sobota, 18 listopada 2017

327 .Winter or Fall?-SheIn

Hej Kochani! Moje Perełki!Nie mogę uwierzyć, że mamy już połowę listopada za sobą! Zwykle w ten czas czuć już zimę, ale nie u nas. Nadal trwa jesień, aczkolwiek przyszły przykre deszcze i niestety zdjęcia na zewnątrz są wykluczone. Nie zmienia to faktu, że trzeba się przygotować na zimę, tym bardziej, że niedługo moje urodziny i święta więc trzeba wzbogacić nieco swoją garderobę. Przyajmniej w moim przypadku.
Hello My Dearest! I cannot believe that We have half way through November! Usually at this time We can feel Winter, but in Ireland not quite yet. We have so many rainy days and it's so hard to go outside and do some Fashion photos. Anyhow it's time to prepare my wardrobe for Winter and get some stuff as Xmas & my Birthday are coming!



Wydaję mi się, że zwichnięcie ręki spowodowało w jakimś stopniu smutek z powodu brak możliwości tworzenia. Ale daję radę lewą ręką! Jestem zdecydowanie kosmitą. Dlatego bluza od Shein bardzo do mnie pasuje! Będąc w Jesiennym klimacie sięgam po bordo, ciemne zielenie, musztardy i piękne ciepłe żółtości. Kiedy zobaczyłam tą bluzę z naszywką kosmity od razu wiedziałam, że muszę ją mieć! Uwielbiam wybierać rzeczy od SheIn bo za każdym razem spotykam się z ich idealną jakością. Materiały, szycie i jakość. Nawet to w jaki sposób SheIn pakuje swoje produkty jest bardzo profesjonalne. Jeszcze nigdy mnie ten sklep nie zawiódł i zawsze jestem podeskscytowana kiedy czekam na paczkę z tego sklepu. Mam dzisiaj dla Was dwie rzeczy ze sklepu SheIn odzwierciedlające porę roku-Jesień i Zimę. A Wy który strój wybierzecie?
I think due to string my wrist I feel sadness that I cannot fully be creative. But I still have my left hand working so it's good! I think I am an Alien! And I believe this cute sweatshirt is so perfect for me! I am always so glad and happy while I wait for  a package from SheIn because this shop has never let me down. I always get High Quality Clothes. This Sweatshirt is so cute! But that is not everything. I have another piece which is more wintery theme. Which one you like better-Fall or Winter Look?








Bluza jest mega cieputka i milutka. Co mnie najbardziej w niej urzekło to naszywka kosmity, wyszywany wzorek na rękawie i półgolfik. Zdecydowanie zaliczam ją do ulubionych.
Teraz przejdźmy do zimowej propozcyji. Lubicie szcztuczne futerko? Ja uwielbiam wszystko co futrzaste, aczkolwiek nie byłam do końca przekonana do tego typu ciuchów. Ale pomyślałam, czemu by nie spróbować. Powiem Wam szczerze, że jestem bardzo zadowolona z tej kamizelki. Idealnie pasuje do czarnych spodni, przełamując smutną czerń. Tą futrzaną kamizelką oficjalnie otwieram u siebie w garderobie sezon na kolekcjonowanie ciuchów na zimę.
So as you already read I felt in Love with this cute Yellow Mustard colour sweatshirt. It's gorgeous and so cozy! Now, let me show you the second piece. Do you like fake fur? I Love fake fur! And I like to collect fake fur stuff. I never thought I will feel good in that kind of vest but here I am and I have to admit - I am so happy with this vest! It's so cool! My Winter wardrobe collection is officially now open!







Click the links below :


A Wy Kochani? Zostajecie jeszcze z Jesienią czy wybieracie już chłodną zimę? A teraz uciekam Kochani do Was :* Będe wdzięczna za poklikanie w linki. Buziaczki
Which Season you choose? I am gonna go and visit your blogs now xxx

ps. Zapraszam Was na nowo wrzucony filmik na moim Youtube i zachęcam gorąco do subskrypcjii mojego kanału, zrobicie mi wielką radość :*




59 komentarzy:

  1. Tobie chyba w każdym kolorze włosów jest pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Angeliko! Mnie się oba Ciuszki podobają, Na pierwszym zdjęciu ładnie wyglądasz w tych włosach,U nas też jest jeszcze jesień, dzisiaj cały dzień padał deszcz.Życzę Ci by ręka powróciła jak najszybciej do pełnej sprawności - Kochana Pozdrawiam Cię Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  3. Bluza faktycznie wygląda na bardzo milutką i ciepłą. Fajnie Ci w niej :)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne i nietypowe rzeczy :) pracują Tobie, jednak link z żółtą bluza nie działa. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem na etapie wybieramia takuej futrzastej kamizelki.. choć nie jestem do konca przekonana czy bede w niej dobrze wygladac. 😂

