sobota, 26 listopada 2016

{202} Zimowy Organizer- Altered Jar

Witajcie Moje Kochaniutkie! Jak się macie? Ja znakomicie :) Chciałabym na wstępie podziękować Wam bardzo, ale to bardzo za Wasze wsparcie, za Wasze wspaniałe komentarze, za Wasze ciepłe słowo! Nawet nie wiecie ile to dla mnie znaczy! Tak bardzo się cieszę! Dziękuję Wam za wszystkie kliknięcia pod postami ze współpracy z firma Shein. Na początku jak zgodziłam się na współpracę, nie wiedziałam, że na podstawie kliknięć będzie zależała współpraca. Trochę to dziwne, no ale zobacymy jak to dalej się potoczy. Dlatego też tym bardziej dziękuję, że klikacie! Oczywiście pragnę Wam się za to odwdzięczyć i po świętach z organizuję Candy Rozdawajkę tradycyjną co roczną, ale również takie Candy Specjalne i tylko dla tych osób, które poświęciły swój czas aby mi pomóc. Cieszę się, że pisałyście w komentarzach , że klikałyście to wpiszę Was automatycznnie na listę Candy :) Oczywiście jeśli któraś z Was chciałaby poklikać będe w niebo wzięta !  SheIn>>>>>KLIK.

Hello My Darlings! How are you? I am very well :) I would like to say a Huge Thank You to you girls! You are absolutely fantstic! Thank You for every kind word, support and all the click from my co-operation with Shein. I decide to do a Giveway soon for that, just to give you a little treat for all your help & support. 

Perełki Moje , dzisiaj zapraszam Was mroźnego klimatu. U mnie za oknem słoneczko pięknie świeci i jest bezchmurne niebo, ale mróz siarczysty nastał tak jakoś niespodziewanie Jednakże właśnie to zimno zainspirowało do dzisiejszej pracy. Zapraszam

Today I would like to invite you to a frosty Theme. At my place outside is very very cold ad I think the weather inspired me a lot to create this Altered Jar in Retro Steampunk Style. 













Na swoje Biurko w pracowni potrzebowałam jeszcze jednego Organizera na moje przybory. Postanowiłam przeprowadzić metamorfozę na satarym słoiku. Dzięki Deco Art użyłam mnóstwa Mediów, które pokażę poniżej. Chciałam utrzymać wszystko w mroźnej tonacjii z odrobiną rdzy . I jak Wam się podoba Kochane?

For my desk I needed organiser and I decide to altered old jar and Thanks to DecoArt Media I create this project emphasizing coldness and little bit of rust. I hope you like it. 

Zgłaszam na wyzwania w










Lista Mediów jakie użyłam od Deco Art >>KLIK











I to by było na tyle na dzisiaj :) Mam nadzieję, że moja praca Wam się podoba, a teraz lecę na Wasze blogi :* Zanim jednak wyruszę, pokazywałam na Instagramie jak ćwiczę więc i Wam pokaże hihihi :)  Buziaczki :*

I Hope you liked my project, don't forget to check the DecoArt Media links:) Kisses xxx






76 komentarzy:

  1. Przepiękny, bardzo pomysłowy

    OdpowiedzUsuń
  2. Great idea for DIY. :)
    Have a fab weekend!
    Xoxo, Victoria

    https://fashionstylebeautyandmore.blogspot.ca/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny organizer - faktycznie powiało zimą, której u mnie nie widać, bo za oknem, pomimo końca listopada, temperatura około 10 st. Niesamowite zestawienie kolorów. I jak już pisałam - jesteś fantastycznie giętka i rozciągnięta.
    Pozdrawiam serdecznie
    Buziaczki :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudo taki by mi się przydał :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Szymciu kochana, tydzień mija mi bardzo pracowicie, dlatego dopiero w weekendy próbuję nadrabiać zaległości, ale już jestem i biegnę oglądać co tam pokazałaś;)
    Słoik perfekcyjnie odmieniony, chociaż to akurat nie mój styl;) Nie wiem, ale jakoś rdza do mnie nie przemawia, od razu łapałabym ściereczkę nasączoną jakimś odpowiednim płynem i wycierała hehe.
    Buziaczki:)

