środa, 15 listopada 2017

326. Tropikalne wzory z ROSEGAL i mini recenzja Książki

Hej Kochani! Moje Perełeczki! Jak się miewacie? U mnie z tą ręką nadal kiepsko, a minął już prawie tydzień. Radzę sobie używając dwóch rąk jednocześnie więc nie jest tak źle. Oby mi to szybko przeszło bo już nie chce chodzić w tym usztywniaczu.Wolno piszę, ale postanowiłam, że taka rzecz jak zwichnięcie ręki nie będzie mnie ograniczać w blogowaniu czy też tworzeniu. O co to, to nie! Nie ma mowy! Kochani, nie mam daru pisania recenzjii, ale dzisiaj chciałabym się podzielić opinią jednej z książek jaką miałam okazję przeczytać. Jak wiecie uwielbiam czytać książki i nie ma mowy abym zasneła nie czytając chociaż paru stron. Głównie gustuje w krymianałach, thrillerach i horrorach. Ale uwielbiam również, dramat, psychologię i literaturę faktu. W tamtym roku udało mi się przeczytać 19 książek, w tym takiego wyniku nie osiągne, gdyż miałam przecież swój ukochany ślub hihih:) ,ale w następnym roku przebiję 19 -stkę. W każdym razie będąc z Mężusiem w Polsce w dość przypadkowy sposób książka 'To,co zostawiła' Wiseman Ellen Marie w księgarni wpadła w moje ręce. Kiedy wróciliśmy z Polski kończyłam inną książkę, ale nie mogłam się jej doczekać. Chcecie poznać moją opinię? Zapraszam do dalszej części posta oraz zobaczcie co mam ciekawego od Rosegal



Głównym obiektem w tej książce, który do tej pory doprowadza mnie do gęsiej skórki jest zakład psychiatryczny Willard. Czytając książke poznajemy dwie Bohaterki Clara i Izzy, które mają 18 i 17 lat, jednakże ich nastoletnie czasy dzieją się różnych czasach, gdyż Clara żyje w latach 30-stych a Izzy we współczesnych. Muszę Wam powiedzieć, że z obiema bohaterkami związałam się bardzo emocjonalnie. I kiedy ich historie się przeplatały, ja nie mogłam oderwać się od książki bo z nadzieją czytałam dalsze ich losy. Nie pamiętam, aby jakaś książka wzbudziła we mnie tak silne uczucia i emocje. Czasem nie mogłam spać,bo dosłownie odczuwałam ich ból, czułam ich tęsknotę, czułam ich wstyd, a nawet i gniew. Czasem chciałam aż krzyczeć i wyzwolić je z objęć złych Duchów, które je otaczały.


Były nawet momenty kiedy doprowadziła mnie do płaczu i nie mogłam opanować smutku i żalu. Kiedy skonczyłam czytać tą książkę, przyszły do mnie myśli, jak łatwo nasze życie może się zmienić i jaką władzę mogą mieć inni, aby to zrobić. Jakże cenne i piękne jest nasze życie i każdy dzień. Każda chwila.




Książkę Wam bardzo gorąco polecam do przeczytania, a na zdjęciu przedstawiam Wam moje nowe piękne poszewki jakie dostałam od Rosegal i sztuczne kwiaty, idealne do dekoracjii domu jak i zdjęć. Niedługo nagram z nimi filmik, żebyście mogli zobaczyć je z bliska. A teraz uciekam Kochani bo ręka zaczeła mnie pobolewać. Zapraszam Was również na mój filmik na Youtube i do subskrypcjii mojego kanału TUTAJ





53 komentarze:

  1. Angeliko! Poszewki są bardzo oryginalne, Ale te gałązki zielone bardzo mi się podobają ,Wspaniałe do różnych dekoracji, Kochana Pozdrawiam Cię Serdecznie buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  2. Monstera, monstera wszędzie monstera. ;) Książki z pewnością nie przeczytam. Nie lubię się torturować skrajnymi negatywnymi emocjami. Mam ich dość w życiu realnym.. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne poszewki na poduchy :) Uwielbiam takie wzory :) 7,79 klik artificial flowers ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Poszewki w modny szalenie ostatnimi czasy motyw. Są świetne.

    OdpowiedzUsuń
  5. super poszewki, uwielbiam takie roślinne motywy, zwłaszcza z monsterą :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. piękne poszewki i ładna sypialnia, ja ostatnio czytam książki motywacyjne, poradniki

    OdpowiedzUsuń
  7. Recenzja książki brzmi naprawdę zachęcająco ! Książkę zapisałam sobie - do przeczytania. Cała sypialnia wygląda fajnie !!! Jeszcze więcej poduszek by się przydało.Pozdrowienia Szymko :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawa książka. Dużo emocji wywołuje przy jej czytaniu. Bardzo ładne poszewki oraz sztuczne kwiaty. Fajnie prezentują się :)

    OdpowiedzUsuń
  9. I really like those pillows! And ur room is really pretty too ❤

    Blog de la Licorne

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne i udane zakupy :) A po książkę już lecę, bo uwielbiam takie świetne czytadła :) Z chęcią zapoznam się z bohaterkami i poznam ich historię :) Dziękuję Angeliko :) Buziaki i szybkiego powrotu do pełnej sprawności :)

