środa, 9 listopada 2016

{195} Mroczny Wisior ze Smokiem

Witajcie Perełki Moje, jak się miewacie? Słyszałam, że już pierwszy śnieg w Polsce spadł. U nas również zapowiadają opady śniegu w połowie Listopada, ciekawe czy się sprawdzi.
Jestem w dość trudnym nastroju dziś, jestem zmęczona i jakoś muszę sobie poradzić. Jakie to dziwne jest nasze życie , kiedy idziesz sobie spokojnie prostą przyjemną drogą i nie spodziewanie los rzuca Ci kłody pod nogi. Oczywiście da się je przeskoczyć, choć troszkę wysiłku trzeba poświęcić. Ja natomiast mam za zadanie nauczyć się te przeszkody przeskakiwać, a nie kombinować jak je obejść lub siedzieć i użalać się nad tym , że te kłody są przede mną....Taka mała reflesja.......
Zmieniając temat chciałabym Wam dzisiaj pokazać Wisior jaki zrobiłam dla Mojej Ukochanej Mamusi. Na blogu Szuflady pjawiło się super ' ciemne ' wyzwanie. Po chwii namysłu wspadłam na pomysł zrobienie Smoka w postaci Wisiorku. A ponieważ Moja Mamusia uwielbia Fantasy , postanowiłam z prezentować jej na Urodzinki. Zapraszam do oglądania






Wisior jest w pełi wykonany z modeliny i mimo, że jest duży jest na prawdę lekki. Czarną modelinę zmieszałam z granatowym kolorem tworząc taki Granatowy Półmrok, gdzie uzyskałam Marble effect. Wszystko dopieściłam pudrem srebrnym dla gwieździstej nocy , który o to właśnie Smok mi się kojarzy. Smok obejmuje Kaboszon, który mieni się brokatem.  Mam nadzieję, że Wisior Wam się podoba :)

Zgłaszam na wyzwanie w Szuflada>>>>>>KLIK




A teraz uciekam bo z moim Pączusiem jedziemy załatwiać Papierki Ślubne <3
Buziaczki Kochane Moje

Jeszcze Mała zapowiedź co pokażę Wam w najbliższym czasie, jeśli chcecie takie Markery Kliknijcie na link : >>>>>>>>>>>>>




92 komentarze:

  1. Wspaniały wisiorek :) Moje klimaty :D uwielbiam wszystko co związane z fantasy :) A to Twoje cudeńko to mistrzostwo świata :) Oj podoba mi się i to bardzoooo!

    OdpowiedzUsuń
  2. Niesamowity! Nie mogę wyjść z podziwu, że z modeliny można zrobić coś tak niezwykłego. Trzymam kciuki!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny jest, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wisior jest rewelacyjny:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuje za odwiedziny i za komenta :)
    Obserwuję ;) I będę komentować ;)

    Wisiorek bardzo fajny podoba mi się ;D

    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  6. ojtam, czemu mroczny, słodki tek smoczek :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Jejku, jakie cudeńko! Sam projekt jest niesamowity, a co dopiero cała realizacja! Wspaniale Szymko go wykonałaś :-) pozdrawiam cieplutko i oby jak najmniej tych okropnych kłód pod nogami.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak przystało na smoka wygląda groźnie i okazale, ale jest piękny.

    OdpowiedzUsuń
  9. wisiorek piękny :) zresztą u Ciebie wszystko jest ekstra :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jest super :) Moja mama uwielbia smoki, więc wisior bardzo by jej się podobał :)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uroczy c:
    evildivination.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Skąd Ty kochana czerpiesz pomysły na te swoje wisiory, czy breloczki, są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny smok. oko jak prawdziwe...patrzy i przeraża:) Widzę, że pociagają Cię takie mroczne klimaty.
    Pozdrawiam ciepło, u mnie pierwszy śnieg.

