piątek, 25 listopada 2016

{201} Black Friday with Shein

Witajcie Moje Perełeczki ! Dzisiaj Black Friday i to oznacza u mnie zakupowe szaleństwo! Aczkolwiek kiedyś ten dzień był bardziej imponujący w zniżkach to i tak nie narzekam. W ramach współpracy z Shein chciałabym Was zachęcić do odwiedzenia ich strony w poszukiwaniu Czarnych Perełek. Zniżka jest bardzo zacna, a jak się zarejestrujecie otrzymacie od razu żniżkę na zakupy w postaci 40%, chyba dobry deal prawda? Jak potrzebujecie porad w kupowaniu na stronie Shein lub w wyborze rozmiarów i oceny ciuchów piszcie koniecznie! Mam już spore doświadczenie na kupowanie ciuszków z Chin.

Hello Pearl! Today is Black Friday and that means shopping to me ! No....wait crazy shopping! Because I do have a Lovely Co-Operation with Shein I would like to invite you to check their website for searching those black Pearls. If you gonna register straight up you will get 40% off so it is worth doing it , isn't ? If you need any advise or help while you shop with Shein like choosing the right clothes for you just simply let me know I will help you due to I got very high experience with shopping!


No Crowds, No waiting,Black Friday

Take 40% OFF Over US$55       CODE:VC40

Take 45% OFF Over US$100     CODE:VC45

Hey, Black Friday is coming

Do you want to get something special for Black Friday?

Search SheIn,  you will find your fashionest outfit



A teraz Zapraszam do obejrzenia tego co ja sobie wybrałam ! Dzisiaj stawiam na czerń hihihi :)

And now I am inviting you to check what clothes I chose ! I say Yes to Black ! Hehehe :) 
Please remember to click the link below the picture :)

















Oczywiście bardzo proszę Was o kliknięcia za co bardzo Dziękuję bo właśnie od tych kliknięć zależy moja współpraca  <3 W razie jakich kolwiek pytań, piszcie śmiało :*
Have you clicked? xx If you have any questions let me know 
Yours Szymka <3 

Wasza Szymka


Red Prom Dresses

54 komentarze:

  1. śliczne ciuszki sobie wybrałaś :) szczególnie ta druga bluzka mi się podoba :) ja to się nie mogę przekonać do kupowania ciuchów przez internet :) lubię wszystko zmacać i przymierzyć przed zakupem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne rzeczy sobie wybrałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo lubię ten sklep;) linki poklikane

    OdpowiedzUsuń
  4. nic nie kupowałam w tym sklepie jeszcze;)

    OdpowiedzUsuń
  5. kliknęłam ;)
    2 bluzki bardzo mi sie podobają:)

    OdpowiedzUsuń
  6. wspaniałe ubrania wybrałaś :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Podobają mi się te pierwsze leginsy ;) I lubię bluzki z odkrytymi ramionami :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Rewelacyjna propozycja :) Chyba się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Akurat ja lubię sobie przymierzyć przed zakupem, dotknąć materiału i zobaczyć jak wyglądam, więc raczej nie korzystam z sklepów internetowych ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Takiej konserwy jak ja nie skusi żadna zniżka. Ja muszę przymierzyć, dotknąć.

    OdpowiedzUsuń
  11. Oj bluzka z napisem "First I Need Coffee" totalnie do mnie przemawia :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajna bluza z coffee :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajnie ciuszki, najbardziej mi się podoba bluzka z odkrytymi ramionami i ta z kawą:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziękuję Wam Kochane za klikanie ! Jestem bardzo Wam wdzięczna ! :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Rzeczy mają bardzo ładne ale ja nie kupuję przez internet ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Przez neta chętniej wolę kupić iż szarpać się po sklepach ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Te leginsy są rewelacyjne! Ja niestety już wydałam wszystkie pieniążki w tym miesiącu... Black Friday powinien być na początku, a nie na końcu okresu wypłaty :D Pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. O, kochana dzięki za namiary. Buziaki weekendowe dla Ciebie :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczne ubrania! :)
    pooositivee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. http://blog.copywriterexpert.pl/pozycjonowanie/black-friday-2016/ Posiadam Listę Najlepszych Promocji w Black Friday na: narzędzia seo, usługi pozycjonowania stron + Oferty w e-sklepach na odzież, perfumy, kosmetyki itp. Już dziś złóż zamówienie i zaoszczędź nawet 50%, albo więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajne ciuszki sobie wybrałaś , a ja dziś postawiłam na przydasie :-) jednak nadal jak mam do wyboru ciuch lub kolejne przyda sie wybieram to drugie , ot takie małe zboczenie rękodzielniczki :-)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  22. Swietne ubrania- te koronkowe czarności - mega :-)

