wtorek, 29 listopada 2016

{204} Retro Dark Style Notebook Cover

Witajcie Kochane Moje Perełki! Jak się miewacie? Mam nadzieje, że dobrze mimo tego , iż czas chyba sobie z nas żartuje. Mam odczucie, że dopiero był Wrzesień i ciężko mi uwierzyć, że zaraz będziemy mieć Grudzień, rajciu! Jedynym pozytywnym aspektem lecącego czasu jest to, że zostało nam już tylko 5 miesięcy do naszego wielkiego Dnia, a tego to już się nie mogę doczekać:)
Chciałabym Wam podziękować za Wasze ciągłe wsparcie, jestem Wam bardzo wdzięczna za każdą Waszą pomoc. Dzięki Wam mój blog stał się taki jakim chciałam aby był- czyli kompletnie o wszystkim. Teraz w pełni mój Blog wyraża mnie, moją osobowość i moje pasję. Jeśli macie czas i ochotę nadal mi pomagać to proszę Was o kliki Tutaj>>>KLIK. Jeśli Wy potrzebujecie pomocy, dajcie znać, chętnie się odwdzięcze:)

A teraz przejdźmy do mojej dzisiejszej pracy. Od jakiegoś czasu uczę się języka hiszpańskiego i potrzebowałam zeszyt do swoich notatek. Oczywiście jałowa okładka kompletnie mi nie odpowiadała dlatego z wielką przyjemnością przerobiłam ją w Retro Dark Style - czyli kopletny mrok i ciemność. Zapraszam do oglądania.

Hello My Dearest Pearls! How are you keeping? I hope you well because time fly so fast and it seems that evryone, including me are bit of annoyed. I just had a feeling We had September and just look it- We have December tomorrow that is so crazy! But there is one very positive aspect of that which makes me really happy - it's only 5 months left till our Big Day ! I cannot wait! 
Also I would like to Thank You all for all your help and support with my co-operations. If you still have some time it would be great if you could give me some click's here Tutaj>>>KLIK. I appreciate that :)
And now let's move on to my project. Lately I have been learning Spanish language and I bought notebook but of course plain cover did not satisfy me at all so I decide to give it a bog make over to a Retro Dark Style.








Mój Notes zgłaszam na wyzwanie w Szufladzie>>>KLIK




Elemenciki i ozdoby kupiłam w sklepie Retrokraftshop , a cały końcowy efekt uzyskałam dzięki produktom DecoArt>>>KLIK
Small embellishments I bought in RetrokraftShop and the final effect I achieved using fantastic products from DecoArt>>>KLIK








Rozpoczełam serię na Youtubie z filmikami przedstawiającymi produkty od DecoArt, serdecznie zapraszam do obejrzenia:)
I have made a little video of one of the DecoArt product.




A na sam koniec pragnę Wam pokazać zdjęcie jakie zrobiła nam jakiś czas temu fotografka. Zdjęcie miało ukazywać naszą Piękną Miłość i myślę, że została ona idealnie uwieczniona hihihi :)
For the end of this post I just want to show you a photo that my Photographer made. It was mention to show Our Big Love and I think the effect was well achieved. ❤❤❤



A teraz uciekam i zajrzę do Was perełki Jutro :* Buziaczki Moje Kochane, Dziękuję, że jesteście!!
I will check your blogs tomorrow Babes xxx Kisses xxx


74 komentarze:

  1. Angeliko! Świetnie sobie ozdobiłaś ten notatnik, Na zdjęciu naprawdę wyglądacie na zakochanych i ślicznie wyszliście - Pozdrawiam Cię Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  2. 5 miesięcy minie bardzo szybko ;) Super fotka! pasujecie do siebie jak nic :) Szczesliwi i zakochani, extra :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj Szymcia, zeszyt kapitalny, te wszystkie dodatki i media - super a Piękna Miłość rzeczywiście idealnie uwieczniona. Pozdrowienia:)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna robota :) ależ jesteś kreatywna. Potrafisz każdej rzeczy nadać nową wartość :)
    Piękne jest to Wasze zdjęcie :)
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow, ten zeszyt jest naprawdę świetny. Ciekawe wykonanie, ja niestety nie mam takiego talentu plastycznego i wyobraźni...

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochana ty to masz talent też bym tak chciała ozdabia i tworzyć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie ma co czekać :* Jak coś to pomogę zacząć

      Usuń
  7. Świetnie ozdobiony notesik, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowny notatnik! Teraz jeszcze przyjemniej będzie Ci do niego zaglądać i powtarzać hiszpańskie słówka! A zdjęcie prawdziwie kolorowe, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Co prawda kompletnie nie mój styl. Ale pięknie Ci to wyszło. Kreatywnie i po Twojemu. Super!

