piątek, 24 listopada 2017

330. Kalendarz Adwentowy MUR *SPOILER ALERT! / Dresslily

Hej Kochani Moi! Moje Perełki! Witam Was już w nieco Świątecznym Nastroju, gdyż dzisiaj chcę Wam pokazać mój ostatnio dorwany Kalendarz Adwentowy od Makeup Revolution Tam Beauty. Ponieważ jestem maniakiem jeśli chodzi o kosmetyki to w tym roku zapragnełam mieć swój własny kalendarz adventowy. Uwielbiam markę Makeuprevolution, nie  tylko za to że ich produkty są cruelty free, ale również za to, że ich kosmetki są na prawdę świetne. Tak naprawdę większość moich Youtubowych makijaży opiera się właśnie na kosmetykach od MUR.  Fani kosemtyków Makeup Revolution będą zachwyceni tym kalendarzem, jednakże jeśli chcecie kupić sobie ten kalendarz i mieć niespodzianke z zawartości, to nie czytajcie dalej tego posta. Jeśli jednak jesteście ciekawi co w tym kalendarzu się znajduje i czy warto go kupić gorąco zachęcam do dalszego czytania, a na końcu oglądania.




Skoro czytacie tą część Kochani to znaczy, że ciekawość wygrała! Ale nie martwicie się, w tym przypadku to nie jest pierwszy stopień do piekła tylko do kosmetycznego raju! W kalendarzu znajdziemy 25 produktów, a niektore z nich są unikatowe i nie można ich kupić osobno. Każde okienko Kalendarza zawiera super niespodziankę dla duszy, ktora wzbogaci Waszą kosmetykową kolekcję.


Pierwszy strzał w dziesiątkę z tego kalendarza to sześć szminek. Są satynowe i cudownie wyglądają na ustach. Idealne na zimę, kiedy potrzebujemy aby nasze usta były miękkie i nawilżone. Kolory cudownie wyglądają na ustach i są takie same jak na opakowaniu ( jeśli wiecie o co mi chodzi). Moją ulubioną jest czerwona, wygląda mega seksownie.


Kolejne moje zadowolenie to ilość Highlighterów na każdą porę roku. Ja z Highlighterami po prostu szaleje! Uwielbiam je nakładać i błyszczeć. No po prostu już tak mam co ja zrobię :) Kto posiada Highlightery od MUR ten wie, że ich pigmentacja jest świetna! Mamy tutaj 3 strobe baked Highlighters, 2 pressed Highlighters i 2 cream highlighter które są idealne na jesień i zimę, kiedy nasza skóra staje się być przesuszona.
W kalendarzu również pojawiły się dwa płynne super glossy błyszczyki, płynny highlihter i eye primer, którego na zabój potrzebowałam. Ze wszystkich rzeczy jestem bardzo zadowolona. W kalendarzu znalazły się również mini pędzle. Jak wiecie, ale mi pędzli nie brakuję, więc akurat one nie zrobiły na mnie, aż tak dużego wrażenia, ale ze względu na ich wielkość przydadzą się w podróży. W kolekcjii znalazło się również lustereczko, które uważam jest absolutnie zbędne! Nie wiem czemu je w ogóle tutaj włączyli do obiegu, no bo po co komu takie lusterko. Mi się jedynie przyda do aranżacjii zdjęć, ale na tym się kończy funkcjonalność tego lusterka.





No i przejdę tutaj do bohatera kalendarza! Jest to cudowna paletka cieni w pięknie zaprojektowanym pudełku. Paletka ma cienie bardzo uniwersalne dlatego też przypadną do gustu niemalże każdemu. Już zrobiłam ostatnio makijaż tą paletką i mieliście szanse zobaczyć ją na moim Instagramie. Na zdjęciu poniżej pokazuje jak wyszedł makijaż, a niedługo pojawi się filmik. A skoro już mowa o filmikach to Kochani zapraszam Was na krótki filmik na moim youtubie gdzie możecie zobaczyć ten kalendarz w całości i każdy kosmetyk z bliska :) Zachęcam do subskrybcjii mojego kanału. Będe bardzo wdzięczna za kliknięcie w ten czerwony przycisk Subskrybuj hihih.








I to by było na tyle Kochani! Co myślicie o takim kalendarzu? Kupiłyście już swój, choćby czekoladkowy? Ja osobiście Kochani jestem bardzo zadowolona z tego kalendarza, zdecydowanie był to udany zakup.
Na ostatnich dwóch zdjęciach pokazuję nową Peruke Front lace ze sklepu DressLily. Mieliście okazję już ją widzieć w innej stylizacjii, ale tutaj pokazuję ją z bliska. Peruka bardzo przypomina prawdziwe włosy, więc jak najbardziej jestem na plus. Peruke znajdziecie w linku poniżej :


A teraz Kochani uciekam na Wasze blogi :* Buziaczki 


60 komentarzy:

  1. Ja już mam 3 kalendarze, ale poluję na jeszcze 2 :)
    Oczywiście nie mam na myśli tych ze słodyczami :D

    OdpowiedzUsuń
  2. MEGA! Ja w przyszłym roku obiecałam sobie, że wybiorę jakiś fajny kalendarz ;) Te z Douglasa też fajne są:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Woah I love everything inside this calendar! Every girl would love it!!!

    www.fashionradi.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja dziś kupiłam w Biedronce swój pierwszy w życiu kalendarz adwentowy za UWAGA 2,49 zł :D To jedyny kalendarz na jaki mnie obecnie stać haha Ten on Makeup Rev. jest świetny! Tyle wspaniałości tam :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Wole tradycyjne kalendarze, tym bardziej, ze sie nie maluje az tak bardzo :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Chciałabym kiedyś taki kalendarz adwentowy :)
    Mogłabyś kliknąć w linki w dwóch ostatnich postach ?