    OdpowiedzUsuń
  6. organizer wygląda super :)
    też bym chciała być tak rozciągnieta
    zostaję u ciebie
    Dyed Blonde

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja pierniczę... ale jesteś wysportowana :-) Imponujesz. Słoik oczywiście genialny, a ponieważ do rdzy mam szczególną słabość zachwyca mnie on tym bardziej. Buziaki :-)
    Czekam na posta na temat mediów :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Thanks a lot, dear :D

    OMG so incredible work :o This organizer look amazing :o

    NEW PERSONAL POST | "Feel", the book of Cristina Ferreira.
    InstagramFacebook Oficial PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Po mimo mrożonego klimatu moje serce nie zamarzło:)))Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Oooo ładne to jest :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Normalnie małe dzieło sztuki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Organizer iście w twoim stylu, zapewne będzie bardzo przydatny. Podziwiam Twoją gibkość. No niestety w moim wieku juz nie dam rady, hahaha. Buziaczki kochana i tulaski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och Haniu Kochana, na wiek nie można zwalać hihiih, Moja Babciusia ma 82 lata i nadal szpagat wywija :)

      Usuń
  13. Wspaniały organizer. Jak trybiki to i rdza 😀 Dajesz czadu z tymi nóżkami 😉

    OdpowiedzUsuń
  14. ciekawą parce zrobiłaś, pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  15. tworzysz dziela sztuk i dzis widze kolejne...pieknie wyglada.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Wyszło pięknie. Rdza wygląda bardzo realistycznie;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Organizer jest bardzo stylowy, w zimowej stylistyce. Świetny projekt Szymciu :))
    Szymciu masz kondycję, zazdroszczę :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  18. well you have a new click.... mine! :)
    Would you like to follow each other via GFC FB Twitter G+ and Instagram? Let me know in my blog leaving a comment so I can follow back. Thank you.
    ♥ ♥ ♥ ♥ That's Amore Blog
    ♥ ♥ ♥ Facebook
    ♥ ♥ Twitter
    ♥ Instagram

    OdpowiedzUsuń
  19. Prześliczny organizer z tego słoika. Cudny jest i bardzo w moich klimatach,a ten renifer to taka wisienka na torcie. Super. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. wygląda obłędnie!:)
    kochana, pytałaś czy też Cię zaobserwuję :) przecież obserwuję :) niedawno dołączyłam, nawet widzę się jeszcze na początku obserwatorów :) buziaki:*
    kreconowlosaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Oglądałam filmik - masz cudowny akcent! :)
    Jak jakaś angielska Pani z wyższych sfer - albo nauczycielka :)
    Bardzo mi się podobał - i sam efekt jaki uzyskałaś bardzo interesujący.

    OdpowiedzUsuń
  22. Ale mroźno się zrobiło :-)
    Bardzo fajny ten organizer, ja nadal nie ogarniam mediów, ale widzę , że dla Ciebie nie mają tajemnic . A takie wygibasy .. no ja bym chyba juz tak została :-)
    Wyglądasz super, zwłaszcza na tym drugim zdjęciu.
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  23. OOO śliczny, ta kolorystyka ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetny pomysł na taki pojemnik ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Tworzysz takie wspaniałe rzeczy, że czasami brakuje mi słów by je opisać :) Dlatego nie masz za co dziękować! Taki organizer z dumą postawiłabym na swoim biurku ^^ Kliknięte ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Najpierw kliknęłam, a później się zachwyciłam tym organizerem (pięknie rozplanowałaś elementy i super pomalowałaś i jest po prostu elficko steampunkowy) , a na sam koniec zaimponowałaś mi takim wymachem!:)
    Buziaki!:))

