środa, 16 listopada 2016

{197} Home Sweet Home- Wszędzie dobrze, ale w domu najlepiej



Witajcie Moje Perełki! Jak się miewacie? Ja znakomicie, mimo zimnego powietrza za oknem. Zapraszam Was dzisiaj na herbatkę do mojego domu, gdzie pokażę Wam moje ulubione miejsca i kąciki, gdzie uwielbiam spędzać swój wolny czas.
Mam nadzieję, że znajdziecie tutaj coś inspirującego!

Hello Pearls!How are you? I am grand and I would like to invite you to see my favorite places I like to spent my free time. Of course it's gonna be places in my house. Hope you will get inspired!








Na dziejszy dzień wraz z Szymciem Moim Ukochanym wynajmujemy mieszkanie, wiec za dużego pola manewru nie mamy. Daltego staramy się o każdy drobiazg, aby trochę ubawarwić nasze mieszkanko . Mamy troszkę Antyków,trochę dodatków w marynistycznym stylu oraz dekoracje w stylu Vintage,  które nadają ciekawy klimat i dają efektowny finisz.

Me & My Huny Bee rent the house so We can not do much in it but We are trying our best to make it warm and lovely. We do have some Antiques, Marine style stuff and Vintage style as well. 


Bardzo lubię gotować i zajadać się pysznościami, dlatego uwielbiam mieć różne dekoracje w kuchni, które umilają mi czas i cieszą oko.

I Love to cook so I like to have nice deco surrounding. 


Jestem uzależniona od wszystkich koszy i koszyczków z wikliny. Uwielbiam je za tą estetyczność jaką dają w naszym wnętrzu. A co powiecie na deseczkę ręcznie malowaną? Pamiętacie ją? Kursik na pomalowanie takiej deseczki samodzielnie znajdziecie w mojej zakładce pt ' Moje prace dla DIY' 

I am truly addicted to all kind of wreath baskets. They are very aesthetic and I love them!   







Ten pokój jest dla mnie niezwykle ważnym pomieszczeniem, gdyż właśnie tutaj tworzę wszystkie swoje prace. Tylnia ściana jest zapełniona moimi pracami rysunkowymi i fotografią, która zawsze mi przypomina o tym, aby ćwiczyć dalej swoje umiejętności. A biurko? Tutaj zawsze musi panować ład i porządek, ale tylko w tedy kiedy nie jest w transie projektowania czegoś nowego ;)

This is my work place in the house where it has to be tidy and clean but only when I am nt creating art! A the other wall I have my small collection of my drawings and Photography I did while ago. They are very inspiring to me :)





To moje ulubione miejsce w domu i nie tylko ze względu na to, że tutaj smacznie śpimy... ;) Uwielbiam to miejsce z wiele innych powodów, ale również za to, że jest to pomieszczenie przytulne i ciepłe miejsce. Moja Komoda jest moją toaletką. Niestety brak miejsca w pomieszczeniu nie pozwala mi kupić Toaletki z prawdziwego zdarzenia, nie mniej jednak uwielbiam swoją komodę gdzie mam swoją kolekcję Perfum i oczywiście lampki!
Mam kompletnego fioła na punkcie lampek wszelkiego rodzaju. Dlatego mój ostatni wyczyn to lampkowa ściana. Jest ona również specjalnie prygotowana na tło jakie będzie mi towarzyszyć w najbliższym vlogowaniu :)

Bedroom is my favourite place in the house. I have my cabinet with chest of drawers and I have my little collection of my fav perfumes. As you can see I just love those little lights ! I recently create that wall with lights which will be handy for background for my vlogin which will be updated soon :)









Ale to wszystko nie równa się z tym jak uwielbiam wylegiwać się na kanapie z moim Ukochanym skarbem. Na kanapie oczywiście musi być przyjemny kocyk, które ociepla nas w zimne dni.

But it is not everything. The most pleasant and presses time is to lye on the couch with my other half. Is is perfect time o a warm blanket. 



Jak mnie znacie to wiecie, że motyw z Ptaszkami w moim domu musi być! 

Bird Theme in my house it is a must have!



Rodzina jest dla mnie niezwykle ważna, więc ten Kolaż zdjęć zajmuję ważne miejsce  u nas w domu.