    OdpowiedzUsuń
  7. Po prostu WOW: bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Taki kalendarz to ja rozumiem! Jsst swietny ❤

    OdpowiedzUsuń
  9. z większością nie wiedziałabym co zrobić, ale sam pomysł i oprawa świetny:)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowny ten kalendarz ajjjćć chcę go chcę :) a ta peruka ahhh cudnie w niej wyglądasz i ten makijaż :***

    OdpowiedzUsuń
  11. Fantastyczny!!!! Uściski Perełko!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja nie mogę się napatrzeć na twoje peruki.

    OdpowiedzUsuń
  13. Widziałam już na yt :D same fajne ;D

    OdpowiedzUsuń
  14. wow, całkiem fajna jest zawartość tego kalendarza, podoba mi się, ja nigdy nie miałam żadnego kosmetycznego

    OdpowiedzUsuń
  15. Czaiłam się na ten kalendarz, ale nigdzie nie mogę go już znaleźć...

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajny kalendarz.Malowidelka a nie slodycze.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ta paleta wygląda rewelacyjnie - nie widziałam jej jeszcze ale teraz będę się za nią rozglądać. Pięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny kalendarz i prezentacja. A dodatkowo przy tak Uroczej modelce ... Super :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wow, ale mega ten kalendarz! A peruka jak zawsze świetna <3

    OdpowiedzUsuń
  20. wow, no piękny ten kalendarz

    OdpowiedzUsuń
  21. powiem Ci kochana, ze nigdy jakoś za kalendarzami adwentowymi nie przepadałam :) ale na taki z chęcią skusiłabym się :) a peruka świetna, Tobie we wszystkim do twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Fantastyczny kalendarz, pięknie wydany :) Kosmetyki też super.
    Śliczna zielona kreska.
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Super zastanawiam sie wlasnie nad jego zakupem ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. wow ale piękny ten kalendarz, niby miniaturki a jednak spore te kosmetyki, a peruka piękna :-)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ale świetny kalendarz. Ja raczej żadnego nie kupię ;)
    Piękna ta zielona kreska :*

    OdpowiedzUsuń
  26. A już myślałam, że będzie Kochana otwierała w grudniu każde okienko kalendarza i pokazywała kolejno każdy kosmetyk !! Ojoj :) Fajna zawartość kalendarza. Cienie są bardzo ładnie. A Ty wyglądasz pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie dałabym rady Kochana hahaha, zbyt niecierpliwa jestem 😂

      Usuń
  27. Świetne są te kalendarze! :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Też lubię rozświetlające kosmetyki. Widać, że był tam Twój palec XD

    OdpowiedzUsuń
  29. łeeee co to za frajda otwierać wszystko od razu;p

    OdpowiedzUsuń
  30. Zawartość świetna, ale pewnie i cena nie mała :D Ja w tym roku też muszę pomyśleć o jakimś kalendarzu adwentowym :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie taka duża Kochana jeżeli chodzi o całą zawartość zapłaciłam 27€ 😘

      Usuń
  31. Jakie piękne kolorki tych szminek, mi też najbardziej podoba się czerwona:)
    Ja jeszcze nie mam żadnego kalendarza adwentowego, a taki bardzo by mi się przydał:)
    Peruka świetna i makijaż genialny! Wyglądasz Kochana przepięknie, ale u Ciebie to norma:) buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
  32. Angeliko! Wspaniały kalendarz ,Tyle piękności - Pozdrawiam Cię Bardzo Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  33. No świetny jest ten kalendarz. Ucieszyłabym się, jakby mi Mikołaj taki dał ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Super sprawa z takim kalendarzem :D

    OdpowiedzUsuń
  35. Kalendarz według mnie świetny, chociaż ja wolałabym jednak ten z Sephory (może jeszcze go dorwę :D) :) A ta peruka bardzo Ci pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Też się nad nim zastanawiałam, ale może następnym razem :D

    OdpowiedzUsuń
  37. Bardzo lubię kalendarze nie czekoladkowe! Kupiłam sobie ten z Douglasa i już nie mogę się doczekać 1.12. i codziennego otwierania okienek. ;)
    $40.61

    OdpowiedzUsuń
  38. Muszę przyznać, że ciekawość wygrała i szybciutko przeszłam do opisu kalendarza i jego zawartości, która jest świetna, no może faktycznie poza tym lustereczkiem :D Peruka super, klinęłam w linki oczywiście :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Chciałam ten kalendarz ale nie załapałam się , ale udało mi się kupić ten z nyxa w promocji :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Taki kalendarz to coś dla mojej żony :)kliki
    https://fashionmmens.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Takiego kalendarza jeszcze nie widziałam - zakochałam się w nim! :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Ale ciekawa zawartość! Nie spodziewałam się takich perełek :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Tez bym przyganrnęła tyle kosmetykow ;)
    Piękna moja kochana <3

    OdpowiedzUsuń
  44. Ciekawa jestem tego kalendarza.

    OdpowiedzUsuń
  45. Też bym chciała taki kalendarz, świetna sprawa. A makijaż jak zresztą zawsze wyszedł Ci pięknie.

    OdpowiedzUsuń
  46. W przyszłym roku koniecznie muszę sprawić sobie podobny kalendarz - teraz się nieco spóźniłam :D

    OdpowiedzUsuń
  47. Zdecydowanie jest czym nacieszyć oczy :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za Wasze każde słowo Kochani :)


* Odwidzięczam się za każdą obserwację :* ( daj znać w komentarzu)