    OdpowiedzUsuń
  14. O matko, jest cudowny! Mama pewnie zadowolona, super! Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  15. wisior Szymko przecudny - u mnie na szczęście jeszcze śniegu brak :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wpadam,by podziwiać Twój album,bo ostatnio mi mignął gdzieś,a tu baaach..już nowy post z nową pracą.I to jaką ??!!?? Angeliko nie mam słów na Ciebie normalnie !!! Ten wisior jest megaaa !!! Cudny smok,dopracowany w każdym calu oczywiście :) Jestem w szoku.Mamusia na pewno się ucieszy :)Życzę zdrówka i więcej sił witalnych :)Buziaki :-)*

    OdpowiedzUsuń
  17. Angeliko! Samym smok straszny, Ale robota Prima, Masz naprawdę Dziewczyno zdolności- Pozdrawiam Cię Cieplutko, I trzymaj się i pokonuj te trudności

    OdpowiedzUsuń
  18. Jej, ten smok jest świetny! A ja uwielbiam smoki. :D Wygląda bardzo realistycznie. Nosiłabym. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ten wisior tak trochę jak z Gry o Tron :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Szymciu cudny wisior!
    nieustająco podziwiam Twoje prace:)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękny smok! Perfekt w każdym calu! Podziwiam kunszt wykonania! :) Pozdrawiam :)) Buźki !

    OdpowiedzUsuń
  22. Niestety spadł i mimo mojego żółwiego tempa prawie się połamałam idąc po nim. Smok jest obłędny, gdybyś mieszkała bliżej wpadłabym go porwać ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Szymciu masz niesamowity dar w łapkach . Ten wisior może i mroczny , ale jest piękny dla fanki fantastyki jak najbardziej . a wiesz co mnie w nim urzekło najbardziej ?..Oko jest tak realistyczne i piękne.
    Pozdrawiam i powodzenia w załatwianiu papierków.

    OdpowiedzUsuń
  24. Thank you so much my dear :D I'm glad to know this!

    NEW OUTFIT POST | Everybody Changes.
    InstagramFacebook Oficial PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Fantastyczny wisior, Kochana :)
    Podziwiam precyzję wykonania!

    OdpowiedzUsuń
  26. Jest obłędnie piękny!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  27. Co tu dużo mówić - FANTASTYCZNE! Przepiękny smok, uwielbiam te klimaty. Wspaniale Ci wyszedł, super detal.
    Pozdrawiam cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo mi się podoba. Świetny. Powodzenia w wyzwaniu:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Szymko, wisior jest super !!! Jest ekstra i niepowtarzalny !!!

    OdpowiedzUsuń
  30. I like it lots. Really awesome dragon piece!

    www.fashionradi.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Niesamowity! Jak można tak perfekcyjnie wykonać te maleńkie elementy, szczególnie zachwycona jestem jego okiem - jak prawdziwe!
    Co do śniegu to mnie właśnie zasypało:(
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Fantastyczny , niezwykle oryginalny :-)

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo fajny wisiorek :D
    Taki mroczny :D
    Powodzenia w wyzwaniu :D

    Wspólna obserwacja ?:)
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Urodzinowy Smok... Smoczek...;)
    Piękny! Podoba mi się, że "ściska" kaboszon;)... jakby nie chciał się nim dzielić;)
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Bomba, rewelacja, fantastyczny wisior. Pięknie obejmuje ten kaboszon. Kochana jesteś mistrzem w tego typu pracach. Och ja nigdy nie umiałabym ulepic czegos tak cudnego. Buziaczki kochana i pozdrowionka ślę.

    OdpowiedzUsuń
  36. Wonderful kiss

    https://denimakeup95.blogspot.it

    OdpowiedzUsuń
  37. WOOOW.... ależ dałaś czadu :)) jest moc :) powodzenia bo super praca :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Jest niesamowity! :D Trochę odciski palców psują efekt, ale ogół zachwyca. :D

    OdpowiedzUsuń
  39. Hey, this looks really cool - thanks for sharing! Thank you for visiting my blog - I follow you back on GFC #234.

    Have a nice day & best regards,

    Anna <3

    OdpowiedzUsuń
  40. Piękna i wyjątkowa praca Szymko .Cudnie dobrałaś kolory i złagodziłaś czerń .