    OdpowiedzUsuń
  6. Super, bardzo mi się podoba zarówno bluza jak i kamizelka :) ale ale najbardziej zwróciłam uwagę na Twoje zdjęcie nr.4, przepięknie na nim wyszłaś, zarówno makijaż jak i jasne "włoski" ;) dodały Ci niesamowitego uroku :***kliki oczywiście.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniałe kolory kamizelki i uwielbiam też taki musztardowy kolorek ;) 16$ 36 $ :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeśli futerko, to tylko sztuczne. I to Twoje wygląda świetnie.
    W ogóle to muszę napisać, że masz świetny kolor włosów :))
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja również nie mogę uwierzyć, że już połowa listopada i zaraz nowy rok! Faktycznie, pogoda nie rozpieszcza tymi deszczami :/ Dla chcącego nic trudnego i dajesz radę lewą ręką! :D Ta bluza jest cudowna i bardzo podoba mi się jej kolor.
    A zdjęcia piękne!

    OdpowiedzUsuń
  10. Kamizelka jest wspaniała i Twoje włosy przykuły moja uwagę. Wszystko pięknie współgra.

    OdpowiedzUsuń
  11. Bluza fajnie wygląda, ale kolor nie mój. Nie przepadam za żółtym kolorem. Jeśli chodzi o futerka to nie nosiłam nigdy takich, ale fajnie prezentują się. Być może kiedyś i ja wprowadzę takie do mojej szafy, a planuję nieco zmienić swoją garderobę. Pozdrawiam i życzę zdrówka Kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Szymka,co nie ubierzesz i tak jesteś piękna:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajne ciuszki :) Kamizelka z futerkiem super, pasuje do błękitnych włosów :)
    Pozdrawiam cieplutko :))

    OdpowiedzUsuń
  14. U mnie to już raczej zima sypie śniegiem temperatura na minusie brrr. Podoba mi się ta żółta bluza i bardzo Ci w niej do twarzy. Natomiast ja unikam jak ognia wszystkich futerkowych rzeczy mam na nie silną alergię niestety

    OdpowiedzUsuń
  15. Veramente bella sia la felpa che il pellicciotto :)
    Shein ha una sacco di belle cose!

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale swietne rzeczy! Ta zolta bluza mega pasuje do wlosow! :D

    OdpowiedzUsuń
  17. świetne to futerko bluza to nie koniecznie mój kolor, ale jak Ty jesteś zadowolona to najważniejsze.
    Biedna Ty z tą nie mocą w ręce. A długo będziesz jeszcze nosić?

    OdpowiedzUsuń
  18. fantastyczny jest ten futrzak, uwielbiam takie kamizelki. żółty kolor sweterka jest bardzo intensywny, podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń
  19. Bluza jest świetna, ten półgolf to idealny element dla mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  20. futrzak jest genialny a Twoje włosy świetne. Szczegolnie podobają mi się na drugim zdjęciu ;)

    Pozdrawiam - http://izabiela.pl/

    OdpowiedzUsuń
  21. Swietna bluza i futerkowa kamizelka !
    Tez ubolewam jesli chodzi o pogode. Przy zyciu trzyma mnie jedynie wizja swiat w swoim rodzinnym domu z mama mezem i moim psem, ktory mieszka z moja mama.
    Ta peruka jest super! Moim zdaniem każdy kolor wlosow pasuje Ci ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetna ta bluza i w tym kolorze wyglądasz wspaniale, drugi zestaw z kamizelką też cudny! Uwielbiam Twoje stylizacje, są takie różnorodne i w tych włoskach Ci ślicznie:*

    OdpowiedzUsuń
  23. Rybeńko kochana, jak Ci cudownie w tej fryzurze! Świetna bluza i pięknie w niej wyglądasz :) a kamizelka jest po prostu cudowna!

