czwartek, 24 listopada 2016

{200} Autumn sadness, no thanks! - Jesienna chandra? Nie dziękuję

Hej Moje Kochane! Dzisiaj zapraszam Was na wesoły post! Mamy już drugą połowę miesiąca i niestety nastała ta nie ładna Jesień za któą nie przepadamy. Jest zimno, ciemno, mokro i do tego szaro. Wszystkie piękne złociste liście spadły z drzew zostawiajac same czarne gałęzie, które czasem mogą się kojarzyć z mrokiem. Co za tym idzie? Jesienna chandra, tak zwana 'strzyga' w naszym potocznym języku. Ale jak sobie z tym radzić? U mnie to prosta sprawa :) Oczywiście Miłość od Mojego Pączusia Kochanego jest numerem jeden i najlepszym lekarstwem na jesienne smutki! Drugą rzeczą jest sztuka i rękodzieło- jak zapewne wiecie bardzo mnie to uszczęśliwia. Jednakże jest jeszcze coś co sprawia mi niezwykłą radość! Otóż jest to robienie makijażu!
Maluję się dosłownie codziennie! Nie ma u mnie żadnych wymówek, nawet jeśli zamierzam zostać w domu to nadal się maluję. A dlaczego? Bo sprawia mi to ogromną radość! Bardzo często się zdarza, że moja twarz jest płótnem na którym maluję cudne obrazy. Serdecznie zapraszam :)

Hello My Dearest! You are more then welcome to be part in my post today! It will be cheerfull and fun. Autumn sadness can catch all of us. It is middle of November and beautiful golden leaves has been fallen down from the trees making them dark and not cool. That could cause sadness, powerless and even depression! So what's gonna be the solution for it? I know ! Love! Love is first on my list , my Simon is the best to taking care of me! Then my handmade stuff, crafts and art. And finally making make up! Yes and todays post gonna be about this :) 



Mój Makijaż wykonałam dzięki wspaniałej paletce od Sleek. A gdzie możecie kupić te wspaniałe cienie? Oczywiście w Sklepie Sephora>>KLIK



Ale to nie wszystko Kochane Moje ! Mam dla Was super zniżki i prezenty! Zajrzyjcie na Platforme Rabble gdzie zobaczycie jakie cudne zniżki i rabaty dostępne są w Rabble

Make sure you will go to the shop Sephora>>KLIK because I will be showing you today make up I made with Sleek eyeshadows. You can buy them there:) On Rabble there is a lot of promotions. Check this out :)





Mój dzienny Makijaż zaczynam od oczyszczenia i nawilżenia mojej skóry. Tutaj jestem bez makijażu, czyli maksymalnie okropnie! Nie lubię siebie takiej.

Here I am without make up. I hate myself like this :(


Ponieważ moja twarz ma jeden DUŻY mankament uwielbiam konturować swoją twarz. Otóż po 4 złamaniach nosa, stał się owy bohater krzywy i zdeformowany. Nie lubię go ! Więc dzięki konturowaniu staram się go wizualnie zminimalizować .

Because my nose it's not straight I like to contour my face to minimalism it .




A tak wygląda mój koncowy efekt i od razu wszelkie Jesienne smutki mijają! 


Cienie Sleek są na prawdę wspaniałe! Są trwały i mają cudowne krycie. A co najważniejsze Sleek nie testują na zwierzętach! Więc żadne Zwierzątko nie ucierpiało w dzisiejszym makijażu! Prawda , że to jest piękne ?

This is the end up effect . I hope you like it. I really recommend to buy the Sleek products because they are 100% cruelty free make up products . Isn't that beautiful? 








A tutaj jeszcze inne propozycje Makijażu używając paletki Sleek 

Here is some more inspirations using this palette. 











Nie zapomnijcie o pędzlach i gąbeczkach przy nakładaniu makijażu. Umili Wam tą całą procedurę :) Przynajmniej w moim przypadku tak jest hihihi. A teraz tylko iść do Sephory i robić zakupy Makijażowe ! Czyż nie ?

Don't forgett to use good make up tools to achieve best results.