    OdpowiedzUsuń
  41. Cudowny wisior ! Ależ masz talent :)

    OdpowiedzUsuń
  42. wyszedł Ci nieziemsko :) nie mogę się napatrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Szymciu wisior jest przepiękny, a smok ma uroczą mordkę :)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że w sumie nie taki mroczny hihihi

      Usuń
    2. Może nie taki mroczny w sensie groźny, ale mrok świetnie oddany jest w barwach. No a mordka jak wcześniej napisałam urocza choć trochę smutna.

      Usuń
  44. Love this! :)


    Saw your blog and thought if you would like to follow each other? Follow me and I'll follow back asap. Let me know what you think. I'd love to hear something from you! :)
    www.cielofernando.com
    FACEBOOK | INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  45. Oj smok wyszedł genialny! :)
    Ps u mnie na szczęście nie było żadnego śniegu!

    OdpowiedzUsuń
  46. Świetny wisiorek! smok wygląda jak żywy :)
    ja też bardzo lubię fantasy :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Super :)

    Obserwujemy ? :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  48. Moja koleżanka uwielbia tego typu wisiory. Jestem pewna, że zdobyłby jej serce :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Masz bardzo duży talent. Podobają mi się przede wszystkim te detale. Ciekawa jestem jak długo musiałaś nad tym siedzieć!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już nie pamiętam dokładnie, ale około 4 , 5 dni :)

      Usuń
  50. Jest fantastyczny! Pięknie wypracowałaś detale i dobrałaś kolor, to niezwykły drobiazg. Cieplutko pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  51. Mroczny, ale fajny!!!! Podziwiam nieustannie :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Szymciu, jesteś niesamowita, kolejne cudo wyszło spod Twoich rąk. Podziw!!! Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  53. Cudowny! Podziwiam talent;)
    Pozdrawiam i trzymam kciuki w wyzwaniu;))

    OdpowiedzUsuń
  54. Masz Kochana mega talent , wisior jest piękny
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  55. jesteśmy silne i ze wszystkim damy radę, wiem o tym! :) zresztą każda z nas ma lepsze i gorsze dni, taka nasza natura i tyle, nie można z tym walczyć, trzeba stłumić :D

    OdpowiedzUsuń
  56. Wisior robi ogromne wrażenie. Cudny jest. Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  57. Zapomniałam, czy już komentowałam jak bardzo smok mi się podoba czy jeszcze nie!;) jeżeli tak to komentuję jeszcze raz, a przy okazji, to myślałam, że te odciski palców to tak specjalnie, taka faktura... ;) Dopiero czytając komentarze zorientowałam się że nie były zamierzone;) w każdym razie wyszło super!:)

    OdpowiedzUsuń
  58. Obserwuję, bardzo ciekawy blog :)

    OdpowiedzUsuń
  59. Szymciu, pierwszy śnieg mam już w rodzinnym Poznaniu za sobą, a jeszcze kilka komentarzy wyżej pisałam ,że śniegu brak :-D

    OdpowiedzUsuń
  60. Wygląda cudownie! Idealnie nadałby się do zdjęć... :D
    Myślę, że mama będzie zadowolona :)

    Obserwuję ;)
    Pospolitaola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  61. Świetny naszyjnik :o na pewno nikt nie przeszedł by koło niego obojętnie :D

    OdpowiedzUsuń
  62. Piękny! Zazdroszczę talentu :). Obserwuję!
    www.allicestyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  63. wow ! jestem w szoku *.* obserwacja za obserwacje ? zapraszam <3 http://pinklips666.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  64. Niesamowicie piękny wisior! Jak Ty to robisz, że wychodzą Ci takie cuda?! Przepiękny, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  65. Genialny jest ten smok, Kochana!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  66. Szymka ! Jaki on piękny ten Twój smok, a raczej Mamusiny :)

    OdpowiedzUsuń
  67. Cudo! Brak słów....
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Szuflady i życzę powodzenia!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za Wasze każde słowo Kochani :)


* Odwidzięczam się za każdą obserwację :* ( daj znać w komentarzu)