wtorek, 20 lutego 2018

354. Gamiss- Figurki Funko Pop

Hej Kochani! Moje Perełki Kochane ! Jak się miewacie? Ja dzisiaj szybciutko bo tylko chciałam Wam się zameldować, że zdałam egzamin teoretyczny. Dziękuję Wam za trzymanie kciuków za mnie !  Egzaminów jeszcze nie koniec bo w tę niedzielę będę mieć egzamin praktyczny, więc trzymajcie kciuki dalej hihihi. Dziękuje, że wciąż mnie odwiedzacie :*
Przy okazjii pokażę Wam co przyszło mi ostatnio ze sklepu Gamiss. Pamiętacie mój filmik o tych figurkach TUTAJ ? Zamówiłam koleną serię figurek i muszę przyznać, że wyglądają fantastycznie. Najgorzej z nih wygląda Duch , ale znowu nie mam tutaj dokładnego porównania dlatego bardzo ciężko mi określić czy to są podróbki czy może oryginały. Ocenę zostawiam Wam :)

Figurki POP Gamiss






Wyciskacz do pasty do zębów

Akurat ten gadżet był bardzo mi potrzebny, ale zawsze zapominałam go kupić. Przypadkiem natknełam się na niego na stronce. Idealnie spełnia swoje zadanie wyciskając tubkę do ostatniej pasty hahah .


Opaska z uszkami

Na tą opaskę czaiłam się od dawna i nie brałam jej ze względu na długą wysyłkę. Okazuję się, że to troszkę pic na wodę i opaska przyszły do mnie migusiem. Zobaczyć ją możecie na moim najnowszym filmiku na Youtube .



Fan Brush Makeup

Ostatni gadżet z Gamiss to Pędzel do makijażu Wachlarz. Szczerze? To wziełam go tylko ze względu aby dobić zamówienie. Bez większego i głębszego znaczenia znalazł się on w moim koszyku. Jednakże jeśli mam coś więcej o nim powiedzieć to przyznaję, że jest na prawdę milutkim pędzelkiem jaki miałam do roświetlania twarzy .



use Coupon: GamissChen
Big Coupon 10% OFF

I to by było na tyle jeśli chodzi o moje zamówienie z Gamiss . Wszystkie produkty znajdziecie w linkach na dole. Opaskę możecie zobaczyć w moim nowym filmiku TUTAJ . Zachęcam do oglądania i Subskrypcjii . Buziaki Kochani !



44 komentarze:

  1. Figurki są przeurocze! Mam słabość do takich kurzołapów :D

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja mam tez taka opaske ale w innym kolorze widzialam filmik ale super rzeczy zamowilas strasznie podobaja mi sie poduszki kaktusy i flemingi sciskam cie mocno

    OdpowiedzUsuń
  3. Figurki jak i opaska świetne :) gratuluje zdania egzaminu i życzę powodzenia w praktycznym :) nie wiedziałam, że jest coś takiego jak wyciskacz pasty xP fajna rzecz

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne są te figurki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Figurki nie sa dla mnie. Wciaz nie rozumiem tej fascynacji: D. Wyciskacz do pasty mam, ale Twoj jest o wiele ładniejszy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super,że zdałaś egzamin, gratulacje. Figurki świetne! Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  7. Gadzet do wyciskania pasty jest mega :D

    OdpowiedzUsuń
  8. gratuluję zdanego egzaminu, wiedziałam, że dasz radę. mam podobną opaskę na włosy, jest milusia.

    OdpowiedzUsuń
  9. Excellent post (as always)!Thank you very much :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam i taki sam pędzelek, bardzo przydatny :D opaskę równeiz mam i fajknie się sprawdza, tylko mam ją w kolorze szarym. A wyciskacz do pasty to rzecz, w którą powinnam się zaopatrzyć :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Angeliko! Gratuluję Ci Zdania Egzaminu i życzę Ci zdania następnego, Zakupy Fajne ten kotek jest ładny - Kochana Pozdrawiam Cię Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  12. Kochana a po co Ci te figurki ? ;) hihihi zbierasz je, czy dla kogos ? Tak z ciekawości pytam :) :)
    Śmieszne są, szczególnie ten wojownik, taki zdenerwowany hehe ;)