Mam jeszcze Kochane znowu prośbę do Was Wejdźcie tutaj>>>>KLIK i kliknijcie na linki. Będe wdzieczna ! Buziam :*

Could you also click in here please? xxx





56 komentarzy:

  1. Widzę, że amy bardzo podobne powody, które nas uszczęśliwiają w tę jesień. :D Słyszałam o tej paletce Sleeka same pozytywne opinie, czytam i tutaj więc chyba w końcu sobie kupię. Najbardziej podoba mi się ostatnia wersja - ciemne zdecydowanie moje kolory. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Beautiful make-up. Loving those palette colors!

    www.fashionradi.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne makijaże, mam jedną paletkę Sleeka i jestem z niej bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie ma to jak ładny makijaż na jesienną chandrę :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękna jest ta paleta . Też nie wyobrażam sobie dnia bez makijażu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie jesienna chandra nie dopadła, jestem pełna energii ♥
    Świetna jest ta paletka, zawsze chciałam wypróbować coś z tej firmy :)
    Jasne, że obserwujemy. Ja już ♥
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie już od prawie 2 miesięcy jest brzydko, więc nie widzę różnicy ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. To prawda, makijaż to świetny sposób na chandrę:) Twój jest jak Twoje prace - perfekcyjny!!!:) Podobają mi się te kolorowe gąbeczki, są cudne!:) Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniałe te Twoje twarzowe dzieła sztuki Angeliko :) Podziwiam i zachwycam się :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zakupki zawsze dobre na smuteczki:)
    Miłego czwartku:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bosz makijaż ! Piękny ! Buźka !

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja tam nie miewam jesiennej chandry. CO z tego, ze jesień brzydka, skoro moge zacząć dekorować dom na święta! ;) Lampki, lampeczki pierdółki.. sama radość.
    Co do makijażu.. ja się w domu nie maluję. Nie jest ze mną aż tak tragicznie, żebym w lustro spojrzeć nie mogła. :D A poważniej.. zwyczajnie szkoda mi czasu.. mam fajniejsze rzeczy do robienia. Czasem nawet do sklepu wyskakuję bez "tapetki".

    Obserwuję. ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Perfekcjonistka w każdym calu :-)
    Fajny post za reklamę powinnaś dostać ta paletkę gratis.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  14. piękne arcydzieła na twarzy :) ja też uwielbiam się malować i robię to codziennie - wtedy kiedy przechodzę koło lustra o wiele przyjemniej się w nie patrzy hahaha ;)
    pozdrawiam, obserwuję! tysiatestuje.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
  15. I dobrze że masz fajne sposoby na chandrę tak trzymać, a malujesz się bardzo ładnie. Ja niestety nie mam tego w łapkach więc robię to najzwyczajniej ale nie tak ładnie jak Ty. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Szymuś jesteś śliczna i bez makijażu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Leonie Mój <3 Ty zawsze taka Kochana dla mnie <3

      Usuń
  17. Masz piękną twarz, duże oczy, usta, wyraźne brwi. Makijaż u Ciebie wygląda obłędnie i co najważniejsze - to go widać. Cienie piękne prezentują swoją gamę. Ja ich w zasadzie nie stosuję, bo mam głęboko osadzone oczy i to traci sens. Za to dużą wagę przywiązuję do rozświetlacza i różu :-) Z innej beczki. Pisałaś niedawno, że zmieniasz telefon na HTC, możesz podzielić się opinią?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma problemu Kochana , przygotuję receznję dla Ciebie :*

      Usuń
  18. Makijaże bardzo ładne, paletki Sleek nie mam i nie mam w planach kupować bo mam paletek dość trochę moim ulubieńcem jest chocolate bar. Pytałaś o obserwacje, ja już obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Drapieżny :) Ale kolorystyka bardzo do mnie przemawia ;)
    Obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Też lubię się malować, nawet jeśli zostaję w domu. To bardzo przyjemne zajęcie. Świetnie opisałaś :) Kusi mnie ta gąbeczka, na razie czekam na lepsze czasy :)

    OdpowiedzUsuń
  21. ja również jesiennej chandrze mówię zdecydowane "nie!" :)
    super makijaż, ja cały czas próbuję się nauczyć konturowania twarzy ;) metodą prób i błędów oczywiście :D
    pozdrawiam
    http://zyciejakpomarancze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękny makijaż :) W sephorze jest jutro -20% :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Kochana wiem,że się powtarzam ale muszę -jesteś śliczna !!! Czy z makijażem czy bez :-) A serduszko to już masz normalnie złote !!!
    Całuję mocnoooo :-* :-* :-*

    OdpowiedzUsuń
  24. świetny kolorek na pazurkach:) masz ciekawy styl

    OdpowiedzUsuń
  25. Na takim płótnie, to się przyjemnie tworzy ...naprawdę mi się podobasz i w makijażu i bez:)
    Te gąbeczki wyglądają słodko:)) Wiesz co, jesień to jest akurat moja ulubiona pora roku. Cicha, prywatna i bywa że tajemnicza. Jesienna ulica jakaś jest wolniejsza, mimo że każdy wydaje się bardziej spieszyć. Trudno mi to spiąć słowami, ale jesienią smutki są mniej smutne, a radość bardzie wyrazista.
    Uściski!:))

