środa, 22 listopada 2017

329. Moje Fanty z Rosegal

Hej Kochani moi wspaniali! Moje Perełki! Jak się miewacie? Ja w porządeczku jeśli chodzi o samopoczucie, a fizycznie no to lipka, nadal ręke mam w usztywniaczu. Od jakiegoś czasu zadawaliście mi pytania dotyczące chińskich pędzli do Makijażu i dlatego też postanowiłam zrobić dla Was filmik na youtubie, z którego możecie się dowiedzieć czy warto takie pędzle kupić. Jesteście ciekawi ? Zapraszam do dalszej części posta po więcej fantów.




Jak już Kochani moi wiecie uwielbiam peruki! Jest to fajna zabawa i mogę wcielić się w różne oblicza, w szczególności, że pokazuję różne makijaże na moim youtube. Jak zobaczyłam tą czerwoną perukę na Rosegal pomyślałam, że muszę ją mieć. Na stronie wygląda pięknie i byłam pewna, że będzie super bo to peruka z serii front lace. I rzeczywiście przód peruki wygląda naturalnie i fajnie i to by było na tyle. Peruka mogłabyć fajna gdyby nie jakość włosów. Jak dla mnie peruka w niczym nie przypomina tej ze zdjęcia na stronie. Rozczarowałam się tym bardzo, bo akurat tą perukę chciałam zakładać na wyjścia na miasto. Peruke jedynie będe zakładać do zdjęć, więc jej akurat nie polecam do codziennego noszenia.



Jak wiecie Kochani ja jestem jak sroka i uwielbiam wszystko co się świeci, mieni, błyszczy i jest futerkowe( sztuczne ) . Mojemu Mężusiowi ręce opadają z tego powodu hahah! Ale ja się po prostu nie mogę powstrzymać. Na zdjęciu widzicie moje nowe pędzle od Maange ze sklepu Rosegal i piękny breloczek jednorożca ihihih. Zapraszam Was teraz do obejrzenia filmiku gdzie szczegółowo mówię o tych pędzlach, ale i nie tylko! Bo chcę też poruszyć pewne moje rozczarowanie . Więc zapraszam gorąco. Zachęcam również do subskrypcjii mojego kanału tutaj, aby być na bierząco :*

Cat Ear Hairband-KLIK



I co myślicie Kochani o mojej nowej przesyłce? Czekam na Wasze komentarze, a teraz lece do Was :* Buziaczki Kochani Moi <3 


50 komentarzy:

  1. Angeliko! Pięknie wyglądasz w tej peruce, A na pędzelkach w ogóle się nie znam, Na wygląd są ładne - Kochana pozdrawiam Cię Gorąco

    OdpowiedzUsuń
  2. W czerwonych włosach też Ci ładnie <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Może różni się od tego co na zdjęciach w sklepie ale na twojej głowie i twoich zdjęciach i tak nieźle wygląda. Ten sweterek masz fajny :) miłego dnia 😘 :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem Twoim przeciwieństwem.. nie znoszę za dużo błysku. Wolę mat. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajnie prezentują się te pędzle. Ja nie posiadam żadnych pędzli ponieważ mało się maluję.

    OdpowiedzUsuń
  6. W każdej peruce wyglądasz wspaniale :) 5,45 4,18 37,89 3,24 :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajna peruka :) Bardzo twarzowa :) Pędzle cudowne :) Bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super wyglądasz w tej peruce:) świetne pędzle:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ta peruka też jest fajna, ładnie w niej wyglądasz tylko szkoda, że jakość włosia jest nie zadowalająca :/ kliki :***

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeszcze raz to napiszę, ale Tobie Kochana po prostu w każdej fryzurze i kolorze włosów jest pięknie, szkoda, że jakość peruki nie najlepsza, za to pędzelki śliczne:) buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
  11. super, wyglądasz jak nie Ty, prawdziwa metamorfoza

    OdpowiedzUsuń
  12. Pasuje Tobie ta peruka, szkoda że jakoś bez szału 😢 o ja też uwielbiam blyskotki💎💎💎

    OdpowiedzUsuń
  13. Na zdjęciach peruka wygląda świetnie :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajne rzeczy upolowałaś, oczywiście pomagam - 4,18$, 5,45$, 37,89$, 3,24$ :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mogłabyś kliknąć w linki w najnowszym poście TUTAJ ? Dzięki :*

      Usuń
  15. Życzę Ci zdrówka ! Mam nadzieję, że ręka wreszcie dojdzie do siebie.
    Pięknie wyglądasz w bordowych włoskach i do twarzy Ci w żółtej bluzie.
    Trzymaj się ciepło :))

    OdpowiedzUsuń
  16. Pędzelki mają śliczne trzonki :)
    I w każdej peruce Ci do twarzy, mam wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. bardziej podobałaś mi się w niebieskiej peruce i w tej z prostymi włosami :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo mi się podobasz w tym kolorze włosów! Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  19. Genialny ten jednorożec! I jak pasuje kolorystycznie do pędzli. :D
    $5.45, $4.18, $37.89, $3.24

    OdpowiedzUsuń
  20. Te wszystkie peruki tak Ci mega pasują! Ja jakbym zalozyla to wygladalabym jak kulfon :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Szkoda, że ta peruka pozostawia wiele do życzenia pod względem jakości, bo kolorystycznie jest piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Te pedzelki swietne. Peruke chcialam zamówić ale teraz juz sama nie wiem

    OdpowiedzUsuń
  23. Właśnie szkoda, ale na zdjęciach wygląda super :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Te pędzle <3 Są przepiękne ;) I mimo tego, że już nie bardzo mam je gdzie trzymać, bo się nie mieszczą to z chęcią bym się na taki zestawik skusiła :D

    OdpowiedzUsuń
  25. w tym kolorze włosów wyglądasz świetnie

    OdpowiedzUsuń
  26. Barfzo pasują Ci takie wlosy! Szkoda ze jakość peruki marna.

    OdpowiedzUsuń
  27. Ten breloczek do kluczy chyba też sobie zamówię, jest uroczy :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Wyglądasz pięknie w takich włoskach. <3
    Miłego kochana . <3

    OdpowiedzUsuń
  29. Szkoda tej peruki, bo na zdjęciu wygląda całkiem fajnie :D Pędzelki przepiękne - ładne połączenie kolorów, a breloczek jednorożec... *.* CZAD :D

    OdpowiedzUsuń
  30. ładne masz te peruki, wszystkie pasują Ci :* Przesyłka fajna:) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  31. A ja właśnie chciałam sobie tą samą zamówić. Będę musiała jakąś inną czerwoną wybrać.

    OdpowiedzUsuń
  32. W tej pruce tez Tobie jest ladnie.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  33. Widzialam juz gdzie tą bluze i przyznaje ze bardzo mi sie podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Fajne rzeczy, a breloczek po prostu super! Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  35. Super ci w takich wlsoach ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Te pędzle mi się tak bardzo podobają, aczkolwiek już zainwestowałam w swój zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Fajne te Twoje metamorfozy :)kliki
    https://fashionmmens.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. A Ty muisz zawsze tak pięknie wyglądać ? ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za Wasze każde słowo Kochani :)


* Odwidzięczam się za każdą obserwację :* ( daj znać w komentarzu)