środa, 21 lutego 2018

355. Jestem na granicy ~~Rosegal

Hej Kochani ! Moje Perełki! Jak się miewacie? Już powoli nadrabiam u Was zaległości, aczkolwiek mam ich tyle że głowa mała! Jak się czuję?  Och powiem Wam, że bardzo ciężko :( Jestem na granicy wytrzymałości! Czuję, że każdy milimetr mojego ciała mnie boli, a zmęczenie tak mi dokucza, że nawet już kładąc się spać nie odczuwam satysfakcjii. Jest beznadzieja, a przez to czuję wielką Irytacje. Powoli się wszystko układa, choć nadal moje barki są obciążone tyloma sprawami, że mam ochotę zamknąć się w skorupie i wyciszyć. W tym tygodniu mam egzamin praktyczny , obym zdała pomyślnie ! Trzymajcie Kciuki Kochani :*
A dzisiaj podzielę się z Wami paczuchą z Rosegal. Jest to mó ulubiony sklep jesli chodzi o kupowanie gadżetów. Sama nie wiem czy to dobrze czy źle, ale sklep po prostu ubóstwiam.

Denim Shorts 
Z myślą i zbliżającym się urlopie postanowiłam wziąć sobie shorty . Spodenki wyglądają dokładnie tak samo ak na zdjęciu na stronie. Niestety ostatnio bardzo dużo schudłam i spodenki są na mnie baaardzo za duże. Nawet na pasku nie mam już dostępnych oczek :( Jednakże jak znowu przytje to spodenki będą idealne.


Etui na telefon dla Małża <3 
Niestety na stronie nic nie mogę dostać na swój telefon, nastomiast Małż na swój galaxy może dosłownie wszystkie mieć. Wybrał sobie tym razem mój ulubiony motyw czyli Jedorożec


Skarpetki Jednorożec 
I tak o to sposobem kolejne skarpetki od Evy Brown i kolejne Jendorożscowe skarpetki ląduje w mojej garberobie !


Kwiatowa opaska na głowę 
Tego typu ozdoby to ja uwielbam szczególnie w lato ! w tym rou ta opaska mi się przyda na tegoroczone ciepłe krajowe wakacje . Już się nie mogę doczekać.


Uzyjcie Kodu poniżej na zniżkę w Rosegal 
RG:LauraRG



I to by było na tyle na dzieś Kochani, wpadło Wam coś w oko? Buziaki :* 

39 komentarzy:

  1. Prześliczne rzeczy, może znajdę takie dla mojej starszej wnuczki :) Też mi brakuje tego spokoju, ale co zrobić... Życzę dużo wytrwałości i upragnionego spokoju :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzymam kciuki żebyś się z tym wszystkim uporała! :)
    Szorty genialne, aż chce się lata :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jednorożce wymiatają! :-) wracaj do zdrowia kochana i już nie chudnij!

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne te spodenki :) nie stresuj się tak, bo zwariujesz i na zdrowiu się to odbije :/ pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Swietne sa te spodenki, szkoda jednak ze za male :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Śliczne wszystko. Podobają mi się spodenki Oczywiscie na Tobie mimo że za duże . A jednorożec urocze.Szymkouroc życzę i zdrowka i poprawy nastroju.

      Usuń
  6. WOW! Najfajniejsze etui z jednorożcem! Małż powinien być zadowolony! Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne zamówienie, ale spodenki najlepsze :) ojjj musisz Kochana przytyć, bo szkoda żeby się zmarnowały haha ;) :***

    OdpowiedzUsuń
  8. Szorty sa bardzo fajne. Ja przestałam lubić ten sklep kiedy moj opiekun mnie olał i nie uregulowal mojego zamowienia :).