    OdpowiedzUsuń
  26. Makijaż genialny ! a na sleeka mam ochotę od dawna :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Makijaż fajny :) ale bardziej zwróciłam uwagę na dziarki :) podobają mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Paletka jest mi znana. Makijaż piękny:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Mega makijaż. Szkoda, że ja nie potrafię się tak malować ;c

    Pozdrawiam cieplutko;) Tak Po Prostu BLOG

    OdpowiedzUsuń
  30. Mam podobnie, chociaż będąc w Twoim wieku czasem ograniczałam makijaż do minimum tuszując tylko rzęsy. To był taki 'must'. A teraz ... bez make-up ani rusz. Pięknie wyglądasz z i bez:)

    OdpowiedzUsuń
  31. ja to mam letnią chandrę :D proponowałaś wspólną obserwację, ja już obserwuję :) Czekam na uczciwy rewanż i pozdrawiam ;*
    kreconowlosaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Super makijaż! Pięknie wyglądasz! Buziaczki:))

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń
  33. Kolorki świetne! Kochana, a Ty masz prawdziwe te tatuaże? Bardzo się nacierpiałaś? :)) Bo ja jestem w szoku! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana prawdziwe, oj i tak nacierpiałam się jak cholera ! :* Buziak

      Usuń
  34. Makijaż poprawia wszystkie smutki jesienne, zgadzam się :D Pięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Wow ! świetny makeup ;) ja właśnie mam zamiar zakupić cienie ze sleeka jednak w wersji bardziej kolorowej ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  36. Angeliko! Świetnie że masz swoje sposoby na chandrę, Na przedostatnim zdjęciu najlepiej mi się podobasz ,Ale i bez makijażu wyglądasz świetnie, Ja chandry nigdy nie mam, Jesień lubię nawet tą deszczową - Pozdrawiam Cię Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  37. Jestem pierwszy raz u Ciebie i szczerze, jestem pod wrażeniem Twojej osoby. Bardzo odważne i piękne tatuaże, pasują do Ciebie! Makijaż bardzo profesjonalny, jak dla mnie za bardzo zaznaczone brwi w tym wszystkim, ale ustami jestem zachwycona!
    Zdecydowanie będę tutaj częściej zaglądała :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie!

    OdpowiedzUsuń
  38. I love Sleek, I think I have the same palette

    lu | Giveaway at Coco&Louis

    OdpowiedzUsuń
  39. Ja bez makijażu nie wychodzę z domu - lata przyzwyczajeń. Nie są tak perfekcyjne jak Twoje niestety. Bardzo mi się podoba ten na przedostatnim zdjęciu.
    A na chandrę mam jedno lekarstwo - pracownia. Tu panuje wieczne lato. Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  40. Makijaże obłędne! Powaliły mnie na kolana! :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Ja też się lubię malować - nawet jak siedzę sama w domu!
    Czuję się lepiej :)
    Wcale się nie dziwię że to robisz! Znam to!
    Uwielbiam moje pędzelki i paletki do malowania ale gąbeczki nie używałam - chyba nie wiedziałabym co z nią zrobić ;)

    OdpowiedzUsuń
  42. Lubię makijaż, nie mam czasu na gruntowny, ale bez konturu oczu i pomalowanych ust nie wyjdę z domu. Jesteś śliczna i bez makijażu też wygladasz pięknie, jeszcze tylko potrzebny byłby uśmiech;)
    Buziaczki:)

    OdpowiedzUsuń
  43. Ten 2 i 3 makijaż mega mi się spodobały, wyglądają nieco subtelniej i według mnie bardziej Ci pasują, zwłaszcza jeżeli chodzi o make up na codzień ;) Ja też lubię makijaż, ale nie panikuję już (na szczęście) gdy muszę wyjść na parę chwil z domu bez niego ;)

    OdpowiedzUsuń
  44. No moja droga, dajesz czadu :) śliczne efekty makijażowe. Ja nie mam cierpliwości, nie wiem jak, nie umiem... zawsze wydaje mi sie że w makijażu wygladam poporostu śmiesznie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za Wasze każde słowo Kochani :)


* Odwidzięczam się za każdą obserwację :* ( daj znać w komentarzu)