niedziela, 20 listopada 2016

{198} Shein Wishlist for Black Friday

Witajcie Moje Perełki, jak się macie? Ja jestem dzisiaj w dobrym humorze, gdyż parę dni temu dostałam propozycję współpracy ze sklepem SheIn>>>>>KLIK . Już od jakiegoś czasu interesowałam się tym sklepem, ale przedstawiciel firmy był ode mnie szybszy . Już nie mogę się doczekać ciuchów z tego sklepu, gdyż są one bardzo oryginalne i ciężko dostać takie w zwykłych sieciówkach. A ubierać się oryginalnie i nietypowo to ja uwielbiam, bo przecież Kochane, Wasza Szymcia jest kolorowym ptakiem !
Zapraszam do oglądania i kliknijcie na linki by zobaczyć ceny

Hello Perals, how are you? I am in a perfect mood because few days ago I got a proposal for co operation with Shein shop.    I just cannot wait for having clothes from them, they are very original and they suit my personality perfectly!


Czarny Kapelusz już od jakiegoś czasu chodzi mi po głowie, muszę go w końcu mieć. Okulary w nietypowym kształcie to moje Jesienne Must Have. Uwielbiam słodki i różowy styl, dlatego ten fajny plecaczek i Torebka musi się znaleść w mojej garderobie.

For a long time I was thinking to get a Black Hat and finally I need to get him. Shades in that unique shape are my Fall Must Have. I Love cute and pink style , that is why bunny backpack and Unicorn Bag needs to be in my wardrobe.



Black Hat >>>KLIK
Sunglasses/ Shades >>>KLIK
Pink Backpack>>>KLIK
Unicorn Bag>>>KLIK

Aktualnie bielizna koronkowa i staniki bez push up są bardzo modne i hot. Wszystkie dziewczyny z małymi Piersiami mogą świętować, bo w tym sezonie modnie jest mieć małe piersi ;) Hhihih. Bluzki czarne pasują do wszystkiego, tego typu koszulki aktualnie są przeze mnie bardzo porządane. Czapka z napisem to moja następna do mojej 'czapkowej' kolekcjii.

Lace Lingerie and bras without a push up are very modern and hot this year. All girls with small boobies can be finally happy because in this season smaller are better:) . Those Black shirts are just perfect for Black Friday! I really want to have them . This Dope Hat is really Dope. Need to add this one into my collection. 



Black Lace Lingerie>>>KLIK
Black Strap Neck Shirt>>>KLIK
Black Mesh Top Shirt>>>KLIK
Dope Hat>>>KLIK


W końcu udało mi się znaleść bluzę, która ma ciepłe futerko w środku! Idealna bluza na zimne dni :) Poszarpane Spodnie Denim nadal są w modzie, dlatego nigdy ich za wiele. No i w końcu długo oczekiwany syreni koc. Już widziałam u paru osób tego typu koc i muszę go mieć!

Finally I found Hoodie which has fur inside! I need to get this one ! It is perfect for cold days. Distressed Denim Pants are still on top of Fashion shows so I would like to have more of them. And finally I was waiting to get the Mermaid Blanket. It is so cute!


 Fur Hoodie>>>KLIK
Denim Pants>>KLIK
Mermaid Tail Blanket>>>KLIK



Jestem pewna Kochane, że większość produktów Wam się spodoba i ochoczo Was zachęcam do zarejestrowania się na stronie i na pewno znajdziecie coś dla siebie :)
Zanim przystąpicie do zakupów, pragnę podzielić się z Wami paroma wskazówkami, które pomogą Wam z zakupach. Sklep Shein  jest sklepem z Chin i takie zakupy wyglądają nieco inaczej. Mam już 5 letnie doświadczenie kupując produkty z Chin z Ebaya i innych platform i wiem, gdzie można popełnić wpadkę. Bardzo dużym plusem jest to, że możemy kupić super ciuchy i fajne akcesoria w bardzo niskich cenach. Musicie wiedzieć Kochane, że jeśli wybieracie rozmiary , warto wybrać ciuchy o rozmiar większy. W moim przypadku : noszę rozmiar M, a w sklepie wybieram rozmiar L . Pamiętajcie również, aby sprawidzić opis z jakiego materiału ciuchy są zrobione. Jeśli macie jakieś pytania, piszcie, chętnie pomogę! A dzisiaj jak się zarejestrujecie otrzymacie kod na 40% zniżki na zakupy, warto spróbować prawda?

I am sure my Dears that you like to products and I truly recommend to register to get some discounts and do shopping. Before you do that , remember it is a Chinese site so if you are wearing size M on daily basis it is better to get size L. This is exactly what I have been doing for 5 years and never complained about the clothes from Chine. Make sure you will read the description as well so you will not be disappointed of what you gonna get. If you have any questions, let me know :) Make sure you will register because you will get 40% of your shopping :) So worth it ! 

Kliknijcie tu aby wejść do sklepu.



A teraz uciekam Kochane :* Niezapomnijcie kliknąć w Linki <3




47 komentarzy:

  1. Szymciu, Ty jesteś niesamowita :-)
    Za mną ostatnio chodzi czarny kapelusz, ciekawe czy się skuszę...
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluje!!!! Super, cieszę się razem z Tobą!!Pozdrowionka ciepłe!

