czwartek, 22 lutego 2018

356. Moja Flamingowa rodzinka Zaful

He Kochani , moje Perełki! Jak się miewacie? Dziękuję Wam bardzo za tyle wspaniałych komentarzy ! Jest mi niezmiernie miło, że do mnie zaglądacie. Dzisiejszy post miałam w planie pisać przed walentynkami, ale niestety paczka z Zaful przyszła do mnie z opóźnieniem. Na tę paczkę szczególnie czekałam a to z tego względu że zamówiłam sobie Flamingowe poduszki. Czyż nie są one cudowne? Podusie przyszły do mnie z metkami , a same w sobie są tak świetnej jakości, że aż się zdziwiłam ! Na Moim Youtube filmiku możecie zobaczyć jak się prezentują. Flamingi oczywiście znalazły swój dom u nas w sypialni razem z kaktusowymi poduszkami. Uwielbiam naszą sypialnie ! Stała się taka tropikalna jak zawsze chciałam .

Flamingo Poduszki






Sweter z Zaful

Tak jak już Kochani wiecie, wiele razy zachwalałam swetry z Zaful. Są na prawdę śliczne i bardzo dobrze wykonane. Bardzo dobrze mi służą i zawsze przychodzą do mnie w idealnym stanie. Tak tez stało się i tym razem . Sweterek mieliście okazję zobaczyć na moim Instagramie i już wiem , że Wam się spodobał.






KOD NA ZNIŻKĘ ZF:LauraZF


Przy okazjii Kochani na blogu Szuflady - KLIk ruszyło nowe wyzwanie z Mandalą. Ja na to wyzwanie wykonałam Art Journal z malowaną Mandalą. Gorąco Was zachęcam do wzięcia udziału w wyzwaniu 




A teraz uciekam na relax z Netflixem . Buziaki Kochani!




44 komentarze:

  1. Świetne te flamingi ! A sweterek skradł moje serce *.*

    OdpowiedzUsuń
  2. te poduszki kaktusy rewelacyjne :D chociaż flamingi również! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale ty masz dużo fajnych poduszek.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale fajne podusie ♡ Tego flaminga z nogami widziałam i jest w mojej wishliście ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacyjne są te poduchy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Poduszeczki są przeurocze. I zawsze z przyjemnością oglądam Twoje prace, które mnie przecież do Ciebie ściągnęły:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. fajne flamingi choć mnie bardziej podobają się kaktusy .

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne te flamingi :)pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne te flamingi Kochana, urocze po prostu :) :***

    OdpowiedzUsuń
  10. Swietne sa te flamingi, chociaz mi by nie pasowaly do wystroju :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Te poduchy są odjazdowe. :D Przepiękny journal wykonałaś do wyzwania. :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Flamingi są urocze ;) Choć sama obsesji na ich punkcie nie mam to doskonale rozumiem, że można je kolekcjonować ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale mega te flamingi, bardzo mi się podobają 💖 no a Twoja praca? Mistrzostwo! Jesteś mega uzdolniona ☺

    OdpowiedzUsuń
  14. Szymciu te poduchy są fantastyczne. Szczególnie te flemingi. Nie dość że kolor i kształt boski tomam wrażenie że przywołują ciepłe strony i słońce, którego już bardzo nam potrzeba. Buziuaki kochana.

    OdpowiedzUsuń
  15. Te flamingi są przesłodkie nie mogłam mieć takie zamiast jaśka do spania :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Flamingi są rozkoszne. W tej wersji również.

    OdpowiedzUsuń
  17. Hello lovely! I really like your blog so I'm following it now on GFC #459. Let's support eachother and keep in touch! Would you be so dear to follow back? :-)
    Have a nice day, greetings from Italy!
    Sonia Verardo
    http://www.trenchcollection.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Jaki śliczny ten sweterek, przepięknie w nim Kochana wyglądasz!
    Te flamingowe poduszki przesłodkie:)
    Piękna praca, zresztą jak zawsze - masz mega talent!
    Buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
  19. widzę, że oszalałaś na punkcie flamingów, mnie raczej nie kręcą, choć ładne są. Za to sweterek bardzo mi się spodobał

    OdpowiedzUsuń
  20. Angeliko! Fajne Flamingowe poduszki , Sweterek Śliczny, A twoja praca wspaniała - Kochana pozdrawiam Cię Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  21. Looks so good. Lovely post dear! xx

    OdpowiedzUsuń
  22. Co oglądasz na Netflixie? My teraz oglądamy Frankensteina. Poduszki są przeurocze! Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  23. Jaki mega sweterek! Lubie lubie ♥

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetna flamingi! Aż od razu można poczuć powiew lata :)
    dreamerworldfototravel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Super flamingi - nie wiedzialam, że w Zaful są takie rzeczy :D
    Poklikałam ;p

    Pozdrawiam - http://izabiela.pl/

    OdpowiedzUsuń
  26. Uwielbiam mandale, a Twoja Angeliko jest świetna ! Flamingi i kaktusy są cudowne :))
    Pozdrawiam cieplutko :))

    OdpowiedzUsuń
  27. Ale rewelacyjne te flamingi! A ten sweter super, chociaż trochę szkoda, że nie jest standardowej długości :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Jakie cudne są te poduchy:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  29. Nie do końca w moim guście takie poduszki, ale najważniejsze, że podobają się Tobie. Sweterek fajnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Słodziaki!
    Super praca!
    Buziaczki:))

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń
  31. Kocham flamingi! :) Świetny sweter!

    OdpowiedzUsuń
  32. Cudowne są poduchy.Sweterek jest śliczny. Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  33. Poduszki w ksztalcie flamingów są świetne

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetny masz ten sweterek i szorty:*

    OdpowiedzUsuń
  35. Flamingi i mandala wymiatają! :D Cudownie wyglądasz w tym sweterku :)

    OdpowiedzUsuń
  36. o ja.. jestem zakochana w tych poduszkach.. nigdy nie widziałam ich na zaful! zainspirowałaś mnie totalnie! właśnie pisałam post o nowościach, które do mnie przyszły, ale na liście obowiązkowo są już flamingi, no fantastyczne!

    OdpowiedzUsuń
  37. Ojej, ale świetne te poduchy, też chcę takie! Mam pościel w tropikalny wzór, więc idealnie by mi pasowały. I te kaktusiki też super :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Flamingi są urocze. Ostatnio to dość modny motyw.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za Wasze każde słowo Kochani :)


* Odwidzięczam się za każdą obserwację :* ( daj znać w komentarzu)