    OdpowiedzUsuń
  11. książki nie dla MNIE ;p nie mam czasu ;p teraz dużo pracy by odłożyć na wypady na 2018...czasu na bloga nie mam a co dopiero na książki. Podziwiam że masz czas na czytanie :) Poszewki są super :-* Buziaki wysyłam :D Kocham ! :-* Uwielbiam ! :* Moja !!!! :-*;-*;-*;-* !! :*:*

    OdpowiedzUsuń
  12. Motyw tropikalnych, palmowych liści jest teraz bardzo modny ! Twoje poduch bardzo mi się podobają :) Nie martw się, na pewno ręka z dnia na dzień będzie zdrowsza !
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  13. kochana, widzę, że mamy podobny gust literacki :) chętnie sięgnę po tę książkę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Motyw bardzo modny, podoba mi się u kogoś, ale nie u siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Filmik obejrzę później bo teraz jadę w busie do pracy. Na czytanie książek średnio mam czas ale może Przeczytam :*

    OdpowiedzUsuń
  16. Hi dear, this such a great post i really enjoyed. I love reading books but of late I haven't had time to read any. the one you describe sounds very interesting. i understand the feeling of getting fully engrossed in the book. your pillows are so beautiful.

    www.glamourzone.org

    OdpowiedzUsuń
  17. Wspaniale sie prezentują te poszewki, ta zielen dodaje energii i zycia :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Książka z pewnością musi być fajna, aczkolwiek ja głównie zatapiam się w fantasy :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Lubię takie książki :)
    Jesli chodzi o zamowienie to mam te same poszewki a kwiatki mam w zakładkach :P wlasnie do zdjec je chce!!!

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo ładne poszewki :) kliki.:***

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam czytac horrory, ale nie mam na to czasu :(

    OdpowiedzUsuń
  22. Ale piękne poduchy! Pasują Tobie do wnętrza ;) Klik

    Hahaa!!!! No to się we dwie dobrałyśmy ;D Mienią się pięknie! Zwróć na nie uwagę, bo co jakiś czas powracają do sprzedaży! :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo ładne poszewki. Ja tam nie wierzę we władzę innych nad moim życiem. XD

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajne są takie motywy i bardzo ładnie podkreślają wnętrza ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Zaintrygowałaś mnie tą książką, we mnie ostatnio tak silne emocje wzbudził Grzesiuk i jego "Pięć lat kacetu", nie mogłam się po tym pozbierać:/
    Poszewki piękne, uwielbiam takie tropikalne motywy, a te wyglądają mega fajnie:)
    Buziaki Kochana:*

    OdpowiedzUsuń
  26. Książka wydaje się naprawdę interesująca :) Świetne te poszewki w liście, mam kilka podobnych, ale ten wzór też bym chciała :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Poszewki są przepiękne :) A książkę musze dodac do mojej listy, ale kiedy ja to wszystko przeczytam, to nie wiem :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Mam podobną kołdrę o takim wzorze jak na poduszkach, tylko dodatkowo z efektem 3D! Ładny wzór, bardzo go lubię.

    OdpowiedzUsuń
  29. Poduchy są rewelacyjne!!!Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  30. uwielbiam poduchy i poszewki, fajny motyw

    OdpowiedzUsuń
  31. Ciekawa książka. Poduszki bardzo mi się spodobały.

    Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Piękne poszewki!
    Książka w moim stylu, muszę poszukać w bibliotece.
    Buziaczki Kochana:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Wow, zaciekawiła mnie ta książka :) Na razie jednak mój stosik rośnie a czasu na czytanie brak :P

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo mnie zaciekawiłaś tą książką.

    OdpowiedzUsuń
  35. Tez bardzo lubię kryminały i książka bardzo mnie zaciekawiła, ogólnie lubię książki owiane tajemnica jakimiś strasznymi miejscami. ;D
    A poszewki są przecudne. <3

    OdpowiedzUsuń
  36. Ale ładne te poszewki :) Co do książki to wydaje się ciekawa, może kiedyś przeczytam :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Uwielbiam sztuczne zielone kwiatki, a podusie są wspaniałe! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  38. Cudowne poszewki!
    dreamerworldfototravel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Uwielbiam tropikalne klimaty! Trzymaj się ciepło :*

    OdpowiedzUsuń
  40. Trzymam kciuki za szybki powrot do zdrowia motywy tropikalne są jednymi z moich ulubionych 💚

    OdpowiedzUsuń
  41. Właśnie przedwczoraj zamówiłam tę książkę i czekam na jej dostawę :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Lubie wyciskacze łez ;) Moja kochana <3

    OdpowiedzUsuń
  43. Zdecydowanie mam ochotę przeczytać tą książkę.

    OdpowiedzUsuń
  44. Poduszki wyglądają fantastycznie.
    A książki nie czytałam jeszcze .

    OdpowiedzUsuń
  45. Ciekawa książka :)

    OdpowiedzUsuń
  46. uwielbiam takie wzory :) piękne poduszki :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Fajne te poszewki :)kliki
    https://fashionmmens.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  48. Podobają mi się takie tropikalne wzory.

    OdpowiedzUsuń
  49. Mam nadzieję, że teraz Twoja ręka jest już całkiem sprawna :) Nie przesilaj jej za bardzo ;) Co do książki, to ciekawa fabuła. Sądzę, że mogłaby mnie wciągnąć na parę godzin.
    Jejku, te poszewki są prześliczne! Uwielbiam motyw tych roślin na różnych akcesoriach ♥

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za Wasze każde słowo Kochani :)


* Odwidzięczam się za każdą obserwację :* ( daj znać w komentarzu)