieszę bo już na poczatku zachywcił mnie piękny szkic. Co do wymianki to pytanie do kiedy miałaby nastąpić wysyłka upominków? bo zapisałabym się ale zewzględu na wyjazd w środku miesiąca niewiem czy bym zdąrzyła.

    chętnie też skorzystałabym z Twojej propozycji wykonania tego digu/a (?) zawsze mi się marzyło cos takiego z moim logo :)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  17. Baw się dobrze na Wyspach, wypocznij i używaj kremu z duuuuuużym filtrem:)))
    Tak to już jest u mam i babć, że dają rady, o ktorych my wiemy i przez to się denerwujemy:))) Miłego wypoczynku!
    W zabawie nie wezmę niestety udziału, bo ze względu na złamaną rękę, moje możliwości są ograniczone i to jeszcze na długi czas! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  18. zrobie dig niebawem kochana

    OdpowiedzUsuń
  19. chętnie bym się zapisała ale wysyłka na terenie polski tylko, nie chciałabym komuś sprawić przykrości a z wysyłkami zagranicznymi różnie bywa.

    OdpowiedzUsuń
  20. Na wymiankę się zgłaszam i do dig z obrazkiem starego księżyca w tle kochana :)
    Podaj mi swój adresik przy okazji na maila :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za Wasze każde słowo Kochani :)


* Odwidzięczam się za każdą obserwację :* ( daj znać w komentarzu)