    OdpowiedzUsuń
  10. No to zaczernilas okładkę. "Ciemno wszędzie" 😃 Pilnie ci wyszło to mediowanie. Wasze zdjęcie cudowne. Nawet twoje trampki pasują do tła 😉

    OdpowiedzUsuń
  11. No no Angeliko rewelka, pewnie się wyróżniasz na zajęciach, a inni tylko zazdroszczą i pożerają wzrokiem Twój notes :) Jesteś mega utalentowana, z każdą wizytą miło się zaskakuję i podziwiam za kreatywność :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fantastyczny notatnik!!! Wspaniała z Was para!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  13. Jestem pod ogromnym wrażeniem, okładka wyszła genialnie;D
    Trzymam kciuki w wyzwaniu;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. Od razu widać, kto jest właścicielem tego zeszytu, przepiękna ta okładka!
    Piękna z Was para, zdjęcie jest przeurocze :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Podoba mi się w Twoich pracach ta dbałość o detale. Dzięki niej produkt zrobiony przez Ciebie jest bardzo unikatowy. Świetnie łączysz kolory.

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie nadążam za Tobą. Tempo wrzucania prac na bloga masz supersonic:) Widzę, że mam zaległości. Piękny notatnik. Niewątpliwie przyćmił mój naszyjnik. Wspaniałe zdjęcie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wybacz mi Kochana za to tępo w takim razie hihihi :) Oj Twojej biżuterii nie da się przyćmić Kochana !

      Usuń
  17. okładka magiczna!! *.*
    poklikałam we wskazanym wpisie ;*

    OdpowiedzUsuń
  18. Teraz hiszpański będzie się lepiej utrwalał :*

    OdpowiedzUsuń
  19. Zeszyt swietny, ale zdjęcie obłędne, genialne, kolorowe i takie takie pozytywne. SUPER!!

    OdpowiedzUsuń
  20. jestem pod wrażeniem talentu :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Woww!!Zeszyt robi wrażenie:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. będzie Ci się dobrze pisało w takim zeszycie :) bardzo fajnie wyszedł :) 5 miesięcy minie bardzo szybko :) buziaki

    OdpowiedzUsuń
  23. Rewelacyjna okładka, może i jest mroczna, ale mi się baaaardzo podoba. I ostatnie zdjęcie cudne :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  24. Przepiękna praca! :) jestem pod wrażeniem :) bardzo oryginalny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Jejku, Szymko ile Ty rzeczy ogarniasz :-) tyle zajęć jeszcze filmiki i masz czas na tworzenie. Jestem pełna podziwu. Piekna okładka, bardzo mroczny efekt osiągnęłaś :-)
    A Wy. Młodzi, barwni, piękni i pełni miłości...super. A czas zleci. Ja też niecierpliwie odliczam czas ale do marca, jednak z innego ale też radosnego powodu. Będę się chwalić na blogu :-)

    OdpowiedzUsuń
  26. Genialnie! Sama bym taki chciała jest bardzo oryginalny.

    OdpowiedzUsuń
  27. Okładka bombowa, i jestem pełna podziwu nad ilością mediów których użyłaś.a tej techniki nie ogarniam .A Wasze zdjęcia cudne przepełnione miłością.
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  28. Wyglądacie pięknie, a notes genialny. Cieplusio pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  29. WOW!!! Ten zeszyt jest genialny. Jestem pod wrażeniem. I myślę, że mogłabyś je sprzedawać:)

    OdpowiedzUsuń

  30. Szymciu szczęka mi opadła, okładka jest mega, mega fantastyczna.
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Okłada jest wspaniała. Podziwiam, zresztą nie tylko okładkę. Zdjęcie też. Świetnie wyszliście. Ależ z was młodziaki...
    Pozdrawiam serdecznie :*

    OdpowiedzUsuń
  32. Miłość Szymciu to najpiękniejszy dar - zdjęcie idealnie to pokazuje!
    Okładka jest fantastyczna. Uwielbiam takie klimaty choć mnie nie bardzo udaje się go "złapać". Przesyłam cieplutkie pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  33. Thank you :D You must try :D Have an amazing results :D

    I'm addicted to notebooks because I'm very organized. This is amazing :o Super detailed DIY!

    NEW OUTFIT POST | Thinking Out Loud.
    InstagramFacebook Oficial PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    OdpowiedzUsuń
  34. Szymciu mrocznie dzisiaj, ale za razem pięknie!
    bardzo mi się podoba:)
    Trzymam kciuki za naukę, i za Was
    pięknie wyglądacie:)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  35. Ten zeszyt wyszedł Ci po prostu cudnie! ♥
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  36. Piękne <3 naprawdę masz talent !

    OdpowiedzUsuń
  37. mówiłam Ci już, że zdolniacha z Ciebie?!Pewnie tak, ale powtórzę.. masz talent :) Cudowna praca <3

    OdpowiedzUsuń
  38. Perełko, cudowności!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  39. Ależ to Wasze zdjęcie promienieje miłością:) Zeszyt bardzo oryginalny - super wygląda!