    OdpowiedzUsuń
  27. Super organizer Szymciu;) Dawno mnie tu nie było, ale cóż... Nie znaczy to, że nie widziałam poprzednich prac;) Widziałam i podziwiam;)Przepraszam, że nie pozostawiałam komentarzy w poniższych postach, ale mam sporo zaległości i chciałabym u każdego zostawić chociaż dwa słowa;) Pozdrawiam Cię gorąco i przesyłam buziaczki;)
    P.S. Klikałam;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetny organizer, trochę się naciapałaś tymi mediami he he :)
    A co do ćwiczeń ....
    chyba bym się z podłogi nie podniosła jak bym takie coś z nogą chciała zrobić ha ha ha :)
    podziwiam gibkość Twego ciała sama pewnie bym się połamała :P

    OdpowiedzUsuń
  29. Jejku naprawdę cudowny ten organizer, a co do pogoday to ostatnim czasem naprawdę się popsuła, jak dobrze że zdążyłam już zaopatrzyć się w ciepłą kurtkę! :)

    Oczywiście obserwuję jeśli spodoba Ci się mój blog, byłoby mi miło gdybyś zrobiła to samo :)
    Pozdrawiam cieplutko, Karolina! : )
    carolinecupcakecc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. O jejuniu jak ja zazdroszcze talentu! Zarowno zwiazanego ze stworzeniem tego cudownego sloiczka jak i twoich zdolnosci treningowych! Osobiscie jestem strasznie sztywna (nie rozciagnieta.. nie wiem jak to sie nazywa, haha) i mam czesto duze z tym problemy ale mam tak od dziecka i rozciaganie sie zbytnio nie pomaga noo ale! Dlatego podziwiam *_*
    Sloiczek jest przecudowny i z przyjemnoscia postawilabym go sobie u siebie na biurku <3 Kliknelam w link szczerze nie lubie wspolprac gdzie firma narzuca "kliki" noo ale <3 Mam nadzieje ze mimo wszystko wspolpraca bedzie owocna! <3

    Versjada
    Youtube

    OdpowiedzUsuń
  31. Angeliko! Wspaniały pomysł miałaś, Organizer jest Cudowny, U nas też jest coraz zimniej, Ale pozdrawiam Cię Cieplutko buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetny organizer!
    No i masz, Kochana, super kondycję :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Piękna, zimowa ozdoba.
    Wow! Jaka Ty jesteś rozciągnięta!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Zazdroszczę że jesteś tak super rozciągnięta, a organizer śliczny ja jestem wielką zwolenniczką Twoich prac

    OdpowiedzUsuń
  35. Awesome rusty colours, Szymka

    and I can see how the frosty weather inspired this make too! Your jar looks fantastic! Thank you for sharing it with us at SanDee&amelie's Steampunk Challenges!

    Claudia xxx

    OdpowiedzUsuń
  36. Wspaniała robota ! Wygląda cudownie, bardzo klimatyczny i stylowy :)
    Poza tym świetnie wyglądasz i super ćwiczysz :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Pomysłowe ! :) Takie diy to świetny pomysł na prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Efekt końcowy wygląda niesamowicie, do stworzenia takiego cuda potrzebne jest na pewno dużo czasu i wprawy!

    OdpowiedzUsuń
  39. Cudowny pomysł na organizer! Nie dość, że wygląda pięknie to jeszcze jaki przydatny ;)