My Family is very important in my life so I do have a little collage of them.










Niedługo będzie trzeba zmienić dekoracje na świąteczne, już się doczekać nie moge! A Wy Kochane jak urządzacie swój Dom? Jeśli chcecie i macie ochotę na parę drobiazgów, zapraszam do sklepu Home & You>>>KLIK
Tak i również powiadomić o rabacikach.


10% rabatu na zakupy w Home&You - zapisz się do Newslettera i otrzymaż rabat na pierwsze zakupki 

Rabat 10% dostępny dla posiadaczy karty Home Profit. - Zarejestruj się do programu Home Profit 
50% Wyprzedaże w Home&You - cała masa przecenionych produktów

Very soon Christmas will come and it will be a time where I will need to change decoration i my house. I really like products in the shop ' Home & You'. There some discounts so better be hurry to use them, There is 10% and 50% discounts available.




A tą właśnie oryginalną misę muszę mieć >>>>KLIK




Dziękuję Kochane za Uwagę :* Buziaki






71 komentarzy:

  1. Jak pięknie urządzone! ♥ A na rysunku widzę Travisa? Wielki szacunek. :D Koszyczek pierwsza klasa! Idealnie się komponuje z resztą i ma piękny pastelowy kolor. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie urządzone mieszkanko:) I super pomysł z tą ręcznie pomalowaną deską, przynajmniej mamy coś swojego, oryginalnego :)
    https://uglyographyy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. To ciepłe i przytulne mieszkanko urządzone z duszą. Podoba mi się dbałość o detale i osobiste drobiazgi. Mój dom też staram się dopieszczać, jest nieco ekscentryczny - jak ja. Nie ma tu białych ścian ani białych sufitów a na kilku ścianach namalowałam obrazy. Zazdroszczę Ci porządku w pracowni, u mnie panuje wieczny "artystyczny nieład". Buziaczki!

    OdpowiedzUsuń
  4. Koniecznie usiądź do swojego biureczka i przygotuj jakąś piękną pracę, jak Ty to potrafisz na wyzwanie, którego jestem autorką :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie ciągle główkuję co stworzyć, ale zgłosić się na pewno się zgłoszę ! :*

      Usuń
  5. Super macie w swoim domku ;))
    Mega tatuaż na ręku :D

    OdpowiedzUsuń
  6. po prierwsze wygladasz kwitnąco, oj bardzo kwitnąco, po drugie pieknie jest u Was, zakochałam sie w tych dekoracjach, szczególnie podoba mi sie słoik z makaronem , kurcze wszystko mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie fajnie urzadzone mieszkanko.Pozdrawiam,

    OdpowiedzUsuń
  8. Szymciu bardzo fajny post, miło było zwiedzić Twoje mieszkanko . Bardzo klimatycznie i przytulnie w nim jest :-) Widać że urządzone z pomysłem i smakiem .
    Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniale to wszystko wygląda Angeliko :) Masz niesamowite wyczucie stylu i wiesz jak łączyć ze sobą rzeczy by wszystko prezentowało się jak należy :) Podziwiam i zachwycam się :) Pozdrawiam cieplutko, buziaki dla Was :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Twoje mieszkanie jest jak Ty, przytulne, ciepłe i piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. w każdym kącie mieszkania widać Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie urządziłaś wam to mieszkanko 😃

    OdpowiedzUsuń
  13. Szymko kochana, jak miło że oprowadziłaś nas po Waszym gniazdku. Ślicznie go sobie urządziłaś, fajnie że w każdym pomieszczeniu czuć twoja rękę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Macie bardzo klimatyczne mieszkanie :) Podobają mi się kolory ścian, fajne że każde pomieszczenie ma inny kolor. Najbardziej urzekł mnie turkus z galerią Twoich prac :))
    Pozdrawiam cieplutko :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie !! Musiałam pomieszać kolorki :) Buziaczki Kochana :*

      Usuń
  15. Wow, macie cudowne mieszkanko :) Jestem ciekawa co wymyślisz na święta! :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Super to Twoje mieszkanko -takie przytulne i ciepłe!!Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Damn, twój tatuaż jest genialny! :D
    Bardzo podobają mi się wszelkie drobiazgi u Ciebie. :) Ja chwilowo pomieszkuję u rodziny i moje pole manewru względem dekoracji jest praktycznie zerowe. Chociaż jakieś drobiazgi takie jak deska czy światełka sądzę, że nie będą nikomu przeszkadzać. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno nie będą przeszkadzać :* Dzięki :* tatuaz okrutnie bolał :(

      Usuń
  18. Dziękuję za zaproszenie do siebie. Miło było poznać Twoje upodobania wnetrzarskie. Ładnie urzadziliście ten swój mały kawałek świata. Ciepło i przytulnie. Pozdrawiam Szymciu.