    Powodzenia na praktycznym- będzie dobrze :) :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana jestem geekiem i je kolekcjonuje hihihi :* Oczywiście dla siebue samej :D

      Usuń
  13. Ale te figurki są drogie :0 ta opaska z uszkami jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wyciskacz do pasty jest najlepszy

    OdpowiedzUsuń
  15. Figurki prezentują się uroczo Szymko :-D
    Trzymam kciuki za praktykę :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Te figurki są genialne :D Takie urocze ;) Muszę się im przyjrzeć :D A więc lecę na Gamiss :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne zakupy :) Mam taki sam wyciskacz do pasty do zębów - też z żabką :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Super figurki, a opaska z uszkami urocza:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ciekawe są te figurki :D Bardzo podoba mi się jednak ta opaska ! *.*

    Pozdrawiam oraz obserwuję. ;)
    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratuluje zdania egzaminu !!! Figurki sa cudowne.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale śmieszne te opaski, obie mega mi się podobają 💖💖💖 świetne do wykonywania makijażu, nic nie wchodzi w oczy ☺

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratuluję zdanego egzaminu i będę trzymać kciuki za praktyczny:)
    Przeurocze te figurki i ten wyciskacz mega fajny!:)
    Buziaki Kochana:*

    OdpowiedzUsuń
  23. Moje gratulacje ! Wiedziałam, ze sobie doskonale poradzisz :) Figurki są super !
    Pozdrawiam cieplutko :))

    OdpowiedzUsuń
  24. Wyciskacz do pasty i opaskę mam - są naprawdę przydatne :) Trzymam kciuki za egzamin!

    OdpowiedzUsuń
  25. świetne te figurki :) a Tobie kochana życzę powodzenia ;* kciuki oczywiście trzymam :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie lubię mieć za dużo rzeczy na meblach, ale lecę klikać;)
    Gratuluję Kochana i trzymam kciuki za następny:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ciekawe figurki, mój mąż pewnie by je chciał, gdyby zobaczył. Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  28. Widziałam na insta jaką masz pokaźną kolekcję tych figurek - ja nie zbieram tego więc nie jest to w moim stylu - ale podziwiam ludzi, którzy mają takie hobby.
    Są urocze :D

    OdpowiedzUsuń
  29. Moje gratulacje kochana! Mnie tez to niedlugo czeka! Te figurki sa przeurocze i widze ze podbijają blogosfere

    OdpowiedzUsuń
  30. Ta opaska z uszkami świetna, muszę sobie taką koniecznie zamówić :D

    OdpowiedzUsuń
  31. Opaska z uszami totalnie wypasiona.

    OdpowiedzUsuń
  32. Fajnie wygladaja te figurki ;) ja mie zbieram takich rzeczy to zagracaja przesten

    OdpowiedzUsuń
  33. Ta opaska jest kapitalna - muszę taką zamówić do zabezpieczenia włosów przy robieniu masek czy makijażu. Teraz jak mam jasne to wszystko widać.

    OdpowiedzUsuń
  34. Figurki są urocze, a do tego bardzo starannie wykonane! Wyglądają naprawdę ekstra :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Dwie z Twoich figurek mam - są super! :) A opaskę też zamówiłam, ale czarną :D

    OdpowiedzUsuń
  36. Mam taką opaskę tylko w kolorze szarym, jest świetna :) Figurki z chęcią bym przygarnęła :D Tak poza tym gratuluję zdanego egzaminu i trzymam dalej mocno kciuki :*

    OdpowiedzUsuń
  37. Nie znam tych figurek. Widzę że coraz więcej osób je zamawia.

    OdpowiedzUsuń
  38. Genialne figurki! Ciekawa ozdoba do pokoju dla geeka i nie tylko.
    Chyba muszę sprawić sobie podobne :D

    OdpowiedzUsuń
  39. Masz bardzo fajną kolekcje figurek POP. Mnie najbardziej podoba się ta z wizerunkiem Kuririn :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Genialna seria figurek. Ile kosztowała łącznie?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za Wasze każde słowo Kochani :)


* Odwidzięczam się za każdą obserwację :* ( daj znać w komentarzu)