    Zapraszam!
    https://luxjulia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Piękna praca i cudna kolorystyka .Rdza odmienia pojemnik i idealnie tu pasuje .
    Podziwiam trening i na sam widok bolą kości bardzo w moim przypadku już zastane
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  41. Szymciu, ja tam coś poklikałam ostatnio, dzisiaj też, ale mam pytanie czy to wystarcza, że klikam właśnie z linków które podajesz?
    Boję się, że za chwilę i u nas ściśnie mróz, a ja tak nie lubię marznąć i drapać szybek!
    Świetny organizer. Bardzo mi się podoba w tych kolorach.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  42. Bardzo fajny, zimowy słoik. Ciekawa jestem, czy ten ich crackle glaze nie żółknie po pewnym czasie ( na razie go nie posiadam, z tej przyczyny) bo inne niestey po roku potrafiły wyglądać na pracach okropnie...
    Dziękuję ci za udział w zabawie u SanDee&amelie's Steampunk Challenges!
    No, to szpagat!Pozdrawiam! :D

    OdpowiedzUsuń
  43. Ło matko! Ależ się naczytałam! NArobiłam sobie zaległości to teraz muszę wracać, co by wątek łapać ;) Po pierwsze - też klikam a co tam :) Jeśli Tobie to pomoże :)
    Organizer to obłędna sztuka mediowania, podziwiam! Choć zaczynam powoli rozumieć ten szał i pęd. Wprawdzie ja dopiero maskuję i brokatuję co najwyżej, ale kręciłoby mnie chyba sięgnąć po te wszystkie chlapania. Twoje są obłędne.

    Co do ćwieczeń zaś - wiesz? zaimponowałaś mi. Nigdy w życiu nie umiałam czegoś takiego zrobić, a od 13 lat regularnie ćwiczę....

    Ściskam mocno :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Świetnie wygląda ten organizer, oryginalny! Musiałaś się przy nim napracować :D

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! UNREALIZABLE

    OdpowiedzUsuń
  45. Super pomysł z tym rozdaniem, gratuluję podjęcia współpracy ;) Obserwuję :D
    Pozdrawiam ♥ /~Kinga
    Unpredictabble

    OdpowiedzUsuń
  46. świetny, pomysłowy i bardzo na czasie...pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Świetny ten organizer, bardzo lubię takie prace. Pozdrawiam cieplutko, oczywiście w link kliknęłam, buziaki

    OdpowiedzUsuń
  48. Szymciu nieźle jesteś rozciągnięta,prawie tak jak ja za młodu haha,teraz to chyba by mnie rozerwało na strzepy haha:)
    Kochana organizer jak ta lala,piękniutki i przydatny .
    Buziaki słoneczko :)

    OdpowiedzUsuń
  49. WOW! .... nie wiem, co napisać bo mowe mi odjęło.......
    GENIALNY! To i tak za mało... Świetny, oryginalny pomysł! :)) Pozdrowionka Kochana:*

    OdpowiedzUsuń
  50. Rogaty organizer jest piękny.

    OdpowiedzUsuń
  51. Oby wspolpraca byla owocna i jak najdłuższa! :*
    a organizer jest cudny :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Jak już pisałam na youtubie, genialny! Tym bardziej, że teraz to widzę z bliska i naprawdę jestem pod wrażeniem Twojej pracy i pomysłu. :) Ten jelonek słodziachny :D

    OdpowiedzUsuń
  53. It turned out absolutely beautiful. Love making diy projects when I've got some free time :)

    www.fashionradi.com

    OdpowiedzUsuń
  54. Thanks a lot, my dear :D

    Still in loooove with this jar :D

    NEW REVIEW POST |ZIAJA: Men Beauty Care Set.
    InstagramFacebook Oficial PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    OdpowiedzUsuń
  55. Przepiękny organizer! Wspaniałe kolory wybrałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Bardzo piękna praca! Dziękuję za udział w wyzwaniu 13arts!

    OdpowiedzUsuń
  57. Nie dość, że praktyczny ten organizer, to jeszcze jaki piękny! Te jego kolory są zachwycające :)

    OdpowiedzUsuń
  58. Świetny organizer - efekt jak najbardziej osiągniety ! Dziękuję za wspólną zabawę z It's just fun !

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za Wasze każde słowo Kochani :)


* Odwidzięczam się za każdą obserwację :* ( daj znać w komentarzu)