    OdpowiedzUsuń
  19. Zazdroszczę: porządku, urokliwych drobiazgów, klimatu. Bardzo podoba mi się Twoja ściana z pracami. U mnie niestety jest jeden mały domownik, który jak huragan niweczy moje wszelkie starania, aby było tidy and neat. Kiedyś tak miałam, ale teraz tej małej, ale jakże niszczycielskiej sile nie daję rady. Jutro piątuś:)) Miłego weekendu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to Kochana nieźle ! ALe huragan kiedys się uspokoi ;) Buziaki

      Usuń
  20. Super było do Ciebie wpaść! Miłe, przytulne i gustownie urządzone mieszkanko! Pozdrawiam:))

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń
  21. Angeliko! Z Miłą chęcią spędziłam te kilka chwil w Waszym przepięknym i przytulnym Mieszkanku. Masz racje wszędzie dobrze ale w Domu najlepiej, A Jeszcze jak się ma takie przytulne mieszkanko To tym bardziej. Masz Piękne dodatki, Które bardzo upiększają mieszkanko,Bardzo mi się spodobały te małe białe latarenki które masz w kuchni są śliczne - Pozdrawiam Cię Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Krysiu Kochana ! Te Latarenki dostałam od Mojej Mamusi :) Buziaczki

      Usuń
  22. w Twojej sypialni chyba bym nie zasnęła;D
    ale w mieszkanku masz ślicznie:)
    swojej pracowni to ja bym raczej publicznie nie okazał, bo choćby nie wiem jak często sprzątała, to mam tam zawsze bałagan, pocieszam sie tylko że to artystyczny bałagan;D
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czemu Kochana Moja byś nie zasneła? Buziaki :*

      Usuń
  23. Szymciu piękną kuchnię macie;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ohn darling, thanks a lot. I'm glad to know this!!!
    You're so pretty!

    I really love your home decor :D

    NEW TIPS POST | Baking MakeUp Trend.
    InstagramFacebook Oficial PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Przytulne mieszkanko :) Fajne detale :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja teraz mam u siebie bardzo duże zmiany i chętnie skorzystam z rabatu, bo uwielbiam te sklep! :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  27. Cieszę się i dziękuję za to, że nam pokazałaś swoje wnętrza. Rzeczywiście widać, że starannie dbasz o tzw. ciepełko rodzinne, bo upiększasz i umilasz życie przytulnymi drobiazgami. Podoba mi się Twoja pracownia, a w niej ściana z rysunkami. W każdym zakątku widzę akcenty polskie w postaci porcelany bolesławickiej. Super !!! Najważniejsze, żebyście Wy dobrze się czuli w tych wnętrzach, bo wiadomo, że dom to nie muzeum. Tu człowiek wraca po pracy i chce odpocząć oraz miło spędzić czas. Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  28. piękne i przytulne, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo ładnie masz w domu. Podoba mi się bardzo klimat w sypialni z tymi czaszkami i smoczą głową i lustrem w złotej ramie. Naprawdę super:)
    Pozdrowienia!:))

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękne to Wasze mieszkanie, jest bardzo przytulne i, co bardzo mi się podoba, kolorowe :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo mi się podoba jak zmieniłaś wnętrze specjalnie pod Was! Widać Twoją artystyczną duszę! :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Mieszkanie jedyne w swoim rodzaju :) Najbardziej spodobał mi się ten kolaż!