    Oczywiście kochana Szymko poklikane :-)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Super ubrania wybrałaś :)
    W mój gust trafiłaś w 100%
    Pozdrawiam i zapraszam paulabiliniewicz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Angeliko! Bardzo ładne rzeczy sobie wybrałaś, Bardzo ładna jest ta bluzeczka na trzecim zdjęciu - Pozdrawiam Cię Cieplutko i Miłego Weekendu

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetne rzeczy :) Oczywiście, pomagam-klikając. Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Nice post =) I have followed you through gfc, would be great if you could follow back =)

    beautorgeousworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Przepiękne ubrania! szczególnie ta 3 bluzka <3 wszystko poklikane :*
    Odwdzięczam się za każdą obserwację :*
    Zapraszam: http://allixaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Prostota to jet to! Poklikane! :D
    https://lone-gunmens.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetne rzeczy sobie wybrałaś i do tego w czerni :)

    OdpowiedzUsuń
  30. There are two malls close to my job, so I meant to go for a little Black Friday shopping during lunch hour today; but it proved to be a busy day so I couldn't leave the office, and so I ended up not doing any shopping for Black Friday. Well, next time. And on my way home the traffic in the city was so heavy that it took me one hour more than usual to get home.

    Have a great weekend!
    Xoxo, Victoria

    https://fashionstylebeautyandmore.blogspot.ca/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aww that's a shame Hun :( that is why I like to shop online :) xxxx

      Usuń
  31. Pierwsza i trzecia bluzeczka od razu przypadła mi do gustu. Gdybym była młodsza i szczuplejsza, to pozostałe też piękne;)
    Buziaczki:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo fajne propozycje ubraniowe, poklikałam w linki : Podaje kilka cen - 8,99$, 15,99$, 14,99$, 12,99$ :)
    Mogłabyś kliknąć w linki w poście TUTAJ ? Dzięki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kochana i zaraz lecę klikać u Ciebie !! :*

      Usuń
    2. Jak będziesz jeszcze potrzebowac kliknięć - pisz smiało, chętnie się odwdzięczam :)
      No i obserwuję również :)

      Usuń
  33. Fajne ciuszki sobie wybrałaś. Piękna jest ta koronkowa bluzeczka. Jednak dla mnie najlepsza byłaby ta z kawą 😃

    OdpowiedzUsuń
  34. poklikałam, śliczne rzeczy :D supcio leginsy
    POZDRAWIAM ♥

    Blonde Brunette & Me

    OdpowiedzUsuń
  35. Super ciuszki :))
    Pozdrawiam cieplutko :))

    OdpowiedzUsuń
  36. Ciuchy wybrałaś bardzo fajne i choć nie chodzę w czerni, to myślę, że na Tobie by wyglądały fantastycznie.

    OdpowiedzUsuń
  37. Poklikałam :) fajowe te ciuchy, uwielbiam czerń .

    OdpowiedzUsuń
  38. Nigdy nie kupowałam z Shein ale podejrzewam, że jakościowo troszkę podobnie do Ali express :D

    OdpowiedzUsuń
  39. Oj tak zakupy to coś co lubię a jeszcze jak można je zrobić taniej to jestem w siódmym niebie, upolowałaś świetne rzeczy.

    http://malinowa-panna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Świetnie:)
    Ciuszki super, kawa najlepsza ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. Kawa boska też taką chcę :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za Wasze każde słowo Kochani :)


* Odwidzięczam się za każdą obserwację :* ( daj znać w komentarzu)