    OdpowiedzUsuń
  40. Uwielbiam mrok i ciemność w Twoich pracach, Angeliko!
    Okładka jest rewelacyjna :)
    A Wasze zdjęcie jest pełne mega zakręconej Miłości :)))

    OdpowiedzUsuń
  41. Świetny pomysł i wykonanie :) Dziękujemy za udział w wyzwaniu Szuflady.

    OdpowiedzUsuń
  42. co tam znowu zmontowałaś?:) srogo! fajny, mroczny klimacik, te kolorki lubię - takie trujące opary;p Super!!!

    OdpowiedzUsuń
  43. Okładka jest świetna, jak z morskiej głębiny :) Pasuje do Ciebie. Powodzenia z hiszpańskim.
    Widać między wami piękną i prawdziwą miłość. A To najważniejsze !
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Jej zakochałam się, chciałabym mieć taki pamiętnik w takiej okładce ;)

    OdpowiedzUsuń
  45. Genialny notes wygląda niczym z filmu Sherlock Holmes ;)
    Zdolniacha z Cb ;)

    OdpowiedzUsuń
  46. Bardzo fajny notes! Pozdrawiam!:))

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń
  47. Zdjęcie jest świetne :) a okładka piękna jak zawsze:)

    OdpowiedzUsuń
  48. Twój blog z każdym kolejnym postem jest coraz lepszy <3

    http://kaarollkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  49. I love the notebook, it's so creative. Love your DIYs. Good luck with learning Spanish.
    Besos 💓 Radi

    www.fashionradi.com

    OdpowiedzUsuń
  50. Mi też czas płynie strasznie szybko.A zeszyt jest przepiękny.

    http://malinowa-panna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  51. Kochana Szymko- filmik świetny i pomysł na tka DIY retro serię także :-)
    Jeszcze raz poklikałam ( a co tam :-) )
    Notesik absolutnie cudowny - mój zeszyt do słówek z hiszpańskiego niestety aż tak pięknie nie wygląda :-(

    A ze zdjęcia aż kipi pozytywną siła miłości :-)

    OdpowiedzUsuń
  52. Kochaniutka rewelacyjnie wygladacie. Miłość promieniuje od Was aż tutaj. Pięknie wygladacie. Twoj notes to rzecz niesamowicie piękna. Nie ogarniam jeszcze tego mediowania, choć nie ukrywam, że strasznie mnie to kręci. Buziaczki i pozdrowionka dla Was.

    OdpowiedzUsuń
  53. Hiszpański piękny język, sama się kiedyś próbowałam uczyć i bardziej podchodził mi portugalski. Dziś już wszystko zapomniałam, ale tak u mnie bywa jak uczę się sama. :D
    Ta okładka to magia. Naprawdę nie mam słów (i z góry przepraszam za to, taką monotonność) na Twoje prace bo cały czas patrząc myślę tylko o tych samych przymiotnikach "genialne!", "mega!", "cudo". :D

    OdpowiedzUsuń
  54. Wow, masz talent! Rzeczywiście wygląda mrocznie i musiało CIę to kosztować wiele pracy ;)
    Piękne zdjęcie!

    Pozdrawiam,
    http://perfectlyimperfect92.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  55. pbłedny klimat! podziwiam Cię ogromnie!

    OdpowiedzUsuń
  56. Hiszpański? No to już wyzwanie ja nie lubię uczyć się języków ale Tobie życzę wytrwałości. Notes cudo na pewno lepiej będzie się uczyć

    OdpowiedzUsuń
  57. Mroczny i piękny!
    Cudowna z Was para! Pozdrawiam Was cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  58. Okładka super! Piękny jest mrok w Twoim wydaniu!:)
    Cudne macie to zdjęcie!!!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  59. Nawet zeszyt zyskał charakterek :)

    OdpowiedzUsuń
  60. Ślicznie wyglądacie - miłość kwitnie - jest pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  61. Notes zachwycający !!! WOW jaki cudny !!!
    A zdjęcie wykonane bardzo profesjonalnie,no i oczywiście wyglądacie na nim boskooooo <3
    Buziam mocniuchno :-*

    OdpowiedzUsuń
  62. Zdjęcie bardzo mi się podoba. Oboje uśmiechnięci, kochani tacy jesteście i bardzo pozytywni. Zeszyt ozdobiłaś tajemniczo i na pewno przyjemnie się w nim teraz notuje.

    OdpowiedzUsuń
  63. Pięknie wyglądacie!:) a notes jest genialny!:D

    OdpowiedzUsuń
  64. Notes wykonany modelowo, podziwiam. Podziwiam i Was na fotografii, piękna para :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za Wasze każde słowo Kochani :)


* Odwidzięczam się za każdą obserwację :* ( daj znać w komentarzu)