    OdpowiedzUsuń
  3. Noooo, kochana na ulicy na pewno bym Cie rozpoznała! Tak niewielu ludzi ubiera się kolorowo i zgodnie z trendami mody. Sama oczywiście nie mam tyle odwagi i z racji pracy - nie bardzo mogę zaszaleć z garderobą. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Szumciu gratki :**, moja córka czarny kapelusz sobie właśnie kupiła :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluje! Ten sklep jest świetny :)
    Owocnej współpracy życzę i oczywiście poklikałam :)
    Zapraszam-Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  6. Super! Gratuluję! Fajne rzeczy wybrałaś!:)

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń
  7. Brawo, sama radość dla Ciebie i innych.
    Koc na zdjęciu świetny, ach być taką piękną syreną.... :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję współpracy!
    Taki syreni kocyk to marzenie...

    OdpowiedzUsuń
  9. Koc rewelacja! Niedawno oglądałam program o kostiumach kąpielowych typu syrena.
    Owocnej współpracy Szymciu:) Buziaczki:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Angeliko! Gratuluję Ci Tej Współpracy ze sklepem, Piękne rzeczy sobie wybrałaś, Ta syrenka jest Świetna i ten kolor wspaniały, - Pozdrawiam Cię Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  11. Te okulary trochę przypominają mi kocie oczy :D Z drugiego zestawu najbardziej podoba mi się ta bluzka Strap Neck. Kurcze, kusi mnie. :D Gratuluję i pozdrawiam! :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Brawo za kolorowe ciuszki, ciekawe must have wybrałaś i gratuluję współpracy 😃

    OdpowiedzUsuń
  13. Plecak jest przesłodki <3

    Zapraszam! Jeśli ci się spodoba zaobserwuj, będzie mi miło :)
    Gabrielle->Klik!

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna wishlista, bardzo ładne produkty sobie wybrałaś

    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluje Angeliko :) Takie wyzwanie jest dla Ciebie idealne :) Sprawdzisz się na pewno :) A ciuszki extra!

    OdpowiedzUsuń
  16. Same cudowności tu pokazałaś ;))

    OdpowiedzUsuń
  17. Super ciuszki :) Gratuluję współpracy ! Kapelusz będzie Ci bardzo pasował :))
    Rybi ogon jest the best !
    Miłego dnia Szymciu :))

    OdpowiedzUsuń
  18. Syreni koc jest boski!! Też muszę go mieć :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję Ci Szymciu współpracy! Ten koc jest niesamowity, czegoś takiego jeszcze nie widziałam. Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  20. Thanks a lot, my dear :D

    She In have the best products ever. I really love the quality and your choices are amazing :D

    NEW OUTFIT POST | Camouflage Layers.
    InstagramFacebook Oficial PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Sporo ciekawych rzeczy idzie tam znaleźć, te syrenie koce są ostatnio bardzo popularne :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratulacje współpracy
    strasznie śmieszą mnie te syrenie koce :P

    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<

    OdpowiedzUsuń
  23. wreszcie moda na mały biust haha <3

    OdpowiedzUsuń
  24. Gratuluję współpracy i czekam na pokaz mody w Twoim wykonaniu :).

    OdpowiedzUsuń
  25. znam ten sklepik, ma wiele ciekawych fatałaszków :-) Świetna selekcja- przede wszystkim ten kapelusz i koronkowy stanik :-D

    OdpowiedzUsuń
  26. Znam ten sklep, poklikałam z przyjemnością :)
    Powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  27. Dzięki za odwiedziny.Fajny ten sklep. Podoba mi się kapelusz i plecak;) Chętnie będę do Ciebie zaglądać;) Obserwuję bloga i w google+.

    OdpowiedzUsuń
  28. Fajny sklep! Bluza to mój nr1. A czapka jak znalazł dla mojej córki, ona je kolekcjonuje:D Na pewno tam zajrzymy:) Gratuluję współpracy:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Gratuluję współpracy. Ja to jestem z tych osób które mają mało kolorów w swojej garderobie ale na pewno nie są to jakieś wzorki, kolorki tęczowe. Źle czułabym się w takich ubraniach, ale to oczywiście zależy od człowieka. Każdy lubi co innego. Najważniejsze by dobrze się czuć w tym co się nosi.

    Obserwuję i zapraszam do siebie, również do obserwacji :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ale fajowe rzeczy, bardzo mi się podobają, zwłaszcza ta sukienka w syrenkę :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetna wishlista! Co do obserwacji to jeżeli podoba Ci się mój blog to zapraszam, ale ja odwdzięczam się wyłącznie za komentarze ;)

    Zapraszam na swojego Bloga Sakurakotoo

    OdpowiedzUsuń
  32. Te syrenie ogony też widziałam i rozważam zrobienie sobie takiego, bo to sama słodycz:))
    Masz rację, że rozmiar trzeba dobrze sprawdzić. Pamiętam, jak raz wygrałam taką fajną spódniczkę i na modelce byłą maxi, a u mnie tak trochę za kolano:))

    OdpowiedzUsuń
  33. Ale świetne i oryginalne rzeczy! Ten koc syrenka jest cudowny <3 Gratuluje współpracy ;)

    Obserwuje i zapraszam do mnie! UNREALIZABLE

    OdpowiedzUsuń
  34. Gratuluje współpracy. Ale ciekawy jest ten ogon syreny. Ciekawe czy wygodny :D przewrotowiec.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Super

    Sretno u daljenjem blogovanju!

    http://stroongana.blogspot.hr/

    OdpowiedzUsuń
  36. Fajne propozycje , pomagam - 7,99$, 11,99$, 9,99$, 8,99$ :)
    Mogłabyś kliknąć w linki w poście TUTAJ ? Dzięki <3

    OdpowiedzUsuń
  37. Fajne rzeczy ;D

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za Wasze każde słowo Kochani :)


* Odwidzięczam się za każdą obserwację :* ( daj znać w komentarzu)