piątek, 16 lutego 2018

353. Chwilowa przerwa- Zaful

Hej Kochani ! Moje Perełki! Jak się miewacie? Ja jestem absolutnie wykończona! Jest zaledwie godzina 22:00, a ja już mam oczy lekko przymnnięte i czuję, że zaraz zasnę. Przez ostatnie tygodnie jestem bardzo zmęczona i zestresowana, ale ten tydzień jest wyjątkowo ciężki i instensywny bo jestem na szkoleniu w Dublinie tak jak już pisałam wcześniej. W tę niedziele mam egzamin z teorii i muszę dużo się uczyć. Z racjii tego, że mam tak dużo na głowie i nie wyrabiam się z niczym bo nawet pomalować się nie mam czasu ! To postanowiłam zrobić chwilową przerwę w blogowaniu. Może za parę dni, jak będe mieć wolne to wstawię posta, ale Wasze blogi Kochani nadrobię na początku Marca jak będe już po szkoleniu. Mam nadzieję, że mi wybaczycie, ale teraz nie mam dosłownie jak wejść na Wasze cudowne posty nad czym uwierzcie mi bardzo ubolewam! Ale co moge obiecać to na pewno nadrobię zaległości!
Dzisiaj tak na szybko pokażę Wam co zamówiłam sobie w Zaful 





Najlepsza Bluza jaką zamówiłm sobie  Chin ! Jest Mięciutka, milutka i ma piękne wyszywane króliczki! Do tego ma królicze uszy i jest na prawdę słodka ! Bluza ma u mnie najwyższe noty bo jest po prostu cudowna ! Jeszcze nigdy nie miałam tak fajnej bluzy z Zaful :) , ani z Chin ! To teraz kto ze mną oczekuje Zajączka Wielkanocnego hihihi :) ?



Uwielbiam bielizne z Zaful! Ma kupione już tam parę staników i wszystkie są śliczne. Kupiłam kolejny koronkowy bez żadnych usztywniaczy


Kochani nie pytajcie mnie dlaczego wziełam teg flaminga! hahahah ! Ależ czy nie jest przesłodki?


Kaktusy poduszki , które zdobią mi sypialnie 



Wszystkie rzeczy znajdziecie w linkach poniżej  * będe wdzięczna za poklikanie w linki


A dzisiaj wpadło Wam w coś w oko ?
p.s. Kochani trzymajcie za mnie kciuki i obiecuję, że niedługo Was odwiedzę :*


19 komentarzy:

  1. Ale cudna bluza ♡ Widzę, że teraz takie słodkie wdzianka to trend :) Niedawno sama sobie sprawiłam bluzę w podobnym stylu ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. trzymam za Ciebie kciuki, na pewno dobrze zdasz ten egzamin

    OdpowiedzUsuń
  3. Bluza i flaming są suuuuuper ♥
    Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna bluza ! Życzę powodzenia na egzaminie, będzie dobrze :))
    Pozdrawiam cieplutko :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Jesteś niemożliwą wariatką. Taka bluza i mi by się przydała. :-P

    OdpowiedzUsuń
  6. Na pewno dobrze sobie poradzisz i świetnie zdasz egzamin :) ale bluza czaderska, świetna jest :):***

    OdpowiedzUsuń
  7. Angeliko! Wszystko jest ładne, Ty lubisz Flamingi a ja bardzo lubię łabędzie, Życzę Ci zdania egzaminów, I odpocznij sobie trochę - Kochana Pozdrawiam Cię Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. Straszne blogowe zaległości mam - przestałam zaglądać na inne blogi i nie wiem co u kogo słychać :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Super rzeczy zamówiłaś sobie. Powodzenia Ci życzę. Trzymaj się Kochana!

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna ta bluza! Pozdrawiam i zapraszam do swojego kącika! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeśli tylko potrzebujesz przerwy to ja zrób w końcu blogowanie ma być przyjemnością a nie obowiązkiem :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale ta bluza to musi być taka ciepłaaa ♥

    https://thewhiteprint.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Powiem Tobie moje droga, że to całe zamówienie jest genialne! Wszystko mi się podoba! Bielizna tam jest piękna, ale bałam się że może być kiepskiej jakości, jednak skoro masz już większa ilość to może też sobie coś zamówię ☺

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za Wasze każde słowo Kochani :)


* Odwidzięczam się za każdą obserwację :* ( daj znać w komentarzu)