    OdpowiedzUsuń
  33. A moją uwagę przykuł Twój tatuaż, przepiękny :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Definitely a lovely homey feeling. Love the way you've decorated and the art on the wall is my favorite.

    www.fashionradi.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Szymciu :) Nadrabiam zaległości :)
    Ja też wynajmuję mieszkanie ...Miałam przez chwilę własne,ale przeciwności losu nie pozwoliły mi nacieszyć się nim...Jak ja to mówię...ŻYCIE !!!! Płata różne figle ...
    Mieszkam już na wynajętym prawie 8 lat i też staram się tchnąć jakąś mą cząstkę w te kąty :) Ale wiadomo,że jakieś wielkie inwestycje,remonty są nieopłacalne na nie swoim terenie :(
    Ale Ty świetnie je urządziłaś - styl vintage to mój ulubiony,a morskie opowieści to moja bajka ponieważ kocham morze,choć pochodzę z Wlkp. :( Obiecałam sobie,że jeśli uda mi się mieć znów na własność swoje M to urządzę właśnie w stylu vintge - ale po polsku - sielsko,anielsko :) Daj Boże...

    Twój tatuaż...cudny...
    Dzięki Tobie zaczęłam być bardziej wyrozumiała...
    Moja córka powinna Ci chyba podziękować osobiście ;)
    Teraz oczy tygrysa na przedramieniu będzie robić...

    Buziolki Kochana Moja :-* :-* ;-*

    OdpowiedzUsuń
  36. Przepięknie urządzone wnętrza :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Your place looks great, I like the paintings/pictures on the wall.

    Have a great weekend!
    Xoxo, Victoria

    http://fashionstylebeautyandmore.blogspot.ca/

    OdpowiedzUsuń
  38. Szymciu Kochana (wiem że jesteś Angelika, ale Szymciu jakoś bardziej mi pasuje i pozwól że będę Cię tak nazywała), a więc Szymciu Kochana, dziękuję że zaprosiłaś mnie/nas do swojego królestwa:) Piękne, urządzone ze smakiem, wnętrza! Widać,że tu mieszka Miłość przez duże M!
    Dziękuję Ci za cudowny komentarz:) Takie słowa, od takiej artystki jak Ty, to więcej niż jakakolwiek nagroda!
    Buziaczki:) Miłego dnia:)

    OdpowiedzUsuń
  39. Widać, że masz głowę pełną pomysłów, zazdroszczę ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. Thanks so much for stopping by my blog and saying hello!
    Of course we can follow each other, I’m following you now on GFC (number 245, name Kati) so now it’s your turn to follow back!


    Have a great day,
    -Kati

    OdpowiedzUsuń
  41. Beautiful home! I love the decoration!
    Great blog! I'm following you! Follow back? *** <3
    http://omundodajesse.blogspot.pt/

    OdpowiedzUsuń
  42. Super spacer po Twoim mieszkaniu. Fajnie zobaczyć jak urządzasz pomieszczenia i jaki klimat lubisz :) masz wiele niesamowitych elementów u siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Bardzo przytulne mieszkanie ;) Turkus pięknie wygląda we wnętrzach mieszkań ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  44. Thanks a lot my friend :D

    As I said, your photos are super cute :D Love your hat :D

    NEW REVIEW POST | Currently Obsessed.
    InstagramFacebook Oficial PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    OdpowiedzUsuń
  45. Pięknie masz w domu!:) dzięki za oprowadzenie:):)

    OdpowiedzUsuń
  46. Kochana, niesamowite mieszkanko!
    Urządzone z wielkim smakiem :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Dziękuję Kochane za Wasze wspaniałe komplementy :*
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  48. Śliczne mieszkanko :) W pracowni i sypialni się zakochałam :) Od dawna marzy mi się moja własna pracownia, niestety miejsca baaardzo mi brak, za dużo ludzi i dużo za mały metraż w moim domeczku. Ale zawsze lubię popatrzeć na to jak wyglądają takie pracownie u innych i planuje już jak urządzę swoją własną - kiedy w końcu będę ją mieć :) Bo będę :P
    A koszyczki z wikliny ubóstwiam! Twój wspaniale wygląda w kuchni :)
    Pozdrawiam cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń
  49. Jak miło gościć u Ciebie:) Ślicznie urządzone mieszkanko, przede wszystkim bardzo ciepłe i przytulne, aż się nie chce wychodzić:):) Super kolory na ścianach! Wszystko mi się podoba!:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za Wasze każde słowo Kochani :)


* Odwidzięczam się za każdą obserwację :* ( daj znać w komentarzu)