    OdpowiedzUsuń
  24. bardzo podoba mi się ten kolorowy futrzak :-) ps ślicznie Ci w tej niebieskiej peruce <3

    OdpowiedzUsuń
  25. Futerko genialne! Zdecydowanie bardziej przemawia do mnie stylizacja zimowa, ale pewnie przez to, że za dużo już tych bluz z kosmitą widziałam. :D
    ✾ I'm Dollka Blog ✾

    OdpowiedzUsuń
  26. bluza jest mega! A futerkowa kamizelka też swietna :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ciekawy kolor włosów i do twarzy Ci w nich. Baluza jest fantastyczna. Pozdrawiam Cię bardzo serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  28. Uwielbiam cię <3 jesteś śliczna w każdych włosach :* mam nadzieję że ręka szybko dojdzie do siebie :*

    OdpowiedzUsuń
  29. Fanstatsyczna kolorowa jesień u Ciebie :D

    OdpowiedzUsuń
  30. Pasuje Ci ta bluza :) a ta kamizelka mega :) widać, że sobie dobrze radzisz pomimo zwichnięcia ręki, zdrówka :*

    OdpowiedzUsuń
  31. Uwielbiam te Twoje szalone zestawienia! To z futerkiem petarda! Na pewno zwraca uwagę każdego na Twojej drodze! Genialnie ;) Poklikane :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Kamizelka jest rewelacyjna, pięknie Ci w niebieskich włosach :) Adriana Style

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja najchętniej wybrałabym się do ciepłego lata, ale że nie ma na to szans, to wybieram z dwojga złego zimę :D

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetna bluza :) Uwielbiam te odcienie :) A te Twoje włosowe stylizacje są fantastyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Ale świetna ta kamizelka, szkoda tylko że już nie mają mojego rozmiaru, ale będę polować na drugą wersję kolorystyczną :) Śliczne włosy <3

    OdpowiedzUsuń
  36. Ta futrzana kamizelka zdecydowanie wymiata! Chabrowy to Twój kolor dziewczyno! ;) Buziaczki :*

    OdpowiedzUsuń
  37. Ten żółty sweterek jest prześliczny!
    I piękny kolor włosów!! Bardzo ci pasuje :)
    dreamerworldfototravel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Aj tam niedługo urodzinuyy, które ? 18 perełko <3
    Tobie to w każdych włosach jest cudownie <3

    OdpowiedzUsuń
  39. Bluza i kamizelka są super, szczególnie kamizelka, uwielbiam futrzaki ♥
    Wooow, cudnie wyglądasz w tych niebieskich włosach!!

    OdpowiedzUsuń
  40. Ja mam bardzo niewiele zółtych ubrań, jakoś ten kolor sprawia, ze źle wygladam : P

    OdpowiedzUsuń
  41. Nigdy nie lubiłam peruk, ale jak Ciebie w nich oglądam to jestem zakochana w nich! :)
    Świetnie w nich wyglądasz!
    Aż mi się chce taką kupić !

    OdpowiedzUsuń
  42. W Polsce też dziwna pogoda, raz pada śnieg raz deszcz :D Kochana dziękuję Ci bardzo za miłe słowa, to mnie aż motywuje do robienia jeszcze większej ilości zdjęć! Pięknie wyglądasz w tych włoskach, a w połączeniu z tą bluzą jest po prostu idealnie! Oba kolory tak ładnie wyglądają ;) mam nadzieje że z rączką będzie wszystko ok :) :*

    OdpowiedzUsuń
  43. Super włosy , no i produkty z shein na prawdę godne uwagi

    OdpowiedzUsuń
  44. Wlosy masz piekne.Super bluza. Pozdrawiam )

    OdpowiedzUsuń
  45. Fajna ta bluza :)kliki
    https://fashionmmens.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. Wyglądasz prześlicznie :) Ta kamizelka skradła moje serce :)
    Zapraszam na nowy post :)
    http://www.stylishmegg.pl/2017/11/delikatna-sukienka-i-rockowe-botki.html

    OdpowiedzUsuń
  47. Ale kolorowe włosy. Fajna kamizelka.

    OdpowiedzUsuń
  48. O kurczaki! W tych niebieskich włosach wyglądasz rewelacyjnie! Naprawdę chyba nawet lepiej niż w czarnych! Żółta bluza też fajna. W sumie wszystko mi się podoba. A makijaż z filmiku - genialny! ^^

    OdpowiedzUsuń
  49. Ja jeszcze czuję jesień, choć na zewnątrz paraduję w zimowej kurtce i szaliku ;p Jednak uważam, że niektórzy trochę się zapędzili i niepotrzebnie już ciągle trąbią o świętach i ich klimacie. Do świąt został jeszcze miesiąc! :D
    Podoba mi się ta żółta bluza :) Prześlicznie Ci w niebieskich włosach ♥

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za Wasze każde słowo Kochani :)


* Odwidzięczam się za każdą obserwację :* ( daj znać w komentarzu)