wtorek, 21 listopada 2017

328. Peruki z DressLily / Art Journal Jesień

Hej Kochani Piękni !Moje Perełeczki wspaniałe! Tak mnie to cieszy, kiedy lubicie moje małe perukowe metamorfozy. Muszę przyznać, że mam przy tym niezłą frajdę widząc siebie w różnych fryzurach i kolorach włosów, aczkolwiek przyznać muszę, że większość moich dotychczasowych peruek ma kolor, który miałam już sprawdzony na sobie hihih. Dzisiaj prezentuje dwie Peruki z Dresslily. Krótką miodowy blond i szarą bardzo długą. Jestem ciekawa, która Wam się bardziej spodoba? Koniecznie dajcie mi znać w komentarzu i zapraszam do dalszej części posta. 







Obie Peruki są dostępne Tutaj:


Jeśli chodzi o moje zdanie to obie peruki są z DressLily i są bardzo ładne i fajnie wykonane, aczkolwiek ta czarna z front lace jaką mam jest o niebo lepsza bo wygląda naturalniej na przodzie. Peruki nie robią nam kokona z głowy i dlatego wygląda to w miarę możliwości normalnie. Ja jestem z obu bardzo zadowolona i w obu bez problemu wyszłabym do ludzi.
Na koniec posta pragnę Was zaprosić na moj ostatni i pożegnalny Jesienny Art Journal . Już powoli czuję tą nadchodzącą zimę, mimo braku śniegu. Czuję jak skrada się w szare ulice i mrozi już dawno zasuszone liście. Kolor złota przepadł już w niepamięć. Czerwień i żółć pozostała tylko na kartce, na kartce w moim Art Journalu. Jesieni już nie ma. Czuję jak Świąteczny czas do nas przybywa. Tak więc Żegnaj Jesień! Żegnaj z zapachem liścia Laurowego i ziela Angielskiego, który intensywnie przypominasz mi ciepło mojego domu.
Użyłam tutaj DecoArt Media Acrylic Media oraz DecoArt Media Misters



Art Journal zgłaszam na wyzwanie w 13 arts -KLIK

A teraz uciekam do Was Kochani :* Buziaczki i Miłego Dnia Wam życzę!



52 komentarze:

  1. W każdym kolorze włosów Ci ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ich peruki wyglądają bardzo przyjemnie i zastanawiałam się czy nie zamówić mojej mamie 11,49 17.30 :)

    OdpowiedzUsuń
  3. W pierwszej peruce wyglądasz pięknie! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. fantastyczne, też muszę sobie w końcu zamówić peruki.

    OdpowiedzUsuń
  5. I really like that silver art! Nice creation too ❤

    Blog de la Licorne

    OdpowiedzUsuń
  6. Peruki są genialne. Wyglądają jak prawdziwe włosy.

    OdpowiedzUsuń
  7. No, nie ! Ale jestem podjarana tymi perukami!
    Pierwsza szałowa! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Te długie są przepiękne, od dłuższego czasu myślę o zamówieniu jakiejś peruki :D

    OdpowiedzUsuń
  9. obie peruki są super, wyglądają bardzo realistycznie, ładnie Ci w prostych, półdługich włosach

    OdpowiedzUsuń
  10. :) Podobasz mi się w pierwszej :)
    Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super ciekawe :) W obu 'fryzurach' wygladasz swietnie :D

    Pozdrawiam - http://izabiela.pl/

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękna praca :D Już tęsknię za latem ale co zrobić - pewnie szybko zleci. Bardziej podoba mi się miodowa peruka, jakoś Ci w niej ładniej :D Chociaż i ta szara jest niczego sobie.
    Pozdrawiam cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Zanim przeczytałam, że chodzi o peruki, chciałam napisać, że masz świetnie ścięte włosy na boba :D

    OdpowiedzUsuń
  14. W każdym wydaniu wyglądasz równie ciekawie :D Mega, że tak ci peruki pasują i to takie!

    OdpowiedzUsuń
  15. Angeliko! Trudno powiedzieć która peruka jest ładniejsza, Bo obie są ładne i w obie Ci ładnie pasują, Praca Twoja Wspaniała, Niestety Czas szybko płynie i Zima już zbliża się dużymi krokami , Ja lubię zimę białą , Ale czy taka będzie trudno powiedzieć - Kochana Pozdrawiam Cię Serdecznie i Ściskam

    OdpowiedzUsuń
  16. Te wcześniejsze kojarzę ale blond też pięknie :) chcialabym taką buzię żeby każdy kolor włosów mi pasował.