    OdpowiedzUsuń
  9. Napisałabym zluzuj troszkę poślady, bo takie nakręcanie się nic nie da. Ale nie! ... napisze tylko trzymaj się ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  10. Kochana trzymam kciuki, żeby wszystko wyszło na prostą!
    A co do zamówienia to bardzo podoba mi się etui z jednorożcem i skarpetki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Spodenki są śliczne:) mam ten sam wianek:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mąż odważny jak takie etui nosić będzie - jesteście świetnym małżeństwem - takim kolorowym - bije od Was wiele pozytywnych emocji.
    Co do zdrowia, to właśnie u mnie podejrzewają problemy z tarczycą - muszę w końcu wybrać się na badania - waga skacze jak szalona, mam wrażenie że woda stoi w organizmie, czuję się wiecznie zmęczona, doszły policystyczne jajniki, stres - nie mam na nic siły i ochoty - nawet uśmiecham się rzadziej... mam nadzieję, że będzie tylko lepiej. Tobie też życzę tego - żeby było dobrze :*

    OdpowiedzUsuń
  13. chciałabym chudnąć z taką łatwością jak Ty mnie tylko wszystko przybywa. fajne spodenki. też mam sporo obowiązków .

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajne są te szorty, szkoda że za duże☺ kochana trzymam kciuki, poradzisz sobie że wszystkim 💖💖💖

    OdpowiedzUsuń
  15. Niesamowicie mi się te szory podobają i mimo, że za duże to i tak fajnie w nich wyglądasz:)
    Trzymam kciuki Kochana:*

    OdpowiedzUsuń
  16. to powodzenia, trzymam kciuki
    a szorty są genialne, same mam jeansowe, ale chyba bez tej naszywki i jak przyszły do zamówiłam drugie białe, bo sa mega warte zakupu

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne szorty! Życzę szybkiego powrotu do zdrowia kochana, jak tak schudłaś i fatalnie się czujesz to może weszłaś w nadczynność tarczycy? Kontrolujesz to cały czas prawda? Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  18. Skarpetki i etui zwracają na siebie uwagę ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Spodnie są super, a w etui się zakochałam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Kochana nie myślałaś o tym żeby sobie zrobić troszkę przerwę odpocząć nawet od bloga. To nie jest twój obowiązek a jednak widać Trzeba na to sporo czasu poświęcić powinien a ja poświęcam czas na czytanie wpisów i robienie przy własnym blogu. Jeśli masz urlop to ja bym chociaż ja sobie kilka dni wolnego żeby sobie posiedzieć w domu pooglądać jakieś filmy i zwyczajnie w świecie Normalnie odpocząć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Blogowanie mi w sumie Kochana nie zajmuje czasu bo posty mam gotowe tylko innych nie odwedzam za bardzo :( Ale mam nową pracę i jestem na szkoleniu w tym samym czasie i to mnie tak absorbuje:(

      Usuń
  21. Ach doskonale Cię rozumiem... Stres też mnie męczy, ale niestety moja waga idzie w górę zamiast w dół :(

    OdpowiedzUsuń
  22. Zamowienie jest swietne! Ten sklep nigdy nie zawodzi :) Tobie wysylam mnistwp sil i pozytywnej energii

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajna opaska na głowę. Spodenki również są super. Troszkę przytyjesz i będzie świetnie. Dużo zdrówka i siły dla Ciebie życzę Kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Kochana trzymaj się! Głowa do góry!
    Te szorty są świetne, szkoda że okazały się za duże. Trzymam kciuki za egzamin praktyczny :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Excellent post (as always)!Thank you very much :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja tez bardzo lubie ten sklep.

    OdpowiedzUsuń
  27. Skarpetki są mega zaskakujące..

    OdpowiedzUsuń
  28. Spodenki wygladaja na prawde fajnie ;) powodzonka!

    OdpowiedzUsuń
  29. Chętnie zamówiłabym sobie taką kwiatową opaskę.

    OdpowiedzUsuń
  30. Muszę przyznać, że Twój mąż musi być bardzo pozytywną osobą, skoro wybrał różową obudowę z jednorożcem! :D

    OdpowiedzUsuń
  31. Szorty i skarpetki są genialne :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Wianek bardzo mi się podoba. Co prawda ja n8e noszę takich rzeczy, ale moja córką uwielbia

    OdpowiedzUsuń
  33. Te skarpetki są piękne :D
    Ostatnio zmieniam wszystkie "normalne" na takie tego typu!
    Trzeba mieć coś z życia ^^

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za Wasze każde słowo Kochani :)


* Odwidzięczam się za każdą obserwację :* ( daj znać w komentarzu)