    OdpowiedzUsuń
  17. Zdecydowanie Kochana w tej pierwszej :)kliki

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja już Ci skarbie mówiłam, że we wszytskich wyglądasz pięknie <3
    Bo jesteś piękna, więc we wszystkim Ci jest cudownie <3
    Moja idealna <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Jak zwykle przepiękna praca:)Ja uważam,że w obydwu jest Ci do twarzy:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Mi osobiście bardziej podobasz się w ciemnych kolorach. W blondzie tracisz pazur. Ale najważniejsze żebyś Ty się dobrze czuła.

    OdpowiedzUsuń
  21. Ta pierwsza jest ładniejsza :) Druga według mnie taka trochę jak babcine włosy :D

    OdpowiedzUsuń
  22. W tym miodowym blondzie Ci bardzo do twarzy💖 chociaż wybór jest ciężko 😁 mi się te brązowe loki podobały co kilka postów wcześniej miałaś 😍

    OdpowiedzUsuń
  23. Jakie piękne kolory Twojego arcydzieła śliczne! Mi chyba bardziej podoba się ta dłuższa bardziej CI w niej ładnie. Pomimo chorej łapki makijaż wychodzi Ci super no i czekam na nowy post w czerwonych włosach

    OdpowiedzUsuń
  24. Obie Ci pasują, chociaż moim zdaniem najlepiej wyglądałaś w niebieskiej z poprzedniego posta :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Kochana Ty w każdej fryzurze wyglądasz przepięknie, z tych dwóch obie Ci pasują, choć mam wrażenia, że ta pierwsza - miodowy blond jest ładniejsza.
    Przepiękna praca, cudowne kolorki - tęsknię za taką jesienią!:) Buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
  26. ładnemu we wszystkim ładnie :-) Ja osobiście wolę Cię w Twoich naturalnych włosach :-) Blondy i szarości jakoś mi do Ciebie nie pasują :-)
    Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  27. Obie są super i w obu wyglądasz bardzo fajnie :) Jak bym już musiała wybrać to wybrałabym miodową :)) Jesienna praca bardzo mi się podoba, pokazuje co najlepsze w jesieni. Szkoda, że w tym roku takich słonecznych, jesiennych dni było mało. Może zima będzie ładna :)
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  28. W tej z długimi włosami wyglądasz przepięknie:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Kurcze, peruki obie są świetne ;) Mnie bardziej podoba się ta druga, ale Ty lepiej wyglądasz w krótkiej ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Zdecydowanie moim zdaniem pierwsza :)kliki, pozdrawiam.
    https://fashionmmens.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Wspaniała praca Angeliko :) Podoba mi się :) A peruki znakomite :) Jesteś bardzo ładną dziewczyną, więc obie Ci pasują, ale tworzą zupełnie inną wizję Twojej osoby :) Pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Szymka, oglądam Twoje zdjęcia w tych różnych perukach i powiem Ci, że czerń to nie jest kolor włosów dla Ciebie. Zdecydowanie lepiej wyglądasz np w takim blondzie, jak ta peruka.

    OdpowiedzUsuń
  33. nie mogę się napatrzeć wszystkie ci pasują

    OdpowiedzUsuń
  34. PERuki wyglądają jak prawdziwe włosy :)Nie poznałabym że są sztuczne :)
    Ja też czuję ze zima idzie :(

    OdpowiedzUsuń
  35. Ten miodowy blond wpadł mi w oko :) W obu perukach Ci ładnie!

    OdpowiedzUsuń
  36. Kiedyś peruki kojarzyły mi się z tandetą, bo patrząc na nie od razu było wiadomo, że są to sztuczne włosy. A Twoje peruki wszystkie są świetne! Wyglądają bardzo naturalnie i jak zwykle w każdej Ci dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Wszystkie są swietne! Mozna zaszaleć nie niszcząc sobie włosów ❤

    OdpowiedzUsuń
  38. Ale naturalne. Takie są ładne że aż nie wiem która najlepsza.

    OdpowiedzUsuń
  39. Przyznaję ze wiekszosc z nich wyglada bardzo naturalnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. Very beautiful! Thanks for joining us to the 13@rts challenge!

    OdpowiedzUsuń
  41. Kolorowy i jesienny wpis. Dziękujemy za udział w wyzwaniu na blogu 13 arts. :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Dziekuje za udzial w wyzwaniu 13arts, mam nadzieje ze niedlugo bedziesz miec okazje aby wyprobowac ciekawe produkty 13arts, szykujemy juz kolejne wyzwanie :)

    OdpowiedzUsuń
  43. A mi się te wszystkie peruki tak bardzo podobają, ale nie byłabym wstanie ukryć pod nimi swoich włosów do pasa :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też mam długie włosy :D , specjalny czepek jest do tego

      Usuń

Dziękuje za Wasze każde słowo Kochani :)


* Odwidzięczam się za każdą obserwację :* ( daj znać w komentarzu)